Novinky
Ľudia nemajú nohy. Všade sa musia doviesť autom. Vitajte v dobe autovej.
Možno by stačilo trochu zdravého rozumu. A pohybu.
Možno by stačilo trochu zdravého rozumu. A pohybu.
a ted si vyberte, který je horší/lepší.
Když je v Letňanech nějakej velkej koncert, všechny ulice v okolí se uzavřou a se svým autem se tam dostanou jenom residenti. To je pražské řešení. Pokud se posílí doprava, pak se to zvládne.
Blbečci v Brně, když je na přehradě několik týdnů se vlekoucí otravný festival ohňostrojů, zakážou vjezd LIDEM, CO TAM BYDLÍ. Jedeš po dlouhý cestě domů a měšťácká držťka tě nepustí na ulici. Je to několik po sobě doucích týdnů ve středu a víkendu.
Prague rulezzzz!
...jsem z Brna a mám strašně rád Prahu a Pražáky. 😄
Dost tím leckdy dost lidí se...u. 😄
Když je v Letňanech nějakej velkej koncert, všechny ulice v okolí se uzavřou a se svým autem se tam dostanou jenom residenti. To je pražské řešení. Pokud se posílí doprava, pak se to zvládne.
Blbečci v Brně, když je na přehradě několik týdnů se vlekoucí otravný festival ohňostrojů, zakážou vjezd LIDEM, CO TAM BYDLÍ. Jedeš po dlouhý cestě domů a měšťácká držťka tě nepustí na ulici. Je to několik po sobě doucích týdnů ve středu a víkendu.
Prague rulezzzz!
...jsem z Brna a mám strašně rád Prahu a Pražáky. 😄
Dost tím leckdy dost lidí se...u. 😄
Nechci se nikoho dotkout, ale mé osobní zkušenosti jsou podobné. Praha průměr, ale Brno je takové jakési divné. I ti brňáci jsou často takoví jak by nepříjemní. Teda kromě Bolka Polívky, toho mám rád.
Brňáci to vidí jinak. Když nějaký nešťastník vyfasuje služebák s pražskou SPZ, raději si na něj pořídí nálepku "Nésu z Prahy". Pražáky máme za arogantní hovada (řidiče!)
No jistě, tak pro Pražáky (sám jsem z Moravy) začíná za průhonicema Sibiř. Podle toho se tam také tak chovají. To máš stejné, jak se doma dědek před bábou bojí nevyklepat koberec. Ale jakmile přiletí do Thajska, tak je rázem králem a k místním děvčatům si dovolí to, co by jej doma ani nenapadlo. Navíc v autech s paržskou značkou ve zbytku republiky často nejsou pražáci, ale jen obchodní cestující, jejichž chování a spěchání za volantem je kapitolou samou pro sebe a tím to vzniká. Navíc dneska pokud si koupíš auto v jiném regionu v rámci ČR, tak nemusíš dostat novou svojí SPZku. Kamion německé firmy registrovaný na depo v polsku a za volantem rumun je taky normální.
Dovedeš si ale Karle představit, za koho má pražák potom majitele nálepky "nésu z Prahe"?
Nechtěj to vědět.
Nechtěj to vědět.
No jo, brňáci maj pražáky za arogantní hovada, a proto je Praha brňáků plná 😒 Ach jo, takovej mini***stát s pár lidičkama a ještě se tady hádáme...
P.S.: Přál bych vám všem, a Dolínkovi zvlášť, zažít dopravu v Mexico City... koukněte se na Google maps, jak vypadá město s pár desítkama milionů obyvatel 😄
P.S.: Přál bych vám všem, a Dolínkovi zvlášť, zažít dopravu v Mexico City... koukněte se na Google maps, jak vypadá město s pár desítkama milionů obyvatel 😄
je stejná jako ti, kteří ji dostali k moci, kdyby u nás nežilo tolik pitomců, tak by tihle namachrování a tupí politici a úředníci kopali kanály, na nic jiného se totiž nehodí.
všechna nesmyslná omezení rychlostí na čtyřproudových silnicích, všude samé šedesátky a padesátky, nechápu, proč to vůbec stavějí, za ušetřené peníze by mohl soudruh Ťok splatit Burešovi všechny jeho dluhy a pepíci by mu za to ještě zatleskali.
Problém není v rostoucích omezeních, ale v nevymahatelnosti těch základních. Když prostě někdo jezdí bezohledně a zakládá si na ignorování, žádný zúžení vozovky ho nerozhodí.
Bydlím a vždycky jsem bydlel na hlavní třídě, takže to vidím v detailech. Když jedno prase s kšiltem dozadu jede svůj městskej závod bez limitů a bez blinkrů, obvykle utrhne další zájemce. Jediným skutečně funkčním řešením jsou fyzické překážky na trati. To jest díry, prahy, vysokej provoz.
Bydlím a vždycky jsem bydlel na hlavní třídě, takže to vidím v detailech. Když jedno prase s kšiltem dozadu jede svůj městskej závod bez limitů a bez blinkrů, obvykle utrhne další zájemce. Jediným skutečně funkčním řešením jsou fyzické překážky na trati. To jest díry, prahy, vysokej provoz.
Jediným skutečně funkčním řešením na buzny jako jsi ty je par facek
>😒] :-! :yes:
>😒] :-! :yes:
Ja pokud jedu do prahy, necham auto na cernaku a presednu na metro. Jenze tohle jde jen diky tomu, ze hned za sjezdem z dalnice jsou 3 obchodni domy, kazdy s parkovistem o kapacite nekolika tisic mist. Parkovani je tam zdarma. A ted, jak ze jsou na tom slavna P+R parkoviste, ktera maji lidi nahnat z aut do MHD? Ale ono nakreslit modrou caru a mechat si to zaplatit je mnohem jednodussi, nez skutecne reseni dopravnich problemu...
Kdyz jedu do Prahy, tak tam dojedu levneji nez stoji jeden jediny listek na metro a zaparkuju zdarma kde chci. [odkaz]
Jasný, ale co řidiči s normálními auty?
Ti si koupi auto za 1,3M, aby mohli parkovat zdarma. A to se vyplati >😁
Cenikova cena neni konecna, moje auto stalo mega tedy to same co stoji stejne vybaveny Superb a tisice dalsich novych aut. Hybrid od Toyky nebo hujndai se da koupit uz kolem 800 a privilegium ma stejne.
Proste plac nad cizim hrobem
Nevim zda se to vyplati, ale je mozne ze ano, ale to je na hlubsi analyzu
Proste plac nad cizim hrobem
Nevim zda se to vyplati, ale je mozne ze ano, ale to je na hlubsi analyzu
To je sice hezke, ale problem s nedostatkem parkovacich mist to nijak neresi...
Dle autora "Nesmyslné omezování dopravy v praxi!" beru jako dobré a pro lidi užitečné. Ve městě musí mít jednoznačně přednost chodci (a mhd). Každá možnost jak řidičům znepříjemnit ježdění po městě je fajn.
Tak neřekl bych, že každá možnost jak něco znepříjemnit je fajn, ale upřednostňování chodců, cyklistů a mhd před autama taky schvaluju. Stejně jako zpomalování aut na úroveň cyklistů nebo chodců v místech, kde je to potřeba a stejně tak jako přednost chodců/ cyklistů na různých místech.
Jinak se těch aut, smradu, PM10 a hluku nikdy nezbavíme. Tak je aspoň udržet na dnešní úrovni...rozhodně jim neusnadňovat život.
Jinak se těch aut, smradu, PM10 a hluku nikdy nezbavíme. Tak je aspoň udržet na dnešní úrovni...rozhodně jim neusnadňovat život.
2) V uplynulých týdnech vznikla meziresortní komise ministerstev dopravy a životního prostředí, kde se společně s dopravní policií řeší, jak zachytit vozidla s poškozenými filtry na silnicích.
3) První taková akce proběhla v Trutnově koncem května a další měření, které proběhne v Praze, se právě plánuje [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Češi tankují horší naftu, proto se ničí částicové filtry DPF [odkaz]