Ekonomika
pali.sk
3
Diesel toto kľúčové slovo tu nejak stále fičí. Čím viac diesel tým viac auto.cz >😁
Uživatel_5340709
1
Tak do lokomotivy jedině diesel /pokud není elektrická/, a natahovat trakční vedení kvůli -Q8 by bylo moc náročné. 😉
_Karel_
2
Co to ma spolecneho s Auto.cz Do tohoto auta si naftu koupi kazdy.
pali.sk
1
Veď práve tak načo musí byť v titulke to slovo? Aj do C4 atď. ? Na mňa príliš silno nastavený "bulvarizátor" ... to je všetko. 😉
Joab
2
Přesně, sice je zatim jedinej motor diesel, ale měli tam rači napsat benzín. Je to bulvár.
rokyta.p
0
to sice jo, ale TSI/TFSI? >😁 to už radeji naftu 😉 designově ale krasavec :-!
_Karel_
0
>😁
praptak
0
Každý ne, mluvte za sebe. 😉 (I vzhledem k tomu, co vídám na silnici).
_Karel_
0
9 z deseti - to je každý. 😉
ale vyrukovat do začátku s dieselem? V dnešní antidieselové době? Nějak mě to nedává smysl. Že by benziny stále dolaďovali kvůli wltp...?
Do téhle třídy je nafta pořád jasná volba... a platí to i pro Volvo nebo BMW, kde benzíny v nabídce jsou. U X5 / X6 jsou do 10% (ČR, 1-6/201😄.
To jo, ale já poukazuji na antidieselovou dobu, takže vyjít s benzinem by bylo dobré PR....
Doba se meni. 3 tydny zpet jsem u sixtu poptaval 530d na par dni a poslali me k sipku, ze pry diesel ee, ze maji problem se toho po pul roce zbavit. Uz jen benzin. Do SUV ten trend doputuje 1) ne tak silne a 2) pozdejc, ale doputuje.
PS: Klucina na prepazce byl sprimar. Omlouval se, ze pro me nema tu 530d, ale pry si dal zalezet aby nahrada byla adekvatni, tak tedy 530i. Pry trilitr jako trilitr, jen ten benzin bude jeste lepsi. >😁 Jsme se spolu museli kouknout do papiru aby mi uveril, ze bejvavalo... 😄
PS: Klucina na prepazce byl sprimar. Omlouval se, ze pro me nema tu 530d, ale pry si dal zalezet aby nahrada byla adekvatni, tak tedy 530i. Pry trilitr jako trilitr, jen ten benzin bude jeste lepsi. >😁 Jsme se spolu museli kouknout do papiru aby mi uveril, ze bejvavalo... 😄
Zajímavá historka... ale jo, já věřím že se to srovnává, jenom... v téhle třídě bych si sám asi benzín nekoupil.
PS: možná jen měli 530d rozpůjčovaný... nikomu se nechtělo živit u půjčenýho auta benzín 😄
PS: možná jen měli 530d rozpůjčovaný... nikomu se nechtělo živit u půjčenýho auta benzín 😄
Napr. nová Q7 kúpna cena povedzme 80+tis. EUR. 4 ročná s 150tis. km cca 30tis. EUR strata hodnoty 50.000 EUR, 0,33 EUR/km. Rozdiel v spotrebe(a cene paliva) je povedzme 4tis. EUR teda ani nie 10% z tejto sumy (ak rátam 10L nafta VS 15L benzín).
Hmmm
Hmmm
Ať se to dobře počítá - benzín a nafta za stejné peníze, litr za 1,30€, rozdíl 6,50€ na 100, 9.750€ za 150tkm... vč. DPH... jak jsi došel k těm 4t€?
Na propad hodnoty u benzínové X5 se můžeš zeptat Dinara 😄
Na propad hodnoty u benzínové X5 se můžeš zeptat Dinara 😄
To netuším asi nemám všetky patche na spectre a meltdown >😁 Rozdiel v spotrebe je cca 11tis. (ak je nafta lacnejšia) no čo už aj pre kupujúcich v takých sumách môže byť zaujímavé ... . cca 0,45 EUR km VS 0,53 EUR km
Tak tak, prvni majitel (tedy ten ktery vysoli na drevo ke 100k E) ty penize navic za benzin vazne resit nemusi (neplest s tim ze je i neresi), ale zbav se pak takove uzrane kravy jako ojetiny, to je problem i v klasice sedanu, ani nechci videt jaka "zabava" to musi byt u nas v evrope u velkeho SUV.
CR neni svet 😄 to by bylo treba si uvedomit jednou pro vzdy a hlavne EU neni svet a to predevsim si uvedomit u prodeje vozu. Nejvetsimi nakupcimi je USA, Rusko, Asijske zeme, Afrika a pak Evropa s Australii 😄 A ve svete predevsim berou Benzin. Taky beru do nasich SUV benzin uz pres 10 let a spotrebu mam horsi o 1 litr nez kolega s dieselem. To me na te nadrzi nezrujnuje, stejne vetsina vozu SUV je v dnesni dobe firemnich. Evropa je dieselova stale, ale kleslo to v prodejich o 1/3 a stale vede, kdezto podil dieselu ve svete je na trhach 1/8 oproti benzinu. JInak do roku 2030 by meli vsechny diesely v EU skoncit i v kamionech dle suskani lidi z EU.
Takže tady budeme řešit vozový park v USA místo v Evropě, kde žijeme?
A to s tím litrem je dost mimo, u tohoto auta bude rozdíl benzín/nafta minimálně 3 litry, spíš víc.
A to s tím litrem je dost mimo, u tohoto auta bude rozdíl benzín/nafta minimálně 3 litry, spíš víc.
To doufám nemyslíš vážně, že "Nejvetsimi nakupcimi je USA, Rusko, Asijske zeme, Afrika a pak Evropa s Australii"
Největším "nákupčím" je s velkým náskokem Čína (cca 29 mio. aut za rok) následuje USA a Evropou (USA 17,2 včetně pickupů, EU 17,1 mio. včetně LCV) pak dlouho, dlouho nic (třeba Rusko je prťavoučký trh s cca 1.6 mio.).
Největším "nákupčím" je s velkým náskokem Čína (cca 29 mio. aut za rok) následuje USA a Evropou (USA 17,2 včetně pickupů, EU 17,1 mio. včetně LCV) pak dlouho, dlouho nic (třeba Rusko je prťavoučký trh s cca 1.6 mio.).
pro ženský. >😁
Ještě jeden postřeh, v těch nejtěžších autech jezdí ty nejlehčí holky. >😒]
Ještě jeden postřeh, v těch nejtěžších autech jezdí ty nejlehčí holky. >😒]