Novinky
0
A nebo má. Protože se vyjadřuje jako náměstek od Fiatu. >😁
Přejít do diskuze
Ano GranTurismo... a pro každodenní ježdění. Hmm.
Obecně vzato s autem, co má servisní interval nějakých 10 nebo 12 tis km je každodenní ježdění docela sporadické. A ještě k tomu, když dostupnost pořádného servisu je doslova na celodenní výlet - nebo raději dny dva. :-!
Obecně vzato s autem, co má servisní interval nějakých 10 nebo 12 tis km je každodenní ježdění docela sporadické. A ještě k tomu, když dostupnost pořádného servisu je doslova na celodenní výlet - nebo raději dny dva. :-!
"V Bravu samozřejmě", bys chtěl slyšet, viď? >😁
Když na to mají tak třeba ve Ferrari, Lambu........, Masserati GranTurismo to je kára i na každodení využití.
Když na to mají tak třeba ve Ferrari, Lambu........, Masserati GranTurismo to je kára i na každodení využití.
Pokaždý to nemusí být frajeřina. Není to tak, že když na to má ,tak si to koupí a cítí se bezpečně.
Ano, máme tu opět nový axiom definovaný Ádvojkou. Ten kdo sedlá SUV je automaticky😒br />
-***,
-padesátikolová ženská - nejlépe blondýna,
-zamindrákovaný "rádobymuž".
A teď mi jesště pověz, v čem jezdí ti praví muži. Ať se tu taky trochu pobavíme >😁
-padesátikolová ženská - nejlépe blondýna,
-zamindrákovaný "rádobymuž".
A teď mi jesště pověz, v čem jezdí ti praví muži. Ať se tu taky trochu pobavíme >😁
Proč by to měla být závist, tak se zaleť podívat třeba do USA, nikoho jinýho tam v tom neuvidíš, to tě potvrdí každej.
Možná by bylo vhodné tu tvoji realitu podložit nějakými čísly. Dej sem link na to, odkud čerpáš. Ať se tu bavíme o faktech a ne o tvých dojmech a "soukromých objektivních" statistikách.
Myslíš ty větší jako je 1.2, 1.4, 1.4 TDi, jakožto 75% motorizací ze všech prodaných.
(2,8 =0,3% prodejů)
Tohle je realita..
Fiat taky používá/val 1.9 JTDM,2.4 20V atd..
Je to v moderní technice.
(2,8 =0,3% prodejů)
Tohle je realita..
Fiat taky používá/val 1.9 JTDM,2.4 20V atd..
Je to v moderní technice.
Tak to máš dobrý mindrák a závistí úplně číšíš. :no😒br />
Já, když něco takového uvidím, řeknu si pěkný/škaredý auto. A jde se dál. Žádné hodnocení majitele se nekoná. Takový ubožák prostě nejsem.
Ty bys nejraději všechy naskládal do malých Fiatů a bylo by ti strááášně dobře. Takový komunismus po Ádvojkovsky -v šichni rovni, všichni Fiat.
Já, když něco takového uvidím, řeknu si pěkný/škaredý auto. A jde se dál. Žádné hodnocení majitele se nekoná. Takový ubožák prostě nejsem.
Ty bys nejraději všechy naskládal do malých Fiatů a bylo by ti strááášně dobře. Takový komunismus po Ádvojkovsky -v šichni rovni, všichni Fiat.
A to jsi opravdu tak hloupý? Nebo to jen hraješ?
Už i Kubas, jakožto fiaťák, to dovede pochopit, ale ty si furt meleš tu svou.
Prodejní portfólio automobilky Seat se prostě neskládá jen z Ibizy (menší auto Seat nedělá, zato Fiat jich má hned několik). Do většiny modelů
(Ibiza, Altea, Leon, Cordoba, Altea, Toledo, Alhambra)
co Seat prodá, montuje (oproti Fiatu) velké motory.
Ano, Seat MÁ 2.8 litrový benzín, Fiat NEMÁ nic nad 2.5.
O nějakém ekologickém lobby a s tím úzce spojeném downsitzingu se mi moc bavit nechce. A ano, koncern VW (protože na ten opět ve spojení se Seatem narážíš) downsitzing opravdu umí, viz anketa EOTY se svou 1.4, kterou již má "pár" let na trhu.
Já píšu o faktech, ty opět (jenom) o svých dojmech. :-!
Už i Kubas, jakožto fiaťák, to dovede pochopit, ale ty si furt meleš tu svou.
Prodejní portfólio automobilky Seat se prostě neskládá jen z Ibizy (menší auto Seat nedělá, zato Fiat jich má hned několik). Do většiny modelů
(Ibiza, Altea, Leon, Cordoba, Altea, Toledo, Alhambra)
co Seat prodá, montuje (oproti Fiatu) velké motory.
Ano, Seat MÁ 2.8 litrový benzín, Fiat NEMÁ nic nad 2.5.
O nějakém ekologickém lobby a s tím úzce spojeném downsitzingu se mi moc bavit nechce. A ano, koncern VW (protože na ten opět ve spojení se Seatem narážíš) downsitzing opravdu umí, viz anketa EOTY se svou 1.4, kterou již má "pár" let na trhu.
Já píšu o faktech, ty opět (jenom) o svých dojmech. :-!
Seat a Fiat jsou úplně stejné paštiky. Co takhle motor s vysokým výkonem, malou spotřebou a bez turba.
Proč nepochopitelný, SUV jsou auta jen pro ženský, akorát zde někteří "rádobymuži" si myslí jak v nich budou "in".
Když někoho z nich vidím v tomhle autě, hned si říkám chudák, "růžouvoučký" prádýlko máš?
Prostě vetšinou ***i..
Když někoho z nich vidím v tomhle autě, hned si říkám chudák, "růžouvoučký" prádýlko máš?
Prostě vetšinou ***i..
A např. Seat má motor nad dvaapůl litru? >😁 >😁
Nebo i nad dva? >😁 (kr.Alh.2,😄
Fiat umí downsizing, nepotřebuje třílitry.
Nebo i nad dva? >😁 (kr.Alh.2,😄
Fiat umí downsizing, nepotřebuje třílitry.
Asi jsi nepochopil smysl více zdejších příspěvků. Fiat z valné většiny produkuje malé prcky do města s malými motory. Vlastně nemá ani pořádný motor nad dvaapůl litru. Tak kde by vzal velké emise?
Viz příspěvek Kubase.
Viz příspěvek Kubase.
To je v motorech, ne modelech, chytrolíne, proč není například Seat na stejné úrovni?
Vysvětluj, rád se poučím.
Vysvětluj, rád se poučím.
Je to velmi podivný úkaz - čím křehčí žena, tím větší auto, které řídí. Pravidelně je potkávám, jak sedí samy v Q7 a podobných vozech.
Pred rokem tu probehla vlna hysterie zivena automobilovou lobby, ve ktere zavedeni limitu bylo liceno jako konec automobiloveho prumyslu. Dovolil jsem si tu tenkrat napsat, ze limity nejsou zadnym problemem, protoze kazda automobilka, ktera bude chtit za 5 let prodat auto, bude muset mit emise (spotrebu) dobrovolne jeste nizsi, protoze pri vyssi spotrebe by ucinila budouci cena ropy jejich auta neprodejna. Pro vetsinu diskutujicich jsem tu byl za trubku. Vida. Ani to netrvalo celych 5 let a slova trubky se naplnuji.
....Fiat malé motory s nízkýma emisema umí, o tom žádná.... Určijícím kritériem pro "průměrné emise" je ale hlavně struktura prodaných modelů - a když např. 80% prodaných aut Fiatu jsou Pandy a Punta, tak je jasné, že výrobci, kteří prodají více větších aut se silnějšími motory, musejí logicky mít ty průměrné emise vyšší.... To je celé....
Malá auta - nízká spotřeba - nízké emise. Těžko budou mít nízké emise sporťáky nebo dvou- až třítunová monstra.