Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

5 ventilová hlava
| 5. 6. 2018 09:17
Je třeba zmínit, že Toyota měla 4AG 20 ventilový motor na trhu již v roce 1991.
5 ventilová hlava
| 5. 6. 2018 09:22
Nebo koncern vw 1.8T 20V
5 ventilová hlava
| 5. 6. 2018 09:48
Jo o tom se tam píše sorry >:D
Multi ventilové motory
| 5. 6. 2018 10:31
Rád bych ještě dodal. Z vlastních zkušeností můžu potvrdit, že elektronika hrála s využitím vícevetilových motorů umožňujících dodávku většího množství směsi fundamentální roli. Bez elektronicky řízeného vstřikování, řekněme se dvěma Weber 45 DCOE carburátory dával motor 4AG sice vyšší výkon, což bylo fajn na okruhu, ale v normálním provozu se díky omezené možnosti regulovat dávkování paliva zahlcoval. Právě proto Toyota DOHC motory (2TG, 18RG) do doby, než byla elektronika "na úrovni", používaly jen dva ventily na hlavu a dva DCOE Mikuni karburátory. I s těmito karburátory byl ale problém s "running on" po vypnutí motoru. Toto bylo elegantně vyřešeno zařízením, které po vypnutí zapalování "ochudilo" směs.
Avatar - beibej
Honda
| 5. 6. 2018 19:40
měla motocyklový motor s oválným pístem a s osmi ventily. 4válec do V pro NR750 v roce 90.
Avatar - speedfred
Honda
| 5. 6. 2018 20:24
+ 2 ojnice na piest a točila myslím k 20.000rpm?? Nie som si istý.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku