Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Závěr dlouhodobého testu: Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 133 kW EAT6 GT

Byl to tedy méně dlouhodobý test, Peugeot 5008 se u nás zastavil jen na čtyři měsíce, zvládl je však se ctí.
Zpět na článek
22. 6. 2018 09:12
22. 6. 2018 09:24
22. 6. 2018 09:31
22. 6. 2018 09:57
22. 6. 2018 10:07
22. 6. 2018 11:10
22. 6. 2018 11:31
22. 6. 2018 11:38
22. 6. 2018 16:26
22. 6. 2018 16:11
22. 6. 2018 20:42
23. 6. 2018 09:24
15. 7. 2018 09:34
22. 6. 2018 08:52
Absolutní hrůza
Žabožrouti se zase vyznamenali!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2018 10:41
Re: Absolutní hrůza
Co bysme asi tak dělali my = bez německýho know-how = škodu Favorit SUV? :-)
Avatar - cascadia2
22. 6. 2018 12:10
Re: Absolutní hrůza
V cem? Jako rodinne auto na vikend si to umim predstavit. Oktavka je mala a ohrana, navic ve trojkove generaci nepohodlna. Sharan je zas jak domov duchodcu na vylete. Podle me smer kterym se P5008 vydal ma budoucnost. Plnohodnotna 4x4 asi ne, ale Haldex by za priplatek byt mohl. Tvar volantu a budiky take nejsou muj salek caje. Zbytek ale dobry, pored v te lepsi polovine. Vsak kdo nechce nemusi.
Avatar - KANKUNEN
22. 6. 2018 09:07
Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
tak to bere za chybu v ergonomii. Nenávidím VW a ještě víc Audi. A ten čep v těhlici je dobře, naopak to mají všichni kromě PSA. A 4x4 je zbytečnost. Dovolil jsem si něco napsat za klub PSA. Za mě: menší kola, otočit zpět interiér, knoflik na teplotu a je to lepší volba než celý Kodiaq.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
22. 6. 2018 09:12
Re: Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
Čep v těhlici právě nemá z běžných aut žádné, jen PSA z dřívějších let. Čep tudíž nemíří nahoru, ale je obráceně. Třeba už 405 to takhle měla. Ostatní mají čep bud součástí ramene (kupodivu to tak má třeba Peugeot 206) , nebo do něj lisovaný a nebo uchycený na třech nýtech (šroubech). Nová 5008 už to má také v rameni.
Avatar - KANKUNEN
22. 6. 2018 09:56
Re: Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
Pane Dusile, já nejsem z klubu Naopak = dobře.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2018 10:42
Re: Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
A za jakýho si? :-)
23. 6. 2018 08:46
Re: Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
Ty si normálně nemocný. Jak někdo napíše něco proti PSA, tak vyskakuješ jak čertík z krabičky...

Ergonomie nových Pugů stoji opravdu za prd a to ti říkam jako vlastník několika vozů PSA - měl jsem jak Peugeoty, tak Citroen. Např. Na P306 nedám dodnes dopustit, měl jsem ho raději než Astru, Golfa III nebo Escorta (měl jsem všechny). Nicméně nová řada P3008/5008 je interierová tragédie, proto jsem od PSA po povedené 1G P5008 odešel a koupil Touran a nelituju ani koruny ;-)

Mám doma ještě P207 s 1.4VTI, také je zralá na výměnu a za dýchavičný 3hrnek ve 208 se mi to měnit nechce... ;-\
Avatar - _Karel_
23. 6. 2018 08:48
Re: Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
>:D seš tu první den? Kankunen je největší kritik pažoutí ergonomie.
23. 6. 2018 08:54
Re: Podplacená redakce, která pokud něco není jako u VW,
Ale nejsem, jen mi ta jeho zaslepenost vždycky trochu nadzvedne ;-)
22. 6. 2018 09:12
spotreba
Mam 1.6 HDi 88kW (manual), najazd 6000. Spotreba zatial 5.8, takze spokojnost. 8 sa mi zda dost vela. Ani ja si neviem zvyknut na nepravidelny tvar volantu. Automaticka parkovacia brzda je otravna, neda sa jednoducho vypnut.
Rozbalit vlákno
8
22. 6. 2018 09:24
Re: spotreba
Mas aj SS? Ak ano, je v tvojej verzii vlavo od volantu HW knoflik na jeho deaktivaciu?
22. 6. 2018 09:31
Re: spotreba
nie, vlavo od volantu nie su ziadne tlacidla
22. 6. 2018 09:57
Re: spotreba
V com presne je otravna? Inak mozno SS-off by naozaj mohlo byt HW tlacidlo (v308 to tak je) aj ked teda ten system funguje ovela lepsie ako v nemeckom koncerne - ale moze to suvisiet este aj s naladenim tej ktorej konkretnej verzie.
Inak spotrebu maju uletenu, bud ten motor fakt tak zere, alebo bude problem u vodica, kedze s benzinovou 1.2 to jazdi za podobne hodnoty a clovek by povedal, ze musi viac stupat na krk.
22. 6. 2018 10:07
Re: spotreba
Ono v navode som nasiel, ze by tam to HW tlacitko malo byt. Len neviem u akych verzii. Ale pri vrcholovej verzii, kt. testovali by som predpokladal, ze tam bude. Aj na par fotkach som to tam videl.
22. 6. 2018 11:10
Re: spotreba
parkovacia brzda sa zapina sama, aj ked by som ju vobec nechcel, napr. v garazi, stacila by zaradena rychlost. Ked z garaze chcem odist, okrem cuvania a pozerania do spatnych zrkadiel musim naviac este strazit, ci sa brzda vypla - neda sa rucne stlacenim tlacidla odbrzdit ju. Musi sa odbrzdit sama a to sa stane len ak clovek predtym stlacil brzdovy pedal. Ak clovek vsetko urobi spravne, tak sa to odbrzdi samo, ale takmer vzdy citim, ze je to az potom, ako som sa zacal rozbiehat, co je blby pocit. Niekedy sa az prestanem rozbiehat, lebo mam pocit, ze to uz prilis tlaci a brzda stale drzi. Zopakujem sekvenciu a potom to uz ide. Stacilo by aby sa dala odistit gombikom a bol by pokoj.
22. 6. 2018 11:31
Re: spotreba
Parkovacia brzda je od slova parkovacia - garaz na to nema ziaden vplyv a treba ju mat zatiahnutu vzdy. Este otazka mas manual, ci automat? Pretoze brzda sa automaticky odbrzduje stlacenim plynu. Moja sa vie odbrzdit aj gombikom, ale moze to byt aj tym, ze podvedome mam nohu na brzde a tym padom ma to neobmedzuje.
22. 6. 2018 11:38
Re: spotreba
aha ja som chvilu bol v tom, ze sa pytas, aby si sa nieco dozvedel. Teraz to vyzera, ze sa pytas aby si mi mohol povedat spravnu odpoved :-)
22. 6. 2018 16:26
Re: spotreba
Prave som to skusal a bez statia na brzde fakt neodbrzdi - ale pride mi to logicke. Aspon teda pri automate aj tak clovek na tej brzde stoji. Co sa tyka automatickeho zatiahnutia vies si to deaktivovat - len to by chcelo aj otvorit manual ...
22. 6. 2018 09:32
Výstražná světla
“ A aby toho nebylo málo, tlačítko výstražných světel není nijak zvýrazněno, navíc je daleko od řidiče”. Říkám si, tak to by mne hodně štvalo, když bych neměl nijak zvýrazněno tlačítko výstražných světel. Otevřeu galerii, abych se podíval, jak je to řešeno a přes cely interiér čumí jediná zářivá červená věc, jak pěst na oči, výstižný trojúhelník. Tak se ptám, co to byla zkouška, zda pozorně čteme články, nebo jste si spletl auta?
Rozbalit vlákno
7
22. 6. 2018 10:55
Re: Výstražná světla
Dobrý den, stojím si za svým, když potřebujete blikačky v krizové situaci hledat, v 5008 opravdu není moc na očích. Podobně jako třeba u dnešních mercedesů, které jej také mají daleko, ne moc po ruce. Naopak taková současná Fiesta nebo mnohá BMW to mají ideálně vyřešené, když mají výrazné tlačítko mezi výdechy ventilace.
22. 6. 2018 11:03
Re: Výstražná světla
Keby to bolo niekde za volantom tak nepoviem. Ale naozaj je to dobre oznacene a kedze je to posledne tlacitko tak sa to da v podstate aj po slepiacky nahmatat.

Pripada mi to taka kritika len kvoli kritike.
22. 6. 2018 12:11
Re: Výstražná světla
Muzeme se dohadovat o tom, ze je umisteno daleko od ridice, ale ta cervena se rozhodne v tmavem interieru neztraci. Tohle uz spise bude o osobnich preferencich.
22. 6. 2018 12:29
Re: Výstražná světla
Skor o zvyku. Myslim si, ze raz ked clovek vie kde to je, tak to stlacim tak isto rychlo ako ma redaktor naucene z VW alebo Skodovky.
22. 6. 2018 14:38
Re: Výstražná světla
Takže si stojíte za větou, že trojúhelník není NIJAK ZVÝRAZNĚN. To, že je tam naprosto klasické rudé tlačítko trojúhelníku, jako ve všech autech, už jsme tu vyřešili. Seděl jsem před chvílí v nové A6, tak jsem si na to vzpomněl a prozkoumal, jak je to řešeno tam. "Tlačítko" z pozice řidiče není vidět, jelikož je umístěno tak nízko, že je kryto řadící pákou, navíc jsem chvíli váhal, zda se mačká, nebo je dotykové, nebo co a jak. Ve srovnání s touto 5008 mi to přišlo vhodné kritiky. Takže doufám, že až bude test A6, příjde tvrdá kritika směrem k výstražným světlům.
22. 6. 2018 14:56
Re: Výstražná světla
No jo, jenže v tomhle francouzkym krámu je todle tlačítko skoro nejdůležitější prvek.. vzhledem k tomu, že to bude stejně furt někde stát chcíplý, tudíž bys měl blikat. U Audi to nepotřebuješ, páč tě nikde nenechá. A třeba do pruhu se zařadíš rychle a nemusíš blikačkama děkovat. Narozdíl od pužó.
22. 6. 2018 16:37
Re: Výstražná světla
Ty jsi.....doplň si sám.
Avatar - _Karel_
22. 6. 2018 16:11
5008
Se světlou výškou tedy podle mě Peugeot rozhodně kecá, 236mm ani náhodou.Možná u zadního nárazníku.
Cenu verze GT bych ale rozhodně nenazýval vysokou, kolik by jste si tak představovali? Kolik stojí v nejvyšších výbavách odpovídající konkurenti?
Naopak spotřebu bych do plusů nedával - tu vaši.
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2018 20:42
žravost
12L při 160km/hod ? ty kraso to melo na taznym karavan plny emigrantu ? to je solidni hnus 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
23. 6. 2018 09:24
Re: žravost
160 průměr... to znamená minimálně 190 cestovní rychlost nebo výjimečně příznivé podmínky.
15. 7. 2018 09:34
Moje zkušenosti
Přidám názor jakožto vlastníka P5008 SUV. Cesta ke koupi byla poměrně dlouhá, protože jsem hledal auto pro rozrůstající se rodinu, kde nároky na prostor byly jedním z klíčových parametrů. P5008 jsem zkoušel několikrát - na Peugeot Emotion Days, 2x u dealerů a jednou jsem jej měl přes víkend. A právě víkendová zápůjčka byla to, co nakonec rozhodlo. I-cocpit je čistě věc zvyku. U P5008 je velmi intuitivní a po prvních zkušenostech si na něj člověk rychle zvykne. S dvouzónovou klimatizací se kromě prvotního nastavení teploty nic dál dělat nemusí, tedy nevadí, že se pak pustí navigace. Já osobně dělám minimálně změn v nastavení teploty, takže s přeskakováním nemám problém. Velmi mi vyhovuje interaktivita I-cocpitu, zvlášť ve spojení s Android Auto a aplikací MyPeugeot, která automaticky vede knihu jízd, je to naprosto super. Moje benzínová THP 1.6 165HP EAT 6 je pohodová, motor má dostatečný výkon, který umožňuje dobrou dynamickou a přitom pohodlnou jízdu, má dostatek síly i pružnost. Posez za volantem jsem našel prakticky hned, za celou dobu jsem provedl jen jedno drobné pootočení zádovým opěradlem (měřím 182 cm), volant jsem povytáhl na maximum. Konečně jsem našel auto, ve kterém všichni členové rodiny cestují pohodlně, má dost místa na zavazadla a zároveň to není dodávka. Automatická převodovka reaguje podle stylu jízdy, trochu mi vadí řazení 6. stupně při rychlostech po 80 km/hod., ale dá se jí snadno domluvit, když si chci hrát, dá se přehodit do manuálního režimu a pak je to úplně na mně. Vystřídal jsem celou řadu aut a ani "konzervativní" řídící pult vždy není zárukou snadného ovládání. Příkladem může být moje předchozí auto (poděděné) Fabia combi I, kde jsem musel několikrát do manuálu, abych přišel na to, jak pracovat s palubním počítačem. V P5008 je to daleko intuitivnější, je to prostě věc zvyku. Barometrem je pro mě to, že manželka, která doposud řízení brala spíše jako nutné zlo a činnost nezbytnou k přesunu z bodu A do bodu B, po první usednutí za volant si okamžitě řízení P5008 oblíbila a občas se "hádáme", kdo bude řídit. Vystřídal jsem celou řadu aut - Octavia II, Felicie, Fabie, Kia, Toyota Carina... ale P5008 je zkrátka rodinný koráb, který jsem přesně hledal, dopředu si vyzkoušel a nyní, po cca půl roce vlastnictví musím konstatovat, že nejen že nezklamal, ale jednoduše nadchl. Celkově ovládání je věc čistě intuitivní, zatím jsem nemusel do manuálu, multimediální background ve spojení se smartfonem z něj dělá jedinečný nástroj, který uspokojí i moje celkem vysoké nároky. Ano, nemíním s ním jezdit po horách, tedy 4x4 nepotřebuji, ale to, co nabízí (motor, podvozek ...) je naprosto uspokojující. Za sebe musím říct, že nelituji.
Ještě doplním: Spotřeba město 7,2-8,0 l/100 km, podle průjezdnosti a kolon, meziměsto 6-7 l/100 km s plnou náloží.
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud