Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi Q8 má první českou cenu. Dva miliony stačí i na silnější diesel

25 komentářů

pali.sk
Diesel toto kľúčové slovo tu nejak stále fičí. Čím viac diesel tým viac auto.cz >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak do lokomotivy jedině diesel /pokud není elektrická/, a natahovat trakční vedení kvůli -Q8 by bylo moc náročné. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Co to ma spolecneho s Auto.cz Do tohoto auta si naftu koupi kazdy.
pali.sk
Veď práve tak načo musí byť v titulke to slovo? Aj do C4 atď. ? Na mňa príliš silno nastavený "bulvarizátor" ... to je všetko. 😉
Joab
Přesně, sice je zatim jedinej motor diesel, ale měli tam rači napsat benzín. Je to bulvár.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
to sice jo, ale TSI/TFSI? >😁 to už radeji naftu 😉 designově ale krasavec :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁
Avatar - praptak
praptak
Každý ne, mluvte za sebe. 😉 (I vzhledem k tomu, co vídám na silnici).
Avatar - _Karel_
_Karel_
9 z deseti - to je každý. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
ale vyrukovat do začátku s dieselem? V dnešní antidieselové době? Nějak mě to nedává smysl. Že by benziny stále dolaďovali kvůli wltp...?
Avatar - Emel
Emel
Do téhle třídy je nafta pořád jasná volba... a platí to i pro Volvo nebo BMW, kde benzíny v nabídce jsou. U X5 / X6 jsou do 10% (ČR, 1-6/201😄.
Avatar - praděda7
praděda7
To jo, ale já poukazuji na antidieselovou dobu, takže vyjít s benzinem by bylo dobré PR....
Avatar - fOE
fOE
Doba se meni. 3 tydny zpet jsem u sixtu poptaval 530d na par dni a poslali me k sipku, ze pry diesel ee, ze maji problem se toho po pul roce zbavit. Uz jen benzin. Do SUV ten trend doputuje 1) ne tak silne a 2) pozdejc, ale doputuje.
PS: Klucina na prepazce byl sprimar. Omlouval se, ze pro me nema tu 530d, ale pry si dal zalezet aby nahrada byla adekvatni, tak tedy 530i. Pry trilitr jako trilitr, jen ten benzin bude jeste lepsi. >😁 Jsme se spolu museli kouknout do papiru aby mi uveril, ze bejvavalo... 😄
Avatar - Emel
Emel
Zajímavá historka... ale jo, já věřím že se to srovnává, jenom... v téhle třídě bych si sám asi benzín nekoupil.

PS: možná jen měli 530d rozpůjčovaný... nikomu se nechtělo živit u půjčenýho auta benzín 😄
Avatar - fOE
fOE
Dlouhodoby trend napric tridama, posledni A Klasse, A3 i 3er vsechno benziny ikdyz jsem poptaval diesel, ale ze bude k nesehnani i 530d me prekvapilo.
pali.sk
Napr. nová Q7 kúpna cena povedzme 80+tis. EUR. 4 ročná s 150tis. km cca 30tis. EUR strata hodnoty 50.000 EUR, 0,33 EUR/km. Rozdiel v spotrebe(a cene paliva) je povedzme 4tis. EUR teda ani nie 10% z tejto sumy (ak rátam 10L nafta VS 15L benzín).

Hmmm
Avatar - Emel
Emel
Ať se to dobře počítá - benzín a nafta za stejné peníze, litr za 1,30€, rozdíl 6,50€ na 100, 9.750€ za 150tkm... vč. DPH... jak jsi došel k těm 4t€?

Na propad hodnoty u benzínové X5 se můžeš zeptat Dinara 😄
pali.sk
To netuším asi nemám všetky patche na spectre a meltdown >😁 Rozdiel v spotrebe je cca 11tis. (ak je nafta lacnejšia) no čo už aj pre kupujúcich v takých sumách môže byť zaujímavé ... . cca 0,45 EUR km VS 0,53 EUR km
Avatar - fOE
fOE
Tak tak, prvni majitel (tedy ten ktery vysoli na drevo ke 100k E) ty penize navic za benzin vazne resit nemusi (neplest s tim ze je i neresi), ale zbav se pak takove uzrane kravy jako ojetiny, to je problem i v klasice sedanu, ani nechci videt jaka "zabava" to musi byt u nas v evrope u velkeho SUV.
Pallermo
CR neni svet 😄 to by bylo treba si uvedomit jednou pro vzdy a hlavne EU neni svet a to predevsim si uvedomit u prodeje vozu. Nejvetsimi nakupcimi je USA, Rusko, Asijske zeme, Afrika a pak Evropa s Australii 😄 A ve svete predevsim berou Benzin. Taky beru do nasich SUV benzin uz pres 10 let a spotrebu mam horsi o 1 litr nez kolega s dieselem. To me na te nadrzi nezrujnuje, stejne vetsina vozu SUV je v dnesni dobe firemnich. Evropa je dieselova stale, ale kleslo to v prodejich o 1/3 a stale vede, kdezto podil dieselu ve svete je na trhach 1/8 oproti benzinu. JInak do roku 2030 by meli vsechny diesely v EU skoncit i v kamionech dle suskani lidi z EU.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Takže tady budeme řešit vozový park v USA místo v Evropě, kde žijeme?
A to s tím litrem je dost mimo, u tohoto auta bude rozdíl benzín/nafta minimálně 3 litry, spíš víc.
Šimpanz
To doufám nemyslíš vážně, že "Nejvetsimi nakupcimi je USA, Rusko, Asijske zeme, Afrika a pak Evropa s Australii"

Největším "nákupčím" je s velkým náskokem Čína (cca 29 mio. aut za rok) následuje USA a Evropou (USA 17,2 včetně pickupů, EU 17,1 mio. včetně LCV) pak dlouho, dlouho nic (třeba Rusko je prťavoučký trh s cca 1.6 mio.).
Avatar - Emel
Emel
:yes:
Nonsens
to ten koďák na titulke vedľa neho pekne trpí
kaiserlábus
pro ženský. >😁
Ještě jeden postřeh, v těch nejtěžších autech jezdí ty nejlehčí holky. >😒]