Novinky
gld
0
jediné slovo čo si z johnyho príspevku pochopil hm?
Přejít do diskuze
507
Ale má byť. Ty si to tiež hovoril, že je to pre teba znak drzosti a tak. A Mercedes-Benz určite nemá byť namyslený. To je sebaistý aristokrat.
No podla mna to je fakt hruza. Ako predok bol dobry uz pred tym, aj linie na kapote. Teraz to dalsie prelomenie kapoty nebolo potrebne, ale je to stale bekne. S bokom ale nespravili nic a to je chyba, tie oblukove prahy sa tomu vobec nehodia. No a zadne svetla - pred tym zle, teraz ine, ale rovnako zle (alebo horsie?). Zvlastne je, ze na E91 vyzerali ako tak a teraz su na E91 vyzneju este horsie, ako na E90. :no😒br />
Nechapem, prito E92 je tak pekneeee. Je za ale fajn, ze sa mu BMW snazi ponechat odlisnost sedan a coupe (na rozdiel od nudneho AUDI a uniformity A5 a A4).
507
Ale veď sa pozri na predok. Čo tam vidíš? Namyslenú limuzínu. Čo vidíš zozadu? Opäť to isté. A mohutnosť. Ano, súhlasím, že tento ten minulý dizajn, taký dynamický zmizol. Ale nebol tak zaujímavý.
507
No, ale dnes myslíš, že by sa predávala tá verzia. Doba ho zmenila tak, aby V12 bol len v navyššej verzii 760. Ale zase osemvalec zo 740 doba pokiaľ ide o zákazníkov neodniesla. Odniesli ho iba normy. Takže to, že zmizol kvôli zákazníkom je niečo iné ako kvôli úradným spisom.
Souhlasim, BMW konecne zacalo napravovat vsechny ty obludnosti, ktere tam napachal Bangle. :-!
Tak koukam jak orodujes za 8-hrnek u 740-tky. Z casti s tim souhlasim, taky pro me bylo zklamani, ze 750 v minulosti prisla o 12 hrnek... 😄 ale jestli je tam 760 tak je to v klidu.
You´re such an ***, look at your answers and try to think about them...every your answer is so cruel to the others so do not wonder they treat you like an *** you stupid GTI
:no:
:no:
Je to tak nezáleží ako sa to pod kapotou volá
V12, V8 či V6, ale ako sa na tom jazdí a to bude zaujímať aj prípadnych kupcov.A ked´ 507edmičku trápi len čo ma na zadnom kufri nacapené je to jeho problem :yes:
V12, V8 či V6, ale ako sa na tom jazdí a to bude zaujímať aj prípadnych kupcov.A ked´ 507edmičku trápi len čo ma na zadnom kufri nacapené je to jeho problem :yes:
Nie ze nechcem pochopit ale asi neviem. Myslim ze jasne som ja a aj ostatny napisali ako to bude fungovat. Myslis si azda Danieli ze to najvyssie vedenie automobilky si 3 x nepremyslelo aka bude buducnost BMW 7 radu predtym ako sa rozhodli ze nahradia nejaky motor inym mensim silnejsim ? A co tu stale spominas Ferrari ? Co ma preboha Ferrari spolocne s BMW ?
507
Ach, ty ma nechceš pochopiť. Je tu 750. Ale v 740 nahradili osemvalec šesťvalcom. A nikde nijaký atmosférický motor.
P.S.: Tebe je úplne jedno keby nástupca Ferrari Enzo mal benzívoný atmosférický V12 alebo dieselový biturbo V8?
P.S.: Tebe je úplne jedno keby nástupca Ferrari Enzo mal benzívoný atmosférický V12 alebo dieselový biturbo V8?
jojo i 11 je vynikající spotřeba, akorát Bursík se oklepe tolikrát kolik číslic je před desetinnou čárkou. 😉
pre mňa je BMW 7 z roku 2001 bachratá obluda. Klasické BMW v tom teda ani náhodou nevidím. Klasiku hladaj v E38...
