Novinky
KANKUNEN
6
Pak začali dělat kreatury a vrchol odpornosti byly výtvory umělce Le Quementa, který chlastal 2x kvašené víno.
traveldrive
2
Pozri sa do zrkadla, aby si videl, čo za kreatúru si ty... :-!
Blue Sun
1
Myslíš, že to k něčemu bude? Nemá čím by si to uvědomil.
Arese
4
Bohužel máš naprostou pravdu, vrchol hnusu byl Megane II hatchback s hrbatým zadkem a zadním oknem ve tvaru střílny... 8-s 8-s 8-s
twistedTSD
4
Ale ve všech ostatních karoseriích vypadal velmi dobře, na svou dobu.
traveldrive
3
Hatchback skrátka nebol pre každého. Zase kombík bol fešák.
ericn
0
5dv byl humus, ale 3dv RS bylo k světu 😉
Emel
2
To bych neřekl. Ono se to tak různě překrývalo, ale ta generace Megane I - Laguna I - Espace III byla povedená. Další modely typu Megane II HB... ok, beru, nebyly pro každého.
Blue Sun
1
Zase jeden z mnoha důkazů, jak tomu všemu "rozumíš"....
který jsem kdy měl v ruce :no:
No to vieš, u 12-ročnej jazdenky človek nikdy nevie... 😉
Když jsem s tím jezdil, tak si ještě tahal kačera. :-!
Ale nie, Áďo, každý neťahá káčera do štyridsiatky ako ty... 😉
Ádo,co ti vadilo?
Elektrika. Sypalo se to ale pokaždé jinak. Bylo to jak ruská ruleta. Faktem je, že to byl asi poslední rendlík, co vypadal jako auto. Potom to už byla jen hrůza :no:
Hm,špatnou elektriku měly všechny 19-ky?..asi jsi měl jen smůlu na kus.
Mohu potvrdit, že i mého auta R 19 r.v.1992 (s kufrem po faceliftu), byl hned v třetím roce provozování problém s dobíjením, který nebyli schopni v autorizovaném servisu vyřešit ani po pěti reklamacích (našel jsem důvod problému nakonec sám). Následně jsem měl doma auto až do roku 2004 (jezdili s ním rodiče) a už nebyly žádné problémy.
Hele devatenáctka byla moje první auto. Dostal jsem ho od táty, který ho koupil nový v roce 95. Na francouzský auto náhodou celkem spolehlivá kára. Motor sice strašný lenoch (nejslabší 1,7), ale fungoval spolehlivě. Spotřeba 9-10 litrů ovšem žádný zázrak nebyl. Rozhodně bych to neoznačil za křáp.
Devatenáctka je dodnes jedním z nejhezčích Renaultů všech dob - Giugiaro odvedl vynikající práci! Hlavně boční linie zádě je mistrovské dílo - a ve své době se jednalo o jeden z nejprostornějších a nejkomfortnějších modelů C segmentu a velmi pěkný byl i sedan a cabrio i S16. (sympatická byla i o něco starší giugiarova R21, ale R19 jasně vedla). Dodnes si pamatuju, jak jsem z R19 byl coby tehdejší teenager úplně odvařený, když ho v srpnu 1988 představovali v tehdejším Auto-Moto-Revue! 😄 :yes: :yes: :yes: Tehdy mi to auto samozřejmě přišlo zcela nedostupné, asi jako cesta na Měsíc...
Renault pak ještě skvěle zabodoval s prvním Cliem, ovšem mě se moc líbila i R25 a Superpětka! 😄 :yes😒br /> P.S. Samozřejmě je třeba poděkovat autorovi článku, jako vždy odvedl skvělou práci! :yes: :yes: :yes:
Renault pak ještě skvěle zabodoval s prvním Cliem, ovšem mě se moc líbila i R25 a Superpětka! 😄 :yes😒br /> P.S. Samozřejmě je třeba poděkovat autorovi článku, jako vždy odvedl skvělou práci! :yes: :yes: :yes:
Souhlas, design R19 se velmi povedl. Stejně tak první generace Clia (měl jsem) a hlavně přední znak Renaultu je u obou modelů decentní, ze bych i uvěřil, že to měl být diamant 😉 Prostě neruší...
Pamätám sa na vtedajšie rozčarovanie novinárov, ktorí krútili hlavou nad tým, že spoza volantu nevidno dolu zahnutú prednú kapotu a ako sa s tým bude parkovať...
zaujímavé je, že aj jednoduchými tvarmi a líniami sa dá zaujať, majstri dizajnu aj z minima vyťažili maximum. Dnešní fabrickí dizajnéri potrebujú hŕbu hrán, prelisov, mriežok, líšt a ďalších zdobítok aby zaujali, ale zďaleka to nemá takú úroveň a hlavne nie trvácnosť.
zaujímavé je, že aj jednoduchými tvarmi a líniami sa dá zaujať, majstri dizajnu aj z minima vyťažili maximum. Dnešní fabrickí dizajnéri potrebujú hŕbu hrán, prelisov, mriežok, líšt a ďalších zdobítok aby zaujali, ale zďaleka to nemá takú úroveň a hlavne nie trvácnosť.
V 94 jsem měl 19ku půjčenou novou z Eurodrive a objeli s ní půl Evropy. Velmi pohodlné auto. Absolutní spokojenost. :yes:
Devatenáctka kabroš, kor po faceliftu, udělá skutečně i dneska velkou parádu, je to moc hezké auto.
19 ku som miloval ako faganko s katalogmi od predajcov a z este fungujucich autosalonov... moj stryc mal Chamade 😄 A 19 bolo vela aj pod oknom cierna na sidlisku... velmi pekne auto a 1.8 16V si pamatam do dnes z katalogov, ze to bolo lietadlo .... pecka
...byla devatenáctka 1,7 16v 3d v červené barvě a se šíbrem. Koupená v perfektním stavu od veksláka z Teplic. Bylo potřeba jen seštelovat geometrii, vyměnit brzdy, přetědnit servo...no bylo toho hodně. Chlapík byl asi voňafka, auto totiž vizuálně vypadalo jako nové. Pojezdil jsem skoro dva roky, v telecích letech mu ještě zkrátil pružiny, což sice vypadalo úžasně, ale při návštěvě Brna jsem skoro nechal výfuk na kolejích tramvaje.
Příjemné auto, na tehdejší dobu poměrně rychlé a vyjma výše vypsaného bez problémů 😉
Příjemné auto, na tehdejší dobu poměrně rychlé a vyjma výše vypsaného bez problémů 😉
Jezdím s ním denně, to na téměř 30let staré auto, které má ještě některé díly původní, není tak špatné....