Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW: 740i už nemá osmiválec, 750i má dvě turbodmychadla

Při uvedení do prodeje budou k dispozici modely BMW 750i, BMW 740i a BMW 730d. Chybět nebudou ani provedení BMW 750Li a BMW 740Li s rozvorem prodlouženým o 140 mm.
Zpět na článek
11. 7. 2008 10:18
neregistrovaný "carmik"
11. 7. 2008 11:34
11. 7. 2008 13:21
11. 7. 2008 11:55
11. 7. 2008 16:07
neregistrovaný "mates"
11. 7. 2008 17:42
11. 7. 2008 13:22
11. 7. 2008 12:07
11. 7. 2008 12:14
anonym
11. 7. 2008 12:21
11. 7. 2008 12:23
anonym
11. 7. 2008 12:26
11. 7. 2008 12:37
11. 7. 2008 12:43
11. 7. 2008 12:51
11. 7. 2008 12:58
11. 7. 2008 13:03
11. 7. 2008 13:35
11. 7. 2008 13:52
11. 7. 2008 13:56
11. 7. 2008 14:02
11. 7. 2008 15:41
11. 7. 2008 13:27
anonym
11. 7. 2008 13:29
11. 7. 2008 13:38
11. 7. 2008 15:24
11. 7. 2008 15:43
11. 7. 2008 16:18
12. 7. 2008 22:23
11. 7. 2008 12:24
11. 7. 2008 13:45
11. 7. 2008 15:45
11. 7. 2008 16:28
11. 7. 2008 12:24
neregistrovaný "vod.ry"
11. 7. 2008 13:13
neregistrovaný "vod.ry"
11. 7. 2008 19:23
neregistrovaný "babo"
11. 7. 2008 12:30
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
11. 7. 2008 13:57
11. 7. 2008 19:24
neregistrovaný "babo"
11. 7. 2008 19:08
neregistrovaný "babo"
11. 7. 2008 09:38
Turbo šidí....
...tak to je vyborny.Koupim( :-) )z oznaceni jasnej ctyrlitr a nakonec se z toho vyklube motor co v podstate davaj i do jednicky..(nebo-je to on ne?).....hmmmm
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2008 09:44
Re: Turbo šidí....
potrebujou snizovat emise no, jako vsechny automobilky
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 7. 2008 11:46
Re: Turbo šidí....
Ani u minulého modelu označení neodpovídalo objemu vždycky. Označení odpovídá výkonům, a to je asi hlavní ;-) Jestli máš pod kapotou R6 Twinturbo nebo V8, když ta R6 má dokonce vyšší výkon i krouťák, není to podstatné.. ;-) Jinak ano, dávají slabší verzi tohoto motoru do Coupe odvozeného od jedničkové řady. :yes:
Avatar - MeSiL
11. 7. 2008 09:56
Zvýšení výkonu
U nových(teď už přeplňovaných) motorů by mě spíše zajímalo navýšení točivého momentu, protože právě ten bude díky turbu veliký :yes: pořád si musím zvykat na tu ***ku a ten opar (přední nárazník) :-O jinak :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2008 10:12
Re: Zvýšení výkonu
proc neni zakladni diesel z 335D? prislo by mi to jako logicka volba a vic koniku by se taky hodilo, jinak design ok, dokonce i na tu zad uz jsem si zvykl:-)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 7. 2008 11:48
Re: Zvýšení výkonu
Protože by to byl asi už moc silný základ ;-) Asi jako bych se ptal, proč není základní benzín 4,4 V8 Twinturbo??? ;-) Twinturbový naftový třílitr nepochybně přijde, o tom žádná. Navíc jak dole píše Johnny, jestli jsme to měli tak pochopit, přijde rovnou se systémem X-drive...čili dvě mouchy jednou ranou ;-) :yes:
neregistrovaný "carmik"
11. 7. 2008 10:18
A co Rusové
Žádný V12? To nebudou Rusové rádi! :no: ;-\
Rozbalit vlákno
4
11. 7. 2008 10:35
Re: A co Rusové
ja bych ho taky rad videl sedmicka esko A8 , tyhle auta bez dvanactivalce na vrcholu potravniho retezce proste nebudou nikdy ono:-) jakoze kolik se jich proda aby to nejak ohrozilo ledovce a ledni medvedy..
