Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Stále přísnější normy? Loni poprvé za deset let emise v Evropě vzrostly

Průměrné emise nových automobilů v Evropě loni poprvé za posledních deset let vzrostly. Hodnota se zvýšila o 0,3 gramu na 118,1 gramu emisí na kilometr.
Zpět na článek
23. 5. 2018 16:12
23. 5. 2018 09:07
smrad a jedy z naftaku
docela by me zajimalo, kolik smradu a jedu z naftaku nadychaji pracovnici na STK a silnicari kdyz opravuji silnice a o kolik let jim pobyt v tomhle prostredi zkrati zivot
Rozbalit vlákno
84
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2018 09:15
Re: smrad a jedy z naftaku
Docela by mne zajímalo jestli se kromě IQ taky dá měřit blbost. Bylo by zajímavé proměřit jedince jak jsi ty. Ono je 9:07 a ty nemáš na práci nic jiného než tady psát ty své miliionkrát zopakované kydy.
Už sis byl pro sociální dávky?
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 09:24
Re: smrad a jedy z naftaku
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Ranní stěr
24. 5. 2018 09:29
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
jj
SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5%) !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude *** ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz] DOPORUČUJU KOUPI ELEKTROMOBILU [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi :-)
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] ;-)
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
Avatar - speedfred
23. 5. 2018 09:35
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
>:D >:D
23. 5. 2018 09:46
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
u tebe to je jasny, protoze IQ se v tvem pripade limitne blizi nule a blbost nekonecnu.

tobe je fakt jedno, ze lidem na STKackach a silnicarum, tedy tem, co ty smrady a jedy z naftaku dychaji cely den, kolenovrti jako ty zkracuji zivot??

vidim, ze tady smejdis co napisu, abys moh hnedka reagovat. mas sluzbu jeste nekde jinde treba jako russkej trol??
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2018 12:25
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Je fajn že si se mnou tak rychle hotový. Já si na rozdíl od Tebe svoji míru blbosti uvědomuji >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
23. 5. 2018 13:52
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
A to si ty tupoune vezmi co se ti silničáři nadýchaj jedovatých smradů třeba když pokládají čerstvý asfalt. To je panečku lahůdka. Proti tomu taky bojuješ ty šašku? >:D Z nafťáků šly jedy před 10 lety když neměly DPF. Teď už je situace úplně jinde. Rozmrzni a rozhlídni se kolem sebe ty osle. Málokdy vidíš čoudící popelnici >:D
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:54
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Je to tak, zakžame 30 let staré nafty, především užitkáče, nebo stačí, když je nepustíme do měst, stejně do pár let vymřou a zreziví... tam je holý fakt ,že smrdí a vypouští do ovzduší hodně nečistot. Ale znečištění je všude tuny a zakazovat 10-15 let staré diesly s filtry.. to je pitomost.
23. 5. 2018 14:00
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
kolik 10-15let starych naftaku je s filtrem, kdyz povinnost filtru je od zari 2009, resp 2010 ??
a kazdej co chce olitanej dyzl, tak tam hlavne nechce filtr
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:01
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Každej není pár švejků na vesnici.... nemůžeš generalizovat... a kdo ho vymontuje - pokuta a mastná ! Vždyť policajti mohou takové auto zastavit a poslat na STK, ne ?
23. 5. 2018 14:05
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
naprosta vetsina fabii, oktavek, superbu... 10 let starych filtr nema a nikdy nemela.
tedy tech tvych 10-15 let ohranicit rokem vyroby 2009 resp. 2010, nebo nejlepe euro5, + cest nekterym vyjimkam, ktere mely filtr uz s euro4, to pokud jde o saze.
ale pokud jde o jedovate oxidy dusiku, tak to je bida skoro u vsech dyzlu, snad az posledni rok se to zacina lepsit
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:09
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jenže když to řízneme někdy na Euro 3-2 pořád máš nějakou přípustnou část aut, které se v globálu ztratí a největší znečišťovatelé nikdy nebudou.

Ono je nejjednodušší sahat na majetek lidí a omezovat to tam... tohle se mi taky nelíbí, jsem rád, že si to tady můžeme ještě nějak regulovat..
23. 5. 2018 14:19
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
kdyz zariznes euro3 vcetne, znamena to, ze euro 4, tedy ty 8-14 let stary fabie, oktavky … co filtr nikdy nemely, budou dal chrlit rakovinotvorny castice a k tomu jeste jedovaty oxidy dusiku.

ja bych primhouril oko a volil reseni, co kdo ma, at s tim jeste nejakou dobu jezdi, ale at to splnuje tehdejsi legislativu - pak se nestane, se oktafka s euro4 bez filtru bude coudit jako avie, protoze je ocipovana, nacaty vstriky a cela vylagrovana, nebo s euro5 jezdi bez filtru.
a samozrejme bych zacal regulovat provoz aut vypoustejicich nadlimit NOx, tedy vesmes vsech dyzlu, pri zhorenem ovzdusi
a hlavne bych zakazal dovoz ojetych plecek, kterych se ted v nemecku zacinaji houfne zbavovat
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:22
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Výjimečně s tebou souhlasím... není problém to auto jako takové, ale ty vykuchané vesnické rakety... Tohle by byl asi zkousnutelný vývoj.

Regulace při horším ovzduší, tam bych už vážil, jestli to neudělat jako v Německu, emisní zóny dle plaket a je jedno, jestli je to nafta, nebo ne, ti nejhorší se do centra stejně nedostanou.
23. 5. 2018 14:29
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
jenze kdyz vezmes soucasny plakety - zelenou nejcistsi dostane naftak s euro4, tedy bez filtru a vypoustejici tolik jedovatyho NOx, co 10 benzinaku.
pak by pri urcitem stupni znecisteni se melo dal zvazovat, jestli tam vubec nejakej naftak pustit
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:30
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Pořád odfiltruješ ve městě v té inkriminované chvíli tisíce auto Euro3 a níže.... za 10 let to můžeš posunout na Euro 4 (nebo dle obnovy vozového parku i dříve za 5 let třeba ?) a tak dále.. postupně.. to by bylo řešení, protože lidi na novější auta nemají.
23. 5. 2018 14:37
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
vem si prahu
kolik tam jezdi euro3 plecek, tedy aut starych 14 roku a vic??
urcite podstatne min nez euro4, pritom emisne se tak moc nelisi jako treba euro4/5
a hlavni problem je ve velkych mestech.
a porad tady davas na jednu misku vah zdravi a na druhou neci ekonomickej zajem.
pritom starsi benzinak, ktery je na tom emisne radove lip nez naftak s euro3/4/5 koupis do 100tis
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:42
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Ono je tu ještě jedno řešení, které pomůže všem a i té ekologii - obchvat a naučit některé zhýčkané lidi jezdit MHD. Méně aut - menší zácpy - lepší ovzduší. Já jsem pro tuhle cestu.
23. 5. 2018 14:44
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
obchvat pomuze, ale kdy bude okruh kolem prahy??
za 10, 20, nebo 30 roku??
to samy obchvaty spousty mest
to je ale nerealny
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:48
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Takže řešení by bylo, jen není vůle ho udělat, tak se radši zakážou auta...

Hele já to shrnu, točíme s trochu v kole, v něčem se shodneme v něčem ne.

Já jsem pro postupné omezování s rezervou některých EURO aut do center měst jak jsem psal výše. Nejdřív dle Německa, pak posunout na Euro 4, pak na Euro 5 atd...

A hlavně vyřešit průjezdnost městy a okolo měst.

+ proč neudělat opravdu program mobility, kdy vybraným lidem poskytnout třeba garanci nízké úrokové sazby na pořízení aut od Euro 5 (třeba) výše, muselo by to být jediné auto do domácnosti (prostě pro lidi ,kteří to potřebují). Tohle by se nastavit dalo.. namísto desítek zaměstnaných lidí, kteří řeší jak kde co omezit, jak kde rozkopat ulici a vytvořit blok a zácpu...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:48
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Obchvaty měst co se měly stavět za socíku = fakt zoufale chyběj

Tempo výstavby je taky docela prča = vnitřní okruh Paříže za 19 let. Pražskej = tak za 50? :-)
28. 5. 2018 14:30
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Za socíku obchvaty nechyběly, protože jezdila asi desetina auto co jezdí teď, takže proč by se budovaly?
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2018 08:30
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Protože jezdit centrama měst = je de bilita za socíku stejně jako dneska? ;-)

Že sou obchvaty a dálnice naprosto nutný = si uvědomili už komunsti v roce 1963 a udělali z toho svou prioritu. Jak to že v roce 2018 řikáš že ne? :-)

No a díky tomu že si to uvědomili ale moc toho nepostavili = tak 50 let jezdíme furt těma centrama měst a furt nemáme hotovou páteřní dálniční síť

NKÚ složitym výpočtem na kterej přizval žáčka základní školy spočítal = že nebude hotovo ani v roce 2050 :yes: >:D >:-[]
29. 5. 2018 08:40
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jenže za socíku jezdila desetina aut, takže klidně mohly jezdit centrama měst. Dovedeš to pochopit, že ten problém je způsobený vysokým počtem aut, který nastal až dávno po revoluci? Ano komouši začali zvolna budovat dálniční síť a obchvaty měst, ale palčivě nám chybí až posledních 10-15 let. To že nebude komplet dálniční síť včetně všech obchvatů hotová do roku 2050 není až tak důležitý. Podstatný je aby se situace zlepšovala a na kritických místech se intezivně stavělo.
28. 5. 2018 14:23
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
To co píše ozzman dává logiku. Takhle to chce udělat. Vymýšlet nějaký hurá řešení komplexních zákazů diskriminující nějaký způsob pohonu je blbost.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2018 08:35
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Neni to blbost = ale vzhledem k platum a majetku čechů = nás se to moc netýká
23. 5. 2018 14:41
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
To co píšeš je ovšem logický a logický řešení blba nenapadne. ;-)
25. 5. 2018 13:07
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
ja taky nechápu, kterýho blba napadlo dělat od EURO4 všechny plakety stejný. Proč není EURO5 třeba modrá a EURO6 zase jiný barvy. Sem zvědavej jak to chtějí naši vládnoucí dementi teď v provozu selektovat. když je všechno zelený a má to tam 4ku.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2018 23:42
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
[odkaz]
23. 5. 2018 14:40
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Budou, no a co? Chrlí ho už od novoty, tak proč to řešíš teď na konci jejich životního cyklu kdy začínají ze silnici přirozeně mizet? A s těma plečkama z Německa, fakt si myslíš, že si lidi jezdí pro horší šroty než kterými jezdí teď? To máš hodně naivní představy. A jestli si někdo přiveze z Německa 5-8 let starý auto místo svého 15-18 let starýho auta tak by si tomu měl tyvole spíš tleskat než se nad tím rozčilovat. Kvalita vzduchu tím pádem půjde výrazně nahoru. Jen ať lidi ty auta z Německa vozí, probíhá tak totiž obnova vozovýho parku.
23. 5. 2018 14:43
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
5-8 roku ma aspon filtr, ale sem se vozi vetsina aut bez filtru a tam si zas tak moc nepomuzes.

a navic pred 10-15 lety byl provoz mnohem mensi a byla radost jezdit. dnes me skoro vstavaj posledni vlasy hruzou, kdyz mam jet dal nez do nejblizsiho krajskyho mesta, protoze nikdy nevim, kolik desitek minut stravim v kolonach
28. 5. 2018 08:28
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
O jakou statistiku se opíráš, že tvrdíš, že se sem vozí auta bez filtru? To sis vycucal z prstů. To tak platilo možná 2 roky zpátky, když s takovým autem nebyl problém na technický. To už ale dávno neplatí, tak se probuď. No to že byl před 10-15 lety menší provoz o tom se nemusíme hádat. Jak lidi bohatnout kupují si holt auta a čím dál tím víc s nima jezdí.
25. 5. 2018 12:59
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
No a co? Ale rozhodně zlepšíš stávající situaci a to je podstatný. Lidi si běžně kupují lepší auto než momentálně mají. Takže tvůj blábol o dovozu ojetých pleček z Německa je tak maximálně k smíchu. A jestli ti přijde kupříkladu náhrada starýho auta splňujího EURO3 za novější s EURO5 jako špatný řešení, tak už konečně zdechni na vysoký emise NOx a přestaň tu šířit ty svoje bludy. >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2018 23:41
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Myslim že si doteď nepochopil o čem je Dieselgate

Zjednodušeně = aby se šéfové VW napakovali a ušetřili auta který vydávali že plněj Euro 5 = sou horší než starý křápy Euro 3

Na vysoký emise NOx se umírá = rakovina plic nebude žádná radost. Počet taky neni žádná radost. Na znečištěnej vzduch umírá víc lidí než na obezitu, podvýživu, alkohol a drogy = dohromady ;-)
23. 5. 2018 14:35
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Bejvávalo po tom co se provalilo jak automobilky okrádají zákazníky a prodávají filtry za 100 násobky jejich hodnoty se jejich cena dostala do normálních mezí a výměna nebo i vyčištění filtru se stalo dostupnou záležitostí, takže tenhle problém už zapomeň.
23. 5. 2018 14:33
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
No jo ale těch 30 let starých dieselů jezdí takový minimum, že se na kvalitě vzduchu už nijak nepodílejí.
23. 5. 2018 13:57
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
z naftaku bez DPF jdou hlavne saze
ze je situace z jedy z naftaku jina nez si oslove jako ty maluji doklada uz 2.5 roku stara aferka dyzlgejt
sasku pocmaranej
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:58
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Dieselgate je hlavně průser porušení legislativy, né žádná ekologická katastrofa.... zakažme tedy letadla a lodě.. co ty na to ?
23. 5. 2018 14:01
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
vsichni vime, ze dyzlgejt se netyka sazi, ale jedovatych oxidu dusiku, kdy mnohy naftaky s euro6 laboratorni limit prekracuji i 10x. a skodlivost jedovatych NOx se probirala uz mnohokrat
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:06
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Ještě jednou ti zopakuji, co píšu. Dieselgate je porušení legislativy, proto je to průser.. je to jako kdyby si z rybníka o stovkách tisíc litrů upustil místo 10 litrů (jak jste se zavázal) těch litrů 100... plivnutí do vody... Není to ekologická katastrofa. Nevšiml jsem si brutálního zhoršení podmínek vzduchu po produkci stovek tisíc Passatů TDI.. ty ano ?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:09
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jasně že nevšim = jak by si to chtěl vidět?

Já bych souhlasil s klukama z ČVUT = 1 Dieselgate Pašík zasere vzduch jako 10 autobusů Euro6. Podle nich nám tu jezdí asi milion a půl autobusů = nevšim sis?
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:12
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Souhlasím, že vypustí víc, ale je to jen to plivnutí v moři... postupně je určitě fajn taková auta vyřazovat, ale sešrotování nic nepřinese, takže VW mastnou pokutu a auta nechat dojezdit, než sešrotovat a vyrobit další 1,5 nových..to je méně eko

Radši než omezovat je motivovat ke koupi novějších...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:23
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
To souhlas = sešrotování relativně novejch aut je taky na..

Smutný že tak obrovská prasárna = šéfum koncernu prošla = vlastně skoro bez ztráty kytičky
23. 5. 2018 14:45
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Již dlouho existuje plošný monitoring kvality ovzduší kde se mimo jiné kontroluje i NOx. Kupodivu se kvalita vzduchu za posledních několik let nezhoršuje a navíc když je někde chvilkově špatná díky blbým rozptylovým podmínkám, tak v regionu typu severní morava. Zřejmě tam jezdí hodně B7 Passatů, že >:D
23. 5. 2018 14:48
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
A čím si to vysvětluješ, že ten autobus podle tebe vypustí 10x míň emisí. Co těm motorům od VW chybí, že vypouštějí víc NOx?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:55
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Úmyslně jinak pojatá norma = ta pro autobusy nejde tak snadno obcházet. No a hlavně SCR velikosti křesla

Viz měření po Dieselgate mít emise ok neni až takovej problém = zvlád to levnej Citroen i nejvýkonnější nafta od BMW. Prostě se rozšířilo podvádět

Sou už nový slušný naftový motory = který slušně jezděj + reálně plněj Euro6c
23. 5. 2018 14:12
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
poruseni legislativy u koncernu, u jinych se to neprokazalo, tedy i kdyz v realu vypousteji jeste mnohem vic nez ten koncern, tak to je podle legislativy vporadku. me zajima jak to je v realu a ne co je na papire.
to, ze ty jedovaty NOx necitis, neznamena, ze ti neskodi.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:15
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
A jak zjistíš, jak je to v reálu ? Jen to, co se podařilo změřit.... O co ti teda jde ? Ano, jistě že škodí, to nepopírám, jen se z toho dělá ekologická katastrofa, což není.

Zakázat diesly plošně nelze, jistá regulace starých křápů - těch opravdu starých by tu být mohla, ale než zákazy by měly tedy fungovat nějaké motivace pro koupi novějších aut.

Teď to nadnesu, ale třeba místo neustálých eko teroristických opatření, kam tečou miliardy, proč nezvýhodnit nové za staré auto ? A klidně EURO 6 naftu, lepší, než Euro 2 nafta...
23. 5. 2018 14:26
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
stary naftovy krapy maj problem hlavne se sazema, ty novy s NOx.
zajimavy, ze na zapade uz saze neresi, ale resi se tam NOx.
jestlize NOx je problem v USA a ted I v zapadni evrope, predpokladam, ze to opravdu problem je a ne ze kdyz bude pepik z garaze rikat ze neni, tak ze tomu budeme verit.

snad jedina fungujici motivace je ekonomicka a tady je reseni uplne jednoduchy.
prestart zvyhodnovat naftu spotrebni dani, kdy u nas je benzin zatizen spotrebni dani o 30% vic nez nafta. kdyz se to srovna, bude benzin cca o 2 koruny na litru levnejsi nez nafta, kdyz se pomer obrati, bude litr benzinu levnejsi cca o 5kc nez nafta.
to by byl pro vetsinu lidi docela padnej argument koupit cistej benzinak nez problematickej naftak
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:39
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Když snížíš spotřební dań na benzín = vybere se méně do státní pokladny a peníze budou chybět. Když zdražíš naftu na úroveň benzínu = zdraží se všechno, od rohlíku po minerálku.

Ani jedna varianta nebude pro obyčejného člověka výhodná, vlastně pro nikoho výhodná.

Jediná pozitivní motivace je pobídky ke koupi čistčího auta, rozuměj novějšího. Když se cpou peníze FO na bydlení a úsporu energií, tak proč nepřidat i na nějaké základnější auta ? Největší bordel dělají vozidla s cenovkou do 50 tisíc Kč (dejme tomu), tak proč nemotivovat nějakým procentem ke koupi (a nemusí to být hned nové) čistčího auta, dejme tomu od Euro 5 výše.... ať už dofinancováním, nebo garancí úvěru ?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:43
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Tady nesouhlasim. Ze státního rozpočtu se tak šíleně plejtvá = že snížení daně z benzínu aby sme nedotovali naftu = naprosto neni problém.

