Auto vyzera celkom schopne, taky krizenec. Ale tak treba vyuzit vsetko cos a da a usetrit co najviac. Dufam, ze cenu nevysplhnu tak ako pri predchadzajucej generacii. Podobne ako Land Cruiser V8 s cenou brutálnou. takže len to by mohlo pokaziť už dopredu určený úspech .)
Škoda, že Mitsubishi ani nezkusí zjistit jaká poptávka by byla po tomhle modelu v západní Evropě, předchozí generace Pajera Sport se prodávala celkem dobře, je škoda, že tenhle model u nás nepotkáme... Podobně se zachovala Toyota v případě modelu Fortuner, což je jenom jinak okapotovaný Hilux.
Docela se tomuto přístupu divím, protože bych považoval za logické, aby se tyhle odvozené verze prodávaly všude tam, kde se prodávají "základní" pick-upy, díly jsou z 80% stejné, takže servisně ani jinak by to prodejce nemělo moc stát. A ten kdo chce auto používat pracovně v terénu si určitě raději pořídí levnější Fortuner než drahý Land-Cruiser, stejné je to v případě Pajera Sport a Pajera.
Pred par rokmi napr. Fiat hlasal, ze Sedici v CR a SR sa nebude predavat...dnesna realita je ina. Myslim si, ze cas ukaze ci tak pekna kara bude len pre uvedene trhy. Verim, ze to dlho trvat nebude.
No Sedici má velkú chybu, že prišlo o rok a pol neskôr na Slovensko ako SX4. I keď SX4 je drahšia už má svoju klientelu a stala sa jedným z najpredávanejších aut na Slovensku. Tí čo mali záujem o auto takého typu kúpili SX4 no a pre Sedici už nezostali zakázníci. Nechápem ten postup a stratégiu.
Tak isto ako Opel predáva svoju Agilu, drahšie ako Splash.