11. 7. 2008 11:34
Re: A co Rusové
pravděpodobně přijde pozdějc. Vždyť ani současná výběhová verze nebyla hned při uvedení osazena V12
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 7. 2008 11:49
Re: A co Rusové
V12 by měla přijít jako vrchol nabídky s malým zpožděním, nemohou přeci vysypat všechna esa z rukávu hned při představení auta, ne? ;-) Rusové si na ten rok, co to bude třeba trvat koupí A8 W12, a za rok to vymění zas za BMW 7 V12 ;-) :yes:
11. 7. 2008 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
11. 7. 2008 10:21
Behold, the bringer of light!
I´d like just add BMW already made up its mind and integrated "the brand-new" twin-turbo charged R6 diesel engine termed 735d...soon we could looking forward to X-drive which is now definitely comming into.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 7. 2008 11:53
Downsizing
Tak takhle vypadá downsizing v praxi. Vidlicový osmiválec plněný atmosféricky nahradíme řadovým šestiválcem s dvěma turby. Resumé - bude to mít vyšší výkon, vyšší točivý moment a bude to o dost úspornější. Další příklad, vezmeme téměř pětilitrový osmiválec, o půl litru mu zmenšímě objem a osadíme ho opět dvěma turbodmychadly. Opět dostaneme stejný efekt jako v prvním případě, tedy vyšší výkon, vyšší točivý moment, nižší spotřebu.
Takovýhle downsizing se mi velice líbí... ;-) >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
5
11. 7. 2008 11:55
Re: Downsizing
lepší by byl upsizing s přeplňováním >:-[]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
11. 7. 2008 12:05
Re: Downsizing
Tak to je taky cesta >:-[] Třeba u příští generace ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
11. 7. 2008 16:07
Re: Downsizing
Myslis 8-10l V16 se ctyrmi turby? ;-) :yes:
11. 7. 2008 17:42
Re: Downsizing
Uz ho v Dilii vyviji >:-[]
11. 7. 2008 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2008 12:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
27
anonym
11. 7. 2008 12:14
Re: Smutné
Co je smutné, Danieli? Kdo je hlupák? Já myslím, že BMW umí udělat to twinturbo naprosto výborně, táhne od 1500 do 6000 (komu je to málo, necht přejde na www.hondaclub.cz) , má vysoký krouťák, minimální spotřebu (135i, žádná lážo plážo jízda za 9,2) a stále pěkný zvuk
11. 7. 2008 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
11. 7. 2008 12:23
Re: Smutné
nepochopil jsem tě, nevím proč útočíš, slušně jsem se zeptal :'-(
11. 7. 2008 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2008 12:37
Re: Smutné
A co ze nema ? Noze nam napis nejake nevyhody mensieho ale silnejsieho turbobenzinoveho motora v porovnani s vacsim atmosferickym, s ktorymi si sa stretol vo svojej urcite bohatej soferskej praxi. (aspon tak usudzujem podla tvojich vyjadreni).
11. 7. 2008 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2008 12:51
Re: Smutné
Z pohladu prestize ? Casom tam bude 12 valec. 6 valec je aj v terajsej verzii (diesel aj benzin). 8 valec je tiez v ponuke - 750. Takze no problem. Vacsina sedmiciek ktore som videl boli bez oznacenia motorizacie takze je to jedno. Len snob sa bude vychvalovat este aj tym ze ma vacsi motor ako niekto druhy.
11. 7. 2008 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
11. 7. 2008 13:03
Re: Smutné
Ja myslím, že to bude vizerať asi takto: 740i bude preplňaný šesťválec s dvoma turbami, 750i bude osemválec, 760i vraj preplňaný dvanásťválec... Som si istý že si vyberie každý. Aj ty Daniel...:o))
11. 7. 2008 13:35
Re: Smutné
Ano, asi to fakt nechapem. Chces 6 valec ? Kupis si 740. Chces 8 valec ? Kupis si 750. Chces 12 valec ? Kupis si 760. Alebo si myslis ze potencialny kupec uvazuje namiesto : "Chcem BMW 7 - 8 valec " asi takto "Chcem BMW 740" ? A ked sa dozvie ze 740 ma "len" 6 valec tak si povie "Ja to nechcem to je len 6 valec", a predajca nanho ze ked chcete 8 valec tak tu mame 750. A kupec nanho "Nie, ja nechcem 750 ja chcem 740". Ciselne oznacenie je len ciselne oznacenie ktore si vacsina ludi aj tak neobjedna.
11. 7. 2008 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
11. 7. 2008 13:56
Re: Smutné
A načo by ti bola 740i s osemválcom, keď ti ho ponúknu v 750i??
11. 7. 2008 14:02
Re: Smutné
Nie ze nechcem pochopit ale asi neviem. Myslim ze jasne som ja a aj ostatny napisali ako to bude fungovat. Myslis si azda Danieli ze to najvyssie vedenie automobilky si 3 x nepremyslelo aka bude buducnost BMW 7 radu predtym ako sa rozhodli ze nahradia nejaky motor inym mensim silnejsim ? A co tu stale spominas Ferrari ? Co ma preboha Ferrari spolocne s BMW ?
11. 7. 2008 15:41
Re: Smutné
750i E38 mela 12-hrnek a ted je tam 8-hrnek a to ti nevadi?
anonym
11. 7. 2008 13:27
Re: Smutné
Jsi sprostý. V12 bude, omiválec je a sestiválec twin turbo je vynikající motor (hele, schválně...nevyhrál on párkrát nějakou tu cenu ;-)). nevím, proč by měla prestiž stát na tom, zda mám v sedmičkovém baworáku šestiválec biturbo nebo osmiválec...proboha...
11. 7. 2008 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
11. 7. 2008 13:38
Re: Smutné
Daniel, mladý si tu zatial predovšetkým ty. To si musíš uvedomiť, než začneš do niekoho vandrovať. Chápem že sa ti nové BMW 7-er nepáči. Ale nič si z oho nerob a počkaj až ho uvidíš na živo a až ťa niekdo svezie... ;-)
Avatar - peter222
11. 7. 2008 15:24
Re: Smutné
Je to tak nezáleží ako sa to pod kapotou volá
V12, V8 či V6, ale ako sa na tom jazdí a to bude zaujímať aj prípadnych kupcov.A ked´ 507edmičku trápi len čo ma na zadnom kufri nacapené je to jeho problem :yes:
Avatar - Johny.Rico
11. 7. 2008 15:43
Re: Smutné
You´re such an idiot, look at your answers and try to think about them...every your answer is so cruel to the others so do not wonder they treat you like an idiot you stupid GTI
:no:
11. 7. 2008 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
12. 7. 2008 22:23
Re: Smutné
jediné slovo čo si z johnyho príspevku pochopil hm?
Avatar - Pierro
11. 7. 2008 12:24
Re: Smutné
Daniel prosím kroť sa. Nerob zase zo seba matelka!! 8-s
11. 7. 2008 12:54
Re: hmm to slyším poprvé že by BMW dokázalo jet za tabulkovo
což je těch 9,2 spíš bych čekal na základě zkušeností 11
anonym
11. 7. 2008 13:25
Re: hmm to slyším poprvé že by BMW dokázalo jet za tabulkovo
Fakt? Tak sem jel tabulkově :-)...bylo to klidně, občas malé přidání, pedál plynu do půlky. Když přidáš, spotřeba je reálně někde mezi 10 a 11, staále ale číslo vynikající
11. 7. 2008 13:45
Re: :-)
jojo i 11 je vynikající spotřeba, akorát Bursík se oklepe tolikrát kolik číslic je před desetinnou čárkou. ;-)
11. 7. 2008 15:45
Re: :-)
Tak koukam jak orodujes za 8-hrnek u 740-tky. Z casti s tim souhlasim, taky pro me bylo zklamani, ze 750 v minulosti prisla o 12 hrnek... :-) ale jestli je tam 760 tak je to v klidu.
11. 7. 2008 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "vod.ry"
11. 7. 2008 12:24
konec pořádného BMW
U mě BMW skončilo v roce 2001, kdy přestali vyrábět 7 řadu E38...
Rozbalit vlákno
13
11. 7. 2008 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "vod.ry"
11. 7. 2008 13:13
Re: konec pořádného BMW
všechny rádoby moderní deriváty designérských prvků, co se zrovna líbí, jak navrhuje Chris Bangl, to už nemá vůbec žádný kouzlo... ;-\ nový bmw, ne, díky... :no:
11. 7. 2008 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
11. 7. 2008 13:37
Re: konec pořádného BMW
úhel pohledu. Dle mého úhlu pohledu je zbytečně mohutné, a stylu BMW odpovídaly jen ledvinky.
Sedmička bawor byla do té doby na mne opticky působila vždy lehce a štíhle. Trumfoval ji v tomto pouze XJ. Pak přišel nový styl a "těžká" sedma
11. 7. 2008 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
11. 7. 2008 19:27
Re: konec pořádného BMW
BMW nemá být namyšlené! To není Mercedes
11. 7. 2008 22:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
11. 7. 2008 23:41
Re: konec pořádného BMW
drzost není namyšlenost, nepleť si pojmy
12. 7. 2008 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
11. 7. 2008 13:41
Re: konec pořádného BMW
pre mňa je BMW 7 z roku 2001 bachratá obluda. Klasické BMW v tom teda ani náhodou nevidím. Klasiku hladaj v E38...
Avatar - T613
11. 7. 2008 13:42
Re: konec pořádného BMW
:yes: souhlas
11. 7. 2008 15:46
Re: konec pořádného BMW
E38 750iL mnam :-) posledni velmi krasne BMW.
neregistrovaný "babo"
11. 7. 2008 19:23
Re: konec pořádného BMW
E38 :yes:
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
11. 7. 2008 12:30
další oběť pseudo-ekologické histerie
takzavní ekologové mají další zářez do svého deníčku ;-\
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2008 13:57
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pierro
11. 7. 2008 14:00
Re: Myslia to vážne?
Tie zadné lampy sú otrasné... 8-s
Avatar - T613
11. 7. 2008 14:02
Re: Myslia to vážne?
nejsou nic moc, ale proti tomu co tam je teď, špica >:-[] :yes:
neregistrovaný "babo"
11. 7. 2008 19:24
Re: Myslia to vážne?
podla mna su rovnako zle, len ine :'-( ;-)
Avatar - T613
11. 7. 2008 14:02
Re: Myslia to vážne?
doufejme, že to myslí vážně :-) :yes:
11. 7. 2008 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2008 15:47
Re: Myslia to vážne?
Souhlasim, BMW konecne zacalo napravovat vsechny ty obludnosti, ktere tam napachal Bangle. :-!
11. 7. 2008 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2008 17:48
Re: Myslia to vážne?
8-s jsou pekny... :-(
neregistrovaný "babo"
11. 7. 2008 19:08
Re: Myslia to vážne?
No podla mna to je fakt hruza. Ako predok bol dobry uz pred tym, aj linie na kapote. Teraz to dalsie prelomenie kapoty nebolo potrebne, ale je to stale bekne. S bokom ale nespravili nic a to je chyba, tie oblukove prahy sa tomu vobec nehodia. No a zadne svetla - pred tym zle, teraz ine, ale rovnako zle (alebo horsie?). Zvlastne je, ze na E91 vyzerali ako tak a teraz su na E91 vyzneju este horsie, ako na E90. :no:
Nechapem, prito E92 je tak pekneeee. Je za ale fajn, ze sa mu BMW snazi ponechat odlisnost sedan a coupe (na rozdiel od nudneho AUDI a uniformity A5 a A4).