Předcházení závažným následkům ti zjevně nic neříká, že? Pokuta či trest je k ničemu ve chvíli, kdy někdo z vlastní pohodlnosti nebo lenosti způsobí nehodu. Už ani neřeším to, že při ní dojde ke zranění či smrti.
Ale jo, můžeme zavést takový systém, jaký požaduješ. Ale k němu taky odpovídající kontrolní aparát. Pak se budeš divit, až bude daleko více policajtů a silničních kontrol. A pak podobní Picusové Ficusové budou zase řvát, jak máme policejní stát...
Na tvem miste by jsem navštívil očního. Můžete pomoct treba jen změna stravy, když je to zpusobene nedostatkem vitamínu A, takže omega3 kyseliny, mrkev atd. Mel jsem podobný problém, ted to mám OK. Brýle to určíte nevyresi. Jsem oční optik, tak o tom něco málo vím.
kdy budete psat o vrazích za volanty skodovek, bavoraku, mercedesu, naftaku >:D , zigulu, renaultu …?
nebo o mladych nevyjzdenych vrazích??
nebo o vrazích za volantem v nejlepších letecch
Hovorim o rozumnom rieseni, nie brutalnom. Pricom ciel nie je zobrat vodicak, ale vodica donutit sa priebezne do predpisov pozriet. Dnes pokial mas vodicak, tak na ziadne nove preskusanie absolvovat nemusis, takze pokial si robil vodicak za Marie Terezie, tak zo sucasnych predpisov vies velke ... A este by som k tomu pridal rovnako seriozne psychotesty.
No jo, ale co by chudáci naše armáda úředníků potom dělala, že? Třeba by museli jít někde do opravdové práce, že? No, a dovedeš si představit co za paseku by tam nadělali, když nic neumí a na nic jiného než na vysedávání v kanceláři a čumění do počítače se nehodí. Jen ať v tech kancelářích zůstanou, alespoň tak nikomu neublíží..... ;-\
Je to další už asi padesátá zbytečná buzerace za posledních několik let. Kotlema počínaje, přes komíny, klimatizace, odpadové zákony, vjezdy do centra, parkovací zóny, , zákazy náklaďáků kamkoli, i když vezu písek na stavbu, evidenční kontroly, technický kontroly, až po prošlej funkční obvaz v lékárničce a chybějící papír u nějakýho povolení... No a teď ted budeme chodit přes už tak přeplněný čekárny čumět na osvětlenou desku... To je tak těžký uznat zákon, aby za sebe každej odpovídal? Máš auto v bordelu že nebrzdí, nebo nevidíš? Dostaň flastr, ale takhle votravujou spoustu soudnejch lidí... Nehledě na to, že všechny ty kontroly, jsou jen tahání peněz z kapsy, a k něčemu dopřednýmu, to nikdá nepovede. Zase se jen budou plnit pokladny, a bouchat razítka, jako dnes všude: STK, kominíci, klimatechnici, kotlotechnici, vyžadovatelé poplatků...
Sorry, ale mě zrovna toto jako blbost nepřijde. Ano, zodpovědný člověk co brýle na denní bázi potřebuje není zrovna cílovka, ale určitě je mezi námi spousta těch, co si nějakou únavu zraku spojenou s věkem nepřipustí. A nechat se srazit na křižovatce jiným řidičem jen proto, že něco přehlédl, resp. na to špatně viděl? Děkuji, nechci.
Ja by som este sprisnil a dal robit priebezne skusky na vodicak po nejakych rokoch. Mnoho vodicov co maju x rokov po autoskole si myslia ako vsetko zvladaju pricom by testy uz neurobili - o meniacich sa zakonoch a nevodomosti ani nehovoriac.Toto by sa nejakym rozumnym sposobom malo riesit tiez.
Stejne chodim na kontrolu co cca 10 let a bez bryli bych nevyjel. Akorat ja nemam problemy ve dne, zato v noci citim, ze vidim hure, nez mladsi rocniky. Jenze tohle jsem nikdy kontrolovat nevidel. Take nevim, jak by se takova slabsi seroslepost resila, na to bryle neexistuji, prisli by takovi ridici o ridicak?
to je v pořádku, řidiči z povolání chodí každý rok a nevidí v tom problém - to jen tady místní pitomci budou psát svá * - až Vám někdo srazí děcko budete skákat metr vysoko... ;-)
Není dne, aby socan nevymyslel nové omezení, nebo nový zákaz. Jásejte, je to přece pro vaše dobro skáknout si místo s dětma na zmrzku raději za 3 kilča k doktorovi na kontrolu.
Dobře. Podstupuju zdravotní prohlídky jako pilot (ppl) i jako střelec, a nevidím důvod, proč by to u motoristů mělo být jinak. Automobil je beztak schopnější (a hlavně četnější) nástroj destrukce, než sportovní letadlo a legálně držená devítka...
Možná by bylo fajn mít nějaký unifikovaný systém, případně ještě rozdělený na několik úrovní, a pak by si člověk nechal udělat tu nejpřísnější kontrolu, kterou zrovna potřebuje, a tu pak mohl použít všude.