Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizovaný Jeep Renagade je tady. Pohání ho nový tříválec

71 komentářů

Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Překvapuje mě, že o přípravě nových motorů neprosákly žádné informace. Jen se vědělo, že v J. Americe budou atmosféry 1,0 a 1,3 s dvouventilovou technikou.

Takový Tipo 1,3T se 180 koníky by nebylo marný + ještě tomu nastavit podvozek.
Je vidět, že se toho v FCA nebojí, prodávat ve velkém motor s litrovým výkonem 100 kW/l.
Mino 1
Ale hovorilo sa o nich. O atmo 2 ventiloch 1.0 a 1.3 sa pisalo aj tu. O tych turbach mozno tiez, na zahranicnych portaloch urcite.
comper
Tu sa hlavne pisalo ze vyvoj nula nula nic a zrazu komplet nova ponuka motorov pokryvajuca cele vykonove spektrum kompaktov, hmmm, asi to nebude s tym FCA az take tragicke 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo Jeep s 3-válcem, no neber to !!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přesně pseudojeep (fiat) s tříválcem, to je ňamka. FCA maká na tom, aby zničilo pověst i poslední své fungující značky.
ericn
Počkej, ještě by ho mohl dostat Compass a pak bude na řadě další pseudoJeep Cherokee. Do Grandu to snad ani nejde >😁
comper
Naco tolko breku, povodny jeep mal stvorvalec so 60 konmi, ziadny osemvalec. Toto malo turbo pojde isto prijemnejsie ako doterajsia 1,6ka, navyse je to zaklad maleho auta, co by ste v nom chceli? Komu nestaci stale tam ma 180 konovu 1,3ku, s tym tento krpec bude trhat asfalt, podla mna fajn motorova ponuka.
Avatar - kaa
kaa
Tříválec není nikdy fajn motorova ponuka.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
:yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Makaj na tom chlapci fest, od 2021 nechtějí mít v nabídce diesely ale zapomněli že nemají trh jen v USA.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Já si teda výkonové spektrum představuji jinak, 120, 150, 170 koní není ideál
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Bylo by fajn, kdyby se nové motorizace dostaly do Tipa.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Otázkou je kdy Fiat zařízne Tipo...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Psalo se tu, že budoucnost má jistou do 2022, pak ho zabijí nové normy.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak to je na tom dobře čekal jsem konec do roku 2020
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jásáme nad odchodem 4-válcových dieselů a nad příchodem vyhoněných 3-válcových turbobenálů.
Vhodné zvláště pro 4x4 jestli to tedy tato mr-dka může mít ….
Bravo Fiat, bravo Jeep, cesta do nicoty byla nalezena. Tyto 3-válcové motory jsou zlatým hřebem, divím se že nepoužili "vysoce ceněné" povedené 2-válce.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Je fakt, že jsme asi neřídil auto, které by tolik vibrovalo jako 2 válcová malá Lancia.
XTad
Ale nejbliz tomu byl 4-valcovy diesel 😉
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Přesně tak u 2.0 Multijetu v obou výkonech 140 a 170 volant na volnoběh vibruje, po zahřátí méně ale vibruje a můžou za to silentbloky na motoru, u toho třávalce jsem zvědavý jak bude vibovat
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
volant vibruje aj na 3 valcovom Upe co ti povie aj predajca ze je to uplne ok .... chce to skratka 4 valce v aute ... inak auto nie je podla mna uplne tip top a ... aj ked priznavam ze v malickom Upe by som 3 valce prekusol ovela ovela skor ako v nejakom mondeu alebo atece kde si to ani neviem predstavit realne ked si odmyslim super papierove udaje ktore su sice pekne ale real je real
Avatar - CHerokee
CHerokee
Máš recht.
XTad
Nevim, co vibruje v Upe, ale spousta tříválcových aut nevibruje. Naopak u spousty ctyrvalcovych naft nevibruje jenom volant, ale cela palubovka, nekdy i cele auto.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ktore 4 valcove to su?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A jak dopadla Lancia?
Avatar - speedfred
speedfred
tak si jednoducho nekúpiš,ale pôjdeš hľadať inde.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo nekúpim, půjdu k Mercedesům, Ti do 3 válců nešli a udělali dobře. Mrecedes jako jediný nepodlehl :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
ja mám tiež V6,ale v benzíne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta 1,3T v 4x4 so 4 valcami bude podla mna parada a idealna ... je to docela male auto velkosti vitary ( 4,2m ) takze ked moze mat 508 nejaku 225 konovu 1,6tku tak preco by renegade-u nesedela 110kw 1,3-ka 😉 ... podla mna pojde to... a predsa aj tak do terenu s tym stejne pojde malokto... na trapenie sa v terene to chce totiz nielen iny motor ale komplet ine auto so skutocnou terennou DNA .... povedzme defender..... inak co sa tyka tych dvojvalcov v Y ci F500 a pande... tak tiez mi to pride ako slepa ulica a zrejme sa to aj potvrdi... a nastupcu tychto motorov uz caka upsizing podla mna 😄
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
S tím souhlasím, naftu jsem do Reného bral protože benzín 140 koní byl k ničemu, původní základ 110 koní, si mohla koupit jen italská důchodkyně...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😄

