Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Odborarska klasika
comper
| 13. 7. 2018 10:40
Nevadi ze nevieme zratat 2+2, ale podme strajkovat, najma ak si tym spravime predlzeny vikend...
Avatar - euro89
Fiat
euro89
| 13. 7. 2018 14:28
Co si to ti zamestnanci dovoluji. Fiat je lidrem mezi mainstreamovymi znackami, Lancia s Alfou Romeo chrli model za modelem a nemecka premie jim nestaci, Maserati v prodejich uz davno predbehlo Porsche, v USA vsichni jezdi v Chryslerech a Dodge, tak proc by si vedeni nemohlo dovolit par (desitek) milionu Euro rocne vyhodit za toho cutajiciho Kena. >:-[] Nebo ze by to bylo jinak? Alespon je videt, jake ma vedeni Fiatu priority. Oni tech aut diky nemu rozhodne vic neprodaji... ja fandim Bayernu a taky kvuli tomu nejezdim v Audi, bzw. koncernu.
Jak jako kovany pravicak odborare nesnasim, tak temhle protestum naprosto rozumim. Zrovna u Fiatu by se naslo tisic lepsich vyuziti tech penez, nez na plat nejakyho fotbalisty.
:-!
Avatar - Ham.
Fiat
Ham.
| 13. 7. 2018 15:16
Nechal bych to na majitelích (Juventusu/Fiatu), jsou to jejich peníze a oni určitě nejsou hlupáci a umí si dobře spočítat jestli jim peníze investované do Juventusu/Ronalda vynáší víc nebo méně než peníze investované do Fiatu. Soudě podle jejich rozhodnutí je evidentní, že to druhé nenese nic nebo ztráty.
Fiat
zlysoused
| 13. 7. 2018 16:03
Podle zpráv je FCA v zisku, ale i kdyby byl ve ztrátě, tak se to sotva zlepší nákupem Ronalda. Podle mě jsou argumenty odborů v tomto případě docela rozumné.
Avatar - Ham.
Fiat
Ham.
| 13. 7. 2018 16:55
FCA je v zisku, ovšem většinu toho zisku tvoří Jeep, takže hlavní investice ze strany Agnelliů/Elkannů lze očekávat především do Jeepu, nikoliv do italských značek.
Avatar - euro89
Fiat
euro89
| 13. 7. 2018 20:14
Mozna nejsou hlupaci, mozna jen davaji posledni ctvrt stoleti konkurenci poradny naskok a urcite maji spocitane, jak je jednoho dne vsechny opet predezenou.... >:-[]
Ale mas pravdu, ze to jsou jejich penize a kdyz uznaji za vhodne, mohou si misto predstaveni novych modelu poridit k Ronaldovi treba jeste tym roztleskavacek. Mozna by mohli zkusit vyrobu uplne zavrit, zamestnance propustit a pak by jim zbylo treba i na dostihove sazeni. Dostihy by mohli poradat primo na strese Lingotta.
Jen mi je lito, jak se chovaji k odkazu nejvetsich ikon automobilove prumyslu. Giovanni Agnelli, Vincenzo Lancia, Nicola Romeo nebo bratri Maseratiove museji ve svych hrobech rotovat tak, ze by se z te energie dal vyrobit proud pro cely Piemonth a Lombardii.
Jedno pozitivum to ale ma. Kdyz uz nemaji prodejci Fiatu zakaznikovi moc co nabidnout k jezdeni, mohou zacit prodavat alespon permanentky na pristi sezonu serie A a klubove saly CR7. :yes:
Avatar - KANKUNEN
Tentokrát v tom nehledám politiku, ale reálný pohled zaměstn
KANKUNEN
| 13. 7. 2018 14:53
na hospodaření. Kdyby jezdili v nových Puntech, Cromách, od nich odvozených SUV, v Alfě kombi a Lanciích, tak by ChR vítali sami na letištích.