Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault 19 (1988-2003): Jaký vlastně byl poslední renault s číslem?

30 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pak začali dělat kreatury a vrchol odpornosti byly výtvory umělce Le Quementa, který chlastal 2x kvašené víno.
traveldrive
Pozri sa do zrkadla, aby si videl, čo za kreatúru si ty... :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslíš, že to k něčemu bude? Nemá čím by si to uvědomil.
Arese
Bohužel máš naprostou pravdu, vrchol hnusu byl Megane II hatchback s hrbatým zadkem a zadním oknem ve tvaru střílny... 8-s 8-s 8-s
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ale ve všech ostatních karoseriích vypadal velmi dobře, na svou dobu.
traveldrive
Hatchback skrátka nebol pre každého. Zase kombík bol fešák.
ericn
5dv byl humus, ale 3dv RS bylo k světu 😉
Avatar - Emel
Emel
To bych neřekl. Ono se to tak různě překrývalo, ale ta generace Megane I - Laguna I - Espace III byla povedená. Další modely typu Megane II HB... ok, beru, nebyly pro každého.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zase jeden z mnoha důkazů, jak tomu všemu "rozumíš"....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
který jsem kdy měl v ruce :no:
traveldrive
No to vieš, u 12-ročnej jazdenky človek nikdy nevie... 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Když jsem s tím jezdil, tak si ještě tahal kačera. :-!
traveldrive
Ale nie, Áďo, každý neťahá káčera do štyridsiatky ako ty... 😉
car
Ádo,co ti vadilo?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Elektrika. Sypalo se to ale pokaždé jinak. Bylo to jak ruská ruleta. Faktem je, že to byl asi poslední rendlík, co vypadal jako auto. Potom to už byla jen hrůza :no:
car
Hm,špatnou elektriku měly všechny 19-ky?..asi jsi měl jen smůlu na kus.
Xylo
Mohu potvrdit, že i mého auta R 19 r.v.1992 (s kufrem po faceliftu), byl hned v třetím roce provozování problém s dobíjením, který nebyli schopni v autorizovaném servisu vyřešit ani po pěti reklamacích (našel jsem důvod problému nakonec sám). Následně jsem měl doma auto až do roku 2004 (jezdili s ním rodiče) a už nebyly žádné problémy.
ryccardo
Hele devatenáctka byla moje první auto. Dostal jsem ho od táty, který ho koupil nový v roce 95. Na francouzský auto náhodou celkem spolehlivá kára. Motor sice strašný lenoch (nejslabší 1,7), ale fungoval spolehlivě. Spotřeba 9-10 litrů ovšem žádný zázrak nebyl. Rozhodně bych to neoznačil za křáp.
Arese
Devatenáctka je dodnes jedním z nejhezčích Renaultů všech dob - Giugiaro odvedl vynikající práci! Hlavně boční linie zádě je mistrovské dílo - a ve své době se jednalo o jeden z nejprostornějších a nejkomfortnějších modelů C segmentu a velmi pěkný byl i sedan a cabrio i S16. (sympatická byla i o něco starší giugiarova R21, ale R19 jasně vedla). Dodnes si pamatuju, jak jsem z R19 byl coby tehdejší teenager úplně odvařený, když ho v srpnu 1988 představovali v tehdejším Auto-Moto-Revue! 😄 :yes: :yes: :yes: Tehdy mi to auto samozřejmě přišlo zcela nedostupné, asi jako cesta na Měsíc...
Renault pak ještě skvěle zabodoval s prvním Cliem, ovšem mě se moc líbila i R25 a Superpětka! 😄 :yes😒br /> P.S. Samozřejmě je třeba poděkovat autorovi článku, jako vždy odvedl skvělou práci! :yes: :yes: :yes:
ericn
Souhlas, design R19 se velmi povedl. Stejně tak první generace Clia (měl jsem) a hlavně přední znak Renaultu je u obou modelů decentní, ze bych i uvěřil, že to měl být diamant 😉 Prostě neruší...
traveldrive
Pamätám sa na vtedajšie rozčarovanie novinárov, ktorí krútili hlavou nad tým, že spoza volantu nevidno dolu zahnutú prednú kapotu a ako sa s tým bude parkovať...
zaujímavé je, že aj jednoduchými tvarmi a líniami sa dá zaujať, majstri dizajnu aj z minima vyťažili maximum. Dnešní fabrickí dizajnéri potrebujú hŕbu hrán, prelisov, mriežok, líšt a ďalších zdobítok aby zaujali, ale zďaleka to nemá takú úroveň a hlavne nie trvácnosť.
Avatar - praděda7
praděda7
V 94 jsem měl 19ku půjčenou novou z Eurodrive a objeli s ní půl Evropy. Velmi pohodlné auto. Absolutní spokojenost. :yes:
jenda911
a ten zvuk od 16 soupapes 😄 stačilo slyšet z okna, ale nikdy jsem něm neseděl 😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
Devatenáctka kabroš, kor po faceliftu, udělá skutečně i dneska velkou parádu, je to moc hezké auto.
Avatar - lamal
lamal
19 ku som miloval ako faganko s katalogmi od predajcov a z este fungujucich autosalonov... moj stryc mal Chamade 😄 A 19 bolo vela aj pod oknom cierna na sidlisku... velmi pekne auto a 1.8 16V si pamatam do dnes z katalogov, ze to bolo lietadlo .... pecka
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
jo, to tehdá bylo auto :yes:
webpaja
...byla devatenáctka 1,7 16v 3d v červené barvě a se šíbrem. Koupená v perfektním stavu od veksláka z Teplic. Bylo potřeba jen seštelovat geometrii, vyměnit brzdy, přetědnit servo...no bylo toho hodně. Chlapík byl asi voňafka, auto totiž vizuálně vypadalo jako nové. Pojezdil jsem skoro dva roky, v telecích letech mu ještě zkrátil pružiny, což sice vypadalo úžasně, ale při návštěvě Brna jsem skoro nechal výfuk na kolejích tramvaje.

Příjemné auto, na tehdejší dobu poměrně rychlé a vyjma výše vypsaného bez problémů 😉
kyklop
Vtedy si bol ešte mladý a nepoznal si Áďu. Ináč by si si ten krám nekúpil 😄 >😁 >😒]
webpaja
😉 :yes: Jeho názor by mi byl ukradený. Krásné auto tehdy za svůdnou cenu :yes:
rendy.mend...@...
Jezdím s ním denně, to na téměř 30let staré auto, které má ještě některé díly původní, není tak špatné....