Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i8 Roadster – Konečně má, co postrádal

V rámci letošního faceliftu se BMW i8 dočkalo druhé karosářské verze, po kupé následuje roadster. A ten konečně získal to, co dosavadnímu autu tak chybělo.
Zpět na článek
27. 6. 2018 13:38
27. 6. 2018 13:57
27. 6. 2018 14:50
27. 6. 2018 15:00
28. 6. 2018 10:09
27. 6. 2018 13:12
To co postrádá
...je podle mého pohonné ústrojí aspoň z M3 nebo M5...
jinak za 4.7M bych si asi uměl představit jiné sportovní auto...
Rozbalit vlákno
5
27. 6. 2018 13:59
Re: To co postrádá
tak budouci M3a M5 jiste dostanou treba v prespristi generaci podobne ustroji jako ma i8, o to bych se nebal >:D
27. 6. 2018 14:01
Re: To co postrádá
Bude stále šestiválec, ale doplněný o elektromotor.
27. 6. 2018 14:01
Re: To co postrádá
(následuje "No sh*t sherlock příspěvek)

Zkrátka nejsi cílovka (neboj, já taky ne). Tohle prostě není auto pro každýho, na tom se asi shodneme. Ber to tak, že je to v podstatě dost revoluční stroj plnej novejch, ještě ne-amortizovanejch technologií (podobně jako Tesla, jen s míň dotacema), který spolu se souvisejícím výzkumem musí někdo zaplatit. A early adopters (časní osvojitelé?) to prostě mají vždycky dražší.

Stejně jako airbagy si musely nejdřív odbýt premíéru v S-klasse za těžkej příplatek v tvrdý měně, tak i tahle i8 je prostě jen nevyhnutelnym mezikrokem před tím, než se podobnej pohon dostane i do Miaty za pár šlupek...
27. 6. 2018 14:35
Re: To co postrádá
Spojení elektromotoru a spalovacího motoru měly už dávno předtím BMW řady active hybrid a nestály pět koulí:)
Avatar - vabis
28. 6. 2018 11:55
Re: To co postrádá
Jako sportovni auto bych chtel asi SLR nebo Lambo. ...Ale jedna vec se i8 uprit neda, je to atraktivni a ma sex appeal :-! :yes:
Avatar - JohnST
27. 6. 2018 13:38
BMW i 8
To auto je po dizajnovej stranke paskvil. Same vlny zahyby prielisy. No ziadny funkcny cisty dizajn. :no: :-(
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2018 13:45
Jízdní vlastnosti...
...je otázkou nakolik chtěl redaktor jízdní vlastnosti vyzkoušet a dostat se na hranu. Co si pamatuji já, tak zábava byla velmi dobrá i kvůli užším pneu, které nemají samozřejmě přilnavost širších válců.
Motokárové jízdní vlastnosti s dikcí na zadní kola byly pro mě naopak skvělé.
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2018 13:57
hmmm
"Možná se to nezdá, ale BMW i8 je s námi už 11 let. Ano, sériová verze se sice vyrábí od roku 2014, koncept Vision EfficientDynamics naznačující základ designu však byl světu představen už v roce 2009, o dva roky později pak následoval další koncept, nazvaný už i8, který byl prakticky totožný s následnou sériovou verzí"

nejak me tech 11 let nevychazi? on je rok 2020+?
Rozbalit vlákno
3
27. 6. 2018 14:47
Na úvodním obrázku
bych si to BMW spletl s C-HR s uříznutou střechou.... >:D
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 14:59
Re: Na úvodním obrázku
To chápu = obě skvělý auta ;-)
Avatar - iudex
27. 6. 2018 15:26
Re: Na úvodním obrázku
Niečo na tom bude, moc krásy i8 zozadu nepobrala, tam tá prekombinovanosť tvarov je až skoro japonská. Najlepšie i8 vyzerá zboku, proste parádny nízky športiak.
Avatar - Martin911Turbo
27. 6. 2018 15:44
Re: Na úvodním obrázku
Kdyby bylo C-HR skvělí auto tak bych si ho koupil, ale koupil jsem Jeep Renegade. C-HR jakožto favorit mě totálně zklamal...
27. 6. 2018 16:37
Re: Na úvodním obrázku
Tož řekni nám trochu víc....co tě na C-HR tolik zklamalo? Moc by mě to zajímalo. :-!
Avatar - Martin911Turbo
27. 6. 2018 17:07
Re: Na úvodním obrázku
Tak popíšu zde co jsem psal na recenzi C-HR na jiném webu:

Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto
Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi, Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta. 4x4 Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvnitř, velká nabídka pohonů, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook.
Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolce ještě lépe, menší náklony v zatáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconnect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem. Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží

Klady C-HR:
Wow efekt
Externí design
Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček)
Nic v interiéru nevrže
Velikost kufru v dané třídě je ok

Zápory C-HR:
Pozice za volantem
Málo stavitelný volant pro člověka 190cm
Místo spolujezdce a vzadu pro člověka max 180cm (175 cm)
Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km)
Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy
Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km
Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo
Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání
Infotejtment je parodie, rozlišení bída, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...)
Nešikovné umístnění tlačítek na volantu
Malý volant, netopí v celé ploše!
Průměrné audio (verze Dynamic)
Špatný výhled ze zrcátek
špatné rozlišení zadní kamery
Pomalá reakce parkovacích čidel
Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci
Vysoká cena, na to co (ne)nabízí
Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček
Špatný výhled v bok a vzad
Malá přihrádka u spolujezdce
27. 6. 2018 18:07
Re: Na úvodním obrázku
Dikec! Zatím jsem C-HR nejel, ale nabídka motorů (2) je chabá a zrovna tak papírový výkon. I když hybrid je lákavý. Navíc by mě chyběla solidní A/T převodovka. Máme Yarise s CVT a je to fajn. Nedovedu si však představit takovou převodovku ve větším a těžším voze.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 18:39
Re: Na úvodním obrázku
Jel sem C-HR jezdím Auris a teď chvíli RAV4 = všude e-cvt = všude v pohodě

Pěkně e-cvt popsali v poslednim Automobilu v testu Aurisu = řadí jako HDM jen líp
Avatar - Martin911Turbo
27. 6. 2018 21:03
Re: Na úvodním obrázku
Tak nová C-HR by měla mít v Evropě i 140 koní motor, pro východ je už v nabídce od začátku 180 koní
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 08:00
Re: Na úvodním obrázku
No a pro Západ bude 180 koní asi [odkaz]
28. 6. 2018 08:34
Re: Na úvodním obrázku
Ja som s C-HR jazdil. Výkon ponechám na posúdení každého jednotlivca. Ale napríklad aerodynamicky hluk patri medzi SUV k nižším a podvozok žehlí na sedemnástkach naozaj dobre. A to som si náročky vybral celkom rozbitú cestu.
S Renegade som nešiel, ale asi nie je recenzia kde by ho nekritizovali za príliš tvrdý podvozok. Síce dobre odhlučnený, ale v nízkych rýchlostiach nekomfortný.
Avatar - Martin911Turbo
28. 6. 2018 14:46
Re: Na úvodním obrázku
Nekomfortní je v dieselu, prostě klasické vibrace nafťáku 2.0 Multijet, přitom kdyby ital dal lepší plynokapalinový silentblok tak by vibrace nebyli
Porovnával jsem obě auta na 17, oboje rychlost až do 180km
28. 6. 2018 22:38
Re: Na úvodním obrázku
No práve vo vyšších rýchlostiach sa tvrdý podvozok toľko neprejaví. A ako hovorím ja som s Renegade nejazdil a bez priameho presadnutie a prebehnutia po tej istej trase je porovnanie veľmi subjektívne. Ale praktický všade je kritizovaný za príliš tvrdy podvozok, čo ovplyvňuje komfort pri nižších rýchlostiach a to aj v testoch kde bol s benzínovým motorom. Ale asi vieš čo od auta potrebuješ.
Avatar - wakantanka
27. 6. 2018 19:04
Re: Na úvodním obrázku
Do plusov u CHR si zabudol dat ze hybrid ma nizsie tazisko, teda v zatackach to ukazes vsetkym ... ked ta trochu potlacia :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 19:29
Re: Na úvodním obrázku
Tu dlouhodobou skoro absolutní schopnost [odkaz] nepoznat co je u auta dobrý a co naopak ne = musim ocenit :yes: :-)
Avatar - Martin911Turbo
27. 6. 2018 21:05
Re: Na úvodním obrázku
Hybrid má nižší těžiště, ale auto je těžší a u verze 4x4, kterou C-HR nabízí a váze 1600 kg s benziňákem tu musí být paráda >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 21:53
Re: Na úvodním obrázku
Správně = je to paráda :yes: :-)

[odkaz]
28. 6. 2018 11:10
Re: Na úvodním obrázku
Nikdy se mě nelíbila šedá auta, ale C-HR vypadá v šedé a v kombinaci s černými prvky nejlépe. No, a s tím Star Wars styling ta šedá ji padne jak prrddel na hrnec.... :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2018 19:46
Re: Na úvodním obrázku
C-HR tam ten vyhlad bude podla mna mizerny a najma deti na zadnych sedackach uvidia asi aj do stran akurat tak velke kulove ... pride mi ze uz horsie to ani neslo spravit to zadne bocne okno .. zlata vitara... renegade ale aj 500X ci povedzme HR-V .. ktora sa mi zacina pacit cim dalej tym viac prave svojou nenapadnou praktickostou hoc nema moznost 4x4 ...
27. 6. 2018 19:49
Re: Na úvodním obrázku
Ale o to stylistovy vůbec nešlo. To musíš uznat. Design intent byl jasný...wow effect....a to se povedlo na 100%. Na děcka serrrrrr....... ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2018 19:52
Re: Na úvodním obrázku
obzvlast v cervenej je HR-V pekna ---- a hlavne bez zatmavenych zadnych okien... [odkaz] :yes:

mne teda tento random styl nesedi... paci sa mi nova RAV-ka a chapem rukopis yarisu aj aurisu ..ale C-HR ide akosi mimo mna... aj ked uspechu sa nedivim.. ludia chcu uputat a byt neprehladnutelni to je jasne a nenapodobitelny dizajn dnes uz predava :-) :yes:

PS: zadne okienko v C-HR je snad ako za trest... [odkaz] .. mensie nema urcite ani miniauto aygo co pozeram .... dobre ze tie plasty vo dverach tam nepotiahli az hore po strechu ;-) ... ak toto ma byt krok dopredu tak zlate retro skatule .. :yes:

PS: vyska nad sedakom vzadu v C-HR je len 91cm... to uz aj ja mam 94cm vzadu nad sedakom v konstrukcne uz da sa povedat 9 rokov starom malom aute a to tam vzadu tiez uz nie je bohvieco sediet ( tak do 185cm postava maximalne .. ideal do 180cm ) ... v tomto je teda C-HR vzadu uplne mizerna... pod uroven miniauta ( vsadim sa ze aj citigo ma vzadu viac miesta ) ... ten zadok je ozaj akoby len pre male deti.. a aj tym by som urcite doprial viac "volnosti" ... tu taka vitara bude pre decka v podstate rollsom :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2018 19:25
Re: Na úvodním obrázku
C-HR ma neskutocne tie zadne dvere a celkove akoby aj hodne skosenu strechu vzadu ... pride mi ze to snad ani nemyslia ako 5 miesne auto vazne ale len dvojmiestne .... zlaty renegade .. SUV ma mat hrany proste .. renegade je sikovna krabicka .... a urcite bude praktickejsi bez debaty .. teraz po tom facelifte s este mensimi kukadlami je doslova este viac retro a proste velky fesak :yes:

pekne si popisal klady aj zapory.. aj mne je tento wow efekt na ukor praktickosti coraz nesympatickejsi aj ked chapem ok...je mi jasne ze dizajn dnes uz predava a nie praktickost... ale aj ja by som urcite radsej renegade ako C-HR z tejto dvojice.. aj ked v danej cenovke si viem predstavit ako ideal pre mna vitaru v 4x4

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku