Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hanson
Jeep
Hanson
| 31. 5. 2018 15:06
jděte do * s celým jeepem. Vraťte se k těm krásným autům jakými bylo Punto první generace, Brava či Bravo z roku 2000. I nové Tipo je krásným autem. Hlavně zůstaňte u atmosferických motorů.
Jeep
DEVIL
| 31. 5. 2018 15:32
ty jdi do * s celým starým fiatem, nebýt jeepu, fiat je ve haji uplne a porad lepsi hranatej jeep než fiatacky auta pro barbíny
Jeep
peterle
| 31. 5. 2018 15:58
Nevopruzuj vidlaku
Jeep
DEVIL
| 31. 5. 2018 16:54
nastav zadek a hned ti tam vklouznu ty ču*ko >:D
Avatar - Hanson
Jeep
Hanson
| 31. 5. 2018 19:19
tvoje komunikace odpovídá tvé inteligenci, která ti zjevně schází ty ubožáku. >:D
Jeep
Arese
| 31. 5. 2018 22:23
Ty chudáku, proč se navážíš do jedné z nejstarších evropských automobilek, ty ubožáku!!! Drž pusu, na tvoje hemzy tu nikdo není zvědavý!!! 8-s 8-s 8-s
Avatar - KANKUNEN
Marchionne šetří ve stylu jako když
KANKUNEN
| 31. 5. 2018 15:24
zemědělec na jaře nezaseje a prodává další rok jen co zbylo. Dávno mělo být hotové nové Punto, Bravo, Croma na globálních platformách, od nich odvozené SUV s tím, že to budou využívat ostatní značky. A v Evropě by měla větší šanci znacka Lancia než Jeep.
Marchionne šetří ve stylu jako když
zlysoused
| 31. 5. 2018 16:26
No mě se taky ta Sergiova redukční politika úplně nelíbí, ale pravda je, že celý koncern FCA hodně zefektivnil. Ale jinak jo, taky bych si přál, aby italské značky opět uvedly spoustu zajímavých modelů, ale moc tomu nevěřím. Otázka je, co bude, až Sergio za rok skončí.
Avatar - Barrichello
Marchionne šetří ve stylu jako když
Barrichello
| 1. 6. 2018 10:28
Prej zefektivnil, vtip roku. Osekal modelové řady, do vývoje dal 30% toho co jiní a dostal zadarmo Chrysler Group, kde peníze za něj splatil provozním ziskem po krizi.
A protože peníze stáole nemaj, tak chce holt jen prodávat to na čem je velká marže a šetřit a dále neivestovat. Sem zvědav kdy sem jim to zhroutí pod rukama >:D
Avatar - Bubáq
Marchionne šetří ve stylu jako když
Bubáq
| 31. 5. 2018 16:33
To je velmi výstižné. Zachránit automobilku tím, že jí oseká náklady a připraví o budoucnost (viz Lancia), to je vážně výkon hodný génia.
Jenže SM v tom není sám: jeho kroky mu schvaluje dozorčí rada. Tam je třeba hledat prapříčinu ztráty perspektivy celého koncernu. Jednoduše řečeno- jde o špatnou strukturu akcionářů. Špatnou pro Fiat, Lancii a teď i pro Chrysler. To je názor fandy motorismu tak, jak ho známe z dřívějška.
Mám ale pochyby, zda je v nedaleké budoucnosti místo na trhu pro FCA. Kdysi Chrysler mohutně investoval do elektromobility, ale pod FCA jako když utne. Pacifica je jediným autem koncernu, která se snaží držet krok. Ale to je podle mého soudu strašně málo. Domnívám se, že SM šetří i na těchto investicích do budoucnosti a ještě více tím prohlubuje ztrátu FCA na konkurenci.
Kdoví, co by bylo, kdyby Chrysler zachraňovali nenávidění Číňané.... Třeba by to nebyla taková tragédie. A Jeepy by se prodávaly ještě lépe, než pod FCA. Nebo ne?!
Avatar - praděda7
Marchionne šetří ve stylu jako když
praděda7
| 31. 5. 2018 16:51
Příčinu je třeba hledat tam, kde Fiat ztratil trhy a kdo je z těchto trhů vytlačil. Jsou to Korejci. Fiat nebyl zkrátka v kondici Korejcům konkurovat. ;-\
Marchionne šetří ve stylu jako když
Ja Prvni 123
| 31. 5. 2018 16:53
To asi nechápu: kdyby firmu "zachraňovali" Číňani, tak by se starali o nadšení fandů kdesi v Evropě?
FCA vydělává už poměrně dlouhodobě a navíc trendově = zlepšuje se.. takže to s tím zasetím asi pravda nebude.

Články tady mě asi úplně neznervózní... věcná úroveň je "obvyklá"... Punto už se vyrábět přestalo, než že letos přestane... a jeho nástupce je jasnej - jediný, co se neví, kdy přesně to bude. Konec tohoto nebo začátek příštího?

A v čem Fiat ztrácí na konkurenci? Tipo je fajn auto. Má všechno, co má mít.. je prostorné a pohodlné... a jestli chce Fiat zrušit ty "sociální" verze.. tak mu to za zlé fakt mít nebudu.

Mimochodem je zajímavé číst o novém Volvu XC40...
[odkaz]

Píše se tam například: Zpracování je vynikající, zajímavým detailem je pak využití recyklovaných plastů ve výplních dveří, ve kterých rovněž nejsou klasické reproduktory .. a o tom to celé je, způsob podání informace.

Pamatujete ten poprask, že Tipo je konkurencí tak pro Logana... protože má na výplních dveří recyklovaný plast... tipo za 350 tisíc... XC 40 za 1.350 tisíc...
Avatar - Emel
Marchionne šetří ve stylu jako když
Emel
| 31. 5. 2018 17:23
K tomu by se dala napsat spousta věcí. Já to tentokrát zkusím trošku jinak. Představ si parkoviště a na něm vlajkové lodě mainstreamových značek. 508, vedle Insignia, Stinger, Superb... Tipo. Tak nějak tak vypadá pozice Fiatu vůči konkurenci v Evropě.

Z toho článku o XC40 můžeme citovat i dál, abychom si to podání informace užili:
Zvuk zavírajících se zámků dveří – kovový rachot, vysoké hlučné cvaknutí je jak z nejlacinější dacie.
Marchionne šetří ve stylu jako když
Ja Prvni 123
| 31. 5. 2018 19:27
No, nevadí mi, že máme jiný pohled na věc... je to koncern a tak vlajková loď nemusí být v každé značce zvlášť.

Nevadí mi tudíž, že Fiat končí tam, kde končí.. to, co říkám je, že když chci normální auto velikosti kousek přes 4 metry, tak mi prostě v Tipu vůbec nic nechybí.
Nemá se za co stydět.

Tobě jistě přijde samotnýmu divný ho srovnávat s Insignií.. nebo se Superbem, když si to po sobě přečteš.
:-)
Avatar - Emel
Marchionne šetří ve stylu jako když
Emel
| 31. 5. 2018 19:59
To mícháš dvě věci - v čem ztrácí Fiat na konkurenci a co chybí nebo nechybí tobě u Fiatu.

Spoustě lidí jistě nic nechybí ani v tom Loganu... to ale neznamená, že je Dacia plnohodnotná mainstreamová značka. Nic proti Tipu jako takovému, to je takový trošku lepší Rapid a svou cílovku si jistě najde.
Marchionne šetří ve stylu jako když
Arese
| 31. 5. 2018 22:27
Fakt nechápu, jak můžeš srovnávat Tipo s modely o třídu výš... :-O
Avatar - Emel
Marchionne šetří ve stylu jako když
Emel
| 31. 5. 2018 22:37
Říkal jsem, že to zkusím trošku jinak, netradičně. Nejde o srovnání auto vs. auto, ale značka vs. značka, jako odpověď na (možná řečnickou) otázku "v čem Fiat ztrácí na konkurenci". Ztrácí hlavně v tom, že nemá modely.

