Podíl naftových vozů na celkovém prodeji osobních automobilů v Evropské unii do roku 2030 klesne na pouhých pět procent. Předpovídá to podle serveru BBC nová studie poradenské společnosti AlixPartners.
takových analýz z výhledem na 15 a více let na různé věci je plný internet. Není to nic věrohodného, je to jako věštění z dlaně, takže opět nic neříkající článek, prostě aby se tu něco "nového" objevilo alespoň 3x denně....Splněno!
Kdyby ti lidi zasadili strom, tak udělají pro přírodu
1000x více než psaním fantasmagorií. V roce 2025 bude uvedena do provozu technologie na potlačení NOx na 0,01%, že vytlačí do roku 2030 benzín z SUV. Třeba. Taky možná budou palivové články a taky možná budeš na pumpě tankovat neškodný jed a kyselinu a jízdou tvořit kostky zlata.
Re: Kdyby ti lidi zasadili strom, tak udělají pro přírodu
A taky možná budeme jezdit na velbloudech (v lepším případě) nebo chodit pěšky, po zhroucení autoprůmyslu nuceným zákazem jiných vozidel než elektromobilů :-)
Re: Kdyby ti lidi zasadili strom, tak udělají pro přírodu
Ze spalovacího motoru asi vždycky něco poleze = už teď snížení z povodní první normy 1000 mg na kilometr na 6d 80mg/km = s maximem asi 170 mg/km = výborný
Podle všeho co známe = mi furt přijde takovej nejlepší vodík = z vejfuku pára :-)
Takovej blábol, za to by se styděli i místní kritici dieselových agregátů ….. >:D >:D >:D
… málem jsem se učůrnul smíchy, on to chtěl mít autor v poslední pracovní den dříve hotové aby mohl vyrazit někam ven … ? >:-[] >:-[] >:-[]
Nic ve zlym = ale že normální je výraznej pokles = vysvětloval už Vaculík v tv když propuklo Dieselgate
Když se srovná daň a my benzíňáci nebudeme sponzorovat V8TDI a podobný = tak reálně dává smysl nafta do = no třeba víc než 5% ale výraznej pokles = je naprosto logickej
Pokles o 5% je něco jiného než pokles na 5%. Nejsem fanda dieselů, ale je přece naivní si myslet, že v době kdy evropa jezdící z nějakých 60% v dieselech, najednou během pár let bude na 5ti procentech Leda že by evropská komise nařídila všem do trestních zákoníků, že jezdit dieselem znamená jít na 3 roky do kriminálu. :-)
O tom přece žádná = kaminy co projížděj a tranzitní doprava je u nás docela velká = sme středoevropskej stát = tankujou naftu. A hodně nafty = dotovaný nafty
Kterou dotujeme my benzíňáci
Celkovej podíl aut je = viz minulá diskuze. Jednu chvíli začal dosahovat prodej novejch těch absurdních čísel = jako třeba 43% u nás v tvym odkazu = v tu chvíli kdy je přestaneme dotovat = což je fakt kravina = podíl spadne. Hodně spadne
Myslel sem pokles na 5% = nebo třeba o něco víc = já nevim 10, 15%
Uvidíme co v reálu přinese zrušení dotací = rovná daň s trhem zamíchá nejspíš víc než si kdekdo připouští
Tim že budeš mlít další kraviny = ty původní nezmizej :-)
To jak furt opakuješ tu kravinu o naftovym motoru na CNG = to samý :yes: >:D
Proč ty hlavo dubová = automobilky jako základ svejch origo CNG verzí používaj benzínový motory? ;-)
Ve vznětovym motoru = CNG nezapálíš!
Prostě sis poplet Mars = kde to možná jednou fakt pude a už brzo to hodláme fakt zkusit = a Venuši kde jak už dávno víme = to nejde. Prostě pako Ada :-)
Ony ty emise co2 nejsou u dieselu o tolik nizsi... A spotreba je hodne zkreslena vyssi hustotou nafty, kdyby se merila spotreba na kila, hned by byl rozdil daleko mensi
V malých autech (rozuměj do cca 1,6-1,8 tuny) si troufnu tvrdit, že podíl dieselu klesne. Vzhledem ke splňování nutné legislativy co se týče emisí, tak diesel výrazně prodražuje celkovou cenu auta. Tam to význam má. Ostatně to vidím okolo sebe, kdy dieselová Octávka jezdí za 5,5 a vedle toho silnější, kultivovanější benzínová za 6,5-7. Tady význam dieselu výrazně poklesne, obzvláště, pokud se fleetům nabídne třeba CNG verze, která provozní úsporu dieselu prakticky vymaže.
U větších aut (limuzíny, SUV, velké MPV, atd.) diesel význam má, protože navýšení ceny dieselu se na celkové ceně projeví již méně. Rozdíl mezi dieselem a benzínem je výrazně markantnější, vzhledem k vyšší váze, většímu odporu, atd. Benzín, díky fyzice (nižší účinnost), je ve větší nevýhodě.
Tankovat po 900-1000 km je výrazně pohodlnější než po 500 km a i z účetního pohledu je to jednodušší.
benzin je v nevyhode hlavne kvuli vyssimu zdaneni proti nafte
byt to obracene, tedy ze benzin bude danove zvyhodneny proti nafte tak, jak je dnes nafta danove zvyhodnena proti benzinu, tak na stojanu je benzin o 5 korun levnejsi nez nafta.
a naftaka by si pak koupil maximalne nejakej posuk typu ady
To nerovný zdanění je velkej problém = kdyby ceny nafty a benzínu byly aspoň stejný
Samozřejmě ideál je rovná daň = nafta má v tu chvilku smysl jen od těch 3,5 tuny = možná do nějakejch velkejch SUV a na hodně drtivý nájezdy = prostě okrajová záležitost = tak 5% aut? :-)
Migrační krize je následek dlouhodobé hloupé preference benz
Vysoký obsah CO2 v atmosféře => globální oteplování => vysychání Afriky => ztráta přístupu k vodě => migrace subsaharského obyvatelstva do EU.
Prozatím je již pozdě s tím něco udělat. Pokus prosadit výměnu ekologicky škodlivých motorů za ekologicky podstatně přijatelnější diesely kvůli blbům, co si nevidí ani na špičku nosu, v EU bohužel (zatím) selhal. Nepochybně to však není natrvalo a benzínové zážehové motory budou brzy postavené mimo zákon.