Daniel, mladý si tu zatial predovšetkým ty. To si musíš uvedomiť, než začneš do niekoho vandrovať. Chápem že sa ti nové BMW 7-er nepáči. Ale nič si z oho nerob a počkaj až ho uvidíš na živo a až ťa niekdo svezie... 😉
úhel pohledu. Dle mého úhlu pohledu je zbytečně mohutné, a stylu BMW odpovídaly jen ledvinky.
Sedmička bawor byla do té doby na mne opticky působila vždy lehce a štíhle. Trumfoval ji v tomto pouze XJ. Pak přišel nový styl a "těžká" sedma
Sedmička bawor byla do té doby na mne opticky působila vždy lehce a štíhle. Trumfoval ji v tomto pouze XJ. Pak přišel nový styl a "těžká" sedma
Ano, asi to fakt nechapem. Chces 6 valec ? Kupis si 740. Chces 8 valec ? Kupis si 750. Chces 12 valec ? Kupis si 760. Alebo si myslis ze potencialny kupec uvazuje namiesto : "Chcem BMW 7 - 8 valec " asi takto "Chcem BMW 740" ? A ked sa dozvie ze 740 ma "len" 6 valec tak si povie "Ja to nechcem to je len 6 valec", a predajca nanho ze ked chcete 8 valec tak tu mame 750. A kupec nanho "Nie, ja nechcem 750 ja chcem 740". Ciselne oznacenie je len ciselne oznacenie ktore si vacsina ludi aj tak neobjedna.
507
Ty stále nechápeš, že keď sa osemvalec vymení za sesťvalec a nebude tam jediný atmosférický motor, tak tomu bude chýbať ušľachtilosť. Asi nie, že. Asi si tak mladý, že teba je úplne jedno či by aj nástupca Ferrari Enzo mal benzínový atmosférický V12 alebo dieselový biturbo V8, že.
Jsi sprostý. V12 bude, omiválec je a sestiválec twin turbo je vynikající motor (hele, schválně...nevyhrál on párkrát nějakou tu cenu 😉). nevím, proč by měla prestiž stát na tom, zda mám v sedmičkovém baworáku šestiválec biturbo nebo osmiválec...proboha...
Fakt? Tak sem jel tabulkově 😄...bylo to klidně, občas malé přidání, pedál plynu do půlky. Když přidáš, spotřeba je reálně někde mezi 10 a 11, staále ale číslo vynikající
507
Já len tak, BMW 7 2001 je dielo Adriana van Hooydonka.
Pozri sa, BMW 7 2001 nesie všetky rysy, ktoré BMW má mať. Je to klasické BMW. :yes: :yes:
Pozri sa, BMW 7 2001 nesie všetky rysy, ktoré BMW má mať. Je to klasické BMW. :yes: :yes:
všechny rádoby moderní deriváty designérských prvků, co se zrovna líbí, jak navrhuje Chris Bangl, to už nemá vůbec žádný kouzlo... ;-\ nový bmw, ne, díky... :no:
Ja myslím, že to bude vizerať asi takto: 740i bude preplňaný šesťválec s dvoma turbami, 750i bude osemválec, 760i vraj preplňaný dvanásťválec... Som si istý že si vyberie každý. Aj ty Daniel...😄)
507
Ty to fakt nechápeš? Ano, je tam aj osemvalec. Ale v 740 osemvalec nahradili sešťvalcom. A ty mi tu ideš hovoriť, že je to pre snobov? Buď sa robíš, alebo ti je asi jedno či budeš jazdiť v Golfe alebo v BMW.
Z pohladu prestize ? Casom tam bude 12 valec. 6 valec je aj v terajsej verzii (diesel aj benzin). 8 valec je tiez v ponuke - 750. Takze no problem. Vacsina sedmiciek ktore som videl boli bez oznacenia motorizacie takze je to jedno. Len snob sa bude vychvalovat este aj tym ze ma vacsi motor ako niekto druhy.