U nás je naopak velkej problém = namotivovat lidi ke kupování novejch aut. Prostě na to nemaj. Už i docela slušně vydělávajicim začínaj dělat problémy ceny nemovitostí
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:50
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Pro tu motivaci tu lobuji už několikátý příspěvek. Nemusí se hned dávat peníze, stačí garance úvěru.... nemusí to být nutně nové auto....
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:59
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
No to by se muselo chtít = což u nás asi nehrozí

Maličko sem dával šanci že Babiš premiér bude míň populista a trochu se starat o stát = no seknul sem se nadoraz = je populista eště víc :-)

Když sem u toho = myslim že žádnou koalici s Hamáčkem nechce = tohle co má je ideál. Vlastní soukromá vláda :yes: :-)

A tak jak stihnul za období kdy byl ministr financí namnožit majetek ze 40 na 90 mld. tak to ho asi zajímá víc než dělat věci ve státě správně = nechci předbíhat ale myslim že zvolil verzi po mě potopa

Proto taky vyhlásil že příště už nebude kandidovat
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 15:02
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Teda, jak si o tobě jinak myslim všechno možné, tak v otázce politiky si myslím jsme docela jednotní.... jak sis mohl myslet, že Babiš něco udělá pro stát?! Proč by to dělal ? >:-[] Tohle mě na tobě zklamalo daleko více, než všechny tvoje vykrucovačky a lži z jiných diskuzí....

Ano, on je v ideální situaci.. pro něj samozřejmě...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 15:07
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Tvoje demagogie a lži = mě taky dovedou pěkně zklamat. I když to jak sis na provázku vodil Ronaulta = dovedu ocenit :yes: ;-)

Už před tim než vůbec vstoupil do politiky = sem řikal že to asi zdaleka nebude jak se představuje = že patří k největšim tunelářum 90. let je celkem známý

Ale že by moh stát spravovat o fous líp než totální populista Sobotka = to neni něco pro stát = to je prostě fungovat trochu míň blbě = to sem myslel že úplně bez šancí nebylo. No po půl roce už je asi jasno :-)

Teď je otázka jak to má dál promyšlený = jestli chce sám se vlastní partou vládnout co to de = teda nejspíš do příštího jara do voleb do EU? Myslim že spíš jo = a škody po jeho minulý a současný vládě = to nějakej chudák bude dávat dlouho dohromady
28. 5. 2018 14:28
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jednak na to třeba nemají a za druhé jsou z dob minulých ještě zvyklí neplýtvat se vším co kolem sebe vidí. Takže když mají auto co funguje, tak se s ním snaží jezdit dokud není fakt zralý do šrotu. Ne jako na západě, kde se jen vyrábí, aby se to zahodilo, což je nutný zlo pro neustálý růst tržních ekonomik jednotlivých států. Čecha zatím ještě nenapadne koupit si nový auto a za 5 let ho vyhodit a jít si pro nový.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2018 08:34
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Naštěstí už zase sme na Západě = z politickoekonomickýho a vlastně i geografickýho hlediska

Prostě na to češi po 40 letech vlády komunistů nemaj. Je to jednoduchý vysvětlení který všichni víme. Běžnej pracující s průměrnym výdělkem = na nový auto prostě nemá

Auto za 5 let nevyhazuješ = to třeba holící strojek. I když i ten vydrží dýl. Auto prodáš
Je to přirozenej a hlavně naprosto nutnej koloběh = někdo má na nový, někdo na to 5tiletý a někdo je až třetí majitel.

Napadne to i čecha = ale viz druhej odstavec
23. 5. 2018 14:52
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
dnes je idealni doba, kdy na spotrebni dan sahnout
ekonomika roste, EET prinasi kazdy rok 18mld do kasy jak bures sliboval a k tomu jeste nasel dalsich 200mld (prepokladam kazdy rok) ..
jen nevim, proc na pristi rok planuje sekyru 50mld...

benzinu se rocne proda 2mld litru, kdyby zustala spotrebni dan nafty na soucasne urovni, pri vyrovnani spotrebnich dani by to znamenalo snizit dan na benzin o 3kc / litr, tedy 6mld.
anebo zvysit na naftu o korunu a na benzin snizit o 2 a dopad do rozpoctu je neutralni

tim, ze podporis koupi novyho auta, tak ten, co za auto nemuze nebo nechce dat vic jak 200tis, tak si novy stejne nekoupi
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:58
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Když zdražíš naftu, zdraží se výrobky pro spotřebitele... zdraží se plošně vše...
23. 5. 2018 15:03
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
to je hloupost
nafta byla ke 40 a zadna katastrofa se nekonala

schvalne si spocitej, o kolik by se teoreticky zdrazil rohlik, kdyby se nafta zdrazila o 5 kc, uvidis, ze to je nulanula nic

a navic porad davas na jednu misku vah zdravi a na druhou penize a ja teda beru to zdravi
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 16:34
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Podíívej, to je přeci politika.. reálně to takový rozdíl nebude, ale firmy si vezmou spotřebitele jako rukojmí..... krásný příklad byl v loňském roce máslo...a cena mléka byla průměrná za posledních 5 let
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 17:21
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Máslo nejspíš nebylo spiknutí = jako teď jabka. Je nás prostě jako.. a strašně rychle přibejváme = tu a tam se něco takovýho může stát. Podívej jak dlouho se čeká na nějaký auta a jiný sou za zlomek času = a o reálný kvalitě to fakt neni :-)

S tou naftou máš pravdu ale jen maličko = něco jinýho je zdražení ropy jestli sis to nepoplet ;-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 17:59
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Máslo byl marketingový tah... poptávka rostla, tak rostla cena... :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 18:20
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jako teď jabka? Nech toho ;-)

Teda samozřejmě když je něčeho málo nebo o něco velkej zájem = cena naroste

Jak víš = cena másla [odkaz] za chvíli zase spadla

Tohle vždycky vyřeší trh = teda pokud nežiješ v socialismu = tam to nakonec vede k bankrotu státu = někdo by ho chtěl zpátky :-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 18:36
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jsem z oboru, v jednoduchém shrnutí to tak bylo..., mléka bylo dost... v Německu jsem toho času kupoval máslo za 1E i když tam ta cena taky trochu porostla.... Podívej se na cenu vstupní suroviny a její vývoj... Byl to prostě boom, taková bublina..

Jablka je jiná věc, tam je už to závislejší na počasí a jiných podmínkách...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 18:55
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Taky sem z oboru = ne z toho kterej vyrábí máslo ale [odkaz]

Na spiknutí moc nevěřim = na vysvětlitelný ekonomický jevy jo

Teď třeba timhle prochází [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 19:15
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Však já mluvím o ekonomickém jevů a ne o spiknutí :-) Ba ne, může za to EU!!! >:-[]
25. 5. 2018 13:03
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Starý naftový křápy mají problém jak s kouřivostí tak s NOx ovšem proti tomu co nahulí sazí je NOx marginální problém. U nových aut saze odpadají díky DPF, tak holt není nad čím jiným nadávat z pohledu ekologie než NOx, který před 10 lety paradoxně málokdo řešil.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2018 23:23
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jak paradoxně nikdo neřešil? :-)

NOx se řeší od prvního Euro1 [odkaz]
30. 5. 2018 08:36
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Ano v normě se řeší, ale rozhodně nebyly jejich emise takhle silně medializovaný jako dneska a neštěknul po nich ani pes. Nějak si osobně nevybavuju, že by se to tady v diskuzi před 10 lety takhle silně propíralo jako dneska.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:28
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Ty letadla a lodě kolem mě většinou nestojej v kolonách = a že jich v Praze docela přibejvá = i já pamatuju lepší časy ;-\
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:40
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Tak já taky pamatuji lepší časy, když mi nad barákem černě čoudila TU 134 a podobné létající panoptika.

Ale v globálu ti škodí vše, co se na naší planetu vypustí.. ..
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:46
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
V globálu určitě = v reálu spíš to auto v koloně přede mnou :-|

A vedle mě a dokonce za mnou :-)

Tráva kolem tý silnice by mohla vyprávět = ta má obří loď někde v oceánu víš kde = tu sere ten Dieselgate chrlič >:-[]
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:52
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Tak chápu, že tě to štve, kdybych bydlel v Kralupech, tak bych si taky asi trhal vlasy v dopravní špičce a natáhne se vám tam půlka Kladenského Ghetta se všema votuzenejma vochcávkama... >:D U nás smrdí jen letadla >:D
23. 5. 2018 15:13
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
to ja sem v horsi situaci
bydlim na cistym vzduchu v lesich a kazdy vyjezd do civilizace pro me znamena, ze kazdy druhy dyzl me smrdi
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 15:17
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Fakt tě to tak zajímá = kde sem? ;-)

Mluvil sem o kolonách v Praze a kolem ní :-)
D0 je poslední dobou zkolabovaná snad každej tejden
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 16:35
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Já vím, kde jsi >:D

D0 je rozkopaná jak tankodrom... ještě, že už otevřeli nájezd z KV dálnice..
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 17:22
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
A sakra = já to tvý maželce řikal! >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:06
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
To sis poplet saze a NOx a benzo(a)pyren
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:29
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Jasně že dá = jednotka blbosti je jak kašleš na vzduch = kterej musíš dejchat jako všichni ostatní

A o řád vyšší jednotka = jak těm co se zajímaj = řikáš jak sou blbý

Už sis byl pro dávky = nebo čekáš na důchod? :-)
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2018 12:29
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Já na rozdíl od tebe a od toptena svým zaměstnancům platím sociální a zdravotní pojištění, každý měsíc odvádím státu na soc/zdrav 500 000 Kč.
Tak asi tak wole, já určitě nejsem příjemce, já jsem sponzor všechmožných státních úředníků a nezaměstnaných bezmozků a sociálních případů.
Já tedy parazit určitě nejsem, tebou a toptenem si vůbec nejsem jistý. >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:50
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
No nic = musim pro dávky. Poslední dobou je to čim dál těžší se nenechat zaměstnat >:D
23. 5. 2018 13:49
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Krásná stěrka >:D Nicméně blbci říkat, že je blbec je zbytečný. To stejně nepobere >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:00
Re: PROPAGANDA !! 2019 končí NATURAL 95 - E5%
Naprostej souhlas ;-)
Avatar - Magister
23. 5. 2018 09:24
pseudoekologie
Kolem emisí a zvláště CO2 panuje neskutečná hysterie. A zákazníci evidentně chtějí něco jiného - velká prostorná a pohodlná auta. Pak mě samozřejmě zajímá, jak to pojede a jak dlouho vydrží a tady se dost kříží reálné možnosti s nesmyslnými pseudoekologickými plány.
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2018 13:55
Re: pseudoekologie
Přesně tak. Tady oslové typu topten bojují plošně proti dieselovým autům a to i těm novým, ale spíš by měli bojovat proti těžkým neaerodynamickým kraksnám, který žerou jako tank a zatěžují tím okolní prostředí. Nepřijde mi jako ekologický převážet 50 kilovou blondýnu 2 tunovou pikslou. Proč nebojujete chlapi proti nástupu těžkých a žravých SUV?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:34
Re: pseudoekologie
Znáš většího bojovníka proti SUV = než sem já? ;-)

Smutný že jak to je s naftou a kde má smysl a tak vysvětlit kdysi dávno = 30.9 2015 = po vypuknutí Dieselgate docela dobře Vaculík a Kotecký [odkaz] a dodnes nic :-)
23. 5. 2018 09:37
Historie se opakuje
Mě připadá,že se opakuje historie-nacisti měli ideologii "čisté rasy" EU má zase ideologii "čistých emisí" fanatismus prakticky na stejné úrovni,prostředky vedoucí k cíli velmi podobné- "genocida dieslů" ,kdo nejde s námi,kde proti nám atd...
Rozbalit vlákno
93
23. 5. 2018 09:48
Re: Historie se opakuje
genocida dyzlu se do evropy dostala z USA
god bless america
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 10:09
Re: Historie se opakuje
Taky sis všiml tě podoby EU s třetí říši a komousi...?
Avatar - Zetti
23. 5. 2018 10:16
Re: Historie se opakuje
Uz pred referendem o vstupu. Nechapu vysledek.
Ovsem ted to prekonava vsechna ocekavani.
23. 5. 2018 10:23
Re: Historie se opakuje
na druhou stranu, porovnej zeme, co do EU vstoupily a zeme, co zustaly pod vlivem russka.
treba z regionu pobaltske zeme+polsko vs. ukrajina …
pritom kdyz komunisti krachli, byly na tom poodobne
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:34
Re: Historie se opakuje
To rozveď! Co všechno nechápeš >:-[]
Avatar - Zetti
23. 5. 2018 10:52
Re: Historie se opakuje
Co je tezke pochopit? Nechapu ze se da nekdo do spolku s partnerem, ktery dava a vzdycky daval a vzdycky davat bude svou nadrazenost najevo. Asi nadpolovicni vetsina naroda zapomnela, ze akteri Mnichovske dohody byly tytez staty, jako clenove unie s nejvetsim vlivem. Ale co by cechacek neudelal pro kus zvance.

Mimochodem, jedu si pro parkovacku, opravdu plati v modrych zonach na celem uzemi Prahy. [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:54
Re: Historie se opakuje
To neni kus žvance = to je skoro veškerej žvanec = to je dost zásadní rozdíl! ;-)

Zajímavý že nadřazuješ Mnichovskou dohodu = kterou navíc komunistickej výklad poněkud překroutil = jako vlastně celou 2. světovou = nad to co tu způsobil Rus? To asi nechápu! Ty snad nevíš že okamžitě zabral území a vůbec se choval jako k dobytýmu území atd.? :-)
23. 5. 2018 12:02
Re: Historie se opakuje
on mnichovskou dohodu nakonec schvalil i rus
rus dokonce schvalil i protektorat, coz zapadni spojenci neschvalili
a takhle by se dalo pokracovat treba rozpoutanim ww2, kdy v tom rus mel hodne velky podil, spolecnou vojenskou prehlidkou wermachtu a rude armady par dni po vypuknuti valky v okupovanem polsku, napedenim finska atd…
rus mel to stesti, ze byl na strane viteznych mocnosti, jinak by sovetsti pohlavari skoncili jako gestapaci po norimberskym procesu
ale zatimco nemci se z hruz ww2 poucili, rusove z toho stale ziji, a ted se snazi tvrdit, ze ww2 zacala az napadenim CCCP a snazi se zatajit skoro cely prvni 2 roky valky, kdy rus byl v pozici okupanta a hitlerovyho kamose
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:06
Re: Historie se opakuje
To je ten problém = v roce 2018 tu dál panuje komunistická verze dějin = velkej velkej problém 8-s
23. 5. 2018 14:00
Re: Historie se opakuje
Dějiny se přeci pořád mění. Komunistická verze dějin už dávno neplatí. Teď je momentálně západní verze dějin. Jak dlouho vydrží než se bude na věci oficiálně nahlížet reálnější optikou nevím.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:15
Re: Historie se opakuje
Tak to si napsal totální kravinu = dějiny sou jedny. Prostě to proběhlo = a buď o tom můžeš lhát nebo ne. To lhát se asi dá eště rozdělit na z neznalosti nebo úmyslně

Že tu dodnes pracujou lidi s komunistickou verzí dějin = to je viz tahle diskuze = realita

Ale i dneska sou lidi = který radši věřej těm komunistickejm žvástum. Preferuju verzi českejch historiků = třeba z FF UK = než komunistů

Kterou upřednostňuješ ty? ;-)
24. 5. 2018 12:40
Re: Historie se opakuje
Je vidět, že jseš ještě moc mladej. Dějiny se mění. Nejdřív jsme museli oslavovat Rudou armádu, že nás osvobodila, teď musíme oslavovat americkou a Rudou nesmíme, protože nás čtvrt století po tom přišla obsadit. Což je událost s tou první vůbec nesouvisející a časově dost jinde. Když si to někdo dovolí tak je hned Putinův vlezdo*** a extrémista viz ta komedie s ruskejma motorkářema a přitom je pravda někde uprostřed. Ovšem k tomu možná časem oficiální názor teprve dojde. Takže se ještě nejspíš dožiješ, že ty dějiny se budou ještě modifikovat. Preferuj si co chceš, když se chceš nechávat zpracovávat výhradně západní propagandou tak prosím.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2018 13:10
Re: Historie se opakuje
Tos nepochopil = dějiny se prostě němění. Odehrály se. Že o nich někdo úmyslně lže = to je jiná věc

Rudou armádu nás fakt komunisti nutili oslavovat = dokonce i potom co sem v šedesátejch letech vpadla a už tu zůstala

Teď víš že kecáš = žádnou americkou armádu nemusíš oslavovat. Dokonce o amících můžeš v klidu psát co chceš = a víš to protože ty to píšeš. Nikdo tě nepřijde sebrat
A víš i to že za vlády komunistů by přišel ;-)

Pravda neni uprostřed = pravdu o historii ti řeknou ty historici = v žádnym případě neni pravda uprostřed mezi komunistickym ohýbánim historie = a tou skutečnou historií

Preferuju historiky např. z Filozofický fakulty Univerzity Karlovy = měl bys taky

FAkt žiješ v představě že český odborníci na historii = sou zpracovaný výhradně západní propagandou? >:-[]
23. 5. 2018 13:59
Re: Historie se opakuje
On tu taky nikdo netvrdil, že Rusáci nejsou hovada.
23. 5. 2018 13:58
Re: Historie se opakuje
Já vím tobě když někdo strčí prachy, tak by si klidně prodal i vlastní rodiče. Klasickej materialista.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:27
Re: Historie se opakuje
To je jasný = proto dělám hifi :yes: >:-[]
Avatar - lyon667
23. 5. 2018 14:31
Re: Historie se opakuje
Nadřazuje ji logicky proto, že z pohledu střední Evropy je problémem aktuální vývoj EUSSR jakožto ideologického nástupce Třetí říše, ne mrtvá a irelevantní SSSR...
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2018 19:16
Re: Historie se opakuje
Ježkovy zraky, to si budeme 100 let ublíženě lízat rány z Mnichova? Tímhle jsme si už snad prošli, zvolili si totalitu, nechali se 20 let po válce obsadit a zase rychle vystřízlivěli. Nadřazené vyjadřování některých západních politiků mi vadí, ale tímhle stylem to fakt nevyřešíme.
Avatar - Zetti
23. 5. 2018 19:38
Re: Historie se opakuje
Prave Mnichov byl prvopocatkem komunisticke nadvlady a nasledne totality. Tu si nikdo nevolil.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:33
Re: Historie se opakuje
Ne = v komoušově si nic nesměl a volit si musel navždy komouše. Nesměl sis v sousednim státě ani nakoupit = aby to nenarušilo ekonomickou rovnováhu :yes: >:D

