Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ham.
"Při zvýšení nárazové rychlosti třeba jen o 5 km/h vzroste kinetická energie dvaceti pětinásobně!"
Kinetická energie roste se čtvercem rychlosti tedy při 100km/h je čtyřnásobně vyšší než při 50 km/h.
Vaše teorie platí pouze v jednom speciálním případě, při zvýšení rychlosti z 1,25 km/h na 6,25 km/h, tedy o 5 km/h vzroste kinetická energie 25x, protože 6,25/1,25=5 a 5*5=25.
Kinetická energie roste se čtvercem rychlosti tedy při 100km/h je čtyřnásobně vyšší než při 50 km/h.
Vaše teorie platí pouze v jednom speciálním případě, při zvýšení rychlosti z 1,25 km/h na 6,25 km/h, tedy o 5 km/h vzroste kinetická energie 25x, protože 6,25/1,25=5 a 5*5=25.
KANKUNEN
[odkaz] Stejně se chystá další podvod s dotacema pro solární elektrárny s baterkama. Ty dotace zničí planetu 10x rychleji. Jo a zdravím ty elektronadšence, kteří připomínají pomocníky VB. Patri to vedle
palix
Mňa zaujal vplyv rýchlosti na nárast energie. Výsledok? Ak jazdíme príliš rýchlo, tak auto nás pri nehode ochráni menej. Nové auto je jednoznačne bezpečnejšie ako staré.
beibej
a to překvapivě levně. Koukněte se na crash videa z rallye. Já bych radši boural ve WRC nebo R5 než v nejnovějším vyairbagovaným autu s pěti hvězdama NCAP. Jenže to by výrobci přišli o super kšeft s dáváním zbytečností do aut. Přiznávám, jednu blechu ale taková ochrana má.
aaaaaaaaaaaaaaa
Doporučuji autorovi předtím, než začne o něčem "zasvěceně" psát, nastudovat alespoň základní terminologii a vztahy.
Konkrétně modul pružnosti - mez kluzu - mez pevnosti - tuhost - pevnost.
Pak zjistí například, že modul pružnosti v tahu pro ocel se pohybuje v docela úzkém rozsahu okolo 210000 MPa, a materiálová charakteristika, o které se zmiňuje v článku v souvislosti s karoserií, je mez kluzu.
Konkrétně modul pružnosti - mez kluzu - mez pevnosti - tuhost - pevnost.
Pak zjistí například, že modul pružnosti v tahu pro ocel se pohybuje v docela úzkém rozsahu okolo 210000 MPa, a materiálová charakteristika, o které se zmiňuje v článku v souvislosti s karoserií, je mez kluzu.
Zajímavost k tématu [odkaz]
Druha vec je degradacia materialov, stare Fabky budu mat tak 11-20 rokov, takze nedosiahnu ani vysledky v case uvedenia.
Osobne by som povedal, ze aj najlacnejsia Dacia, bude dosahovat lepsie vysledky.
je vidět crash test V70 1.generace (což je shodná karoserie s 850) s moderní V70 3.generace. Nedopadla vůbec špatně.