Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOpel konečně přiznal, co chystá pod PSA. Do roku 2020 představí devět novinek
24 komentářů
O5kar
Proč se dostal na prodej bylo vysvětleno. Vždyť už ani nevěděli, kde sebrat motory a podobně.
P.S. Konsolidácia Mazdy sa osekaním modelov, verzií a motorizácií síce podarila, ale ja si u Mazdy práve preto nemám čo vybrať (ako kupujúci, ktorého zaujímajú hotheče a výkonné benzíny všeobecne, resp. praktické rodinné liftbacky; oboje Mazda v minulosti mala a už nemá).
Honda, ako relativne velky vyrobca, par rokov dozadu tiez nemala v ponuke nic sportove a sustredovali sa na praktickost a ekologizaciu pohonnych jednotiek a so zlepsenim situacie zacali davat na trh aj nejake tie sportovo orientovane modely. Skratka nenadarmo sa hovori, ze v prvom rade ide o peniaze.
O materiálech a modelech se tam nějak nic nepíše... ale asi jsi jasnovidec.
Naopak, zjednodušení nabídky a technického základu jim dost pomůže.
Jinak motory končící na 1,6 - doufám, že to takto trapně nedopadne. ;-\
A nevím o tom, že by PSA měla problém v kvalitě interiéru, naopak, poslední modely jsou na špičkové úrovní.
Insignia, vychádzajúca kompletne z dielne GM (podvozok, technológia) si od PSA vie zobrať akurát prepracovaný motor. A neskončí skôr, ako v 2022. Tak isto ani nová Astra nebude na svete skôr ako k 2021. A z GM jej ostáva aj model Karl a Adam. Ten prvý asi nebude meniť a ten druhý možno časom nabehne na podvozok 108.
Dovtedy môže Opel výjsť len s obmedzeným počtom modelov - Corsa, Monza (derivát 5008 resp. DS7).
PSA ČTYŘKOLKU NEUMÍ.... 8-s
Co zbude z Mokky? A bude ji někdo pak chtít?
Uvidíme , osobně tipuji další propad prodeje.