Dneska si můžeš za rok při volbách do EU zvolit = klidně nějakýho Pitomia :-)

A nejen že si můžeš nakoupit kde chceš co chceš ale můžeš kam chceš i jet. A dokonce se můžeš přestěhovat kam chceš

Ale komouši tu šířej tyhle hoaxy = který cituješ

Co myslíš maj pravdu ty hoaxy = nebo je pravda to co sem napsal já = tak teď sem fakt zvědavej >:-[]
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 10:52
Re: Historie se opakuje
Uvedl jsi pouze malou nevýznamnou část. Já se nepotřebuji nikam stěhovat, já chci žít ve svobodné zemi, kterou tu budovali naši předci a přežila tu tisíc let, bohužel snaha EU je potlačit jednotlivé země na úkor EU, vytvořit něco jako Spojené státy EU, kde jednotlivé národní vlády budou mít velmi omezenou moc - to už se děje od podpisu Lisabonské smlouvy. Zároveň jak říkáš, se tu šíří dezinformace nejen z východu, ale hlavně ze západu. Ti, co mluví negativně o EU, nemají moc možností, jak třeba ve veřejněprávním médiu toto prezentovat, viz OVM, ČRo, a pod. Preferuje se kladný postoj k EU. Další věc např. špehování evropských představitelů tajnou službou USA včetně Merklové, důsledek toho je nula, smetlo se to pod koberec a jsme dobří přátelé. Dále omezování volného projevu na sociálních sítí, nařízeno EU. Dále nepodávání negativních informací o migrantech (útoky, skladba příchozích, země příchozího, atd). Máme tu podporu jak finanční, tak i politickou např. Palestinců. Začíná se tu i v nejvyšších kruzích projevovat antisemitismus. atd atd. Prostě snaha EU je nastolení nového směru, všímej rozdílu cca před 30ti lety a dnes.
Mrkni na film V jako Vendeta a uvidíš, co tu za pár let bude, je to jak z křišťálové koule.
Ps. Jinak jsem třeba zapomněl na sociální debilitu zvanou evropské dotace, které likvidují jakýkoliv zbytek trhu, co tu je. Dále třeba křivení historie, např. ohledně 2. světové, atd.
Avatar - Zetti
23. 5. 2018 11:04
Re: Historie se opakuje
V zivote jsem nemel tolik policejnich kontrol jako pri jezdeni do EU. Stali vzdycky kousek za carou a vybirali jen CZ erzety. Pred EU jsem jezdil i 2x tydne a po odmavnuti na hranici si nas za hranicema nikdy nikdo nevsiml. Jestli je tohle svoboda, tak at si ji strci kam chteji
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 11:41
Re: Historie se opakuje
Jo ještě člověk vzpomene na nápisy "Se Sovětským svazem na věčné časy" a dnes tu máme u každé cesty a podobně nápis "Toto vám cvakla EU, buďte jí vděční a držte huby" >:-[]
23. 5. 2018 11:42
Re: Historie se opakuje
ale je fakt, ze zatimco nas CCCP tahnul dolu, EU nas tahne nahoru
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:47
Re: Historie se opakuje
Pokles během 40ti let ze shodný úrovně s Rakouskem na zhruba 10% Rakouska = bych snad ani nenazval táhnul dolu = to je táhnul do *** aneb táhnul na svou úroveň >:-[]

Taky preferuju směr k dřívější úrovni = na stejný platy, stejnou dopravní infrastrukturu atd. Rakouska

Ale dost lidí to znova baští Rusovi = a chtěj zpátky jeho směrem :-)
23. 5. 2018 11:54
Re: Historie se opakuje
tak ono to bylo jeste rychlejsi
v 1955, kdy z rakouska odtahla ruda okupacni armada a rakousko se vydalo smerem ke svobode, bylo na tom ceskoslovensko a rakousko zhruba stejne.
o 34 let pozdeji melo rakousko 4x vetsi HDP na hlavu (dnes 2x).

tragikomicky bylo, jak se StBak falmer rozciloval, ze 1/4 stoleti po sametu tady jsou porad jen tretinove platy proti zapadu, pritom takhle nizky jsou diky 40 letum komunisticky hruzovlady
a nejhorsi na tom je, ze mnozi mu to zerou ...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:56
Re: Historie se opakuje
Jasně že to bylo rychlejš = věděli to už chytřejší komunisti v 60. letech = o tom byl 1968 = a další ruský štěstí v naší zemi >:-[]

Jj to jak dneska v 21. století mraky lidí žerou bolševický žvásty a hoaxy a Falmerovi jeho kecy = to je fakt neuvěřitelný ;-\
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:19
Re: Historie se opakuje
Na druhé straně ti mladí žerou ty EU zvratky o multikulti společné Evropě, jsme přeci Evropané, fuj Rusku, to je ble ble soused. Zato v Bruselu jsou všichni svatí, tam to má pod palcem Římský klub či snad Bilderberg? A svoboda slova a pod? No nevím, mne to připadá, že se v 89 pouze přehouplo číslo na 90 a to je asi tak všechno.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:39
Re: Historie se opakuje
Jak ty si vyvětluješ = že plat v roce 89 byl zlomek toho třeba v Rakousku? A že podobnej byl poměr nabídky v obchodech? A počet km dálnic atd. atp.? :-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:03
Re: Historie se opakuje
Římský klub, multikulti ? >:D Ježiši, už je to i tady ..? Pánové, tobě a tobě podobným chybí jedna jediná věc a to, že nedokážou chápat věci v širších souvislostech.... proč a jak a co je multikulti, nevíte, co doopravdy EU nařizuje a reguluje a hlavně netušíte, PROČ to tak dělá. Být policy makerem je zatraceně složité a kdo si to někdy zkusil, byť jen z části k tomuto problému přistoupit objektivně, tak nikdy nemůže plácat tyhle žvásty.
Zareguji na většinu blbostí, co tu s Zetti řešíte:

Mne se také omezování dieslů v určité formě nelíbí, sám jezdím na naftu, ale že ty staré 30-40 let plechovky, které tu pořád ( a čím východněji v Evropě jsi, tim jich je více) jezdí, vypouští do vzduchu když už nic jiného ,tak jen smrad, to je holý fakt. Souseda, který ti bude pálit vedle listí taky pošleš do pr.. ne ?

Buzerace od cizí policie ? Pokud děláš problémy, můžeš si za to sám, já jezdím spíše rychleji, pár pokut jsem platil, ale nadávat na to policii? Nadávat si mohu sám sobě.

Díky pomoci z EU jsme součástí svobodného vyspělého světa a máme se nejlépe, jak jsme se kdy měli. 90 % věcí, které se tady v diskuzích a v hospodách o EU tvrdí jsou žvásty a tzv " urban legends", protože lidi netuší o čem rozhoduje EU, co si upraví naši politici (třeba ti od našeho pana premiéra) a co jsou vlastně věci způsobené něčím uplně jiným (cena másla, tvar okurek a podobně..).

A uprchlíci a multikulti ? To je vždy nejúsměvnější slyšet od buranů, kteří si pak jdou pro lahváče do vietnamské večerky a druhý den na oběd na kebab. Multikulti je v celém vyspělém světě, tito lidé mnohdy zastávají práce, které místní dělat nechtějí a že jich pár zlobí ? Ano, zlobí... vždy a všude a všichni, bez rozdílu barvy a rasy..... to je daň za svobodu a životní úroveň vyspělého demokratického státu.. hodně malá daň. Nejsem sluníčkář, zažil jsem i teroristický útok, to, o čem tady mnozí jen melou blbosti a neumí si to představit a i přesto tohle všechno vnímám tak, jak píšu. Navíc, totální neznalost listiny práv a svobod, popřípadě mezinárodních úmluv pak dovolí některým politikům vyřvávat kecy, jako zákaz náboženství, nebo potlačení kultury.

A to je pánové ta pravá totalita, ne EU.....
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 13:07
Re: Historie se opakuje
Multikulti je = že můžu ve trojce mít černošku a asiatku = jen idiot by to nechtěl >:-[]

Policie to občas trochu po [odkaz] ale proti socíku zlatý časy

Myslíš že to je jen 90% :-)

Hele = velmi velmi solidní příspěvek = klidně drž kurz :yes: ;-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:14
Re: Historie se opakuje
To nevím, co by ti na to řekla tva partnerka... ;) Já si zase rád dám Kebab se sushi k večeři >:D

Policie to může po.... ale není to pravidlem...

Mne tyhle kecy rozčilují, buď jsi proevropský fanatik, nebo táhneš s náma a nesnášíš vše, protože o tom víš kulové a co neznám, to nesnáším!