Střední je mimo jejich možnosti, kompakt pojali racionálně, budiž. Ale rezignovat na subkompakt...
Avatar - Ozzman
Marchionne šetří ve stylu jako když
Ozzman
| 31. 5. 2018 23:10
Taon nesrovnava modely, ale automobilky a jejich nabídku. Co dělá prémii prémií? Audi s trivalcem, nebo A8 s osmivalcem? Obojí...
Marchionne šetří ve stylu jako když
Ja Prvni 123
| 1. 6. 2018 17:24
A tušíš, a nejen Ty, že mezi low costem typu Dacie a prémií - snad i typu Audi, exituje i kategorie normálních aut?

Já nepotřebuju prémii... moje sebevědomí stojí na něčem jiném. Já chci normální, prostorné, pohodlné a bezbečné auto... a znám příliš mnoho lepších způsobů jak utratit peníze, než za opravy a servis auta.
A je úplně jedno, kolik jich máš.
:-)
Avatar - Emel
Marchionne šetří ve stylu jako když
Emel
| 1. 6. 2018 19:32
To je zajímavý překlep :-) , zejména ve spojení s Fiatem...
Avatar - white label
Marchionne šetří ve stylu jako když
white label
| 1. 6. 2018 23:15
Nákup prémie má být snad nějakým obecným lékem na případné pošramocené sebevědomí? Varianta, že jsou lidi mající prémii (a je jich tu čím dál víc), a přesto jejich sebevědomí stojí na něčem jiném, tě nenapadla?
oživiť čo žije, umŕtviť, čo je mŕtve
Nonsens
| 31. 5. 2018 16:59
nechápem prečo doteraz neurobili 500 B ako nástupcu punta. Úspech zaručený. A naopak nástup nového tipa bola chyba, jednak dizajn, ktorý nekorešpondoval s níčím a uvedenie cez turecký lowkost sedan to len zabilo.Viem, že má fanúšikov a doprajem im ho, ale z marketingového hľadiska to bola chyba, lebo ani nemali pripravené pokračovanie v iných triedach, bol to len taký výstrel, ktorý nebol total priezerom, ale ani úspechom. Na ich mieste by som sa tiež sústredil len na 500 dizajn, ten letí, je úspešný a iná cesta pre fiat teraz nie je. Lancia je fakticky mŕtva, lebo definitívne skončí touto gen Y. Ťahať crajzler s 2 modelmi dopadne jak lancia. Ľudia neradi kupujú skapínajúceho psa.
Avatar - twistedTSD
oživiť čo žije, umŕtviť, čo je mŕtve
twistedTSD
| 31. 5. 2018 19:18
S tím já nesouhlasím, snažit se ještě víc recyklovat retro design pětistovky by byla blbost a Fiat má určitě na víc. Nějaký 500B bych si téměř zaručeně nekoupil.
oživiť čo žije, umŕtviť, čo je mŕtve
Nonsens
| 1. 6. 2018 14:53
ak by tipo bola taká trefa, tak by na ňom marki staval, ale vyjadrenia sú skôr, že predaj nedosiahol očakávanie. Nehovorím o svojej sympatii/nesympatii k novému tipu, ale o reakcii trhu.
oživiť čo žije, umŕtviť, čo je mŕtve
Nonsens
| 1. 6. 2018 14:58
dizajn 500 v kategórii B triedy (punto) by bol úžasný. Cenovo výhodnejšia alternatíva k mini. Malá 500 ide ako ďas a o kúsok väčšie už by nešlo? Mini fičí aj keď narástlo a všetci tu prskali, že už to nie je mini, že to ide do pekla, blabla, ale v praxi fičí. Trh často reaguje inak ako diskutéri.
oživiť čo žije, umŕtviť, čo je mŕtve
Arese
| 31. 5. 2018 22:29
Naopak, Fiat nové Tipo potřeboval jako sůl, protože jeho fanoušci už měli po krk stále jen nových verzí pětistovky. Tipo je super auto, přesně takové Fiat potřebuje! :-) :yes:
oživiť čo žije, umŕtviť, čo je mŕtve
Nonsens
| 1. 6. 2018 14:59
odpoveď som omylom upichol vyššie
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Ja Prvni 123
| 31. 5. 2018 17:01
:-)

