Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
_Karel_
Za mě ideální konfigurace Insignie :yes:
Přijde mi trochu zbytečný ten pláč, že automat při ostřejším tempu nepouští motor do očekávaných otáček. Volant má pádla. A popravdě, přijde mi trochu úsměvné kupovat si naftovou "krávu" s automatem na sportovní jízdu.
Jinak - cookies Vám nepomáhají k naší spokojenosti, naopak k nas.rání, když je musím na každé stránce odklikávat 8-s
A vůbec se Vám to zase nějak tentuje, nejde překlikávat mezi stránkami testu.
Přijde mi trochu zbytečný ten pláč, že automat při ostřejším tempu nepouští motor do očekávaných otáček. Volant má pádla. A popravdě, přijde mi trochu úsměvné kupovat si naftovou "krávu" s automatem na sportovní jízdu.
Jinak - cookies Vám nepomáhají k naší spokojenosti, naopak k nas.rání, když je musím na každé stránce odklikávat 8-s
A vůbec se Vám to zase nějak tentuje, nejde překlikávat mezi stránkami testu.
Tiež sa mi na prvý pohľad zdalo, ale predsalen tá cena už je vysoká a čaro Insignie vidím v tom, že začína na veľmi sympatických cenách, takže ako vhodnejšie vidím skromnejšie výbavy než tento top. Za mňa Dynamic s pár nevyhnutnými príplatkami (autoklíma, svetlá...) je ideál.
Problém je skôr motor, ani 2,0turbo podľa všetkých testov a aj podľa mojej krátkej skúsenosti nie je nijaký športovec, k tomu je užraná; naopak 1,5ka sa mi javí ako nedostatočná (skúšal som síce len 140k verziu, ale nemyslím, že 163k bude dramaticky výkonnejšia). Takže fakt, že 2,0t vypadne a nahradí ju pežoťácka 1,6ka sa mi pozdáva, výkonové optimum pri predpokladám stále slušnej spotrebe. Akurát mám obavy, že bude len povinne s automatom a manuál nebude.
Problém je skôr motor, ani 2,0turbo podľa všetkých testov a aj podľa mojej krátkej skúsenosti nie je nijaký športovec, k tomu je užraná; naopak 1,5ka sa mi javí ako nedostatočná (skúšal som síce len 140k verziu, ale nemyslím, že 163k bude dramaticky výkonnejšia). Takže fakt, že 2,0t vypadne a nahradí ju pežoťácka 1,6ka sa mi pozdáva, výkonové optimum pri predpokladám stále slušnej spotrebe. Akurát mám obavy, že bude len povinne s automatom a manuál nebude.
Tak na podobné ceny se dá dostat i u konkurence, s tím, že třeba zrovna ten Superb určitě neumí slevy jako Opel (pokud to není fleet tak 9% u Škody bude ojedinělé maximum). Takže pokud nakonec reálně bude tahle Insi okolo 1mil., tak mi to přijde dobrá nabídka.
Ono to GSi není zase o tolik dražší než Dynamic... chvíli jsem váhal, jestli na GSi nepočkat... to by ale nutně znamenalo 20", ty 18" pro GSi se mi nelíbily.
BTW, reálná spotřeba není zase taková trága... poslední tři nádrže mám výrazně pod 9 (dovolená, delší trasy v klidnějším tempu, ale zase naložené auto a i nějaké kopce).
BTW, reálná spotřeba není zase taková trága... poslední tři nádrže mám výrazně pod 9 (dovolená, delší trasy v klidnějším tempu, ale zase naložené auto a i nějaké kopce).
Já jsem se spotřebou taky spokojen. [odkaz]
Ta červená je pěkná :yes: ... a spotřeba taky ok. Holt jsem se asi při testovačkách nechával příliš unést :-)
Tak to je nakonec docela hezký (pod 9) , čekal jsem víc.
Priemer na Spritmonitore ale je 9,92 l. A 10 litrov na sto, to by už človek čakal trojliter.
Když zadám nejsilnější Insignii a Superba, tak mi to v obou případech vrátí cca. 10,3.
[odkaz]
[odkaz]
...jsou v tom ale i kombíky.
[odkaz]
[odkaz]
...jsou v tom ale i kombíky.
Nevím, co čekáš, Superb/Mondeo/Passat s 2.0T jezdí za ty samé litry. Perpetuum mobile ještě nikdo nevynalezl.
Nádrž pod 9 nie je zlá. Ale keď Ti poviem, že ja som mal poslednú nádrž za 7,75 l... ;-)
Jo, já jsem taky dojížděl do Rakouska pod 8... ale pak se to ježděním po kopcích zvedlo. Každopádně je vidět, že to (na rozdíl od ORS) dobře zvládá dálnice, i rychlé... dlouhá osmička je super. Naopak dolování maximální dynamiky na silnicích první třídy tomu nesvědčí, stačí pár předjetí s plynem na podlaze a celá předchozí snaha o slušnou spotřebu vyletí výfukem.
To není pežoťácká 1.6, ale 1.6 z Astry.
Pozerám a máš pravdu, v novom cenníku už figuruje 1,6 turbo 147 kW, čo je zjavne oplácky motor používaný v Astre.
Inak ma prekvapuje, že tam dali túto 1,6ku. Z môjho pohľadu to ale nie je zlý ťah, naopak, javí sa mi to ako optimálny motor pre Insigniu, dostatočne výkonný (200k je slušné na rodinné auto), ale pri objeme 1,6 b stále mohol byť akceptovateľne užraný (na rozdiel od 2,0t).
Aj keď si spomínam na woodyho blog, kde ho ten motor v Astre moc nepresvedčil, hothatch/warmhatch z Astry nerobí; ale od 4,9 metrovej káry človek nečaká nejakú športovosť, tak by to mohlo byť OK.
Aj keď si spomínam na woodyho blog, kde ho ten motor v Astre moc nepresvedčil, hothatch/warmhatch z Astry nerobí; ale od 4,9 metrovej káry človek nečaká nejakú športovosť, tak by to mohlo byť OK.
Spíš je to pro to, že se jim (PSA manažerům) vyplatilo tu 1.6T od Balatonu osazovat filtrem, dvoulitr se montoval jen do insi, tam to asi nebylo rentabilní. Takto můžou 1.6 dále používat ve více modelech.
tie kukisky erú mňa. Jasné, že to majú všetci, ale nech si aspoň odpustia tie pindy, ako to robia pre mňa a aby reklama bola podľa mojich predstáv.
Dzakobo
Moc to nejde k sobě, protože 8°aisin se hodí pro vše ostatní. Leda s manuálem, pak jo.
Cena 1,3M za těžký pomalý žravý = krám, nebrat!! Superb s DSG je mnohem lepší sportovec.
Insignia se mi jinak moc líbí, nabízí pěkný a ergonomický interiér a super sedadla.
Za víc než dobrou cenu (slevu u Opelu nabízí pomalu už při koukání do výlohy salonu) se dá koupit solidní vůz s 1.5T.
Jen pro zajímavost srovnání s dieselem, při financování (zjednodušená kalkulace):
Zůstatkovou cenu předpokládám stejnou, těžko odhadnout situaci na trhu za 5 let.
ceníkovka/60 měsíců POV+HAV fixní náklady/měsíc
1.5T 165k 694900/60=11567 + 1500 = 13067
2.0D 170k 794900/60=13233 + 1716 = 14733
D: 6,4l x 31 Kč/l = 2 Kč/km vč. AdBlue B: 8,09l x 32 Kč/l = 2,6 Kč/km
Rozdíl fix. nákladů 1666 Kč / 0,6 Kč/km = 2777km/měs. (33320 km/rok)
Kdo najede víc jak cca 35000 km/rok, tak se spíše vyplatí vznětová Insignia, ale stejně ty neduhy nafty tam budou... Za mě 1.5T liftback s manuálem je ideál.
Cena 1,3M za těžký pomalý žravý = krám, nebrat!! Superb s DSG je mnohem lepší sportovec.
Insignia se mi jinak moc líbí, nabízí pěkný a ergonomický interiér a super sedadla.
Za víc než dobrou cenu (slevu u Opelu nabízí pomalu už při koukání do výlohy salonu) se dá koupit solidní vůz s 1.5T.