Já si taky myslim, že spousty věcí se dělá špatně, ale už tady hodně lidí netuší, jak moc je tohle v režii naší tuzemské politiky, že EU dává jen rámec a ten veskrze má smysl, když se nad tím zamyslíš. Sám se v jedné oblasti pohybuji a z vlastní zkušenosti vím, co se "nadiktuje v Bruselu" a jak si to tady nadiktujeme my.
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:15
Re: Historie se opakuje
svatá pravda, zatím co v roce 89 státní dluh 43 mld., dnes si žijeme nad poměry na dluh, který činí 1,3 biliardy. Hmmm, na dluh to umí každý *, že?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:35
Re: Historie se opakuje
Biliarda? To mnohý vysvětluje >:-[]

[odkaz] i když ti to hlava nebere = sme na tom finančně naprosto nesrovnatelně líp :-)

Vysvětlí ti to každej ekonom = dluh ze socíku = budeme splácet přibližně eště 40 let = ne-li dýl ;-\ 8-s
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 12:47
Re: Historie se opakuje
Blbečku Sakro, těch 40 let se říkalo v devadesátém. A od té doby splácíme... sakra dlouho. A pořád píšete o čtyřiceti letech.
Jestli to nebude tím, že ve skutečnosti nic nesplácíme a dluhy od té doby dělají jen ti demokrati...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:58
Re: Historie se opakuje
Fakt blbečku? 8-s

40 let komunistický zvůle = budem dohánět zhruba 60-70 let. Jestli si v Blesku čet něco jinýho nebo věříš žvanilum typu Klaus kterej řikal něco jako že do 20 let předeženeme Rakousko nebo něco takovýho = tak je problém = na tvý straně :-)

Ekonomicky je to jasný = moc zrychlit to nejde, fakt nás dovedli do totálního propadu někam do úrovně 10% Rakouska

Když budem hodně pitomý = de to zpomalit >:-[]
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 13:55
Re: Historie se opakuje
Jo, fakt blbečku. Dementogogové a politologové to neustále posouvají, aby si nemuseli přiznat, že o dohnání ve skutečnosti nejde a nemají ani zájem...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:05
Re: Historie se opakuje
Mě nezajímaj dementologové jako ty = já vim jak je to z pohledu ekonomů ;-)

Tvý naprostý žvanění = na tom nic nemění :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:58
Re: Historie se opakuje
Fakt blbečku? 8-s

40 let komunistický zvůle = budem dohánět zhruba 60-70 let. Jestli si v Blesku čet něco jinýho nebo věříš žvanilum typu Klaus kterej řikal něco jako že do 20 let předeženeme Rakousko nebo něco takovýho = tak je problém = na tvý straně :-)

Ekonomicky je to jasný = moc zrychlit to nejde, fakt nás dovedli do totálního propadu někam do úrovně 10% Rakouska

Když budem hodně pitomý = de to zpomalit >:-[]
23. 5. 2018 12:42
Re: Historie se opakuje
kdyz vezmes, ze v 1990 bylo HDP na hlavu v rakousku $20k a u nas jen $4k (5x min), a v roce 2016 $44K vs. $20K (2.2xmin), tak dejme tomu, prumernej rozdil na hlavu v HDP je $20K v nas neprospech.

tedy $20K x 10mil lidi = $200bln = cca 4bln korun za pouhy rok
vynasob si to 1/4 stoletim od sametu a jsi na 100bln korun. a pripocti si k tomu 100bln korun pred sametem, a nejhorsi na tom, je ze ten rozdil jeste dlouho neskonci.

kdyz budu hodne velky optimista, komunisti zpusobili za 40 let sve hruzovlady vnitrni dluh na HDP minimalne 250bln korun
proti tomu je nejaka 1.3bln jen plivnuti do more

a k ty tvy biliarde hitmane, zrejme k tobe jeste nedoslo, ze biliarda a bilion je rozdil 3 radu
k tobe toho ale evidentne nedoslo jeste mnohem vic
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:55
Re: Historie se opakuje
Eště větší sranda je srovnat státní rozpočty :-)

Na tom je vidět jak pěkně rosteme = politikum typu agent Bureš který za pár let v politice zdvojnásobili majetek = přesnějš za volební období kdy sem ministr financí a teď chvíli premiér se soukromou vládou = ze 40 mld na 90 mld kč :yes: >:-[]
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 22:48
Re: Historie se opakuje
Demokracie dnešní doby:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 23:02
Re: Historie se opakuje
To je tvá odpověď = na zdrcující data? ;-)

Nojo = je demokracie [odkaz] stejská se ti snad [odkaz] ? :-)

Lidi sou doteď poznamenaný socialismem = finančně a bohužel i myšlenim = ale vidim to perspektivně. Nedávno sem čet že průměrnej věk komunisty u nás na Praze 6 = je 78 let
To je hodně optimistickej údaj >:D
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:13
Re: Historie se opakuje
Nevím o tom, že by nás táhla EU nahoru, to se táhneme my sami chlapče.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:36
Re: Historie se opakuje
Tos vymyslel sám? Si šikovný hoch = počkej až jednou vyrosteš = třeba dostaneš i rozum = a uvědomíš si jaký kraviny si řikal :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:45
Re: Historie se opakuje
To je ten zásadní rozdíl = tehdy by si proti nim ani necek ;-)

Dneska můžeš naprosto cokoli = včetně toho volit ruský agenty snažící se Evropu rozvrátit = nejsi volič Pitomia nebo? :-)
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:21
Re: Historie se opakuje
Jo? Zablokují tě na sociálních sítí, pokud jsi proti EU, tak tě nikde nepozvou (tam zvou pouze vlezdo***ky EU), atd. Mne fascinuje, jak může být tak někdo jednostranný za každou cenu, i kdyby tam propagovali, že Země je středem vesmíru, tak ty budeš nadšeně tleskat a mávat modrou vlaječkou se srpem a kladivem, pardon hvězdičkami.. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:33
Re: Historie se opakuje
No pro někoho je Zeman středem vesmíru = snadná volba :-)

Kam tě nepozvali? >:-[]

Nevnucuj mi svoje názory = na to co dělám = dík ;-)

No já to vidim ať z ekonomickýho pohledu nebo toho celkovýho co už viděl nejoblíbenější Čech Karel IV

Ty zas z ruskýho = to je ta svoboda >:D
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:33
Re: Historie se opakuje
Pokud s tebou někdo nesouhlasí, hned je rusofil? Hmm ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:51
Re: Historie se opakuje
Tak za jakýho jinýho? Hmm :-)

Tak kam tě nepozvali? Je nejsvobodnějš a nejbohatšejš co kdy v historii bylo = i když zpátky do úrovně toho Rakouska eště daleko
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:06
Re: Historie se opakuje
A ty si myslíš, že šíření nenávisti na sociálních sítí je v pořádku ? Když budeš někde na ulici řvát, že by měli chcípnout třeba ja nevim, Ukrajinci a budeš k tomu nabádat ostatní lidi, tak je to v pořádku ? To je přeci stejné, jako na tom Facebooku...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 13:09
Re: Historie se opakuje
Část lidí chápe demokracii jako = můžu všechno. Trochu ode zdi ke zdi = za socíku nesměl nic a držel kušnu, teď když nesmí.. tak řve = víc obráceně už to nejde :-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:19
Re: Historie se opakuje
Ale oni si protiřečí, oni chtějí smět všechno, ale oni, ten druhý už nesmí nic !

Já můžu jezdit rychle, ale soused, ten teda na daních krátit nebude, podnikatel hnusnej !

Nebo já můžu jet na dovolenou do Afriky, ale běda, když afričan pojede sem !

Moje Máňa se nesmí v arabské zemi vydat do mešity nezahalená, ale ta hnusná arabka tady po Václaváku chodí v ručníku ! No jo... ale u nich je to takhle nařízeno u nás ne.. u nás mohu chodit na Václaváku i v tangách ! A když by mi tady nakázali, jak se mam oblékat, no tak za to tu Unii vypálíme ! Takže vlastně ideální by bylo, kdyby Čech směl vše a všude a cizinec by tady nesměl nic, možná tak Čechovi zaplatit, to by bylo fajn >:D
23. 5. 2018 11:42
Re: Historie se opakuje
protoze jsi mladej cucak a pred 1989 jsi nikde nebyl, nebo si to zamerne nepamatujes
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:44
Re: Historie se opakuje
No to je asi logický žejo = předtim každýho kontrolovali na hranicích = teď.. ;-)

Musim rusum uznat že tu megahoaxovou kampaň co spustili po začátku války s Ukrajinou = vymysleli skvěle :yes: :-)

Nikdy tu nebylo tak svobodno a tak bohato jako teď = a zatimco dřív lidi drželi hubu a krok = teď hlásaj: Strčte si to kam chcete = my se zase chceme mít hůř >:-[]
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:23
Re: Historie se opakuje
Vidím ty zástupy jásajících bezdomovců, vidím ty zástupy jásajících pracujících za minimální mzdy v montovnách, vidím ty zástupy jásajících cikánů (ano, ty jásají, socku dojí, kde mohou), všichni prostě jásají, jen já ne, asi se mnou něco bude >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:28
Re: Historie se opakuje
Určitě s tebou něco bude >:-[]

Vzhledem k absurdně nízký nezaměstnanosti = už je víc volnejch míst než nezaměstnanejch = což znamená že mzdy strmě a už nebezpečně rychle rostou. Blbá pokladní v Lidlu má 30t. = jestli chceš aby měla jako v Rakousku = holt neměl bejt socialismus a destrukce ekonimiky a propad na těch asi 10% Rakouska. Už to zase doháníme ;-)

S tebou je podle tohohle příspěvku to = že si neuvědomuješ proč nejsme stejně bohatý jako Rakousko = jako dřív. Nebo si to spíš nechceš připustit :-)
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:30
Re: Historie se opakuje
Rakousko je trošku jiná země s trošku jinak zaměřenou ekonomikou, to bys nás mohl zrovna srovnat např. se SAE, proč nejsme tak bohatí jako oni. Absurdně nízká nezaměstnanost je skvělá věc, otázka je, jak budou nadšení, až přijde krize a bude se propouštět. Bohužel základ je přidaná hodnota, což je u nás zatím v malém množství - vývoj a hlavně výroba.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:49
Re: Historie se opakuje
Boha ty žvaníš = nejdelší společnou historii jednoho státu = máme s Rakouskem >:D