Tady je třeba čtení o tom Argu:

[odkaz]

Píšou tam, že není jisté, jestli bude uveden v Evropě taky s tímhle jménem... ne jestli bude vůbec uveden.

A má opravdu pozoruhodné nové benzínové motory.. vysvětlovat to tady ale nebudu - je to poměrně složité a VW fans by to stejně nepochopili.

Přijde jim to super, až to po pár letech začnou dělat i Němci...
;-)
Avatar - Emel
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Emel
| 31. 5. 2018 17:32
Přivést na evropský trh auto určené pro Brazílii, to není nová myšlenka (zdravíme fanklub VW Fox). Pokud by to opravdu bylo koncem roku, tak by to bylo rok a půl po brazilské premiéře... no co už.

Co se motorů týče, to je asi taky velká neznámá, moc nevěřím, že by pustili subkompakt s 1.8 atmo např.
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Dixik2
| 31. 5. 2018 17:37
Ono nová Panda je je upravené jihoamerické UNO. ;-)
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
ericn
| 31. 5. 2018 19:01
Nevypadá špatně a ani se špatně neprodáva, nicméně čísel předchozí Pandy 220-250tis ks ročně nedosahuje...

Co píše nahoře Já první, asi by bylo zajímavé zkusit tu 1.3 se 101k, pokud její potenciál Fiat do evropy neudusí pro normu Euro6 předlouhými kvalty. Motor s obsahem 1.8l je do Evropy utopie ;-\
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Ja Prvni 123
| 31. 5. 2018 19:36
Do Evropy jsou primárně určený přeplňovaný verze... kombinace dříve popsaného s Multiairem... litr bude dávat 120 koní... ale já nechci tříválec, takže jsem zvědavej na 1,3 čtyřválec...180 koní a 270 Nm.. snad bez filtru pevných částic, podle dostupných informací. Ale v tom posledním se můžu plést.
Ale mrzelo by mě to.. filtr je jen další krám, co se může pokazit a jeho údržba stojí peníze...
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
jam2015
| 1. 6. 2018 07:14
Dixik2, keď podľa teba je nová Panda upravený Fiat Argo, tak sorry! :'-(
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Dixik2
| 1. 6. 2018 09:07
Psal jsem,že Uno.Z Arga by mělo být údajně nové Punto.
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Ja Prvni 123
| 1. 6. 2018 17:15
Ano, tak jak říkáš...
:-)
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Ja Prvni 123
| 31. 5. 2018 19:31
Zkus číst i jinde, než tady na VW auto, cz...

[odkaz]

Starou 1.8 atmo bych "koncernostům" nepředhazoval.
:-)

Princip těch nových motorů je v tom, že mají extrémně vysoký kompresní poměr, na benzíňák, a skutečný tlak ve válcích regulují podle potřeby řízeným otvíráním a zavíráním ventilů... jak říkám, je to složitý... větší palubní display se lépe prodává.

;-)
Avatar - Emel
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Emel
| 31. 5. 2018 20:10
Já jsem něco k motorům zahlédl, ale dokud nebude nějaké evropské auto a evropská specifikace, tak je to akademická diskuse... a já osobně si od poevropštěného Arga nic moc neslibuju, ani nemůžu říct, že by se mi líbilo víc, než končící Punto.
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Arese
| 31. 5. 2018 22:31
No on je problém prostě v tom, že žádný hezčí malý hatchback než odcházející Punto zatím nezvnikl a asi ani nezvnikne... Giugiaro prostě laťku nastavil příliš vysoko... :-O
Avatar - twistedTSD
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
twistedTSD
| 31. 5. 2018 19:32
Wikipedie je wikipedie. Párkrát kliknu a budeš tam mít napsané, že žádné Argo nebude.

