Novinky
Souhlas, jen je potreba dbat na exterier, provedeni Avantgarde vypada presne tak, jak by M-B melo, Classic je prilis usedly, nevyrazny a vypada jako starsi model nez doopravdy je. Tam vidim mireni na duchodce. Vubec nejvic mu to slusi s AMG paketem 😄 . Jen se mi zdal uvnitr mensi nez BMW3 (byt to je zrejme jen o pocitu, mozna o vyssi palubni desce nez ma "trojka"). Jizdni vlastnosti jsou velmi prijemne a auto je i se sportovnim podvozkem stale komfortni. :yes:
Pravdu dis 😉 . Tahle kategorie ma jeden problem...nenabizi krome obvykle pripojitelneho zadniho (predniho) nahonu nic vic nez obycejna kombi. Naopak ztrata preciznich jizdnich vlastnosti je zejmena po presednuti z osobaku tristni. X3 se ve srovnani s klasickou "trojkou" chova jako lod na rozbourenem mori, nic na tom nemeni, ze mezi ostatnimi SUV vycniva. Dalsim jejim problemem je velmi zastaraly inetrier, ktery byl stejne jako nektere detaily karoserie osklivy jiz pri predstaveni. Stredova konzola tvarove pripomina snad nejvice puvodni Fiat Bravo, vse je jakoby krehke. Pokud bych uz musel jit do SUV, pak bych radsi volil mezi upravenymi kombi a la Allroad. Presto radsi preferuji "normalni" kombiky. Za nizsi cenu poskytuji vice pozitku za volantem, o nizsi spotrebe a lepsim zrychleni se stejnymi motory neni ani potreba psat.
P.S.: XC60 je pravda moc pekna, GLK jsem zatim nazivo nevidel a na Q5 jsem zvedav. Jeji vetsi sourozenec vypada jako pregnantni plejtvak, coz by se u mensiho modelu nemelo opakovat.
P.S.: XC60 je pravda moc pekna, GLK jsem zatim nazivo nevidel a na Q5 jsem zvedav. Jeji vetsi sourozenec vypada jako pregnantni plejtvak, coz by se u mensiho modelu nemelo opakovat.
souhlas. Na motory a podvozek u X3 nebo u BMW vůbec, zatím nikdo moc nemá. U x3 je to trochu horší s pohodlím, ale jinak nemá chybu.Najel jsem s x3 140tis. km, bez jediné poruchy a na jedněch pneumatikách. (-10 tis. km na zimních).
X3 vždycky bylo a vždycky bude zmenšená X5ka pro chudý. To auto vypadá v reálu naprosto strašně, pokud člověk viděl X5ku. X5ka a ted X6ka jsou super, ale X3 bylo nudný hned jak ho uvedli.
Pravda, ten interiér mohl být trochu víc "repre" ale jinak je to povedený Mercedes. Na silnici pak vůbec nevypadá jako "malý milý překrásný mercedes" ale jako lehce zmenšená S-Klasse a to je dobře. 😄
Neviem...nevidel a nedrzal...tam mali 350 v plnej a aj ked nie som M-Bfil, tak tak ako sa mi pacilo exterier, tak ma sklamal interier.
No ved...ja sice na plasty moc nie som ale mercedes je mercedes...keby som sedel vo vectre nepoviem ani ň. A najvacsie sklamanie bol tvar volantu. Ale bolo to na sk premiere pred dvoma rokmi...mozno sa nieco zmenilo. ;-\
C bych bral všema deseti, kdyby nebylo tak malý. Nemyslim tim, že právě C je malý, jako malý >😁 Taky se dobře prodává. Snad ho brzy "strčim" Perunovi a očekávám, že ho patřičně na blogu vynese do nebes! >😁
Je to čistota klasických tvarů. Ergonimie příkladná, pravdou je, že nepůsobí tak honosně (zejména některé plasty) jak by třeba člověk mohl očekávat. Ovšem tak nějak mi to celé v tom autě zapadá dohromady... malý milý překrásný mercedes.
Nezapomínej na rozdílné filosofie automobilek a tedy i rozdílné spektrum šoférů. Na Q5 v třílitrové naftě si bude myslet drzek, co to rád zatíná v dlouhém táhlém, a na XC60 v D5 třeba o fous jemnější šofér, co to nehoní nadoraz. Zkus si třeba dnes novou crosku 70 na D5, psal jsem o tom na blogu, oni to fakt celkově lépe odhlučnili, takže vadí jen ten pomalejší automat.
K reznom nic lepsie neexistuje! >😒] :yes:
A ono to tolko netrva...bavi ma to viac ako varenie lekvaru. 8-s :no:
A ono to tolko netrva...bavi ma to viac ako varenie lekvaru. 8-s :no:
Tak to až sežereš, tak budeš vypadat, jako vokurka >😁 My už na to dávno kašlem. Tý práce s tim a taky všechno koupíš. To dřív nebylo.
Tak, že by někdo od T6 čekal vítězství v ekorally, to snad nehrozí. D5 v XC90 byla (je) z nouze ctnost, tam evidentně chybí silná nafta. Automat není pro rychlé jezdce, také bych upřednostnil manuál.
Volvo nyní ceny velmi zrealističťuje, jo, tohle ho postavuje do výhodné pozice. Nahoře akcentuji zejména estetické vlastnosti (samo vedle bezpečnostních..) prostě, vizualita XC60 je vskutku fantastická. Co se týká delšího období, pak souhlasím, že GLK vyzraje v čase a bude to ten, na kterého se nezapomíná. Mimochodem, prohlížel jsem dnes C-klasse. Člověku až bere dech ta dokonalost celého auta. Cé je dnes snad nejkrásnější vůz.
Volvo nyní ceny velmi zrealističťuje, jo, tohle ho postavuje do výhodné pozice. Nahoře akcentuji zejména estetické vlastnosti (samo vedle bezpečnostních..) prostě, vizualita XC60 je vskutku fantastická. Co se týká delšího období, pak souhlasím, že GLK vyzraje v čase a bude to ten, na kterého se nezapomíná. Mimochodem, prohlížel jsem dnes C-klasse. Člověku až bere dech ta dokonalost celého auta. Cé je dnes snad nejkrásnější vůz.
U nas sa uz deko nepredava...resp.sa inak vola. Ale po troch dnoch je osemdesiat poharov pod strechou. >😁
Je pravda, že dizajnovo predbehlo dobu, ale oživenie by mu pomohlo.
Naviac je to posladné BMW, ktoré nemá RUNFLAT gumy a štartuje sa kľúčom. Aj to ukazuje, že čas na zmenu bude skoro.
Naviac je to posladné BMW, ktoré nemá RUNFLAT gumy a štartuje sa kľúčom. Aj to ukazuje, že čas na zmenu bude skoro.
Teda neviem čo vidíš na X3 za krásu... Ja jeho prednosti vidím skôr v technike ako v designe. Má výborný podvozok, skvelé motory a jazdné vlastnosti zrovnatelné s kombíkmi. Ale elegancia naprosto chýba. Ba čo viac, ako na jednom z mála súčasných BMW, je na X3 už vidieť jeho vek...
Tak nevím, kolik má XC90, dvě tuny? Myslíš, že to samé auto s o 20cm kratší kastlí bude lehčí o kolik? O.K. jestli ne sto tak možná stopade.
Myslím, že šedesátka bude určitě výrazně lehhčí, než XC90. Máš ale pravdu v tom, že pokud budu tuhle kategorii chtít v silnější naftě a budu trvat na šestiválci, volvo nemá co nabídnout.. Mě spíš jako nesmysl přijde cpát motor T6 do SUV... 😐
Jestli to má zase nádrž, jako termosku na kafe, tak znám 2 lidi, co se toho hned zbavili, bez ohledu na finance. A japonskej "gear", kterej se rozpadne 2x do 120t...darmo mluvit. Jen ten design je opravdu cool.
Nevím, XC90 s D5 působí v reálu ještě hůř než říkají jeho papírové hodnoty, a o kolik bude XC60 lehčí? Osmdesát nebo sto kilo? To nic neřeší, jako základ dobrý, ale není co postavit proti třílitrovým dýzlům konkurence.
Souhlas, a do příchodu nové X3 také jako leadera segmentu vidím GLK, ale Volvu nebude na Audi stačit ani cena. D5 si už dnes nikdo nekoupí, tahle kategorie je bez automatu nemyslitelná, takže pro Volvo další mínus, a jediný benzín je taky nepochopitelný. Proč tam místo, nebo vedle, T6 není 2,5T, to fakt nechápu, pro tohle auto by to byla z volvích motorů nejlepší volba.
No tak o tom bych s tebou polemizoval! Volvo je sice pěkný, ale to nestačí. Jak píše dole princ, tak motory jsou bída, T6 je "všežravec", nejsem si jist, jestli nebude opět jen 4kvalt, to nevim, ale v nabídce je za "dědečka". U XC90 si na 60l (!!!)pak o 10l větší, nádrž najel sotva 350 km. Každopádně D5 s Gearem je hodně špatná v XC90. Poruchovost poměrně vysoká a z mojí letitý zkušenosti z XC90 a servisem, bych se ani do toho katalogu nepodíval.
Pravda je, že to nic nemění na tom, že se bude dobře prodávat, pokud budou schopni vyrábět a čekací doba nebude kolem 8-12 měsíců. Potopenej trajekt se snad opakovat nebude. Já sázim na GLK, ale Volvo vyhraje hlavně cenou a to i před Audi.
Pravda je, že to nic nemění na tom, že se bude dobře prodávat, pokud budou schopni vyrábět a čekací doba nebude kolem 8-12 měsíců. Potopenej trajekt se snad opakovat nebude. Já sázim na GLK, ale Volvo vyhraje hlavně cenou a to i před Audi.
S tím dieselem - je pravda, že D5 už není zrovna výkřikem posledních dnů, ale právě pro auto formátu XC60 mi přijde jako docela ideální. Moderní naftový šestiválec samozřejmě Volvo potřebuje jako sůl, ale především pro své větší modely. Já osobně bych s XC60 ve verzi D5 problém neměl...
Som fanúšikom BNW, ale je pravda, že pre X3 je najvyšší čas na zmenu - a to poriadnu. X5 je nádherná; tu už X3 poriadne zaostáva. A zmeny, ktoré teraz dostane sú len kozmetické. Žeby ju chceli udržať pri živote, kým nevyjde nová bomba X3?
Neviem, čo sa v tomto smere plánuje, ale veľmi sa teším aj na X1.
Neviem, čo sa v tomto smere plánuje, ale veľmi sa teším aj na X1.
Chybu ma a ne jednu. Predevsim je to prevodovka Geartronic a dieselovy motor D5. Tady je Volvo prece jen uz na vedlejsi koleji a je to samozrejme skoda. Konkurence je dnes uz dal. Prevodovka by se snad mela konecne dostat i dvouspojkova, ale zatim nevim jistli to bude i s prichodem XC60 na trh nebo pozdeji.
Jinak ve Volvu celkem casto jezdim (XC90) a prave vyse zminene veci jsou jeho hendikempem vuci ostatnim. Jiz davno melo Volvo nasadit nejaky 6-valec v dieselu.
Ovsem komfort, pohodli, pocit bezpeci, jistoty a zatim co vim tak bezporuchovost je na te nejvyssi urovni.
Jinak ve Volvu celkem casto jezdim (XC90) a prave vyse zminene veci jsou jeho hendikempem vuci ostatnim. Jiz davno melo Volvo nasadit nejaky 6-valec v dieselu.
Ovsem komfort, pohodli, pocit bezpeci, jistoty a zatim co vim tak bezporuchovost je na te nejvyssi urovni.
No pokud by měla nová X3 následovat designově X5 pak se můžem těšit na krásnej auťák.
S tím volvem naprostej souhlas - to auto nemá chybu... 😉 😉
S tím volvem naprostej souhlas - to auto nemá chybu... 😉 😉
No, ve středních SUV to vře. A ještě to vřít bude. GLK, X3, Q5, XC60, Free... KUGA, TIGI, koleos. Každej si vybere, každej si splní sen. Popravdě je ovšem nutno napsat, že jestli někdo přitlačil dnes na pilu, je to VOLVO a AUDI, přičemž nejspíše bude jako nejkrásnější ceněno příštích pět let VOLVO a jeho XC60... Mrkni se do katalogu, budeš slintat. A pak... Volvo zvolilo dobrou taktiku, vypouští šedesátku též jako bestii silnic na T6... 285 koní. Zvedám Volvu palec :yes😒br />
P.S. X3 samo krásná, vyvážená, stylotvorná. To ona přece spoludefinovala tento segment... no jo, ale asi to chce už obdobu jako u X5, tedy zcela nový model. A jestli to dopadne stejně jako s i😜ětkou, bude to rána z Mnichova přímo na komoru :yes:
P.S. X3 samo krásná, vyvážená, stylotvorná. To ona přece spoludefinovala tento segment... no jo, ale asi to chce už obdobu jako u X5, tedy zcela nový model. A jestli to dopadne stejně jako s i😜ětkou, bude to rána z Mnichova přímo na komoru :yes:
No jestli je nejošklivější nevím, ale přeci jen už krapet designově vyšumělo. Ostatně ošklivé bylo od počátku, takže s tou změnou souhlas... :-!
OT-Ozaj už si konečne zistil, kedy boli Česi súčasťou Uhorska?? Alebo budete mať dejepis až v budúcom školskom roku? >😒]