Všechny ty klasický český průmyslový podniky = včetně Škodovky = sou z dob našeho společnýho státu! >:-[]

Nojo souhlas s tou přidanou hodnotou = kdyby nebylo socíku.. byli bysme dál na úrovni toho Rakouska. Nebo třeba i před nim :-)
23. 5. 2018 12:51
Re: Historie se opakuje
v 1955, kdy z rakouska odtahla ruda armada a rakousko se vydalo za svobodou, zatimco ceskosloveko dal pokracovalo v komunisticky totalite, tak na tom byly obe zme cca stejne.
proc o 34 let pozdeji, kdyz se otevrely hranice, jsi mohli ve vidni tak maximalne olizovat vylohy ??
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:41
Re: Historie se opakuje
[odkaz] znám Natálku mám docela rád :-)

To co si neuvědomuješ ty = a věděl to už Karel IV = že když budem rozdělený za jeden provaz netáhnoucí země = sme v kýblu. Asijský velmoci si nás daj k svačině

Proto poslední roky taky tolik jejich hoaxů na tohle téma a pár kolaborantů politiků

Ekonomicky i politicky = nemáš šanci přežít. Rozdíl je logickej = u nás je taky rozdíl jestli je ministrem financí Babiš a za volební období mu stoupne majetek ze 40 na 88 miliard nebo Kalous = abych přilil do ohýnku >:-[]

Prostě je fakt velkej rozdíl koho si zvolíš = třeba jako teď v Itálii = a třeba k nadšení asijskejch velmocí = to pomůže k rozklížení Evropy

Blbý je že státy jako Německo to ustojej = my ne
Avatar - Hittman
23. 5. 2018 12:26
Re: Historie se opakuje
A to jsou ty bludy, co do tebe denně hustí fakenews prozápadní. Prostě že sami tu umřeme hlady. Není pravda, pokud tu budou rozumní a pracovití lidé, nic se nestane, jak nás straší. To jako by tě strašili, že tvá rodina se sama neuživí a je potřeba, asi sis vzal ještě tak dvě tři vydělávající ženy a tvá manželka dva tři chlapy a sdíleli jste jednu domácnost.
Bohužel lidi jako ty jsou nakrmeny těmito bludy a podle toho se i tak chovají a rezignují na svůj vlastní úsudek a rozum. Ale nikomu to neberu, takoví tu byli za komoušů, takoví jsou tu i dnes.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:41
Re: Historie se opakuje
Ne = to sou bludy co do mě hustí moje vzdělání a každej ekonom co znám :-)

Neumřeme hlady = neumřeli sme ani pod rusem a komunistou = a to podělali skoro všechno = ve všech oborech sme šli totálně do [odkaz]
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 12:48
Re: Historie se opakuje
Ty máš vzdělání? Že to zatím stále není vidět.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 13:00
Re: Historie se opakuje
Věštim = že ty to neuvidíš nikdy >:-[]

Co ty na [odkaz] asi radši nic žejo >:D
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2018 13:56
Re: Historie se opakuje
Na co? Nejsem zvědavý na tvé trapné a dokola opakované odkazy, takže neklikám.
Ale máš pravdu, neuvidím to nikdy. Ty totiž na vzdělání nemáš.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:09
Re: Historie se opakuje
"Prostě že sami tu umřeme hlady" " Není pravda, pokud tu budou rozumní a pracovití lidé, nic se nestane, jak nás straší."

A tohle chceš zajistit jak? >:D >:D To je utopie....

Neumřeme hlady proto, protože existuje zahraniční obchod, ale ukaž mi, jak by si naučil lidi, kteří si dnes mohou koupit kdoví co, aby jedli jen výrobky, co zvládneme vypěstovat my sami..... pošlou tě do pr, nebo musíš nastolit diktaturu a dát jim to příkazem... to chceš ?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 13:10
Re: Historie se opakuje
Stručnějš = hitman český ekonomy považuje za fakenews = a ruský hoaxy naopak :-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 13:28
Re: Historie se opakuje
Minulý rok jsme pro tehdejšího ministra zemědělství zpracovávali téma soběstačnosti potravin (především v mase a mléce)... když jsme mu řekli, že soběstační jsme, ale vyváží se většina hovězího na porážky do zahraničí (víc platí, kdo by to nedělal) a že soběstačnost je asi 130 % tak stejně všude propagoval, jak jsem na tom bídně, protože statistika se dá hezky upravit, pardon, interpretovat.

Poté chtěl simulaci, jak to udělat, aby sme nemuseli vyvážet (zaplatit rozdíl ze státního těm, kteří by jinak vyvezli !!!) a ani dovážet. Výsledek by byl brutální zvýšení konzumace hovězího (což by mne osobně nevadilo, ale donutit ty lidi ho žrát za ty prachy žejo) a na výrobu ještě 40 tisíc lidí navíc ( a kde je vzít? migranty nechceme a my taky makat nepůjdeme)... Závěr by byl takový, že lidi by maso nekupovali pro jeho cenu, došlo by ke snížení cen, protože by brutálně nabídka přestřelila poptávku (pak by se jíst začalo, protože by bylo levný a u nás co je levný, to se sežere mámo !) a producenti by řvali, že se moc prodělává, takže by se muselo kompenzovat a naší státní pokladnu by to stálo miliardy navíc a s každým krokem v čase by to bylo dražší, protože by to byl skvělej byznys ne? Vyrábět za nadnstandartní cenu práce a ještě si to nechat dotovat od státu.. ...

Takhle nějak by ta soběstačnost dopadla v tržní ekonomice ;) Pro představu zdejších teoretiků a ekonomů.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:04
Re: Historie se opakuje
Nojo [odkaz] ten káže i přírodě a Stvořiteli abych to řek po jeho >:-[]

Bohužel podobnejch blbostí je moc = přesto narozdíl od socíku strmě nepropadáme ale docela tempem rosteme = dovede si někdo představit jaký krávoviny museli dělat komanči v čele státu? >:D
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:07
Re: Historie se opakuje
No... o něm radši pomlčme, jen jsem chtěl demonstrovat skutečnou realitu o těch potravinách, jak se zde baví odborníci a důsledky. Jasně, ještě můžeme zavřít hranice, nakázat lidem co mají jíst a když nechtějí, tak ať umřou.. naženeme je na pole a do kravína a bude všeho dost.... V takovém světě já žít nechci.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:19
Re: Historie se opakuje
Po odchodu z EU myslim volaj jen lidi co si ani vzdáleně neuměj představit = co by to asi přineslo. Jedno jestli už to sou fandové Ruska a chtěli by dál jeho vliv na našem území = nebo fakt věřej tomu že by to bylo maximálně na chvíli drobný zakolísání ekonomiky

Mě tam vždycky zaujme ta část = jak na nic nedbaj. Třeba když před lety Klaus tvrdil že všichni klimatologové kecaj = a fakt mraky lidí řekli: No tak to je jasný že všichni kdo ten obor studujou a vyučujou a celej život v něm pracujou = naprosto netušej která bije. Když to řikal pan Klaus :-)
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:27
Re: Historie se opakuje
Jo, to máš pravdu, začíná se tu až nebezpečně profilovat až skoro nenávist k odborníkům v daných oblastech, především z řad těchto lidí a voličů.. oba víme koho.

Už jsem se párkrát stal terčem posměchu za to, že nemám jen základní školu, protože nás na školách učí jen blbosti a my nic neděláme a ničemu nerozumíme a jen jim kecáme do života, který oni znají líp a vědí, co je nejlepší.. a určití lídři těchto lidí (Ať už idealogističtí, nebo političtí) je v tomto ještě podporují.... to už taky taky bylo po 1948 ne?

Jsem zvědav, kdy to dojde do extrému a takový skladník bude vědět, jak si vyoperovat apendix líp než doktor... >:D Protože doktor je blbec co chodil do školy a nemá tu školu života... a tohle není dobré.
Avatar - praděda7
23. 5. 2018 20:09
Re: Historie se opakuje
Ale no tož.......VK nikdy netvrdil, že všichni klimatologové kecaj. Kecaj jen ti, kterým většina medií dávala a dává slovo. Ti, kteří populární teorii GO oponovali byli a stále jsou umlčováni. A bacha! Oponenti nepopírali, že se zeměkoule nachází v oteplovacím cyklu (nic společného s nárůstem počtu teplých), ale brali v potaz jen propagované příčiny oteplování, aby bylo jasno! Že celá GO hysterie je uměla vyvolána jen proto aby se určitá skupina lidí mohla obohatit (u nás na př. fotovoltaničtí baroni), se tají. >:-[]
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2018 20:07
Re: Historie se opakuje
Tvé názory mi přijdou založené na emocích, ale pramálo odpovídají realitě. Svobodu slova máš, můžeš na Unii nadávat dle libosti a každému to bude jedno. Můžeš klidně číst i psát proruské, tendenční až propagandistické weby jako aeronet a nikdo ti přístup na ně nezablokuje. Ano, nátlak na potírání hate speech je již kontroverzní, ale ze své zkušenosti vím, že třeba twitter reagoval na nahlašování islamistických zvěrstev tak pomalu a neúčinně, že si z něj IS dělal PR platformu.

Nahoře si stěžuješ, že jak chce EU dělat spojené státy evropské, omezovat suverenitu lisabonskou smlouvou a Brusel chce zase tohle...Ne, my jsme EU, my jsme Brusel. Jestli se nám něco nelíbí, dejme to najevo. Lisabonskou smlouvu naši představitelé vesele podepsali, stěžuj si u nich.

Jestli jsem to dobře pochopil (klidně mě oprav), jsi zastáncem vystoupení z EU. Což mi přijde vtipné, když si nahoře stěžuješ na zástupy bezdomovců a zástupy pracovníků s minimální mzdou v montovnách. Tyhle zástupy by se vzhledem k provázanosti české a unijní ekonomiky zákonitě zněkolikanásobily. A vůbec, máš nějakou konstruktivní vizi, co potom, nebo dopadneme jako tragičtější obdoba Británie bez představy o budoucnosti?

EDIT: Jestli to někdo dočetl až sem, zasloužil by zlatého bludišťáka. :-)
23. 5. 2018 14:04
Re: Historie se opakuje
:yes: :yes:
23. 5. 2018 14:03
Re: Historie se opakuje
A dokonce se můžeš dočkat toho, že ti sem EU nastěhuje někoho koho nechceš >:D >:D To je druhá stránka tý tvý svobody.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2018 14:10
Re: Historie se opakuje
EU určitě... tam nemají nic lepšího na práci, než vymýšlet, že zrovna Ryccardovi dají do obýváku uprchlíky >:D To je ta neznalost fungování EU a šíření Hoaxů...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:22
Re: Historie se opakuje
Třeba by pomohlo [odkaz] >:D
24. 5. 2018 12:33
Re: Historie se opakuje
že zrovna ty takovej komunistobijec budeš tohle podporovat to mě celkem zaráží.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2018 13:04
Re: Historie se opakuje
Jako to? Viz pár čísel který padly i v týhle diskuzi = komunisti mý zemi uškodili nejvíc = a teď znova škodí masivnim oblbovánim = co tě na tom zaráží? Nějakej trest za úmyslný lhaní = je naprosto ok
24. 5. 2018 12:32
Re: Historie se opakuje
Hoaxy? No supr, takže v Belgii, Francii, Španělsku, Itálii a Německu vlastně žádný problémy s černejma co připlavali přes moře nemají. To co vidíme ve zprávách a na internetu jsou všechno jen hoaxy a neznalost. Dál se prosím tě neztrapňuj.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2018 13:18
Re: Historie se opakuje
Chceš hysterčit z migrace? Je svoboda = můžeš
Sice je to blbost = je tu asi tisíc závažnějších věcí z kterejch by se mělo šílet [odkaz] a [odkaz] a migranta nikdo včetně Pitomia neviděl = ale budiž :-)

Fakt problém sou hoaxy = který po přepadení Ukrajiny v roce 2014 ve velkym rozjelo Rusko

Fakt nevíš = že to sou hoaxy? Sám si dával odkaz na hoax že támhle někde v Německu nebudou mít kvůli migrantum vánoční strom. Jak víš = byla to lež. To byl typickej hoax = sou jich tisíce a tisíce

Proto mi přijde lepší ten malajskej přístup [odkaz] :yes: >:D >:-[]

Ne vážně = proč nechávat bez potrestání úmyslný lhaní v rozsahu který ovlivňuje miliony lidí?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:12
Re: Historie se opakuje
Myslíš jako desítky tisíc ruskejch vojáků? Co je budeš desetiletí živit? ;-)

Tobě sem někdo někoho nastěhoval? Povídej přeháněj = já vim že tu asi 300 000 lidí už docela zoufale hledaj všechny firmy napříč oborama :-)
23. 5. 2018 13:57
Re: Historie se opakuje
Však on to je takovej druhej level třetí říše. Ovládnutí Evropy bez tanků je přeci mnohem efektivnější než to o co se pokoušel Hitler.
23. 5. 2018 14:20
Re: Historie se opakuje
Zrovna D spíš mlčí a leckdy skousne víc než všichni ostatní.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:25
Re: Historie se opakuje
Kašli na fakta = ideologii nic nepřebije :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 14:29
Re: Historie se opakuje
Nojo eště chvíli a budem mluvit německy = zase = za Rakouska-Uherska sme to asi uměli :-)

Hlavně ne zase rusky >:-[]
Avatar - Magister
23. 5. 2018 13:14
Re: Historie se opakuje
Tady nelze o žádném diktátu EU mluvit. My jsme EU a volíme a posíláme tam lidi.
Avatar - praděda7
23. 5. 2018 19:43
Re: Historie se opakuje
EK je nevolená (voliči) a má rozhodující slovo. A to je špatně.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 21:00
Re: Historie se opakuje
Ale samozřejmě je = je to zástupce každýho státu = kterýho posílá voliči volená vláda. Jestli narážíš že u nás posledně před volbama byli 3 zajímavý schopný kandidáti = a Sobotka s Babišem poslali průměrnou úřednici která nezvládala jedno malý český ministerstvo = tak to souhlas

Na řízení kontinentu by státy měly posílat ty nejspochopnější = vyhrálo politikaření
Ale viz volby před půl rokem = nemyslim že volič je schopnej vybrat líp. Prostě si zvolili Babiše a ten do EK poslal svou podřízenou = furt o tom rozhodujou voliči

Že u nás dost blbě = to je jinej příběh ;-)
Avatar - praděda7
23. 5. 2018 22:10
Re: Historie se opakuje
EK je nevolená! EK se sama navrhuje a je pak jen formálně schválena EP.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 22:53
Re: Historie se opakuje
Sám sebe navrh Špidla = to máš pravdu >:D

Ale jinak je to jak píšu = každej stát pošle 1 člověka. Ten Špidla poslal fakt sám sebe = ale jinak to funguje jak sem popsal s Jourovou = vybírá jí vítěz voleb

Špidla je celkontinentální pojem = dodnes je legenda a vyprávěj se tam o něm vtipy
A přes svuj veřejnej slib = dodnes neumí anglicky :-)

Formálně schvaloval Parlament za socíku = fakt věříš tomu že 751 poslanců ze všech států který sou názorově i z hodně odlišnejch stran = hlasujou všichni formálně jak píšeš = stejně >:-[]
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2018 10:07
Statistika založená na nereálných číslech
Lepší je zasadit jeden strom než pracovat s takovýma bludama.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:35
Re: Statistika založená na nereálných číslech
No spíš tak 1000 stromů ;-)

Masově kupujeme místo aut SUV = emise logicky rostou
Avatar - WinDiesel
23. 5. 2018 12:24
Re: Statistika založená na nereálných číslech
Ono to není jen o SUV ono je to opravdu o těch dieselech.
Pravda je taková, že každý roky byly vykazovány poklesy o 3% (CO2).
Takže správně měly emise klesnout o 3% ale oni vyrostly, takže musíš ty 3% relativně připočíst.
A mohou za to benzíny a SUV, které se nyní také více prodávají v benzínech.
Já se za CO2 nehoním, je mi to k smíchu. Ale pokud si někdo "naplánoval" poklesy emisí a jaksi zapomněl žít v realitě, nemohlo to jinak dopadnou.
A protože to benzíny zhoršují a benzín-hybridy nejsou dostatečně úsporné, nakonec to zase vyřeší diesely (hybridy a plug-in hybridy). Mercedes má plug-in diesel hybridy na úrovni 50 g CO2, "obyčejné" diesel hybridy jsou 10 g CO2 pod jejich standardem.
Čeká nás masivní hybridizace která dle mého názoru bude tak úspěšná že smete EV, které se budou stále málo prodávat, stále budou mít krátký dojezd a stále je nebude kde nabít, o vysoké ceně nemluvě.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 12:44
Re: Statistika založená na nereálných číslech
Je to o SUV = konstrukci která z principu má horší spotřebu. Že nafta udělá trochu míň CO2 a o hodně víc NOx a benzo(a)pyrenu je fuk. Prostě když budeš jezdit autem nebo stejně velkym SUV = v jednom případě je spotřeba jednoznačně vyšší = v tom asi shoda žejo

Jedno jestli budou oba na naftu nebo benzín = prostě vyšší vs nižší spotřeba to znamená větší a menší emise. A krát miliony aut

Bajku o neúspornejch hybridech musíš vyprávět někomu jinýmu = máme 2
Auris průměr 4,6
Zatim nová RAV4 tuhle otočila Ostravu za 5,7
23. 5. 2018 10:46
Takže podle ČTK Toyota prodala 102,5 % vozů???
53 % hybridy, 42 % benzin a 7,5 % nafta... Tady něco nesedí, že ne?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:51
Re: Takže podle ČTK Toyota prodala 102,5 % vozů???
Prostě Toyota jede na víc než na 100% >:-[]

[odkaz]
23. 5. 2018 13:26
Hloupá statistika a ještě hloupější diskuze
Takže JATO jednoduše sečetlo normované emise jednotlivých prodaných aut, což ve výsledku vůbec nic nenaznačuje, snad jen přesouvání požadavků kupců směrem k víceúčelovým vozům.

Diskuze se stočila k tomu, že přestože valná většina (ne-li všichni) si žijí na mnohem vyšší úrovni než před rokem 89, tak se tu fluše jak před základkou na čáru.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
23. 5. 2018 16:12
.
budou se zvyšovat, protože se bude měřit dle nové metodiky
Rozbalit vlákno
0