Při uvedení do prodeje budou k dispozici modely BMW 750i, BMW 740i a BMW 730d. Chybět nebudou ani provedení BMW 750Li a BMW 740Li s rozvorem prodlouženým o 140 mm.
...tak to je vyborny.Koupim( :-) )z oznaceni jasnej ctyrlitr a nakonec se z toho vyklube motor co v podstate davaj i do jednicky..(nebo-je to on ne?).....hmmmm
Ani u minulého modelu označení neodpovídalo objemu vždycky. Označení odpovídá výkonům, a to je asi hlavní ;-) Jestli máš pod kapotou R6 Twinturbo nebo V8, když ta R6 má dokonce vyšší výkon i krouťák, není to podstatné.. ;-) Jinak ano, dávají slabší verzi tohoto motoru do Coupe odvozeného od jedničkové řady. :yes:
U nových(teď už přeplňovaných) motorů by mě spíše zajímalo navýšení točivého momentu, protože právě ten bude díky turbu veliký :yes: pořád si musím zvykat na tu ***ku a ten opar (přední nárazník) :-O jinak :yes:
proc neni zakladni diesel z 335D? prislo by mi to jako logicka volba a vic koniku by se taky hodilo, jinak design ok, dokonce i na tu zad uz jsem si zvykl:-)
Protože by to byl asi už moc silný základ ;-) Asi jako bych se ptal, proč není základní benzín 4,4 V8 Twinturbo??? ;-) Twinturbový naftový třílitr nepochybně přijde, o tom žádná. Navíc jak dole píše Johnny, jestli jsme to měli tak pochopit, přijde rovnou se systémem X-drive...čili dvě mouchy jednou ranou ;-):yes:
ja bych ho taky rad videl sedmicka esko A8 , tyhle auta bez dvanactivalce na vrcholu potravniho retezce proste nebudou nikdy ono:-) jakoze kolik se jich proda aby to nejak ohrozilo ledovce a ledni medvedy..
V12 by měla přijít jako vrchol nabídky s malým zpožděním, nemohou přeci vysypat všechna esa z rukávu hned při představení auta, ne? ;-) Rusové si na ten rok, co to bude třeba trvat koupí A8 W12, a za rok to vymění zas za BMW 7 V12 ;-):yes:
I´d like just add BMW already made up its mind and integrated "the brand-new" twin-turbo charged R6 diesel engine termed 735d...soon we could looking forward to X-drive which is now definitely comming into.
Tak takhle vypadá downsizing v praxi. Vidlicový osmiválec plněný atmosféricky nahradíme řadovým šestiválcem s dvěma turby. Resumé - bude to mít vyšší výkon, vyšší točivý moment a bude to o dost úspornější. Další příklad, vezmeme téměř pětilitrový osmiválec, o půl litru mu zmenšímě objem a osadíme ho opět dvěma turbodmychadly. Opět dostaneme stejný efekt jako v prvním případě, tedy vyšší výkon, vyšší točivý moment, nižší spotřebu.
Takovýhle downsizing se mi velice líbí... ;-) >:-[]:yes:
Co je smutné, Danieli? Kdo je hlupák? Já myslím, že BMW umí udělat to twinturbo naprosto výborně, táhne od 1500 do 6000 (komu je to málo, necht přejde na www.hondaclub.cz) , má vysoký krouťák, minimální spotřebu (135i, žádná lážo plážo jízda za 9,2) a stále pěkný zvuk
A co ze nema ? Noze nam napis nejake nevyhody mensieho ale silnejsieho turbobenzinoveho motora v porovnani s vacsim atmosferickym, s ktorymi si sa stretol vo svojej urcite bohatej soferskej praxi. (aspon tak usudzujem podla tvojich vyjadreni).
Z pohladu prestize ? Casom tam bude 12 valec. 6 valec je aj v terajsej verzii (diesel aj benzin). 8 valec je tiez v ponuke - 750. Takze no problem. Vacsina sedmiciek ktore som videl boli bez oznacenia motorizacie takze je to jedno. Len snob sa bude vychvalovat este aj tym ze ma vacsi motor ako niekto druhy.
Ja myslím, že to bude vizerať asi takto: 740i bude preplňaný šesťválec s dvoma turbami, 750i bude osemválec, 760i vraj preplňaný dvanásťválec... Som si istý že si vyberie každý. Aj ty Daniel...:o))
Ano, asi to fakt nechapem. Chces 6 valec ? Kupis si 740. Chces 8 valec ? Kupis si 750. Chces 12 valec ? Kupis si 760. Alebo si myslis ze potencialny kupec uvazuje namiesto : "Chcem BMW 7 - 8 valec " asi takto "Chcem BMW 740" ? A ked sa dozvie ze 740 ma "len" 6 valec tak si povie "Ja to nechcem to je len 6 valec", a predajca nanho ze ked chcete 8 valec tak tu mame 750. A kupec nanho "Nie, ja nechcem 750 ja chcem 740". Ciselne oznacenie je len ciselne oznacenie ktore si vacsina ludi aj tak neobjedna.
Nie ze nechcem pochopit ale asi neviem. Myslim ze jasne som ja a aj ostatny napisali ako to bude fungovat. Myslis si azda Danieli ze to najvyssie vedenie automobilky si 3 x nepremyslelo aka bude buducnost BMW 7 radu predtym ako sa rozhodli ze nahradia nejaky motor inym mensim silnejsim ? A co tu stale spominas Ferrari ? Co ma preboha Ferrari spolocne s BMW ?
Jsi sprostý. V12 bude, omiválec je a sestiválec twin turbo je vynikající motor (hele, schválně...nevyhrál on párkrát nějakou tu cenu ;-)). nevím, proč by měla prestiž stát na tom, zda mám v sedmičkovém baworáku šestiválec biturbo nebo osmiválec...proboha...
Daniel, mladý si tu zatial predovšetkým ty. To si musíš uvedomiť, než začneš do niekoho vandrovať. Chápem že sa ti nové BMW 7-er nepáči. Ale nič si z oho nerob a počkaj až ho uvidíš na živo a až ťa niekdo svezie... ;-)
Je to tak nezáleží ako sa to pod kapotou volá
V12, V8 či V6, ale ako sa na tom jazdí a to bude zaujímať aj prípadnych kupcov.A ked´ 507edmičku trápi len čo ma na zadnom kufri nacapené je to jeho problem :yes:
You´re such an idiot, look at your answers and try to think about them...every your answer is so cruel to the others so do not wonder they treat you like an idiot you stupid GTI :no:
Re: hmm to slyším poprvé že by BMW dokázalo jet za tabulkovo
Fakt? Tak sem jel tabulkově :-)...bylo to klidně, občas malé přidání, pedál plynu do půlky. Když přidáš, spotřeba je reálně někde mezi 10 a 11, staále ale číslo vynikající
Tak koukam jak orodujes za 8-hrnek u 740-tky. Z casti s tim souhlasim, taky pro me bylo zklamani, ze 750 v minulosti prisla o 12 hrnek... :-) ale jestli je tam 760 tak je to v klidu.
všechny rádoby moderní deriváty designérských prvků, co se zrovna líbí, jak navrhuje Chris Bangl, to už nemá vůbec žádný kouzlo... ;-\ nový bmw, ne, díky... :no:
úhel pohledu. Dle mého úhlu pohledu je zbytečně mohutné, a stylu BMW odpovídaly jen ledvinky.
Sedmička bawor byla do té doby na mne opticky působila vždy lehce a štíhle. Trumfoval ji v tomto pouze XJ. Pak přišel nový styl a "těžká" sedma
No podla mna to je fakt hruza. Ako predok bol dobry uz pred tym, aj linie na kapote. Teraz to dalsie prelomenie kapoty nebolo potrebne, ale je to stale bekne. S bokom ale nespravili nic a to je chyba, tie oblukove prahy sa tomu vobec nehodia. No a zadne svetla - pred tym zle, teraz ine, ale rovnako zle (alebo horsie?). Zvlastne je, ze na E91 vyzerali ako tak a teraz su na E91 vyzneju este horsie, ako na E90. :no:
Nechapem, prito E92 je tak pekneeee. Je za ale fajn, ze sa mu BMW snazi ponechat odlisnost sedan a coupe (na rozdiel od nudneho AUDI a uniformity A5 a A4).