Jen pro zajímavost srovnání s dieselem, při financování (zjednodušená kalkulace):
Zůstatkovou cenu předpokládám stejnou, těžko odhadnout situaci na trhu za 5 let.
ceníkovka/60 měsíců POV+HAV fixní náklady/měsíc
1.5T 165k 694900/60=11567 + 1500 = 13067
2.0D 170k 794900/60=13233 + 1716 = 14733
D: 6,4l x 31 Kč/l = 2 Kč/km vč. AdBlue B: 8,09l x 32 Kč/l = 2,6 Kč/km
Rozdíl fix. nákladů 1666 Kč / 0,6 Kč/km = 2777km/měs. (33320 km/rok)
Kdo najede víc jak cca 35000 km/rok, tak se spíše vyplatí vznětová Insignia, ale stejně ty neduhy nafty tam budou... Za mě 1.5T liftback s manuálem je ideál.
S motorem (125 kW) v kombi je k mání pod 800 tis, kožená křesla, LED, atd. takže Superb se může jít bodnout, nehledě na lepší interiér, sedadla, atd. A DSG? Jsi srandista, tento pseudoautomat bych s měničem nesrovnával, spíše s robotizovanou převodovkou, jak vidno, všichni od něj zase utíkají zpátky k měniči (Audi, PSA, FORD, atd.).
Co se týče srovnání 2.0 CDTI s 1,5 benzín, podívej se na srovnávací testy, nafta v kvalitě jízdy vítězí, 1,5 je udušená a téměř nepoužitelná..(proto také slouží jako základ "cena od")
Co se týče srovnání 2.0 CDTI s 1,5 benzín, podívej se na srovnávací testy, nafta v kvalitě jízdy vítězí, 1,5 je udušená a téměř nepoužitelná..(proto také slouží jako základ "cena od")
Nechci porovnávat DSG a HDM, ale např. PSA naopak "utíká" k dvojspojkám.
308 má nově měnič, u Audi třílitry jsou od dvojspojky k měniči, atd.. Nebo nový Ford Focus...
Že má 308 měnič je hezký, ale nebude: [odkaz]
Ok, tak nebudu brát nižší střední, vezmu střední třídu, kde si myslím, že je lepší měnič, než DSG, samozřejmě s motory adekvátního výkonu..
Obecně se to dost těžko hodnotí. Měniče od ZF v BMW jsou super, ale v mainstreamu jsem zatím na nějaké fakt vydařené HDM nenarazil a asi bych si vybral to DSG.
Obecně mi HDM nesedí, mám rád změnu tahu při přeřazení, ne jak v letadle. S dobře vyladěnou dvouspojkou v olejové lázni se dá solidně manévrovat i ve stísněných prostorách. HDM převodovky jsou nenahraditelné, z mého pohledu, zejména v offroad sektoru, kde je výhodou, že se nemůžou spojky spálit.
Se ZF jsem bohužel neměl tu čest, ale když mě kamarád vezl ve svém MB-R, tak se mi projev jeho převodovky (prokluzy) taky nijak zvlášť nelíbil.
ZF pre pozdĺžnu zástavbu je super, či už v BMW, alebo Jaguari. Tam nie je žiadne váhanie, seká to prevody ako dvojspojka, pritom má všetky výhody komfortu HDM.
Ba naopak 1.5T (je odvozen od 1.4) nekupovat a počkat měsíc-dva na 1.6T (resp. do výroby se dá objednat).
Beefcake
"manažerům s oblibou sportovat?" ja stale zijem v tom, ze sport je nieco ako beh, futbal, atd.
Prinajhorsom v pripade "manazerov" este golf a cigara.
Prinajhorsom v pripade "manazerov" este golf a cigara.
3_diamanty
ale ak by mi niekto dal melon dvesto na kupu takejto manazerskej dizlovej 4kolky tak u mna by to pravdepodobne vyhral stinger 2,2 crdi 147kw 4x4 GT line tiez v automate .... ( zrychl. 7,6s, max. 230km/h ) ....alebo nejaky ten dizlovy arteon.... ale asi to chce skusit viac aut a porovnat .... stejne ale za mna taketo auto potrebuje benzin.... ked uz vybera clovek sportove tvary kasne aj pekne velke kolesa a chce styl ... to chce proste benzin uz .... a insignia ma aj nejaky benzin urcite schopny.... aj ked opat by som si tu vedel v podobnej cene predstavit pre mna atraktivnejsieho stingera s arteonom .... co sa mi kusok na insignii nepaci je uz jej prehnana dlzka kasne .... iste by autu neublizilo keby sa aspon o 7-10cm skratilo..... nova 508 uz vie ze byt co najdlhsi nie je vzdy v priamej umere so sportovostou ani kvalitami ako takymi.... a vlastne ano.... okrem stingera ci arteona tu este 508 bude dalsi velky konkurent .... len to chce aj 4kolku casom...tak paradne auto ako 508 by si ju urcite zasluzilo .... v reale ma insignia ale nechava dost chladnym..... je fakt ze veacsinou ju vidim v tmavych farbach... ale napriklad za ciernym arteonom sa stejne otocim skor ale hlavne rad .. kym ciernu insigniu nejak podvedome pohladom ani nevnimam.... dokonca mi pripomina mix volva a dalsich aut .. ale to uz je zase na ine debaticko.... urcite je to ale famozne auto... ale za melon dvesto sa da kupit ozaj dnes uz kde co... povedzme aj premiove XE od jagu v peknom benzine :yes:
PS: a vlastne ak uz ide o 4kolku dizel a 8st automat... tak za melon dvesto je na trhu aj spominany jag XE v takejto kombinacii ... tu ozaj nevidim dovod na insigniu v takejto neskutocnej cene ...ale jasne... chce to skusit viac moznosti a tak vyberat :yes:
PS: a vlastne ak uz ide o 4kolku dizel a 8st automat... tak za melon dvesto je na trhu aj spominany jag XE v takejto kombinacii ... tu ozaj nevidim dovod na insigniu v takejto neskutocnej cene ...ale jasne... chce to skusit viac moznosti a tak vyberat :yes:
Hele, ani ti nebudu říkat, jak by to s tím Stingerem dopadlo ;-)
Já se byl na Stinger podívat, prý by možná dokázali dostat cenu základu v benzínu 2.0T 177kW pod milion... a nebo možná ne. Základ u nás teda už má lepší světla, vyhřívané sedačky, HUD atd.
Insignia 2.0T 191kW v solidní výbavě byla někde přes 800, reálně je tam rozdíl řádově 200t... pokud oželíš třeba vyhřívané sedačky vzadu nebo HUD. Pokud ne, pořád je tam 100t+.
Osobně to vidím tak, že dokud nezačnou dávat na Stinger slevy aspoň 15%, tak dává smysl jen ten šestiválec, který mainstream neumí a prémie si ho nechá taky zaplatit. Ale ten jde zase jen v 4x4...
Já se byl na Stinger podívat, prý by možná dokázali dostat cenu základu v benzínu 2.0T 177kW pod milion... a nebo možná ne. Základ u nás teda už má lepší světla, vyhřívané sedačky, HUD atd.
Insignia 2.0T 191kW v solidní výbavě byla někde přes 800, reálně je tam rozdíl řádově 200t... pokud oželíš třeba vyhřívané sedačky vzadu nebo HUD. Pokud ne, pořád je tam 100t+.
Osobně to vidím tak, že dokud nezačnou dávat na Stinger slevy aspoň 15%, tak dává smysl jen ten šestiválec, který mainstream neumí a prémie si ho nechá taky zaplatit. Ale ten jde zase jen v 4x4...
No a aj pri tom šesťvalci Ti prémia dá zľavy, väčšie ako mainstream pri R4 a napokon sa dostaneš na podobné čísla, ako Stinger. A zase si Kiu nevyberieš. ;-)
Jasně, ale pokud vezmeš jako konkurenta třeba 440i GC, tak je bávo menší a (papírově) slabší. Pokud bys vzal 640i GC, tak už jsi podle mě cenově o dost výš i po slevě.
V Stingeri som nesedel, ale podľa videí to s miestom u neho nie je moc slávne, takže napriek o niečo väčšej dĺžke to stále bude konkurent strednotriednej prémie a nie o triedu väčšej 6GC.
Ad výkon: áno, papierovo má viac, ale reálne nie je rýchlejšie, viď:
[odkaz]
vs
[odkaz]
Ad výkon: áno, papierovo má viac, ale reálne nie je rýchlejšie, viď:
[odkaz]
vs
[odkaz]
Ve Stingru mi hlavně chybělo místo na chodidla... pokud jsem si dal vpředu sedačku dolů. Jinak potvrzuju, že co do prostornosti to není žádný zázrak... zase ale pro řazení do tříd rozhoduje spíš délka + rozvor než prostornost, ne?
Stigner je podla mna jednoznacny konkurent BMW 4xx. Je v nom sice trochu viac miesta pozdlzne, ale na hlavu je to podobne zle.
Mam iba porovnanie 440i Coupe vs. Stinger a s miestom je na tom Stinger len o trochu lepsie. Pri mojej vyske 190cm som sa vosiel do oboch, ale vzadu nemam kam dat hlavu, cize na akukolvek dlhsiu cestu je to rovnako nepouzitelne. Na kolena je Stinger lepsi, ale co z toho ked je nizky a nizsi ludia uz nepotrebuju tolko miesta na kolena :-)
Mam iba porovnanie 440i Coupe vs. Stinger a s miestom je na tom Stinger len o trochu lepsie. Pri mojej vyske 190cm som sa vosiel do oboch, ale vzadu nemam kam dat hlavu, cize na akukolvek dlhsiu cestu je to rovnako nepouzitelne. Na kolena je Stinger lepsi, ale co z toho ked je nizky a nizsi ludia uz nepotrebuju tolko miesta na kolena :-)
Bol som sa rovnako pozrieť na Stinger v šestiválci a v plnej výbave. Auto malo zátah vďaka motoru, podvozok bol príjemne tuhý bez zásadnejšej straty komfortu, sedačky boli pohodlné s rozumným bočným vedením, spracavanie bolo fajn (jedine displej pôsobil trochu lacno - ten volant sa dal prekusnúť). Ale automat mal bohužial drobnú rezervu v reakciách a auto malo prakticky nepoužitelný kufor na rodinnú dovolenku (strašne plytký). Zároveň ten motor pýtal okolo 13 litrov na sto. No a nakoniec to zabili neschopnosťou poskytnúť adekvátnu zľavu. Bol som už dosť rozhodnutý pre Superb, ale nakoniec som dostal cenovo porovnatelnú ponuku na skladovku od prémie a tak som neplánovane skončil v inom wagene :).
Presne ako Ti písal Emel, je vidieť, že takéto autá reálne nekupuješ, choď sa na ten tinger opýtať a uvidíš, že tá cena zostane +/- rovnaká, ako v cenníku, kdežto v Opli Ti dajú zľavu už od dverí a keď sa trocha posnažíš, 20% máš istých. No a 20% pri milióne je 200t českých, teda 800t vs. milión a hneď na nejaký Stinger zabudneš. Ako si zabudol na Rio. ;-)
Já měl 23%, ani jsem se nemusel snažit, navrhnuli sami. Ale auto taky ceníkovka milióntřista. ;-)
tomasito_de
predpokladám, že údaj o hmotnosti nebude správny. Dal som teraz novú Insigniu Countrytourer na váhu a má 1955kg s polkou nádrže (motor a prevodovka ako testovaný GSi). Predpokladám, že tento údaj má dosť zásadný /negatívny vplyv na dynamiku jazdy.
Pokial je ta vaha pravdiva, tak nechapem odkial sa berie. to je potom riadny "slon". A dynamika fakt moze byt problem.
Jj, je to brutální. A6 s naftovým šestiválcem a quattrem váží o metrák míň.
Máš ju odváženú na váhe, alebo berieš údaj z TP? Hoď ju na váhu a budeš prekvapený >:-[] >:D . Relatívne oholené firemné octavie majú metrák naviac voči TP. To isté platilo aj moje bývalé a súčasné auto/á
To sa ti len zda, alebo mas uplne holatko.
Podla zeperf vazi taka A6 3.0 tdi quattro cez 2 tony, teda je o cca 100kg tazsia ako Insi CC a ta je tazsia ako klasicka Insignia GS. A to som tam nedal ani Avant od Audi, ktory by bol viac porovnatelny.
[odkaz]
Celkovo cisla v technicaku sa nedaju brat velmi vazne. Obcas sedia (prekvapivo v mojom aute), ale vacsinou su vyrazne podhodnotene.
Podla zeperf vazi taka A6 3.0 tdi quattro cez 2 tony, teda je o cca 100kg tazsia ako Insi CC a ta je tazsia ako klasicka Insignia GS. A to som tam nedal ani Avant od Audi, ktory by bol viac porovnatelny.
[odkaz]
Celkovo cisla v technicaku sa nedaju brat velmi vazne. Obcas sedia (prekvapivo v mojom aute), ale vacsinou su vyrazne podhodnotene.
Podhodnotené nie sú a ani byť nemôžu. Je to len o počte príplatkov nad rámec nejakej homologovanej verzie…
Jasne, podhodnotene som myslel vo vstahu k realne kupenej vybave. Plus teda casto sa auto v tej homologizacnej specifikacii ani realne neda kupit a sluzi len na meranie papierovej spotreby.
Ja to až tak čiernobielo nevidím, stačí že si zaškrtol rezervu (plecháč + náradie), ťažné a hneď máš 50kg navrch. Tieto položky samozrejme súčasťou homologácie nie sú. Potom už je vyššia liga obsi€rania ako napríklad menšia nádrž štandardne a väčšia bez príplatku atď. Top verzie (napríklad tie novinárske) naložené všetkým možným nemá zmysel riešiť
Čomu nechápeš? Otázne je čo z výbavy je v štandarde pre homologáciu a čo sú príplatky navrch. Pokiaľ máš v tom aute naložené všetko, tak sa nie je moc čomu diviť
wikinko
Velmi slaby test, dost ma zaujimala spolupraca motora a prevodovky, je tu o tom strasne malo, akoby tester jazdil autom iba hodinu.
Kedze mi konci operak, uvazujem o tomto aute ako nahrade za sucasnu OIII 135kw tdi dsg 4x4 ktora je kvoli dsg prevodovke absolutne nepouzitelna, neskutocne cuka pri rozjazdoch z miesta a pri posuvani v pomalsich rychlostiach. takisto je tragicky odizolovany motor a pri podtacani auto duni a vibruje takym sposobom ze mate chut z neho vyskocit. to samozrejme testeri pri testoch octavie nenapisu.
Mimochodom momentalne na SK je zlava pri kupe oplu min 24%, takze s plne vybavenou insigniou podliezate cenu stredne vybavenej octavie.
Kedze mi konci operak, uvazujem o tomto aute ako nahrade za sucasnu OIII 135kw tdi dsg 4x4 ktora je kvoli dsg prevodovke absolutne nepouzitelna, neskutocne cuka pri rozjazdoch z miesta a pri posuvani v pomalsich rychlostiach. takisto je tragicky odizolovany motor a pri podtacani auto duni a vibruje takym sposobom ze mate chut z neho vyskocit. to samozrejme testeri pri testoch octavie nenapisu.
Mimochodom momentalne na SK je zlava pri kupe oplu min 24%, takze s plne vybavenou insigniou podliezate cenu stredne vybavenej octavie.
Ak Ti ide o komfort a kultivovanosť, je Insignia auto pre Teba, CDTI "whisper diesely" sú inde ako koncernové TDI, stredná trieda všeobecne je kultivovanosťou ďalej, ako nižšia stredná a Insi v tomto je na špičke triedy (spolu s Mondeom). Takže oproti Octavii rozdiel svetov a výber máš jasný, Insi 2,0CDTi s 8° HDM automatom. :-)
iudex mne nejde az tak o komfort a kultivovanost, pred octou som na BMW 3 urobil 300 tkm za 5 rokov, a nekomfort a nekultivovanost mi na nom nevadili. Na octe mi vadi iba ta katastrofalna prevodovka. Od auta okrem agility a ergonomie chcem iba aby nedunelo a nevibrovalo a necukalo :-)
ps najazd mam 70tkm rocne.
ps najazd mam 70tkm rocne.
Při 70t ročně je podle mě střední třída nutnost a minimum.
Jinak co?
Ne, já rozumím co chceš říct, ale lidi dávali podobné nájezdy i před dvaceti lety s kde čím včetně Felicií, tak se netvařme, že by to nešlo třeba ve Focusu.
Ne, já rozumím co chceš říct, ale lidi dávali podobné nájezdy i před dvaceti lety s kde čím včetně Felicií, tak se netvařme, že by to nešlo třeba ve Focusu.
70t kilometrů, to je denně 4-5 h v autě. Jistěže to jde celkem slušně i ve Focusu, ale pokud to má člověk vydržet dlouhodobě a zároveň být připravený na samotný výkon zaměstnání (jednání, servis, atd), tak bych to aspoň podle sebe viděl na tu střední třidu jako minimum. Jinak je jasné, že nejde paušalizovat a záleží taky na konkrétním modelu, motorizaci a celkové konfiguraci.
Pro mě osobně je roční strop cca 40t km, aby se z toho pro mě nestala pruda nezávisle na autě, kterým jezdím.
Pro mě osobně je roční strop cca 40t km, aby se z toho pro mě nestala pruda nezávisle na autě, kterým jezdím.
Pokud bys jezdil denně, tak to je 200km na den... a při troše štěstí to aspoň budou dlouhé trasy a dálnice, kde se dá třeba průměr 100km/h udržet. Ale bez debat je to obrovská porce, ke které jsem se nikdy ani nepřiblížil.
Urcite to zadny rozdil svetu neni. Ja prededl primo z aktualniho E do Octy G-Tec a nedelam si srandu, me to prijde pohodlne porovnatelne. Proste nikde nic netlaci, neboli, podvozek nemlati, lehce horsi odhlucneni,tot vse. Dokonce auto je praktictejsti a svxm zpusobem je v nem vice mista.
Co se tyce zpracovani, to je srovnatelne, materialy jsou sice levnejsi, ale zase vic vydrzi.. zrovna Octa si s stredni tridou v mnohem nezada. Neni to Focus nebo podobne, kde je na prvni pohled jasne, ze je to mensi auto, Oktavie je proste dospelejsi a vetsi a prostornejsi nez cokoli v nizsi stredni.
Co se tyce zpracovani, to je srovnatelne, materialy jsou sice levnejsi, ale zase vic vydrzi.. zrovna Octa si s stredni tridou v mnohem nezada. Neni to Focus nebo podobne, kde je na prvni pohled jasne, ze je to mensi auto, Oktavie je proste dospelejsi a vetsi a prostornejsi nez cokoli v nizsi stredni.
andy suhlasim s tebou, ja som do octy presadol z bmw 3. som s octou uplne spokojny nebyt tej tragickej prevodovky. nevadila by mi keby som s tym autom iba dochadzal do prace alebo mal proste maly najazd, ale ked s autom robis 70 tisic rocne tak ti vadna prevodovka poriadne zneprijemnuje zivot. vsetko ostatne na tom aute je super.
Jasné, Tvoje taxikárske rozprávky poznáme, Superb vs. Mustang a podobne, takže sorry, aj Tvoje porovnanie Mercedesu E a Octavie beriem asi rovnako vážne. ;-)
cez leto si kombinaciu biturbo cdti a 8st automat mozes na tej mojej vyskusat, posli mi spravu.
Neni to zle ale bolo tam zopar veci u insignie, ktore ma dost nemilo prekvapili
(napr. digitalny audio system Bose som zobral kvoli koncertnym DVD s priestorovym zvukom a auto pri najvyssej verzii navi nema ani CD ani DVD mechaniku takze digitalny zdroj zvuku ta audiosustava nema. Bud mozes pocuvat mp3 cez usb coz neni bohvieaka kvalita zvuku alebo to prepojis cez bluetooth ale to je tak brutalny lag medzi autom a zdrojom ze napriklad pri streamovani z youtube zvuk a obraz su komplet odsadene). Suma sumarum, keby mi predajca povedal ze to nema DVD mechaniku tak neberiem ani najvyssiu navi ani Bose sound system.
z 8 st. automatu by som tiez nebol uplne odvareny len. Priklad: pri 45 km/h hadze v automatickom rezime 6tku, toz asi tak.
Neni to zle ale bolo tam zopar veci u insignie, ktore ma dost nemilo prekvapili
(napr. digitalny audio system Bose som zobral kvoli koncertnym DVD s priestorovym zvukom a auto pri najvyssej verzii navi nema ani CD ani DVD mechaniku takze digitalny zdroj zvuku ta audiosustava nema. Bud mozes pocuvat mp3 cez usb coz neni bohvieaka kvalita zvuku alebo to prepojis cez bluetooth ale to je tak brutalny lag medzi autom a zdrojom ze napriklad pri streamovani z youtube zvuk a obraz su komplet odsadene). Suma sumarum, keby mi predajca povedal ze to nema DVD mechaniku tak neberiem ani najvyssiu navi ani Bose sound system.
z 8 st. automatu by som tiez nebol uplne odvareny len. Priklad: pri 45 km/h hadze v automatickom rezime 6tku, toz asi tak.
×
Sdílení komentáře
×
V 3.6 je desetikvalt GM.
Říkal jsi, že je tam omezení na první čtyři kvalty... neměl bys k tomu nějaké detaily?