Kamkoliv se teď vydáte po České republice, budete čekat v kolonách. Kromě hlavních tahů se staví i na objízdných trasách. Vyzkoušeli jsme, jak se uzavírkám vyhnout.
Komunistický svedení dálnic centrálně do Prahy = a nepostavení okruhu = je velký neštěstí pro Prahu ;-\
Tomu rozumí každej :-)
Zdar = přesunu dalších centrálních úřadů do Brna = osobně bych vykop prezidenta = až na Špilberk >:-[]
Ministry dopravy okamžitě po něm = Ťok Uherský Hradiště; Prachař = Uherský Hradiště; Šimonovský = Brno; Zdeněk Žák = Valašské Meziřičí; Zbyněk Stanjura = Opava; Martin Říman = Frýdek Místek; Schling = Pelhřimov a aktuální pražský radní pro dopravu = ultrapako Dolínek = taky Pelhřimov
Tos tušil = že to je moravská katastrofa = nebo? >:D
Dopravu nám ve státě s.erou = Moraváci ;-)
Viz jak sem reagoval = samozřejmě vím = proto se ptám co si pod tim představuješ ty :-)
Asi je to pro tebe těžký = ale kazivliv Moraváků = je fakt velkej
O jakym soudu mluvíš? Navzájem se soudily obce JM kraje = zhruba půl na půl >:D
Asi je to pro tebe těžký = a tvá snaha svést to na někoho cizího obrovská = ale kazivliv Moraváků = z úrovně obcí, kraje i ministrů dopravy = je fakt hodně velkej :-|
Vidíš, chceš se hádat o tom kdo je Poturčenec a ani nevíš co nebo kdo to je. A taky nevíš, že 2016 plán není první plán. Originální plán podle kterého se stavěl první úsek zrušil vrchní soud v Praze, protože Praha nechtěla aby tato stavba pokračovala.
Je třeba se ptát, proč je přeautované.........přelidnění nejsme, to je jasné. V roce 1989 bylo v celém Československu cca 2 mil aut. Teď je jen v Česku 5 mil aut.
Může to znamenat jen jedno. Auta jsou levné jak na pořízení tak i na provoz. :-!
JMK měl schválen územní plán již v roce 1992 před začátkem stavby R/D52 z Rajhradu do Pohořelic.
Ťok a Šimon nejsou Moraváci. Jsou to Poturčenci, aby bylo jasno.
zit v holandsku a mat do prace tych par km po rovine tak tam ani auto nepotrebujem... lenze u nas je to samy kopec... co ma sice tiez nejake tie vyhody len nie zrovna v prospech denno dennej "pracovnej cyklistiky" :*) ...
navyse holandania su neskutocne preludneni ( takze bike je v tomto na prepravu efektivnejsi.. nezabere tolko miesta co auto ani nesmrdi ) .. je ich tam 15 melonov na ploche mensej ako slovensko.. k tomu sama rovina.. len polia ... luky... nejake riecne kanaly a umele ostrovy... asi by som po tyzdni to tam aj tak nevydrzal a utekal do nasich hornatych rozbitych ciest naspat >:D .. predsa len tie kopce maju nieco do seba
dnes je an cestach uz vsade "preautovano" ... a sme aj preludneni ... voci dobe pred 20 rokmi je dnes aut zrazu snad aj o 10 nasobok viac ... ale takto to dalej nepojde ... nehovoriac o zivotnom prostredi ktore tiez ma len istu unosnost
Jo kamaráde, tady hraje velkou roli politika. I o konečném umístění nového hlavního nádraží v Brně, se bude rozhodovat v Praze. Co to je? Brno si nesmí rozhodnout ani o tom kde si postaví nádraží? Kua, co to je? To samé s tou dálnicí na Vídeň. Dálnice z Brna na Vídeň se staví nebo lépe řečeno se stavěla až do roku 1996. Od té doby ani ťuk (Ťok?) 22 roků stopka, protože se zase rozhoduje v Praze. V Praze zkrátka nemají zájem na tom, aby měla Morava rychlé a pohodlné spojení s Vídní a různé bláboly o územním plánu jsou jen výmluvy. Územní plán byl hotový, schválen už dávno před tím, než se začalo stavět s Rajhradu do Pohořelic, aby bylo jasno. Normální pražská sabotáž! Moraváci šable hore!
To samý je D3 Praha Budějovice Linz = na rakouský straně dálnice až za Freistadt = a čeká se na českou stranu až řeknem = kam přesně dodělat těch pár km
Před 2 týdnama sem jel na otočku = D3 absolutní katastrofa = uzavřený i úseky kde je normální silnice = a stejně jako pod Brnem semafor a jezdí se jednim pruhem. Kolona před semaforem klidně půl hodiny
Nejvíc mě dostala s pompou avizovaná nově otevřená část okruhu Budějovic = je to asi 500 metrů >:D
Pak jeden pruh a svede tě to do města = který je v tý části od Vltavy totálně zacpaný = směrem do a dokonce i ven z města
U křižovatky Linz nebo Krumlov maličká nenápadná šipka objížďka = mezinárodní trasa na Linz prostě uzavřená :-)
A někde pod Kaplicema pokládaj na tý okresce co je mezinárodní trasa E55 novej povrch = takže zase kolony a čekání = jediný plus že okraje sundanýho povrchu byly zbroušený = takže to nebylo o pneumatiky jak to často bejvá. Jinak čistá hrůza děs běs katastrofa
A přitom by stačilo napsat ať si před vyjetím člověk do google navigace napíše cíl a ta ho už sama navede jak mimo ty dlouhodobé tak i mimo aktuální kolony.
:yes: a největší celorepubliková ostuda je cesta na Vídeň. Na Rakouské straně dálnice, u nás kyvadlová doprava s výhledem na několik let, a nejsme schopni na tak důležitou stavbu ani mít expres stavební povolení. 8-s
Proč to dělat rychle = když to de rozložit i na několik sezón = jako oprava Nuseláku v Praze nebo teď D1 těsně za Prahou = proč na tak nedůležitý skoro nevytížený komunikaci makat 24hodin denně >:-[]
Pro Ťoka a jeho monopol partu = je to takhle výhodnější. Když sme takový trubky a zástupce toho monopolu opakovaně volíme jako Ministra dopravy = sme holt v rejži
Je to jako nechat firmu co staví = dělat současně stavební dozor :-)
Tomu se říká roz*ebaná republika. Kdyby to aspoň dělali kvalitně a rychle - točily tři směny atp. Ale to u nás né, to nejde. Tu se kolikrát nedělá ani 8 hodin.