Jo! Presne. U me zatim adept na letosniho viteze v kategorii “kolecko citronu a prouzek cokolady”.
Zadni naraznik na prvni pohled divny, na druhy uz si zvyknes. Skoda analogovych budiku, ty od BMW pro me byly vzdy nej ze vsech. A i ty spojeny ledviny tu nejsou nehezky.
A ten vnitrek, zase to vypada jako v BMW, jednoduchy a zadny vlny a divny prechody.
Mám to podobně, ty budíky mi nesedí, opačný chod otáčkoměru, proč u bmw? Zadní nárazník bude naživo ok, jen ty koncovky výfuku mi přijdou přehnaně velké. Ale celkově moc povedené, jsem zvědav na 860i. :-):yes:
Otackomer opacne? U BMW? Trapas.
Je to digitalni, tak je jeste sance, ze to pujde prepnout na klasicke zobrazeni, ale to muzeme jen a pouze doufat... :-)
To není o nasměrování, to je otázka odhadu...
Ale spíš by mě zajímalo, cos na ten design řekl, když jsi zjistil, že to není jen "patlanina nějakého samozvaného malůvkáře"?
To zadní kolo je z některých úhlů až nehezky utopené v té okolní hmotě, že měli dát dozadu o číslo větší ráfky. Jinak to na mě působí prostě jen jako evoluce 6ky, je to víc gétéčko, než jsem čekal. Interiér je hezký, ale u mě esteticky vede MB.
kupatko jak sa patri.. ale ten zadok nie je az zbytocne prekombinovany? [odkaz] .. predok vcelku jednoduchy solidny a vzadu zrazu same kostrbate patvary.... chapem jasne... je tu snaha o nieco zaujimave hm.... ved nazivo to mozno bude fajn :-) ... :yes:
PS. kto bude konkurentom? lexus LC 500 s V8? [odkaz] ten tu mimochodom v teste dostal 5 hviezd... :-)
len ma zaraza, preco to musi vazit skoro 2 tony, presnejsie 1965 kg v 850i? Taku hmotnost by som este vedel pochopit pri 7-icke, ale taketo GT-ckove kupatko by mohlo byt lahsie, cakal som tak do 1,8 t max. Viem, ze vsetka ta technika pridava kila, ale menej je niekedy viac. Inak auto je to rozhodne pekne, o tom zadna.
Stara mala 1790 - 1955 kg ;)
Ale to je jedno. Akosi som cakal, ze pri vsetkom tom pokroku by malo byt mozne aj taketo auto s touto cenovkou viac odlahcit. 2 tony mi skratka pridu trochu moc.
Za mňa dobré ! Pekné auto. Škoda len že ten agresívny dizajn so štúdie sa moc nepremietol do reality, ale aj tak podarené. Teším sa ale na Grand cupé :-)
Nádherné auto, určitě asi nejhezčí BMW, ale každý podle svého gusta. Jinak jak již tu bylo řečeno, spíše evoluce 6er nez podoba 8 er z 90 let. Ta byla mnohem klínovitejsi. Mám pár vítek, možná trochu hnidopyšnych a to: budiky mě nejak nevadí, ale proč proboha u verze s 530 HP jen do 260???...došli jim číslice?po odstranění omezovače ručička jen narazí a ty musíš dal jen pozorovat displej, kolik vlastně jedeš. Ale jak jsem zminil, možná hnidopichuji. Dále ohledně dieselu. Chápu, že i diesel musí dnes pracovat v takovémto autě, ale proč na něm trochu nezapracovali, jako u 850i?...hodnoty 320/680 jsou cca tři roky staré a k autu se mi prostě nehodí, prijde mi to odflakle a basta. Co se vahy týče, ktera je vážně vysoka, tak na poměry velkeho luxusniho GT to celkem ale jde. Neni to žádný ultimativní stroj přece:)
Proč mít tacho absurdně do já nevim kolika = lepší je mít přehlednější = do tolika co auto jezdí. Ve verzi od Alpiny = se holt digitální číslice = změněj = to je ta výhoda obrazovky
Diesly zrovna nefrčej = a tahle R6 3.0 nafta má o třetinu větší výkon než měl V12 benzín 4988cm3 v původnim 850i
Trefil si hřebík na hlavičku = 3 roky starej motor = když neni zase předělanej = ti to přijde odfkláklé. To je výmluvný = proto ta absurdní poruchovost motorů = hlavně prémiovejch značek
Váha odpovídá velikosti auta
Sem zvědavej na M8 v LeMans = tak za 26 hodin >:-[]
Chápu, že jakykoliv hrabnuti do motoru a jeho poladeni může být naprostá katastrofa, ale aspoň být rovný s konkurencí, nebo pro BMW lepší o kus dál. ;-). Nová X4 má 326/680, tak proč hi-texh 8 má mít méně?...
A k těm budikum, pises do kolika co auto jezdí. Právě do kolika...odstranis omezovac a pomalu nevíš kolik to může jed a trochu naddimenzovane u těchto verzi by být mohlo. Tatkto bude mit 830D stejný tacho hako 850i. Nic znova opakuji a zjišťuji že to vadí jen asi mě:))
Docela by mě zajímalo jestli dorazí i 448 kW 6.5l V12 co byl v BMW 7. Jestli pak BMW stále s tím motorem počítá a po homologacích dorazí nebo jestli ten motor udělali jen aby ho rok prodávali a pak se dalšího využití nedočkal, byla by to škoda
Zprvu musí říct, že je to opravdu krásné auto. Silueta je hezky vyvážená. Zaujal mě hlavně zadní blatník, ta vlnka co mu přidává na svalech. Tvar střechy mi připomněl 911, ten přechod do víka kufru, moc pěkné. Z víka kufru a jeho tvaru stále cítím éru Bangle, prostě vizionář.
Ale to co se vzadu děje od hrany nad značkou směrem dolů? Příliš komplikované. A ty koncovky výfuku? Nešli udělat ještě větší? Co je špatně na dvou párech hranatých výfuků stáre 850i? Tohle je přehnané.
U těch propojených ledvinek vpředu stále nevím. V černé to není moc líbivé.
Interiér je také velmi povedený a čistý. Panel klimatizace s tlačítky zůstal. Bezva. Stejně tak rychlé ovládání rádia. Bravo BMW. V čem si ale musím trochu rýpnout. Otáčkoměr proti směru hodinových ručiček? Tolik posměšků co se sneslo na Peugeot 308. Který to má také. Já vím, má to přece i Aston ;-) . Za mě se ta grafika digitálního přístroje nepovedla a estetika tu zvítězila nad funkcí. Snad tam bude k dispozici i nějaký více analogový profil s kruhovými číselníky. Tohle není ani hezké, ani přehledné.
Jízdně o BMW 8 vůbec nepochybuju, vzhledem k tomu jak jede nová 5 i 7, tohle bude pecka.