Testy
Do krabice tříkripl, který žere v reálu jak starý dvoulitr
na nezpevných cestách to bude s tříválcem pecka a výdrž motoru tak 100 tis km a bude po něm >😁
na jakych nezpevnenych cestach? 99% tech aut bude brazdit primestske dalnicni spojky americkych mest. Probudte se, tohle neni Jeep kamenozrout, ale Fiat mrnatadoskolkyvozic
To miesto na prave koleno musi byt nieco strasne.
Facelift předku a zadních světel je povedený, ledky vypadají opravdu dobře a budou i fungovat, předpokládám že stávající příplatkové xenony už nebudou, takže bude klasika halogen a potom příplatkový led
Madlo na dveřích kufru vítám, to otvíraní tlačítkem nad spodní hranou kufru vymyslel retard... a dost mi vadí při otvírání
19" kola pro koho, zkoušel jsem Trailhooka s 18" a je o dost tvrdší, pokud neupravili tlumení je 19" nesmysl
Design středové konzole, kde je inspirace z nového Cherokee se mi moc nelíbí, v případě uconnect 8.4 není okolo rádia žádný rámeček, natož nápis Since 1941 a velký displej je opravdu - velký, ale nabízí maximum věcí co dnes jde
Béžový interiér nahradil bílý, nechápu kdo na tohle změnil.... Kůže stále jen černá, bílá?