Novinky
Jásáme nad odchodem 4-válcových dieselů a nad příchodem vyhoněných 3-válcových turbobenálů.
Vhodné zvláště pro 4x4 jestli to tedy tato mr-dka může mít ….
Bravo Fiat, bravo Jeep, cesta do nicoty byla nalezena. Tyto 3-válcové motory jsou zlatým hřebem, divím se že nepoužili "vysoce ceněné" povedené 2-válce.
Vhodné zvláště pro 4x4 jestli to tedy tato mr-dka může mít ….
Bravo Fiat, bravo Jeep, cesta do nicoty byla nalezena. Tyto 3-válcové motory jsou zlatým hřebem, divím se že nepoužili "vysoce ceněné" povedené 2-válce.
Je fakt, že jsme asi neřídil auto, které by tolik vibrovalo jako 2 válcová malá Lancia.
Ale nejbliz tomu byl 4-valcovy diesel 😉
volant vibruje aj na 3 valcovom Upe co ti povie aj predajca ze je to uplne ok .... chce to skratka 4 valce v aute ... inak auto nie je podla mna uplne tip top a ... aj ked priznavam ze v malickom Upe by som 3 valce prekusol ovela ovela skor ako v nejakom mondeu alebo atece kde si to ani neviem predstavit realne ked si odmyslim super papierove udaje ktore su sice pekne ale real je real
tak si jednoducho nekúpiš,ale pôjdeš hľadať inde.
ta 1,3T v 4x4 so 4 valcami bude podla mna parada a idealna ... je to docela male auto velkosti vitary ( 4,2m ) takze ked moze mat 508 nejaku 225 konovu 1,6tku tak preco by renegade-u nesedela 110kw 1,3-ka 😉 ... podla mna pojde to... a predsa aj tak do terenu s tym stejne pojde malokto... na trapenie sa v terene to chce totiz nielen iny motor ale komplet ine auto so skutocnou terennou DNA .... povedzme defender..... inak co sa tyka tych dvojvalcov v Y ci F500 a pande... tak tiez mi to pride ako slepa ulica a zrejme sa to aj potvrdi... a nastupcu tychto motorov uz caka upsizing podla mna 😄
S tím souhlasím, naftu jsem do Reného bral protože benzín 140 koní byl k ničemu, původní základ 110 koní, si mohla koupit jen italská důchodkyně...
😄
Asi jsem italská důchodkyně... mám 110 koní v iXku... a nic mi nechybí.
Jen se těším, až dojedu originální kola a přezuju - je to k nevíře, ale originálně dodávané GoodYeary mají každá přes 11 kilo!
😒
Normální kola jsou o kilo lehčí, a třeba z-Line od Nokie o dvě kila na kus. To už se fakt pozná.
Asi jsem italská důchodkyně... mám 110 koní v iXku... a nic mi nechybí.
Jen se těším, až dojedu originální kola a přezuju - je to k nevíře, ale originálně dodávané GoodYeary mají každá přes 11 kilo!
😒
Normální kola jsou o kilo lehčí, a třeba z-Line od Nokie o dvě kila na kus. To už se fakt pozná.
ixko je co?
To auto je těžké a má velký odpor díky výšce, velká a široká kola, ten rozdíl 140 koní benzín vs 140 nafta je sakra znát
To auto je těžké a má velký odpor díky výšce, velká a široká kola, ten rozdíl 140 koní benzín vs 140 nafta je sakra znát
Fiat 500X.. nemám tam rád tu 500, protože to s 500 fakt nemá nic společného... teda kromě trochu stylu, ale je to kus auta, technicky úplně jinak postavené.
S tím souhlasím, ale teda že jsi spokojený s výkonem teda ne, máš pravda lepší aerodynamiku, ale ty kg budou podobné
Co servis, spolehlivost? Já řešil jen pár věcí viz moje recenze
Co servis, spolehlivost? Já řešil jen pár věcí viz moje recenze
Taky mám recenzi.
😄
Mám najeto zatím jen 45 tisíc... jen povinný servisy, s velmi rozumnou cenou.
Jo - a teď baterka do "klíče"... 45,- Kč.
😄
Připustil jsem loni po cestě do Itálie, že na dlouhý přesuny po dálnici to není stavěný. Jasně dojel jsem do Říma a zpátky... se spotřebou asi 7,3 litry... ale na tý dálnici to prostě zbytečně točí.
Ale je to jen o pocitu - spotřeba furt ok, ani to nedělá kravál.. je to jen divnej pocit... takže se pak přistihneš, že tak nějak automaticky jedeš o fous pomaleji, než bys jel s "dálničním autem"...
😄
Mám najeto zatím jen 45 tisíc... jen povinný servisy, s velmi rozumnou cenou.
Jo - a teď baterka do "klíče"... 45,- Kč.
😄
Připustil jsem loni po cestě do Itálie, že na dlouhý přesuny po dálnici to není stavěný. Jasně dojel jsem do Říma a zpátky... se spotřebou asi 7,3 litry... ale na tý dálnici to prostě zbytečně točí.
Ale je to jen o pocitu - spotřeba furt ok, ani to nedělá kravál.. je to jen divnej pocit... takže se pak přistihneš, že tak nějak automaticky jedeš o fous pomaleji, než bys jel s "dálničním autem"...
Tak po mě chtěli za baterku 60 Kč s DPH, preventivně jsem vyměnil v obou klíčích 😉
Já zatím mám vše zdarma na 5 letou záruku, platil jsem jen dodělávku předních čidel
Já zatím mám vše zdarma na 5 letou záruku, platil jsem jen dodělávku předních čidel
??
Povinný servis myslím výměny olejů a filtrů.. to asi na záruku nemáš - nebo Jeep má servis v ceně jako Mercedes?
Povinný servis myslím výměny olejů a filtrů.. to asi na záruku nemáš - nebo Jeep má servis v ceně jako Mercedes?
Ne to ne, servisku ve 40 000 km, platil předchozí vlastník, čeká mě až v 60 000 km, ale dříve vyměním olej (po 10 000km) teď máme najeto 3 500km od koupě v březnu
Aha.
Tak to jo.
Já to kupoval nový.. mám to skoro dva roky a mám najeto těch 45 tisíc... jezdím na servis po 15 tisících... takže mám už 4.
Měním olej vždycky poprvé na 5 tisících... už se v servisu ani nediví... 😉
Takže poprvé po 5 tisících, podruhé po 10 = při celkovém stavu 15 tisíc... a pak furt každých 15 tisíc.
Tak to jo.
Já to kupoval nový.. mám to skoro dva roky a mám najeto těch 45 tisíc... jezdím na servis po 15 tisících... takže mám už 4.
Měním olej vždycky poprvé na 5 tisících... už se v servisu ani nediví... 😉
Takže poprvé po 5 tisících, podruhé po 10 = při celkovém stavu 15 tisíc... a pak furt každých 15 tisíc.
Tak to teda koukám, no nový desigin předku Reného nevím, nevím, uvidím jak bude vypadat verze s xenon světlama, tato klasická nic moc...
Zadní světa jsou ok a víko kufru, který má už teď René kvituji, protože já mám ještě model bez madla, kde se musí nahmatat čudlík pod víkem
Motory, tříválec, to je nějaká PSA nemoc? Měl jsem půjčený Reného předokolku s 1.6 140 koní, benzín, manuál, to auto vůbec nejelo, ten konkrétní model měl váhu 1450 kg bez řidiče, můj 4x4 s 2.0 multijet má 1580kg a 140 koní a nafta beru jako základ použitelnosti, 170 koní motor co je v Trailhooku beru jako střed a naopak bych čekal nějaký s 210 koni což by byl ideál
Zadní světa jsou ok a víko kufru, který má už teď René kvituji, protože já mám ještě model bez madla, kde se musí nahmatat čudlík pod víkem
Motory, tříválec, to je nějaká PSA nemoc? Měl jsem půjčený Reného předokolku s 1.6 140 koní, benzín, manuál, to auto vůbec nejelo, ten konkrétní model měl váhu 1450 kg bez řidiče, můj 4x4 s 2.0 multijet má 1580kg a 140 koní a nafta beru jako základ použitelnosti, 170 koní motor co je v Trailhooku beru jako střed a naopak bych čekal nějaký s 210 koni což by byl ideál
je to trailhawk 😉 ....
ked jeep do terenu tak jedine v trailhawku ... najviac sa mi pozdava vacsi cherokee uz po facelifte s tym novym turbo benzinom v trailhawku ... pekna masinka... tam to uz podla mna znesie aj nejaky ten teren ( na rozdiel od renegade-u ) [odkaz] .. hlavne mi pride ze ma aj lepsie najazdove uhly a mensie previsy ako renegade ktory je docela usedly
ked jeep do terenu tak jedine v trailhawku ... najviac sa mi pozdava vacsi cherokee uz po facelifte s tym novym turbo benzinom v trailhawku ... pekna masinka... tam to uz podla mna znesie aj nejaky ten teren ( na rozdiel od renegade-u ) [odkaz] .. hlavne mi pride ze ma aj lepsie najazdove uhly a mensie previsy ako renegade ktory je docela usedly
Díky za opravdu to je trailhawk, trackhawk, by se člověk zbláznil >😁
To nový číro se mi vzhledem pořád nezamlouvá, v tom je compas hezčí, ale číro už zase technikou dospělejší
To nový číro se mi vzhledem pořád nezamlouvá, v tom je compas hezčí, ale číro už zase technikou dospělejší
ciste prakticky velkostne aj vizualne sa aj mne compass zda najsikovnejsi a najkrajsi a na kazdy den idealny .... ale vsadim sa ze vacsi cherokee bude v terene predsa len dalej ... popravde renegade sa mi moc nepacil ked prisiel ale postupom casu ak je vo vhodnej kombinacii tak je vcelku pekny... a aj tento jeho facelift sa zda sa podaril ... len to hcce velke kola a tmavsiu farbu... ten modry je ok ... a vlastne aj tu to chce uz rovno trailhawk aby to nevyzeralo ako hrkalka s bruchom na zemi 😄
Souhlasím se vším, ale mě osobně se krabička Reného zamlouvá více 😉
u renegade-u ma skor zarazaju jeho jazdne vlastnosti ( biedny losi test, problematicke prudke brzdenie, drzanie stopy po vyhybacom manevri ) ... pride mi proste tazky na predok a ma velke previsy.... je to akoby kusok taka pohupujuca sa kocka s makkym podvozkom.... ale compass je dokonaly ... ten sa mi paci moc... ten podla mna bude este aj uspesnejsi v eu ako renegade len to nejde hned.... momentalne mam dva jasne tipy v danej triede SUV: compass a eclipse cross .. samozrejme obe 4kolky a v turbobenzine :yes😒br />
ale ano na bezne jazdenie je krabicka renegade urcite postacujuca aj po stranke jazdnych vlastnosti ... ved nejako extremne z nas nikto nejazdi.... ale chce to kazdopadne 4x4 .. uz len kvoli lepsej svetlosti .. inak to fakt taha brucho po zemi a to ani nevyzera dobre ... uspech renegadu je opat neprekvapujuci... a po tomto facelifte s novymi mensimi kukadlami je este viac retro aj viac stylovejsi :yes:
ale ano na bezne jazdenie je krabicka renegade urcite postacujuca aj po stranke jazdnych vlastnosti ... ved nejako extremne z nas nikto nejazdi.... ale chce to kazdopadne 4x4 .. uz len kvoli lepsej svetlosti .. inak to fakt taha brucho po zemi a to ani nevyzera dobre ... uspech renegadu je opat neprekvapujuci... a po tomto facelifte s novymi mensimi kukadlami je este viac retro aj viac stylovejsi :yes:
Tak manévry jsem ustál dobře (zatím), ten brzdící problém je už vyřešený a zkoušel jsemm ho ze 170km na 0 a ok. S naftou je předek těžký, trošku to vylepšuje 4x4 zátěž vzadu. Podvozek je na můj vkus tvrdý, čekal bych měkčí, tvrdší ještě více měla C-HR kterou jsem měl jako konkurenta, která těžce pohořela, byť byla favorit č.1
U Compasu zavidím kufr +70l, ten by se hodil
195mm je ok, ale kousek kde bydlím je zaparkovaný trailhawk a ten nárust na 210mm mi přijde vizuelně větší než papírově, ale bude to i jinýma nárazníkama, že to tak vypadá
U Compasu zavidím kufr +70l, ten by se hodil
195mm je ok, ale kousek kde bydlím je zaparkovaný trailhawk a ten nárust na 210mm mi přijde vizuelně větší než papírově, ale bude to i jinýma nárazníkama, že to tak vypadá
tam slo o hydrauliku pri tom stavani sa na zadne alebo o com to bolo? lebo tazky predok nejde asi osalit ( mozno pritvrdili podvozok ) ... cital som o tom ale vsade sa pise dookola to iste ... snad je to teda uz vyriesene... inak ano prave trailhawk verzia tak nejak uz neposobi ucupene .... ale zase v tejto triede to asi nie je az tak o terene ale skor o imidzi a style .. a ten da cloveku aj nejaky ten zakladnejsi kusok suhlas...
popravde C-HR sa mi vobec nepaci... ani dizajnom ani tymi zadnymi dverami .. neviem... dokonca ani nejake SUV proporcie za mna nema skor je to taky az rozcapeny skorohatch... to asi fakt skor uz ten kubicky magicky renegade ( pripadne dalsi kubik Kia Soul ale ta je stale len v dvojkolke ) :yes:
popravde C-HR sa mi vobec nepaci... ani dizajnom ani tymi zadnymi dverami .. neviem... dokonca ani nejake SUV proporcie za mna nema skor je to taky az rozcapeny skorohatch... to asi fakt skor uz ten kubicky magicky renegade ( pripadne dalsi kubik Kia Soul ale ta je stale len v dvojkolke ) :yes:
Možná hned na úvod připomenu, že se mi tahle móda nelíbí a na tom se nemění nic ani tím, že se k tomu FCA přidá...
Ale když tady stejná partička, co ujíkává nadšením nad Karoqem s 1,0, a vzájemně se přesvědčuje tom, že je to stejně lepší volba, než případný čtyřválec od stejného výrobce, začne krmit ucho ostatním, že litrový tříválec s vyšším výkonem použitý v nepatrně menším Jeepovi je projev celkového úpadku a definitivního konce celého koncernu... tak už to má fakt jen dvě možná vysvětlení: buď mají místo mozku v hlavě nas_áno... nebo mají to svastiku v mozku vypálenou tak hluboko, že už si nevidí ani na špičku vlastního nosu.
Tedy v tomto konkrétním případě na vlastní klávesnici.
😄
Za mě pořád platí, že bych tříválec nechtěl obecně, a už vůbec ne do auta této velikosti a předpokládaného použití... ale dokud bude možnost objednat čtyřválce, tak budiž.
A nedá mi se nezeptat ještě jednou: nové technologie, použité na těch motorech, jsou vážně tak složité, že je zdejší sprominutím taky novináři nedokážou pochopit a popsat, nebo mají k mlčení jiné důvody?
Ale když tady stejná partička, co ujíkává nadšením nad Karoqem s 1,0, a vzájemně se přesvědčuje tom, že je to stejně lepší volba, než případný čtyřválec od stejného výrobce, začne krmit ucho ostatním, že litrový tříválec s vyšším výkonem použitý v nepatrně menším Jeepovi je projev celkového úpadku a definitivního konce celého koncernu... tak už to má fakt jen dvě možná vysvětlení: buď mají místo mozku v hlavě nas_áno... nebo mají to svastiku v mozku vypálenou tak hluboko, že už si nevidí ani na špičku vlastního nosu.
Tedy v tomto konkrétním případě na vlastní klávesnici.
😄
Za mě pořád platí, že bych tříválec nechtěl obecně, a už vůbec ne do auta této velikosti a předpokládaného použití... ale dokud bude možnost objednat čtyřválce, tak budiž.
A nedá mi se nezeptat ještě jednou: nové technologie, použité na těch motorech, jsou vážně tak složité, že je zdejší sprominutím taky novináři nedokážou pochopit a popsat, nebo mají k mlčení jiné důvody?
trojvalec jedine v minivoze .. aj to s prizmurenym okom... no a v akomolvek SUV je minimalne 4 valec snad jasna volba tu nie je o com... papierove cisla spotreby kosacky ma nezaujimaju... realita je realita a 4 valce su tu defakto uz nutnost sahlas :yes:
Tohle ale je minivuz.
To teda není mini vůz, jak rozměrem, tak váhou a má i 4x4 s 9 stupňovým automatem
Mini vůz byl můj Mini Cooper 2002
Mini vůz byl můj Mini Cooper 2002
😄
Jasně, ale 4x4 s automatem se zase nebude dělat s tím litrem.
Teda doufám!
>😁
Ale jinak souhlas - mini auto to není.. a proto se vyhýbám tomu použití nešťastného názvu 500X.
Jasně, ale 4x4 s automatem se zase nebude dělat s tím litrem.
Teda doufám!
>😁
Ale jinak souhlas - mini auto to není.. a proto se vyhýbám tomu použití nešťastného názvu 500X.
Pokud nebude nafta tak jsem zvědavý co bude 4x4 a co s 9 stupňovým automatem, páč ten je jen v naftě a benzín má dvouspojku a horší 4x4...
V recenzi na Yetiho se píše o prostorném SUV pro rodinu a Yeti je rozměrově jako René 😉
V recenzi na Yetiho se píše o prostorném SUV pro rodinu a Yeti je rozměrově jako René 😉
???
Obávám se, že nemáš kompletní informace...
4 x 4 s automatem je s 1.4 MultiJetem... 170 koní... úplně stačí.
😄
Obávám se, že nemáš kompletní informace...
4 x 4 s automatem je s 1.4 MultiJetem... 170 koní... úplně stačí.
😄
Ano u 170 koní benzín, 4x4 je 9 stupňový automat, níže je dvouspojka
Ale není tam 4WD low a asitent jízdy z kopce, to má nafta
Vrchol bych bral těch cca 210 koní 😉
Ale není tam 4WD low a asitent jízdy z kopce, to má nafta
Vrchol bych bral těch cca 210 koní 😉
Teď mluvíš o Jeep nebo 500X?
Myslím, že 500X asistent má... ale nevím to jistě, najak ho nepotřebuju... jako demo jezdec Land Roveru.
😄
A ten 9 kvalt má tak krátkou jedničku, že to redukci FAKT nepotřebuje.
Myslím, že 500X asistent má... ale nevím to jistě, najak ho nepotřebuju... jako demo jezdec Land Roveru.
😄
A ten 9 kvalt má tak krátkou jedničku, že to redukci FAKT nepotřebuje.
Rozmerove odpovida malym kombikum (clio, fabia…) tedy segment B - supermini. I na wikipedii je razen jako mini SUV. Pokud myslis segment A, tedy mestska auta (twingo, citigo…), tak ta jsou ještě mensi, to je pravda, ale tam se turbo trivalce davaji jako vrchol, pokud vůbec. V pripade Jeepu je to zaklad, navíc bych se nedivil, pokud by ho na nekterych trzích vůbec nenabizeli.
Mini SUV beru Pandu nebo SX-4
SX4 a mini SUV? Vždyť je větší jak Renegade nebo Yeti.
Si děláte * ne
SX4
Délka 4100mm, šířka 1730mm, výška 1545mm, rozvor 2500mm
SX4
Délka 4100mm, šířka 1730mm, výška 1545mm, rozvor 2500mm
[odkaz]
SX4 4300mm
Rene 4255mm
Yeti 4223mm
SX4 4300mm
Rene 4255mm
Yeti 4223mm
Tak to mám jiné data z netu😒br />
[odkaz]
Takový Tipo 1,3T se 180 koníky by nebylo marný + ještě tomu nastavit podvozek.
Je vidět, že se toho v FCA nebojí, prodávat ve velkém motor s litrovým výkonem 100 kW/l.