Mimo DS3 se nic nepovedlo, vždy akorát vizeálně předělané modely s obyčejnou technikou C4/Picasso... proč platit něco navíc? Měli DS nechat jako TOP výbavu modelů Citroenu ;-)
Raz na sluzobnej ceste som dostal na letisku v pozicovni DS4. A celkovo sklamanie. Vybava paradna, ale styl taky kolotociarsky. Rozhodne to na mna neposobilo ako premiova divizia beznej automobilky ( teda Lexus, Audi, Infinity )
Jestliže prodeje DS v Evropě jsou mizerné a šupem padají
2012... 117 374ks
2013... 110 554ks
2014... 85 093 ks
2015... 75 163 ks
2016... 65 456 ks
2017... 45 863 ks
Tak prodeje v Číně jsou přímo debakl
2014... 26 008 ks
2015... 21 451 ks
2016... 16 156 ks
2017... 5 847 ks
V Číně vidí DS podobně jako v Evropě, tedy jako naleštěný prd za který nejsou ochotni dát své peníze. Prodávat 6 tis. aut ročně na tak obrovském trhu jako je Čína musí být silně prodělečné a DS podle mě stojí před úkolem začít znova prakticky od úplné nuly a zcela jinak, protože dosavadní strategie zkrachovala.
Za mňa je DS v istých ohľadoch fajn auto, ale nedotiahnuté do konca ! Interier je z môjho pohľadu v niektorých modeloch vymakaný a naozaj prémiový! No ale exterier tomu apsolútne nezodpovedá ! Je to len úbohé nepekné auto aj keď niektoré dizajnové detaili sú fajn. V celku za tie LOVE nikdy !!!
niekto tomu hovori styl ale mne DS nepridu fakt stylove sorry.... styl je povedzme to co ponuka mini alebo F500 ci kaskaj alebo arteon ... ale za mna urcite nie to co ponuka DS .. u mna naopak tomu co ponuka DS hovorim gyc.... ale tak kazdy sme iny.... v tomto je lad neraz hodne tenky ;-)
Přesně. DS ani nenabídlo tu nejlepší techniku, kterou PSA mělo. Kdyby DS5 dostalo hydru, pořádný HDM automat a motor, tak to mohla být pro excentriky zajímavá alternativa, ale bylo to jen překabátěné Picasso.
Všetky tie príspevky o Tom ako je DS zbytočné a tak...DS nie je určené pre Európu primárne. A tam kde je určená dáva zmysel na 100%. A keď sa uchytí v Číne uvidíme viac a viac aj v Eú...aj s premiovou technikou ktorá bude postupne pribúdať. dS7 je už iná káva...
DS si za ty jejich ceny může pořídit jen úplný automobilový analfabet, který si nechá vypláchnout mozek prodejcem, jaký že si kupuje "prémiový produkt". No kupuje, ale jen z hlediska ceny! >:D:no::no::no:
Tak to všechno bude reálné jen za podmínky, že automobilový trh bude na stejné vlně jako je poslední tři roky. Nějak mě svrbí zadnice, že Evropa se letos dostane "jen" na loňská čísla, zatímco Čínu čeká ochlazení příští rok (viz letošní opatření vlády).
Podle mého soudu by DS dal smysl jen jako značka elektroaut, ale na tuto pozici nominoval PSA právě značku Opel. Nu, ale změny ve "strategiích" jsou velmi rychlé a někdy i nečekané. Možná nám blízká budoucnost přinese nějaké překvapení jak u DS, tak u Oplu. Zatím to tak ale nevypadá... Podívejte se reálně na inovační potenciál DS, na to, že peníze vložili hlavně do luxusních prodejních designů (kromě ČR :'-( ) a na druhé straně rovnice dostanete klesající prodeje i v době tržní konjuktury. Nějak mi to připomíná Fiat a Maserati.
Cucam to z prstu- to priznávam. Predaje DS su uplna katastrofa a je teda jediná možnosť urobiť to inak- nanovo. Sústrediť zdroje na nákup oplu, reštrukturalizáciu tejto automobilky a zároveň popritom budovať novú značku asi nie je jednoduché. Ja netvrdím že DS bude leader segmentu ale že pôjde a že sa PSA oplatí. Možno sa mýlim ale je to tuším jediná nová EU značka za posledné roky ktorá predáva nejaké reálne počty. Treba to brať ako start-up o ktorého financovaní nič nevieme ale je možné predpokladať že nie je zmyslom tu generovať zisk.doteraz používali v podstate hodne starú technológiu takže aj tých pár tisíc kusov mohli byť slušné ziskove.myslim že keď je PSA zrušiť technologické centrum oplu sú pravdepodobne schopní porátať či sa im oplatí investovat do nového modelového radu. A kedze je DS 7 už tu sa tušiť že predaje pôjdu hore hlavne s ohľadom na to že je to SUV.
To je ale BLBOST! Kam na ty úvahy chodíte? Cucáte z prstu? Proč by mělo DS dávat smysl v Číně? Číňané nepoznají, že je to obyčejná technika v nezajímavém kabátě za hloupé ceny? Navíc Čína zavedla extra daně na auta luxusní třídy; jo vlastně, to dává smysl....