Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMotor Renault 2.0 dCi (M9R): Mezi moderními ojetými diesely jednooký král
25 komentářů
kyklop
1
A ten nám povie aká je skutočná pravda. Mimochodom s minulý rok som strávil letnú dovolenku s rendlíkom s týmto motorom a auto s cca 250k km a 10 rokmi života za sebou bol celkom príjemným spoločníkom. Všetko fungovalo bez problémov, jedine čo robilo vytrvale nervy bol 6st hdm automat, ale zrejme to bolo len mizerným odladením, keďže hdm automat nemôže byť zlý narozdiel od uskákaných dvojspojek >😁
chytrak1
0
to je dobrej hlod. A víš proč se automaty jako takové v evropě dlouho nechytaly? jeden ze tří důvodů byla právě spolehlivost, většinou byly do 200 000 km kaput. Teprve v posledních 5-10 letech se začali rozmáhat a to díky tomu, že ty další dva důvody alespoň částečně odbouraly (vysoká spotřeba, mizerný pocit z jízdy).
kyklop
0
Čo z toho je dobrý hlod?
KANKUNEN
Co udělal Renault, ano samozřejmě a logicky tento motor zrušil a nahradil ho 1,6kou, která je na tom s emisemi v reálu úplně nejhůře. VW má poslední TDI taky spolehlivé a co udělal, cpe ho úplně všude.
renault podlehl downsizinku mnohem vic, nez VW
ma vubec renault jeste v nabidce nejakej dvolitrovej chrocht (ne, ze by me chybel 😉 ) ??
u VW bude dvoulitrovej chrocht brzo zaklad
ma vubec renault jeste v nabidce nejakej dvolitrovej chrocht (ne, ze by me chybel 😉 ) ??
u VW bude dvoulitrovej chrocht brzo zaklad
Ma KOLEOS 2.0 Dci
myslel sem normalni auto
talisman i espace pouze 1.6
pritom by jim spis slusel dvojnasobnej objem
talisman i espace pouze 1.6
pritom by jim spis slusel dvojnasobnej objem
Londonbridge
Tento motor mam v jednej dodavke Nissan Primastar kupene nove a zatial ma nalietanych cca 70 000 mil bez poruchy. Dost dobry motor aj ked s plne nalozenou dodavkou uz to jazdenie nie je moc svizne...S prazdnou dodavkou ten motor hybe tou plechovou krabicou velmi dobre . :yes:
Bobanus
Jen můžu potvrdit, kamarád má Lagunu II fl. 1.9 Dci 88kw, najeto 400 tis.km, původní vstřiky i FAP filtr. Momentálně ji čeká repas turba, ale to na tyhle km je to pořád paráda. Jinak ta výbava a komfort jízdy deklasuje vozy z dané doby.
Nevím co potvrzuješ, článek je o jiném motoru, a zrovna ten zmiňovaný má velmi špatnou pověst. 😉
koupit něco francouzského je jako koupit lístek do loterie
........... i v loterii máš větší šanci. 😄
Kdo nechce čekat, jak ta loterie dopadne, tak si koupí Japonce, Renault nebo Mercedes. Taková je dnešní motorová realita.
A kolikáté tam má turbo? >😒]
Měl jsem totožný motor, já turbo měnil v 160 tisících, kamarád, který to ode mne vzal dělal další ve 220ti.... paráda na tyhle kilometry >😒] Jinak ten motor byl fajn..
Měl jsem totožný motor, já turbo měnil v 160 tisících, kamarád, který to ode mne vzal dělal další ve 220ti.... paráda na tyhle kilometry >😒] Jinak ten motor byl fajn..
To turbo je vodou chladene tak asi nespravny olej/dlhy interval alebo nedochladzovanie po rychlej jazde / vytacanie na studeno. Mne chipnute 1.5dci 74kw vydrzalo 400tis km, potom bolo 'preventivne' repasovane a ide dalej. 1.6dci chipnute na 150k je na 245tis.
Pak to asi chce tankoval trochu kvalitní naftu, ne odsávat z traktorů 😊) jinak to Turbo je téměř nesmrtelné.
FAP těžko bude mít původní, když 88kW varianta žádný neměla. To měla jen poslední varianta s 96kW. Ta měla i vodou chlazené Turbo.
Mitan3
Ahoj,díky za článek,ja mam tento motor v meganu 2 grandtour r.v.12/2007 110kW(bez FAP,EURO 4),najeto 281000km a vše je na motoru original,motor slape jak hodinky,spotřeba 6l(v zimě 6,2l v létě 5,8l)jezdim svižně-tento motor umi s autem celkem pekne zamávat,na šestku točí při 130km/h 2400ot/min,olejova napln 6,6l(na internetu 1l oleje elf doporučeného vyrobcem za 100kč+filtr za 100kč,takže materiál cca 800kč na jednu vymenu,olej menim sam po cca 15000km)můj názor-silný,bezproblemový,kultivovaný a úsporný motor -1*
bacilonosic
Mam 110KW verziu bez filtra pevnych castic na Scenicu II z roku 2007. Za tych 11 rokov s nim nebol jediny problem. Nikdy som nemal problem nastartovat v zime, vzdy na prvy raz. Mam najazdenych okolo 225 000 km. Pravda, spotreba pri sviznej jazde ide cez 7 litrov, ale ak sa clovek snazi, tak sa da jazdit aj za 6,5l. Som rad, ze som pri kupe nezobral tu 1,9. Oleja davam 6 az 6,5 litra.
Mates35
Měl jsem kdysi Renault Lagunu co jsem pořídil jako své první auto z bazaru. Musím říct to byl teda držák, ten motor byl snad nesmrtelný. Rád na něj vzpomínám.