Novinky
8 válců je asi pro evropské zájemce o BMW příliš moc. Chybí jim tam (těm dnešním) nejspíš více baterek😲 . Je to škoda, do tak velkého auta se 8 válec hodí!
ako píše dinar, nikto to v eu nekupuje, takže asi nehodí
Skôr je sklamaním výkon základného diesláku V6. A výkonový skok k štyrikrát prepĺňanej variante je príliš veľký, chýba mi tam niečo medzi. Touareg má 231-286k V6 diesel, potom nasleduje (bude nasledovať) V8 diesel s výkonom 421k. Mercedes ponúkne nový I6 v nafte a s výkonmi 286 a 340k.
U BMW ako keby zostali s dieselovými motormi o jeden model pozadu.
U BMW ako keby zostali s dieselovými motormi o jeden model pozadu.
Předně, bmw nemá V6, ale R6, a jinak je to u bmw s R6 dýzly stále stejné, základ 30d, silnější 40d, vrchol 50d, výkonově žádná varianta v kontextu konkurence ničím nevybočuje, o zaostání, generaci pozadu atp., nemůže být řeč.
40d je happy medium. I soucasnych 313koni, ale hlavne 630Nm kroutak hybe s vozem bez problemu. Pokud se podari snizit vahu a navysit kapku vykon tak to bude jen bonus. Na druhe strane 40i benzin s B58 motorem by byl muj favorit.....
Jj, to je tady jeden znalec vedle druhýho a pak z nich vypadne bmw V6, který neexistuje a ani nikdy neexistoval. >😁
Aktuální V8, stále nic moc. Výkon a projev ano, ale mnoho problémů, které se sice snaží dochytat, ale stále se to úplně nedaří. Takže po miliónprvé - zlatá poslední generace atmosférické V8 buď úsporný N62 nebo lehce výkonnější, ale žravější N62N tedy 545i a 550i. 😐
Aktuální V8, stále nic moc. Výkon a projev ano, ale mnoho problémů, které se sice snaží dochytat, ale stále se to úplně nedaří. Takže po miliónprvé - zlatá poslední generace atmosférické V8 buď úsporný N62 nebo lehce výkonnější, ale žravější N62N tedy 545i a 550i. 😐
V příští generaci už nebude pro obrovské ledviny ani místo pro světla, ta budou umístěná na střeše. A to jejich spojení chromem je hrůza! Fuj, fuj.
nový model po 5ti letech??? Sorry jako. Koupíš si za 1,8mil. plus auto a přestože nemělo ještě ani facelift, tak za rok-dva je tu nový model, který tu tvouji káru degraduje jak cenově tak morálně? Tak tohle by mě naštvalo extremě. Jasně, automobilka chce vydělávat, ale tohle už je faul, a je z toho cítit až nezdravý tlak na prodej a zrychlení roztočeného kola "kup nové, dyť už máš staré"
Ale zatím díky pouhé designové evoluci není potřeba myslet na změnu 😉