Novinky
A pak že není ropa,blbí amíci jezdí v 5 litrech respektive 3,7 a pak bečí že je drahá ropa a táhnoů na Irák,Afganistán a Irán aby mohli živit ty svoje mrchy žravý 😄
Fakt inteligentna poznamka...
Skuste si spravit prieskum ze kde kolko pohonne hmoty stoja, uvediem priklad NAFTA : 45 SK/l ( Slovensko )
priblizne 19,2 Sk/l ( USA )...
Takze podla mna si amici len musia zvyknut tak ako my ze dost velka cast zo zarobenych penazi mizne v spalovacom priestore nasich milacikov... >😁 >😁
Skuste si spravit prieskum ze kde kolko pohonne hmoty stoja, uvediem priklad NAFTA : 45 SK/l ( Slovensko )
priblizne 19,2 Sk/l ( USA )...
Takze podla mna si amici len musia zvyknut tak ako my ze dost velka cast zo zarobenych penazi mizne v spalovacom priestore nasich milacikov... >😁 >😁
Tak to vypada, ze nastupce Nubiry vychazejici z americkeho modelu Cruze by mohl byt velmi peknym sedanem viz. foto😒br />
[odkaz]
9-4X naopak potvrzuje trend automobilky s plovoucimi A sloupky, ktere se jiz objevily na konceptech (pro stourali take na Mini, Swiftu a Fabii😄 )
[odkaz]
9-4X naopak potvrzuje trend automobilky s plovoucimi A sloupky, ktere se jiz objevily na konceptech (pro stourali take na Mini, Swiftu a Fabii😄 )
[odkaz]
No ten SAAB vyzera hrozne! 8-s ...ale to cierne dlhe na I v pravom hornom rohu je mnamka! 😉
Čaues Juraj, tak to mne sa Saab 9-4X celkom páči. A to dlhé hore, čo je to za ameriku??
Nazdar...to hore je posledna V8 Impala na zaklade Chevy Caprice. Podrobnosti ale asi skor u Lonesa! >😁
No neviem...pride mi to take nasilu hranate...to sa mi 9-7X
na bazi TrailBlazera pacil viac. Nevraviac o tom ze SaabSUV je pre mna zhovadilost. 8-s
No neviem...pride mi to take nasilu hranate...to sa mi 9-7X
na bazi TrailBlazera pacil viac. Nevraviac o tom ze SaabSUV je pre mna zhovadilost. 8-s
No zhovadilosť... ako sa to vezme. Stále ešte trvá módna vlna SUV a trh si tieto autá žiada. Ponúka ich prakticky každá značka, čo narobíš... Len si myslím, že už to tu malo byť dávno. Saab trochu zaspal dobu. :-!
Trochu? Spíš hodně..
To víš, po rohypnolu dodaném od velikého Boba Lutze Vikingové v Saabu chrupali jak šípkový růženky. Doufám že se z toho vzpamatují, bylo by jich nesmírná škoda...
Snad si vezmou příklad z profi cyklistů, a pořádně si šle.. šlápnou do pedálů
No hlavně aby už nebylo pozdě... Jinak naprosto nechápu tu divnou módu s hranatým A-sloupkem. Tohle se dá chápat u retra typu Mini a jeho derivátů. Ovšem už na Swiftu to vypadá divně, Fabia je otřesná a u tohoto Saabu je to asi nejslabší designový detail na celém autě. Bohužel se podobné nádhery dočkáme ještě i u našeho Yettiho... 😒
O tom ziadna...trh je panom a treba ho pocuvat. Ale v tomto pripade sa to snad dalo aj lepsie. Len sa nemozem zbavit dojmu ze nech uz severania spravia cokolvek, prekaucovali to na celej ciare. Ale rad by som sa mylil.
Juraj nestraš... Volvo aj Saab mám velmi rád a strašne nerád by som sa dočkal nejakých katastrofických koncov...
Sice jsou to dvě zcela odlišná auta jen se stejným názvem, ale kdybych je měl srovnávat, tak americká šestka je o stupeň hezčí, především záď je konečně dotažena do cíle. :yes:
Souhlasím a ty zadní oválné výfuky to je paráda. Né jak ty u Mazdy 6 MPS, kde byly jen trapné pochromované koncovky, jakoby je majitel koupil někde na vietnamské tržnici.
Přesně tak - ty zadní lampy a koncovky výfuku jsou yummy. :yes: :yes: :yes:
Ale ved sa pozrite na fotku tej striebornej, priamo zozadu. Tie falosne koncovky vyzeraju podla mna naopak velmi smiesne 😄
Legitimní názor.
jo ale na prvni pohled to neni tak patrny. a ted neco mimo. ta tmave modra vypada fantasticky !!! trochu zavidim, ze maji amici hezci i vykonejsi sestku 😒
Kurňa. Lidi. To je nechutné. I kdyby měli Američani 100% daň, tak to auto nestojí tolik, jako u nás. Vždyť tahle kráska stojí s šestilitrovým motorem a automatem v Americe míň, než naše Fabia v poříditelné výbavě. Já bych brečel...
Ceny - zakladna verzia s 2.5 motorom stoji 18 300 USD, zakladny V6 pride na 23 000 (vratane destination fee ale bez dane). Uz zakladna vybava je slusna.
Rozmerove rozdiely medzi US verziou a EU/JP verziou su dost podstatne
Udaje pre sedan
Dlzka
EU/JP: 4735 mm
North America: 4920 mm
Sirka
EU/JP: 1795 mm
North America: 1839 mm
Vyska
EU/JP: 1440 mm
North America: 1471 mm
razvor
EU/JP 2725 mm
North America: 2789 mm
Samozrejme, EU/JP verzie sa mozu o par milimetrov lisit.