Asi jsem italská důchodkyně... mám 110 koní v iXku... a nic mi nechybí.

Jen se těším, až dojedu originální kola a přezuju - je to k nevíře, ale originálně dodávané GoodYeary mají každá přes 11 kilo!
😒
Normální kola jsou o kilo lehčí, a třeba z-Line od Nokie o dvě kila na kus. To už se fakt pozná.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
ixko je co?
To auto je těžké a má velký odpor díky výšce, velká a široká kola, ten rozdíl 140 koní benzín vs 140 nafta je sakra znát
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Fiat 500X.. nemám tam rád tu 500, protože to s 500 fakt nemá nic společného... teda kromě trochu stylu, ale je to kus auta, technicky úplně jinak postavené.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
S tím souhlasím, ale teda že jsi spokojený s výkonem teda ne, máš pravda lepší aerodynamiku, ale ty kg budou podobné
Co servis, spolehlivost? Já řešil jen pár věcí viz moje recenze
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Taky mám recenzi.
😄

Mám najeto zatím jen 45 tisíc... jen povinný servisy, s velmi rozumnou cenou.

Jo - a teď baterka do "klíče"... 45,- Kč.
😄

Připustil jsem loni po cestě do Itálie, že na dlouhý přesuny po dálnici to není stavěný. Jasně dojel jsem do Říma a zpátky... se spotřebou asi 7,3 litry... ale na tý dálnici to prostě zbytečně točí.
Ale je to jen o pocitu - spotřeba furt ok, ani to nedělá kravál.. je to jen divnej pocit... takže se pak přistihneš, že tak nějak automaticky jedeš o fous pomaleji, než bys jel s "dálničním autem"...
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak po mě chtěli za baterku 60 Kč s DPH, preventivně jsem vyměnil v obou klíčích 😉
Já zatím mám vše zdarma na 5 letou záruku, platil jsem jen dodělávku předních čidel
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
??
Povinný servis myslím výměny olejů a filtrů.. to asi na záruku nemáš - nebo Jeep má servis v ceně jako Mercedes?
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Ne to ne, servisku ve 40 000 km, platil předchozí vlastník, čeká mě až v 60 000 km, ale dříve vyměním olej (po 10 000km) teď máme najeto 3 500km od koupě v březnu
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Aha.
Tak to jo.
Já to kupoval nový.. mám to skoro dva roky a mám najeto těch 45 tisíc... jezdím na servis po 15 tisících... takže mám už 4.
Měním olej vždycky poprvé na 5 tisících... už se v servisu ani nediví... 😉

Takže poprvé po 5 tisících, podruhé po 10 = při celkovém stavu 15 tisíc... a pak furt každých 15 tisíc.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak u Jeep je servisní interval 20 000 km včetně oleje 8-s
Takže na olej půjdu po roce nebo 10 000km
Jinak kdybych kupoval nové, tak bych s olejem dělal to stejné
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak to teda koukám, no nový desigin předku Reného nevím, nevím, uvidím jak bude vypadat verze s xenon světlama, tato klasická nic moc...
Zadní světa jsou ok a víko kufru, který má už teď René kvituji, protože já mám ještě model bez madla, kde se musí nahmatat čudlík pod víkem
Motory, tříválec, to je nějaká PSA nemoc? Měl jsem půjčený Reného předokolku s 1.6 140 koní, benzín, manuál, to auto vůbec nejelo, ten konkrétní model měl váhu 1450 kg bez řidiče, můj 4x4 s 2.0 multijet má 1580kg a 140 koní a nafta beru jako základ použitelnosti, 170 koní motor co je v Trailhooku beru jako střed a naopak bych čekal nějaký s 210 koni což by byl ideál
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to trailhawk 😉 ....

ked jeep do terenu tak jedine v trailhawku ... najviac sa mi pozdava vacsi cherokee uz po facelifte s tym novym turbo benzinom v trailhawku ... pekna masinka... tam to uz podla mna znesie aj nejaky ten teren ( na rozdiel od renegade-u ) [odkaz] .. hlavne mi pride ze ma aj lepsie najazdove uhly a mensie previsy ako renegade ktory je docela usedly
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Díky za opravdu to je trailhawk, trackhawk, by se člověk zbláznil >😁
To nový číro se mi vzhledem pořád nezamlouvá, v tom je compas hezčí, ale číro už zase technikou dospělejší
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ciste prakticky velkostne aj vizualne sa aj mne compass zda najsikovnejsi a najkrajsi a na kazdy den idealny .... ale vsadim sa ze vacsi cherokee bude v terene predsa len dalej ... popravde renegade sa mi moc nepacil ked prisiel ale postupom casu ak je vo vhodnej kombinacii tak je vcelku pekny... a aj tento jeho facelift sa zda sa podaril ... len to hcce velke kola a tmavsiu farbu... ten modry je ok ... a vlastne aj tu to chce uz rovno trailhawk aby to nevyzeralo ako hrkalka s bruchom na zemi 😄
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Souhlasím se vším, ale mě osobně se krabička Reného zamlouvá více 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
u renegade-u ma skor zarazaju jeho jazdne vlastnosti ( biedny losi test, problematicke prudke brzdenie, drzanie stopy po vyhybacom manevri ) ... pride mi proste tazky na predok a ma velke previsy.... je to akoby kusok taka pohupujuca sa kocka s makkym podvozkom.... ale compass je dokonaly ... ten sa mi paci moc... ten podla mna bude este aj uspesnejsi v eu ako renegade len to nejde hned.... momentalne mam dva jasne tipy v danej triede SUV: compass a eclipse cross .. samozrejme obe 4kolky a v turbobenzine :yes😒br />
ale ano na bezne jazdenie je krabicka renegade urcite postacujuca aj po stranke jazdnych vlastnosti ... ved nejako extremne z nas nikto nejazdi.... ale chce to kazdopadne 4x4 .. uz len kvoli lepsej svetlosti .. inak to fakt taha brucho po zemi a to ani nevyzera dobre ... uspech renegadu je opat neprekvapujuci... a po tomto facelifte s novymi mensimi kukadlami je este viac retro aj viac stylovejsi :yes:
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak manévry jsem ustál dobře (zatím), ten brzdící problém je už vyřešený a zkoušel jsemm ho ze 170km na 0 a ok. S naftou je předek těžký, trošku to vylepšuje 4x4 zátěž vzadu. Podvozek je na můj vkus tvrdý, čekal bych měkčí, tvrdší ještě více měla C-HR kterou jsem měl jako konkurenta, která těžce pohořela, byť byla favorit č.1
U Compasu zavidím kufr +70l, ten by se hodil
195mm je ok, ale kousek kde bydlím je zaparkovaný trailhawk a ten nárust na 210mm mi přijde vizuelně větší než papírově, ale bude to i jinýma nárazníkama, že to tak vypadá
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tam slo o hydrauliku pri tom stavani sa na zadne alebo o com to bolo? lebo tazky predok nejde asi osalit ( mozno pritvrdili podvozok ) ... cital som o tom ale vsade sa pise dookola to iste ... snad je to teda uz vyriesene... inak ano prave trailhawk verzia tak nejak uz neposobi ucupene .... ale zase v tejto triede to asi nie je az tak o terene ale skor o imidzi a style .. a ten da cloveku aj nejaky ten zakladnejsi kusok suhlas...

popravde C-HR sa mi vobec nepaci... ani dizajnom ani tymi zadnymi dverami .. neviem... dokonca ani nejake SUV proporcie za mna nema skor je to taky az rozcapeny skorohatch... to asi fakt skor uz ten kubicky magicky renegade ( pripadne dalsi kubik Kia Soul ale ta je stale len v dvojkolke ) :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Možná hned na úvod připomenu, že se mi tahle móda nelíbí a na tom se nemění nic ani tím, že se k tomu FCA přidá...

Ale když tady stejná partička, co ujíkává nadšením nad Karoqem s 1,0, a vzájemně se přesvědčuje tom, že je to stejně lepší volba, než případný čtyřválec od stejného výrobce, začne krmit ucho ostatním, že litrový tříválec s vyšším výkonem použitý v nepatrně menším Jeepovi je projev celkového úpadku a definitivního konce celého koncernu... tak už to má fakt jen dvě možná vysvětlení: buď mají místo mozku v hlavě nas_áno... nebo mají to svastiku v mozku vypálenou tak hluboko, že už si nevidí ani na špičku vlastního nosu.

Tedy v tomto konkrétním případě na vlastní klávesnici.
😄

Za mě pořád platí, že bych tříválec nechtěl obecně, a už vůbec ne do auta této velikosti a předpokládaného použití... ale dokud bude možnost objednat čtyřválce, tak budiž.

A nedá mi se nezeptat ještě jednou: nové technologie, použité na těch motorech, jsou vážně tak složité, že je zdejší sprominutím taky novináři nedokážou pochopit a popsat, nebo mají k mlčení jiné důvody?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
trojvalec jedine v minivoze .. aj to s prizmurenym okom... no a v akomolvek SUV je minimalne 4 valec snad jasna volba tu nie je o com... papierove cisla spotreby kosacky ma nezaujimaju... realita je realita a 4 valce su tu defakto uz nutnost sahlas :yes:
XTad
Tohle ale je minivuz.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
To teda není mini vůz, jak rozměrem, tak váhou a má i 4x4 s 9 stupňovým automatem
Mini vůz byl můj Mini Cooper 2002
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😄

Jasně, ale 4x4 s automatem se zase nebude dělat s tím litrem.
Teda doufám!

>😁

Ale jinak souhlas - mini auto to není.. a proto se vyhýbám tomu použití nešťastného názvu 500X.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Pokud nebude nafta tak jsem zvědavý co bude 4x4 a co s 9 stupňovým automatem, páč ten je jen v naftě a benzín má dvouspojku a horší 4x4...
V recenzi na Yetiho se píše o prostorném SUV pro rodinu a Yeti je rozměrově jako René 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
???

Obávám se, že nemáš kompletní informace...

4 x 4 s automatem je s 1.4 MultiJetem... 170 koní... úplně stačí.

😄
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Ano u 170 koní benzín, 4x4 je 9 stupňový automat, níže je dvouspojka
Ale není tam 4WD low a asitent jízdy z kopce, to má nafta
Vrchol bych bral těch cca 210 koní 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Teď mluvíš o Jeep nebo 500X?

Myslím, že 500X asistent má... ale nevím to jistě, najak ho nepotřebuju... jako demo jezdec Land Roveru.
😄

A ten 9 kvalt má tak krátkou jedničku, že to redukci FAKT nepotřebuje.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Jeep u 500X nevím
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak jsem to zjišťoval u prodejce 1.4 170 koní benzín s 9 stupňovým automatem má jen 4lock a 4 režimy. 4wd low (plazivka) a asistent jízdy z prudkého kopce pouze 2.0 multijet 140, 170 s 9 stupňovým automatem
XTad
Rozmerove odpovida malym kombikum (clio, fabia…) tedy segment B - supermini. I na wikipedii je razen jako mini SUV. Pokud myslis segment A, tedy mestska auta (twingo, citigo…), tak ta jsou ještě mensi, to je pravda, ale tam se turbo trivalce davaji jako vrchol, pokud vůbec. V pripade Jeepu je to zaklad, navíc bych se nedivil, pokud by ho na nekterych trzích vůbec nenabizeli.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Mini SUV beru Pandu nebo SX-4
RS
SX4 a mini SUV? Vždyť je větší jak Renegade nebo Yeti.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Si děláte * ne
SX4
Délka 4100mm, šířka 1730mm, výška 1545mm, rozvor 2500mm
RS
[odkaz]

SX4 4300mm
Rene 4255mm
Yeti 4223mm
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak to mám jiné data z netu😒br /> [odkaz]
RS
Asi špatný net. Poraď se s providerem.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Ty máš špatný net
[odkaz]

Délka 4120, šířka 1730, výška 1605

A René
Délka 4230, šířka 1805, výška 1685 4x4 limited, 1700mm Trailhawk
RS
Chce to mrknout do kalendáře a netahat sem 14let starý model.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Panda ano... SX4 je veliká...

Ale ta Panda je parádní mini SUV!

Zkoušel jsem... a je to voňavý, akorát na mě moc malý.
😒
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Si děláte * ne >😁
SX4
Délka 4100mm, šířka 1730mm, výška 1545mm, rozvor 2500mm
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
on to asi myslel tak ze SX4 je velka oproti pande 😄 ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
renegade ma velkost vitary.... 😉 ... SUV minivoz je mozno tak novy ignis ale renegade iste nie