Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDodge Charger a Challenger mohou i v nové generaci využít platformu Mercedesu
19 komentářů
CHerokee
Oba to jsou krásné kousky pořádných aut ještě z dob, kdy slovo tříválec existovalo pouze v souvislosti s motocykly. Rozhodně jim přeju lepší budoucnost, takových aut je málo (viz Pontiac Firebird, Viper a spol.)
Presne ako píšeš...cca 15-20 ročne auto akurát teraz dostalo tablet namiesto radia :-) tieto autá symbolizujú silne emócie spojené s USA...slobodu, bohatstvo ale aj obžerstvo a konzum...preto ich niekto miluje a iný neznáša. A FCA to s nimi bude skúšať pokým tých čo vidia slobodu a bohatstvo bude dosť. Fakt že do tých áut investuje minimum značí že ich je stále menej...ale o pár rokov sa moda vrati a bude zas dobre :-)
Barrichello
tak se holt musí používat 25 let stará podvozková platforma z mercedesu vč náprav z letité S-klady a E-klasse.
Prodeje Chargerů a 300 klesaj, ono tedy klesá vše krom jeepu když vezmeme letošních 5 měsíců proti 1-5/2017. Ale to není nijak překvapivé, že >:D
Na sedany od GM to nemá ani omylem...
Prodeje Chargerů a 300 klesaj, ono tedy klesá vše krom jeepu když vezmeme letošních 5 měsíců proti 1-5/2017. Ale to není nijak překvapivé, že >:D
Na sedany od GM to nemá ani omylem...
×
Sdílení komentáře
×
Atmosféra je fajn, turbo je fajn...aj tvrdiť že 15 ročná atmosféra je pre teba lepšia ako nové turbo môžeš a ja ti také auto prajem, ale budeš na smiech pri tvrdení že to auto je lepšie ako nové s 2litrovym turbom...a mimochodom FCA umiera :). Možno nie v srdciach zanietenycch motoristov...ale určite podľa trhového podielu a investícií do inovácií - pretože tam ich úpadok vidieť najviac.
2.5 Duratec 6 valcu 170 koni a 220Nm 0-100 v Mondeu 8.7sec
1.5 3 valce (Fiesta ST) 197 koni, 290Nm bude O HODNE rychlejsi (prubeh kroutaku) a spotreba bude do 7mi litru uplne v pohode, spis mensi. V lehke fieste to je 0-100 za 6.5sec.
Dnes ma ten vykony toho tveho 2.5 sestivalce pomalu 1.0 trivalec.
A nepovidej nic o tom co to vydrzi, 1.0 ecoboost je velmi spolehlivy motor :-)
ak renegade v top výbave pre Teba reprezentuje vyspelosť (inú ako marketingovu) skupiny FCA tak si ideálny zákazník akurát si myslím že Vás nie je veľa. Vyspelosť - technická / technologická nie je len o Tom čo najlepšie vies ponúknuť ale aj o Tom ako to je dostupné. Máš skvelé auto ale šialené drahé...a sotva bude nositeľom zisku automobilky.
Já jsem auto koupil po 2 letech z ukončeného operativního leasingu se slevou 45% plus navíc odpočet DPH ;-) + mám 3 letou záruku, kde jde uplatnit opravdu skoro vše narozdíl od konkurence
Ale je otázka pokud chce FCA udělat z Jeep vlajkovou loď a ceny půjdou nahoru, tak nevím jak budou chtít oslovit potencionální kupce
Hybridy přijdou příští rok, to beru pro Jeep jako slepou větev, naopak vítám to že je možné mít Grand Cherokee s výkonem až 707 koní, kdo to u konkurence má že ;-)
Ziskový by Jeep byl kdyby se nemontoval v Itálii ale u nás nebo v Polsku a nevíc by byla lepší kvalita
chystajú nejaké investície
Uz jsi s tim zkousel brzdit? Tohle sefovi ukaz, to X5 neumi [odkaz]
Kdyby jsi hledal dál, tak by jsi zjistil, že tenhle problém byl u první verze a je dávno vyřešený. Sám jsem to zkoušel, protože jsem hndopich a nic
A brzdí dobře, navíc mám asistetna pro nouzové brždění, který se dá nastavit ve 3 citlivostech (vzdálenostech) od vozu
Prostě se smiř, že je to nejlepší crossover na trhu ;-)
Teda tohle opravit slo, prevracejici se Jeep opravit nesel no.
PS: Meli jsme doma kdysi Cherokee 4.0 Limited, uzasny auto! To jen abyste si nemysleli, ze mam neco proti poradnymu Jeepu.
Redukce v lese nebo si v lete vyjet cernou sjezdovku, na krizovatce to natrit Escortu 2.0 ... krasny casy :-)
Co je pod úroveň Jeepu, malý crossover v nabídce pro větší masu lidí, to stejné platí pro Compas
Když máš koule, tak si kup Grand Cherokee Trackhawk s 707 koni, momentálně nejrychlejší SUV - to je také pod úroveň dle Tebe?
A design Renegede je podle me nejen ze dobrej, je to primo pecka! O tom zadna.