Tohle je překladačem přeložená citace z článku, na který se autor odkazuje: "Nicméně není jasné, zda nováčik nahradí Punto v Evropě. Výrobce automobilů může vystoupit z segmentu B s tradičním hatchbackem." Ani ve zbytku článku nevidím jedinou informaci naznačující, že Argo přijde do Evropy.
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
Ja Prvni 123
| 31. 5. 2018 19:38
No, prostě nehodlám trávit čas hledáním... prvotní zdroj informace wiki není.

Na druhou stranu je i wiki pořád spolehlivější zdroj, než tady ta žumpa.

;-)
Chápu, že se to místním nelíbí.. ale co už teď.
jam2015
| 1. 6. 2018 07:19
A to Argo má oproti Tipu krajšiu palubovku. Tie tri výduchy a dva veľké ovládače pod nimi sú mi sympatickejšie. :-)
hmmmm
King of rain
| 31. 5. 2018 17:52
No malého Fiata lidi moc nechtějí, ale malého JEEPA, to by lidi mohli chtít.

Za mě to logiku má....směle do toho. :yes:
hmmmm
Arese
| 31. 5. 2018 22:32
Naopak, malé Fiaty byly vždy špička segmentu! ;-)
Čo vlastne zachránil?
ilmekaniko
| 31. 5. 2018 22:23
Takže SM zachránil FCA. Fiat teda nezachránil, ani chrysler nezachránil a lanciu tiež nezachránil. Čo teda zachránil?
Jeep?????????????????????
Preboha ale nepoznám nikoho kto si chce kúpiť italské vozítko a namiesto toho si kúpi jeep!
Mňa nezaujíma jeep, chcem parádny Fiat a žiadny sa nevyrába! Keď SM nevie čo ďalej nech tie značky predá! Už dávno mal! Veď toto je zločin!
Čo vlastne zachránil?
Ja Prvni 123
| 1. 6. 2018 17:17
A kdy jsi byl naposled v prodejně Fiat?

Já jsem minulý týden jezdil Tipem S-design, s 1.4 T-Jetem... a je parádní.

:-)
Fiat Chrysler Automobiles?
ilmekaniko
| 31. 5. 2018 22:39
Prečo sa to nevolá Jeep Dodge Automobiles?
Veď FCA je totálne zavádzajúce!
Akcionárov a pochybných investorov ...
jam2015
| 1. 6. 2018 07:22
vždy zaujímajú rychlé prachy a Sergio im ide po ruke. A taliansky odborári s tým už nič neurobia!
Sergio stále funguje po starom ...
jam2015
| 1. 6. 2018 07:24
a vôbec nevidí, že kríza z roku 2008 bola pred dvomi päťročnicami!
Sergio stále funguje po starom ...
Ja Prvni 123
| 1. 6. 2018 17:20
Možná už vidí tu v roce 2020... že ji nevidíš Ty ještě nic neznamená.

V kostce: Evropa chudne a řeší docela základní otázky, jako migrace, odchod UK, obrana před Ruskem i muslimama... a do toho všichni (novináři) vykřikují o prémii a bruselští úředníci uměle zvyšují ceny aut...

Ale normální lidi chtějí, potřebují normální auta... a kdo je dneska vyrábí?

Korea... a Fiat.

Sorry jako.
Sergio stále funguje po starom ...
jam2015
| 1. 6. 2018 22:56
Normálne autá vyrába aj Suzuki. A dokonca Mazda ich vie doviezť na EÚ trh až z Japonska. ;-)
Sergio stále funguje po starom ...
jam2015
| 1. 6. 2018 23:04
Fiat má iba jedno normálne auto - Tipo. Panda zostala vo výrobe len kvôli Alpám, úzkym uličkám, ... a F500 je predražené piďiauto.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku