Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Beefcake
MB
| 11. 7. 2018 12:56
Novy den, novy MB test:)
Avatar - _Karel_
MB
| 11. 7. 2018 16:43
Hele, když jsi na to upozorňoval dva dny po představení nového redakčního Éčka, říkal jsem si, že slyšíš trávu růst. Teď vidím, že jsi měl asi pravdu, souvislost tu bude. Nicméně - v čem je problém? Je tu test parádního auta, je co číst, k autu byli i poměrně kritičtí - já nemám problém.
Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY bez
| 18. 7. 2018 10:52
Stuttgart - hlavní město spolkové země Bádensko-Württembersko na jihozápadě Německa SE"r"E NA MAMAMERKL = TA PUDE VOE TA PUDE a oznámilo, že ZAKAZUJE VJEZD od 1. ledna 2019 do města všem dízlpopelnicím [odkaz] BEZ DPF včetně normy Euro 2004 !!!!!!!!!! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
super auto
| 11. 7. 2018 13:12
nepochybne super auto.... ako celok bez slabin... a aj ten face mi tu sedi viac ako na mensom Acku... urcite ale za mna za zvazenie v tejto triede stoji aj nova A7 sportback [odkaz] .. aj ked kto chce CLS tak jasne ze zoberie CLS.... mne sa priznavam tie hrany na A7 pacia dnes uz viac ako tieto linie medveda ... asi najkrajsie bolo v tomto smere prve CLS podla mna.. tam mu take tie kusok obliny v kontexte s retro kasnou moc sedeli ... ale tu uz by som kludne povedal ze nove A7 je minimalne rovnako pekne .. u mna snad aj krajsie ako CLS... ale nepochybne je to podstatne krajsie ako klasicke barokove Ecko to bez debaty.... tu CLS nadalej drzi este slusne vysoko pomyslenu dizajnovu latku :yes:
Avatar - Dzakobo
Zatím si zvykám
| 11. 7. 2018 13:43
První generace mne nechytla, ale druhá generace je v mých očích krasavec. Zatím si tedy zvykám na tuto 3. gen., což moc neulehčuje interiér, z kterého cítím, že se navrhoval v první řadě pro Čínu...

Minulé CLS i ve verzi 350d bylo výborné, spotřeba byla trochu vyšší, ale zase bylo jednodušší a takové poctivější. V té době byl zvukový projev motoru vzhledem ke konkurenci výtečný.

Jenom tak mimochodem se dovídáme, že M-B vyvinulo nejvýkonnější diesel do 2l. 180 kW z 1950 cm3 je dost, snad to bude držák.

Pěkný test. Jen tu cenu CLS bych viděl jako adekvátní, protože se jedná o novinku a navíc A7 má o citelných 40 kW méně...
Avatar - iudex
Zatím si zvykám
| 11. 7. 2018 14:37
Jj, tiež ma zaujal ten dvojlitrový dízel, 180 kW je parádna hodnota aj na benzín, notabene naftu. Na druhej strane BiTDI od VW má už pár rokov 177 kW, ale jeho prejav nie je úplne zodpovedajúci tým číslam, takže uvidíme, ako sa s tým vysporiada Mercedes. Každopádne označenie 300d je dosť mätúce, človek prirodzene čaká trojliter. ;-\
Avatar - _Karel_
Zatím si zvykám
| 11. 7. 2018 16:48
Taky nevidím důvod k pláči nad cenou, rozdíl proti Audi v desítkách tisíc, navíc ceníková cena a ne konečná..... nevím, proč by auta musela stát všechna stejně.
Ta spotřeba..
| 11. 7. 2018 13:53
Je parádní. Auto jako takový mi moc nejede, leč mnohem lepší než odporný GLE coupe, kupříkladu..
Neprakticke...
| 11. 7. 2018 14:18
Ten vyraz neprakticke by som vynechal ktore coupe/GT je prakticke ? To nie je ucelom tohota auta ide o stylovku a kto chce vyniknut a E cko je mu nudne zobere CLS. Kto hlada prakticke auto moze mat E sedan popripade kombik . Ja mam 540L kufor a vacsinou prevazam vzduch tak ako vacsina . Vzadu nech sa tlaci kdo chce a ked sa im vzadu zda malo miesta nech zoberu autobus. U mna CLS :yes:
dobrý motor, ale tá spotreba
| 11. 7. 2018 14:37
tá spotreba sa až nechce veriť, beriem ju s rezervou
Avatar - mariov8
dobrý motor, ale tá spotreba
| 11. 7. 2018 14:55
Nemusíš.

Štvorvalec OM654 v Éčku sa motá mimo mesta celkom bez problémov pri dodržovaní limitov rýchlosti "na malý tiket" okolo 5! Dostať cez 6L už starý OM651 v Éčku chcelo držať cestovnú rýchlosť cez 170km/h.

OM656 sa bude v autách tejto veľkosti za tých istých podmienok okolo 6L motať.
dobrý motor, ale tá spotreba
| 11. 7. 2018 15:10
U aktuálního CLS 350D mám dlouhodobou asi 7.6 litru a jako starý pán nejezdím.
Avatar - mariov8
Nepraktické :-D
| 11. 7. 2018 14:49
Kdo chce vysloveně praktický mercedes, ten si vezme Véčko. Nebo udělá kompromis a volí E kombi. Slovné spojení praktický a CLS nikoho normálního nenapadne. Kreditka, sako, cestovní kufřík a notebooková brašna se tam vejdou 4x s přehledem.

CLS je o něčem jiném. Jel jsem s předchůdcem recenzovaného modelu jednou do Stuttgartu, rychlost (když provoz dovolil) 210-230, a to bylo mokro. Kolega se dostal k 250-260. Spotřeba byla v cíli i tak pod 10L/100km. Takže člověk nemusel koukat pořád po čerpačkách. To ticho, pohodlí, jízda jako taková... létající koberec... pozemní stíhačka. Pro většinu z nás jiný svět...

"Starý" OM642 už přes 200km/h přeci jen trochu ztrácí jiskru, nový řadový OM656 je opět o kus dále. A tak to má být.
Nepraktické :-D
| 11. 7. 2018 14:59
Létající koberec, to ano. Jen mám trochu problém s tím že tlumiče u toho vadnou nějak dříve než jsem byl zvyklý. Mám najeto 120tis km. Technický problém jsem měl jediný. V záruce byly měněny zadní tlumiče, kvůli nějaké mini netěsnosti měchů. Zadní mají tedy najeto cca 60tis a přední 120tis. Ale už rozhodně jako létající koberec nejsou, výměna 150tis kč.
Avatar - Dzakobo
Nepraktické :-D
| 11. 7. 2018 16:20
Na standardním "ocelovém" podvozku se dvojkové CLS chová velmi dobře, příplatek za vzduch se moc nevyplatí. Když to čtu, tak teda doslova. 150000 Kč za výměnu jen na jedné nápravě? Masakr.
Nepraktické :-D
| 11. 7. 2018 19:01
Ta cena je za obě nápravy. Ale stejně...
CLS
| 11. 7. 2018 14:56
Mám současnou verzi, kterou jsem kupoval jako novou a momentálně se poohlížím po novém voze. Interiér je sice velkolepý, ale co dřív bývalo z hliníku je teď z plastu. Kladu si otázku jestli jsou podobné změny i pod kapotou. Ještě jsem s aktuální verzí nejel, domluvenou předváděčku jsem teď odložil. Bohužel jsem se v testu dočetl že převodovka má zřejmě stejné neduhy jako dosud. Kvalita převodovky totiž u současného modelu v mých očích hluboce zaostává za zbytkem vozu. Ne že by byla špatná, ale BMW je jinde. Mrzí mě velmi podivné dealerství i servis v Praze a nemožnost svézt se v benzínové verzi.
Avatar - Aoyagi
CLS
| 11. 7. 2018 15:22
No já nevím, seděl jsem jen v E (a S) a tam jsem si moc plastových imitací nevšiml. A kvalitou převodů myslíte rychlost nebo jemnost? Pohotovost? Kombinaci všeho? :-)
CLS
| 11. 7. 2018 15:25
Převodovka prostě při rychlejší jízdě na okreskách a změně tempa řadí pomalu. V testu to vystihli přesně. Imitace jsou zdařilé, pokud ale dosud šaháte na hlíník, poznáte to při prvním hmatu.
Avatar - Aoyagi
Hm.
| 11. 7. 2018 15:20
Saze, smrad a chrochtání. Ale když to má někdo jako čistě dálniční dostavník, tak proč ne, že...
Hm.
| 11. 7. 2018 15:24
Ukradli mi vůz, potřeboval jsem nový. Zkuste si vybrat benzínovou verzi ve skladových vozech... Kdyby byl dostupný nějaký benzín, vzal jsem ho. Ostatně předešlé vozidlo jsem měl 4.4 benzín. Jinak motor určitě nechrochtá, žádné saze z něj nelítají. Je pravda že smrdí, ale to benzín taky i když možná méně.
Avatar - KANKUNEN
Hm.
| 11. 7. 2018 16:23
To je tak, když někdo zamrznul v době euro4.
Avatar - _Karel_
CLS
| 11. 7. 2018 16:52
Nějak nesdílím autorovo nadšení ze zadních světel, naopak mi zadek stran designu přijde z auta nejslabší.
:yes: za skvělý motor. Celkově parádní nepraktické auto, na týden bych ho bral všema deseti.
Avatar - white label
CLS
| 11. 7. 2018 18:21
Zadek hodně slabý a z profilu to vypadá spíš jak nějaký Peugeot.
Avatar - Machýrek
CLS
| 11. 7. 2018 23:46
Jo, zadek vypada hrozne. Ani nevim co mi to pripomina, Laguna kupe, Infinity, Peugeot, od kazdyho neco. Pritom predek je paradni, skoda to takhle zprasit.
CLS
| 12. 7. 2018 10:31
Ano, na zadní část je smutný pohled, jinak ovšem je to nádhera. Tohle CLS je vizuálně mnohem lepší než minuá generace a jednoduššími tvary se přibližuje té první.
Avatar - skopikk
Toto auto
| 11. 7. 2018 19:56
je velice pěkné! Až na ty koncové svítilny...jinak je to převlečené "Áčko", takže za chvíli přijdou s pár modelama, co budou vypadat velice podobně. Již brzy :-)
V AutoMotor und Sport tento test vyšel před cca.měsícem. věnovali mu dvoustranu, získalo 5 bodů, kdyby to šlo, dali by i více hvězd! Na následující jednostraně pak testovali Masseratti Ghibli - které se tu objevilo dříve - 4,5 hvězdy dostalo s nechutí. V italských periodikách by to zřejmě dopadlo jinak :-)
Motor je chválen, no...to, co je taky dost podstatné je, jak na tom bude se spolehlivostí a výdrží při vyšším nájezdu, tyhle motory jsou držený automatem v nízkých otáčkách, řekl bych, že jsou podtočené, co na to filtr po 100tkm a dvouhmota po 250tkm? To asi řeknou až další majitelé.
No a ten Ueberbildschirm ten si mohli odpustit a dát tam nějaké krásné klasické budíky bez imitace hliníku. Cena k tomu vybízí! Přeci jen je to kupé...
Jinak za mě :yes:
Avatar - Dzakobo
Toto auto
| 11. 7. 2018 20:51
Šestiválce zvládají otáčky okolo 1000 - 1200 vcelku dobře, HDM převodovky nemívají dvouhmotu, pokud vím. Já raději dvouspojky, tam už dvouhmotový setrvačník bývá = vzít raději ten šestiválec, kde to tolik netrpí.
Toto auto
| 12. 7. 2018 08:28
Pri 1200 otackach ti 6 valcovy dizel doslova spi ani o nom nevies 1600 otacok je zhruba 130Km/h a pocujes akurat siroke pneumatiky na zdrsnenom povrchu... >:D
Toto auto
| 12. 7. 2018 08:02
No jestli Ghibli dostalo 4.5 hvezdy, tak to bylo jeste velice milosrdne. Nemci asi nechteli uplne zariznout sice nepovedene, ale preci jenom italske auto, aby nevypadali jako sovinisti. >:D
Klasicke budiky mozna vypadaji lepe, ale digitalni palubovka ma tak zasadni vyhody, ze v drazsich (a nasledne i levnejsich) autech uz brzy nic jineho neuvidime.
Toto auto
| 12. 7. 2018 10:29
V čem je Ghibli nepovedené?
Toto auto
| 12. 7. 2018 10:59
Interierem a vybavou. Stredovy panel se svym echt plastovym rameckem nejvice ze vseho pripomina Renault Megane v nizsi vybave (s malou navi), tedy auto co stoji osminu jeho ceny a to jeste jenom kdyz je vypnuty infotainment, protoze jakmile se ta hruza z lacinych Chrysleru zapne, tak nasledne vypada hure nez Megane, protoze ten ma alespon svoji tovarni navigaci zakomponovanou do designu infotainmentu, kdezto Ghibli ma nabastelene iGo nebo co to tam vlastne davaji.
Toto auto
| 12. 7. 2018 11:21
Tak nepovedené auto je pro mě to, které špatně jezdí, brzdí nebo se špatně řídí. Samozřejmě, že v této cenové kategorii je potřeba dotahovat všechny nuance, ale kvůli plastu nebo předFL infotainmentu to není o nepovedeném autě.
Toto auto
| 12. 7. 2018 12:53
Bohuzel je, protoze to ze spatne jezdi si v kontextu dnesnich aut vsimnete jednou za tyden a to jeste kdo vi jestli, to ze spatne brzdi zjistite jednou za rok az to do neceho napalite :-) a zadne dnesni rizeni neni vyslovene spatne. To ze je infotainment hnusny a problematicky funkcni ovsem zaznamenate kazdy dnes hned nekolikrat obzvlaste u auta u ktereho se pres nej nastavuje spousta denne pouzitelnych funkcionalit. Ergonomie se strasne podcenuje (obzvlaste u japonskych nebo italskych znacek), ale s pohledu kazdodenniho souziti s vozidlem je naprosto zasadni.
Toto auto
| 12. 7. 2018 13:13
To, že auto špatně jezdí nebo se řídí je nejdůležitější věc, protože chci aby mě vozilo. Jestli má ikonka jiný tvar je mě putna.

Bavíme se o autě, to je jako tvrdit, že je šumák jak letadlo létá, hlavně když má lepší grafiku TV v sedačkách.
Toto auto
| 13. 7. 2018 12:05
Jenze jizdni vlastnosti maji auta tak podobna, ze je uz skoro nema smysl resit, protoze rozdil clovek pozna jednou za mesic v nejake extremni situaci. Ostatne ruzne "slepe" testy, ktere se v posledni dobe delaly a ktere povetsinou skoncily neschopnosti testujicich znacky aut od sebe rozeznat o leccem svedci. Oproti tomu rozdily v kvalitach infotainmentu jsou olbrimi od naprosto nefunkcnich (napr. to co se dava do Subaru), pres velmi problematicke (jako maji Chryslery a bohuzel s nimi i Maserati), slusne (napr. koncern) az po vyborne typu novejsi iDrive. To je naopak rozdil, ktery ridic vnima kazdodenne a velmi zasadne.
Možno je to len moja chyba, ale
| 12. 7. 2018 11:01
motor má 250 kw v 4400 ot/min. Podľa vás má motor najväčší záťah v 2000 ot. a po 4000 postupne vädne. Niečo mi tu nesedí, mýlim sa ja?
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 13:12
Vubec nevim, co ropa pohledava v teto kategorii, kdy mesicne berete min 150tisicKc a na dovolenou jezdite jachtou nebo letadlem.
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 13:14
Pokud nemáš 150/m tak na dovolenou letadlem nelétáš? Kluciííí, klídek.
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 14:34
Kamo vlastnim nebo prvni tridou
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 16:05
To je roztomilá představa..
Až si jednou na to kilo pade hrubýho šáhneš, budeš mít rodinu a hypotéku, tak sem prosímtě napiš, jestli fakt dáš za letenky na dovolenou třičtvrtě mega za první třídu:)
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 19:37
počkej počkej, první třída 3/4mega, to budou ty šejkovský kupé ne:)
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 19:42
Tak predpokladam ze sobe nekoupi F a rodina se nebude mackat mezi luzou..:)
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 19:58
tvl kam stojí 1. třída pro jednoho 200tyček?:)
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 20:01
Mezikontinentalne vicemene vsude, zpatecka v F je za 200 litru slusna cena. Dyk mrkni treba na skyscanner a inspiruj se:)
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 20:41
;-)
Ropa v luxusu
| 12. 7. 2018 13:38
Doporučuju se podívat na statistiky prodejů dieselů v tom čemu říkáte luxusní segment.
Tak jsem si ho šel koupit.
| 21. 12. 2018 19:56
Pořádně jsem si cls projel a koupil bmw 540i. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku