Novinky
Největší přesýpací hodiny na světě jsou v Moskvě. Postavilo je BMW kvůli premiéře řady 7
53 komentářů
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo, tam jim velký (bolšoj, rozuměj...) věci jdou. začíná to velkofilmama, pak nekonečnejma zástupama vojáků v pantoflích , pokračuje přes největší mikropočítače a končí u největších přesýpacích hodin. A já nestačím žasnout! :-!
a díky těm obřím mikropočítačům mohl v 88 přistát raketoplán Buran zcela automaticky, což se Amíkům povedlo až o deset let později, ale jen z letadlem. Taky jsi zapomněl dodta, že měli jako první designované letadlo zcela na kompech, a taky první elektronické řízení letadla 😉
O ruských letadlech mne opravdu poučovat nemusíš 😉. měli potenciál i dobré nápady, bohužel to ne vždy vyšlo tak, jak by si představovali. PS: nedavno jsem mluvil s mechanikem, co dělal ještě na ruských tučkách u čsa...ti tam měli druhé vánoce, když viděli, o kolik je to na těch západních letadlech jednodušší. PPS: jak jsi myslel to s tím automatickým přistáním? Pokud jsi myslel Autoland, tak to bylo tošku (pár desetiletí) dříve 😉
Amíkům se to povedlo z orbity? 😉
Vlastně ty budeš letecký inžinýr :yes: Stejně mám ty ruské a evropské radši než americké. Tam za obdiv stojí jen SR-71 a XB-70. :-!
Vlastně ty budeš letecký inžinýr :yes: Stejně mám ty ruské a evropské radši než americké. Tam za obdiv stojí jen SR-71 a XB-70. :-!
Tak až si pěkně zblízka obejdeš 773 a jeho nechutně-ohromně-krásné motory, dáš mi zapravdu, že na nich přeci jen něco je. Nebo takový TriStar, když zabrousíme do let jen nedávno minulých. A co potom královna oblak 747? He? to jí jako chceš srovnávat s tím nafouklým buřtem od Airbusu? PS: z orbity..tos prve neříkal, tam bylo jen autopřistání burana (i když že to museli řídit, alespon +- už z orbity je jasné). SR71...o nem mám krásnou knížku a viděl jsem i pár videí, jak jede na start a crčí z něj palivo jak ze starejch necek...nádhera 😄