507
Dobre, ty sa na to pozeráš z praktického hľadiska. Já zas z pohľadu prestíže a z pohľadu toho, že osemvalec sa nahradil sešťvalcom v luxusnej limuzíne. Toto nie je trieda kde sa to nahradzuje motorom TSI. Tu je má byť aj osemvalec.
A co ze nema ? Noze nam napis nejake nevyhody mensieho ale silnejsieho turbobenzinoveho motora v porovnani s vacsim atmosferickym, s ktorymi si sa stretol vo svojej urcite bohatej soferskej praxi. (aspon tak usudzujem podla tvojich vyjadreni).
507
Ani slušne, ani si nepochopil. Vlajková loď BMW nemá atmosférický motor, 740 nemá osemvalec. A to všetko len kvôli CO2. :no:
Co je smutné, Danieli? Kdo je hlupák? Já myslím, že BMW umí udělat to twinturbo naprosto výborně, táhne od 1500 do 6000 (komu je to málo, necht přejde na www.hondaclub.cz) , má vysoký krouťák, minimální spotřebu (135i, žádná lážo plážo jízda za 9,2) a stále pěkný zvuk
Tak takhle vypadá downsizing v praxi. Vidlicový osmiválec plněný atmosféricky nahradíme řadovým šestiválcem s dvěma turby. Resumé - bude to mít vyšší výkon, vyšší točivý moment a bude to o dost úspornější. Další příklad, vezmeme téměř pětilitrový osmiválec, o půl litru mu zmenšímě objem a osadíme ho opět dvěma turbodmychadly. Opět dostaneme stejný efekt jako v prvním případě, tedy vyšší výkon, vyšší točivý moment, nižší spotřebu.
Takovýhle downsizing se mi velice líbí... 😉 >😒] :yes:
Takovýhle downsizing se mi velice líbí... 😉 >😒] :yes:
V12 by měla přijít jako vrchol nabídky s malým zpožděním, nemohou přeci vysypat všechna esa z rukávu hned při představení auta, ne? 😉 Rusové si na ten rok, co to bude třeba trvat koupí A8 W12, a za rok to vymění zas za BMW 7 V12 😉 :yes:
Protože by to byl asi už moc silný základ 😉 Asi jako bych se ptal, proč není základní benzín 4,4 V8 Twinturbo??? 😉 Twinturbový naftový třílitr nepochybně přijde, o tom žádná. Navíc jak dole píše Johnny, jestli jsme to měli tak pochopit, přijde rovnou se systémem X-drive...čili dvě mouchy jednou ranou 😉 :yes:
Ani u minulého modelu označení neodpovídalo objemu vždycky. Označení odpovídá výkonům, a to je asi hlavní 😉 Jestli máš pod kapotou R6 Twinturbo nebo V8, když ta R6 má dokonce vyšší výkon i krouťák, není to podstatné.. 😉 Jinak ano, dávají slabší verzi tohoto motoru do Coupe odvozeného od jedničkové řady. :yes:
pravděpodobně přijde pozdějc. Vždyť ani současná výběhová verze nebyla hned při uvedení osazena V12
ja bych ho taky rad videl sedmicka esko A8 , tyhle auta bez dvanactivalce na vrcholu potravniho retezce proste nebudou nikdy ono😄 jakoze kolik se jich proda aby to nejak ohrozilo ledovce a ledni medvedy..
I´d like just add BMW already made up its mind and integrated "the brand-new" twin-turbo charged R6 diesel engine termed 735d...soon we could looking forward to X-drive which is now definitely comming into.
proc neni zakladni diesel z 335D? prislo by mi to jako logicka volba a vic koniku by se taky hodilo, jinak design ok, dokonce i na tu zad uz jsem si zvykl😄
U nových(teď už přeplňovaných) motorů by mě spíše zajímalo navýšení točivého momentu, protože právě ten bude díky turbu veliký :yes: pořád si musím zvykat na tu ***ku a ten opar (přední nárazník) 😲 jinak :yes: