Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW představuje novou generaci X5: Nejlepší motor Evropa nedostane!

16 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
X5 s benzinovou V8 (mimo X5M), které v Evropě jezdí, jsou dotaženy z USA jako levné ojetiny, nové X5 V8 benzin v Evropě nikdo nekupoval, ani v jedné generaci. Tedy postup je logický, co naopak se v Evorpě prodává dobře, je verze X5M, a ta (s V😄 v Evropě bude, tedy Evropa nejlepší motor dostane.
webpaja
Jsem zvědav na ceny, vidím to na modrou nebo hezkou šedou (chtěl jsem napsat šedivou). Taky bude zajímavé, jak bude fungovat air suspension.
Ale zatím díky pouhé designové evoluci není potřeba myslet na změnu 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Máš víc než rok čas, než to začnou vyrábět, než vychytají mouchy, ale pak, klasická 40d, v pěkné modré, k x5 beru i tu šedou (šedivá, super, že pamatuješ na jazykový koutek >😁 ), bude fajn auto. 😉
webpaja
Už to neříkám tak samozřejmě a vždy si vzpomenu >😒]
Avatar - Magister
Magister
8 válců je asi pro evropské zájemce o BMW příliš moc. Chybí jim tam (těm dnešním) nejspíš více baterek😲 . Je to škoda, do tak velkého auta se 8 válec hodí!
Nonsens
ako píše dinar, nikto to v eu nekupuje, takže asi nehodí
Avatar - Dinar
Dinar
On má možná Magister vybudovaný byznys na věcech, které lidé nekupují. Proti gustu... Může to být hezká cesta, taková cimrmanovská, ale většinou ji firma dlouho nepřežije.
Nonsens
na diskusii chce každý osemvalce a potom bere trojhrnek s vypínaním jedného valca 😄
Avatar - Jethro
Jethro
Myslím si že osmiválec se později do Evropy dostane!!! BMW M550i se dočasně nenabízí v EU kvůli emisím. Po nové homologaci se vrátí. Nová X5 bude mít stejný motor jako M550i takže po nové homolagaci motoru by mohl přijítt do EU.
Avatar - happy_driver
happy_driver
Skôr je sklamaním výkon základného diesláku V6. A výkonový skok k štyrikrát prepĺňanej variante je príliš veľký, chýba mi tam niečo medzi. Touareg má 231-286k V6 diesel, potom nasleduje (bude nasledovať) V8 diesel s výkonom 421k. Mercedes ponúkne nový I6 v nafte a s výkonmi 286 a 340k.
U BMW ako keby zostali s dieselovými motormi o jeden model pozadu.
webpaja
Bude 40d s min 320HP.
Avatar - Dinar
Dinar
Předně, bmw nemá V6, ale R6, a jinak je to u bmw s R6 dýzly stále stejné, základ 30d, silnější 40d, vrchol 50d, výkonově žádná varianta v kontextu konkurence ničím nevybočuje, o zaostání, generaci pozadu atp., nemůže být řeč.
Avatar - pradeda777
pradeda777
40d je happy medium. I soucasnych 313koni, ale hlavne 630Nm kroutak hybe s vozem bez problemu. Pokud se podari snizit vahu a navysit kapku vykon tak to bude jen bonus. Na druhe strane 40i benzin s B58 motorem by byl muj favorit.....
gil54
Jj, to je tady jeden znalec vedle druhýho a pak z nich vypadne bmw V6, který neexistuje a ani nikdy neexistoval. >😁

Aktuální V8, stále nic moc. Výkon a projev ano, ale mnoho problémů, které se sice snaží dochytat, ale stále se to úplně nedaří. Takže po miliónprvé - zlatá poslední generace atmosférické V8 buď úsporný N62 nebo lehce výkonnější, ale žravější N62N tedy 545i a 550i. 😐
Avatar - Warrual
Warrual
V příští generaci už nebude pro obrovské ledviny ani místo pro světla, ta budou umístěná na střeše. A to jejich spojení chromem je hrůza! Fuj, fuj.
NPramer
nový model po 5ti letech??? Sorry jako. Koupíš si za 1,8mil. plus auto a přestože nemělo ještě ani facelift, tak za rok-dva je tu nový model, který tu tvouji káru degraduje jak cenově tak morálně? Tak tohle by mě naštvalo extremě. Jasně, automobilka chce vydělávat, ale tohle už je faul, a je z toho cítit až nezdravý tlak na prodej a zrychlení roztočeného kola "kup nové, dyť už máš staré"