Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AAAJeToSmotaný
Ondris
| 18. 7. 2018 16:16
Nerad bych byl zase za kverulanta, ale nedá mi to.
Asi už mě ani nepřekvapuje, že v roce 2011 to auto mělo na budíkách 140tkm a teď má jen 31tkm. Kappice to vydrží, ale zrovna u auta po známý osobnosti se na to mohli vykašlat.
[odkaz]
Avatar - _Karel_
AAAJeToSmotaný
_Karel_
| 18. 7. 2018 16:46
:yes:
Tak tohle je síla. Věřil jsem, že tohle období už mají za sebou. Kéž to někde v novinách rozmáznou! Tohle je idiocie, efekt pár desítek tisíc kč a pokud se to někde provalí, tak škoda za miliony.
AAAJeToSmotaný
Michal95
| 18. 7. 2018 17:26
O autě vím už od té doby, co to tam dali(cca. týden, v prvním inzerátu nezmiňovali po kom to je, ale vzhledem k ceně bylo jasné, odkud vítr vane), řešili jsme to ve skupině italských aut na fb, a včera jsem se rozhodl, po tom, co uveřejnili druhý inzerât s tím, že je to po Havlovi, napsat do Černých Ovcí, aby se to dostalo do médií, ale moc tomu nevěřím, že tento námět na díl vezmou v potaz ;-\
Avatar - _Karel_
AAAJeToSmotaný
_Karel_
| 18. 7. 2018 17:44
Obávám se, že jsou příliš dobří inzerenti, že se do toho nikomu nebude chtít. ;-\
Avatar - kari.laz
AAAJeToSmotaný
kari.laz
| 18. 7. 2018 18:12
Mohli by se toho chytit alespon tady na auto.cz a jit tomu trochu po krku.
Avatar - lordlord
AAAJeToSmotaný
lordlord
| 18. 7. 2018 18:59
počítadlo přetočí zpět a řeknou, že se zaměstnanec v inzerátu upsal, nikdo nic nedokáže
Avatar - kari.laz
AAAJeToSmotaný
kari.laz
| 18. 7. 2018 16:46
Tak jestli to je opravdu tak, tak to už je hodně přes čáru. Auto, které může mít díky původu celkem zajímavou cenu jako originál a on to stočí. Doufám, že pokud to je pravda, dostane se to ven a media to rozmáznou. Konečně by se mohly ledy hnout.
Avatar - KANKUNEN
AAAJeToSmotaný
KANKUNEN
| 18. 7. 2018 16:53
Ondrisi, super práce. Podvod jako prase. * cookies
AAAJeToSmotaný
Mig_35
| 18. 7. 2018 17:03
Kdo lže, musí si pamatovat:)))
Ale auto.cz je seriózní server, takže na tento šlendrián upozorní a bude z toho velký článek upozorňující na nekalé prakticky AAA auto :yes:
Avatar - J@...
AAAJeToSmotaný
J@...
| 18. 7. 2018 19:28
To by mohl být pěkný námět i pro Novu. ;-)
AAAJeToSmotaný
Nery
| 18. 7. 2018 20:06
A kde se AAA chlubí tím, že má najeto 140 tkm? Doufám, že bernou mincí není info novináře...
Avatar - _Karel_
AAAJeToSmotaný
_Karel_
| 18. 7. 2018 20:32
Ne, bernou mincí je to, co řeknou AAAAuto.

Když v tom autě jezdí a několikrát ten údaj zmíní, asi si to z prstu necucali. Leda, že by si spletli 31 a 140 - to jsou klávesy hned vedle sebe.
AAAJeToSmotaný
Nery
| 18. 7. 2018 20:44
Teď jsem našel diskuzi na lanciaklubu z roku 2006 a baví se tam o 30.000 km, v tom to článku, který je v odkazu je více blábolu, proto se ptám, kdo ví, že to auto reálně mělo najeto už 140.000 km?
Avatar - _Karel_
AAAJeToSmotaný
_Karel_
| 18. 7. 2018 20:57
Já našel tohle:[odkaz] . Kluk tam sice píše, že už od začátku stála v áčkách se 30tkm, ale že na googlu našel i na jejich stránkách údaj 140tkm.
AAAJeToSmotaný
Gordon
| 19. 7. 2018 09:56
Zde:
[odkaz]
Avatar - grifith
AAAJeToSmotaný
grifith
| 18. 7. 2018 20:44
Hádej : [odkaz]

Jsou to prostě idi.ti, toto nemá obdoby, snad to někdo slušně rozmázne. Poděkování redakci za přínosný článek, konečně se tu ukázala áčka v tom správném světle. ;-)
Avatar - _Karel_
AAAJeToSmotaný
_Karel_
| 18. 7. 2018 20:50
Redakce nic neukázala. Ukázal Odan.
Avatar - grifith
AAAJeToSmotaný
grifith
| 18. 7. 2018 20:54
Omlouvám se Odanovi, máš pravdu
AAAJeToSmotaný
Nery
| 19. 7. 2018 11:17
Ve výše uvedeném článku je uvedeno, že Havel s Lancií v prvním roce najel 2000 km a v roce 2011 měl vůz najeto 31.000 km. Kde je tedy problém?
Avatar - grifith
AAAJeToSmotaný
grifith
| 19. 7. 2018 11:28
Problém je v tom, jak se to začíná zamotávat... Článek z roku 2011 do včerejšího dne uváděl cifru 141 tisíc a není důvod, proč by si to měli tenkrát vymýšlet. Pochybuji, že někdo z áček tenkrát neměl možnost text korigovat.... Po sedmi letech si redakce zcela náhodou vzpomene, že uvedla chybu a tak to změnila. Na čí přání? To si opravdu tak živě pamatují, že tenkrát zalhali? Nebo jsou tlaky teď trochu jiné...? Nechám to koňovi, ten má větší hlavu, já si o prodejci myslím své.
AAAJeToSmotaný
Nery
| 19. 7. 2018 11:32
Já jsem v AAA několik let pracoval, takže dobře vím, jak to tam v době mého působení chodilo a většině diskutujících se o tom ani nezdá, ale na takovéto auto by nikdo ani nesáhl... Nicméně mi teď volali z AAA (ucházel jsem se včera jako zájemce) že Kappa je bohužel již prodaná
:-)
AAAJeToSmotaný
Gordon
| 19. 7. 2018 13:23
To je husty. Oni to v tom sedm let starém článku fakt během dneška změnili >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
AAAJeToSmotaný
_Karel_
| 19. 7. 2018 13:58
Tak tak. Asi to nerozlouskneme.
Avatar - rokyta.p
AAAJeToSmotaný
rokyta.p
| 18. 7. 2018 22:45
Dobrý úlovek!!! Já bych si od té jateční krávy Topolové sice nekoupil ani použité ponožky, ale todle tomu autu dělat nemuseli. Jen to znova, znova a znova potvrzuje letitý charakter, který se vůbec nemění, jen se snaží schovat za marketing. Stejně jako proč museli mít Cebii pod palcem. Stále platí, že do AAA ani na záchod. Mimochodem Thema, Croma, XM měli něco do sebe.
Avatar - Otrava
AAAJeToSmotaný
Otrava
| 18. 7. 2018 23:43
Na druhou stranu, zmínky o těch 140tis je sice napsané v pár článcích, ale nikde není žádné průkazné foto. Vcelku by mě zajímalo vyjádření AAA. I když je mám spíš za podvodné kolotočáře, stáčení u tohohle kusu mi přijde jako neskutečný nesmysl, který jim může nejspíš akorát tak ublížit.
Avatar - JirkaV8
AAAJeToSmotaný
JirkaV8
| 19. 7. 2018 00:11
ublížit? ale StB Bureš se už taky nebojí, dobře ví, že jak přesáhnou určitou mez, tak můžou naprosto všechno.
AAAJeToSmotaný
David_456
| 19. 7. 2018 10:30
[odkaz]

odkud víte, že auto mělo v roce 2011 140tis km? Tady v článku z roku 2011 uvádí idnes.cz také 31tis km
AAAJeToSmotaný
Tomputer
| 19. 7. 2018 11:07
Je zajímavé, jak najednou redakce IDnes změnila 7 let starý článek :-! viz. dodatek na konci:
"Vážení čtenáři, v původní verzi textu byl uveden chybný údaj o najetých kilometrech tohoto vozu. Auto má nyní najeto něco přes 31 tisíc kilometrů. Podle původní servisní knížky mělo v roce 2005 najeto necelých 27 tisíc kilometrů. V roce 2006 ho koupil Anthony Denny, zařadil ho do své sbírky a od té doby prakticky nejezdilo."
AAAJeToSmotaný
Nery
| 19. 7. 2018 11:12
Koukám teď na výše uvedený odkaz a v článku je uvedeno 31 tkm. Nebylo tam včera 140000?
AAAJeToSmotaný
Ter Leeloo II
| 25. 7. 2018 17:22
Kdyby nekdo pochyboval o nekdejsi verzi clanku, tak pojdme zapatrat v iternetovych archivech ...

[odkaz]

Aneb jak tento clanek (a web) vypadal 7.1.2012.
Stáčeči z AAA
Neurotic
| 18. 7. 2018 17:06
Tak to se stáčeči z AAA vyznamenali >:D Asi zapoměli, že se v novinách chlubili tím co koupili >:D Doufám, že jim to omlátíte o hlavu nebo sem už nikdy nevkročím :-!
áčka
dominikferstel
| 18. 7. 2018 17:07
jako minule jsem v áčkách byl pořídit insignii a pár historických kousků tam taky měli >:D ale to spíš mají podle mě, aby nalákali zákazníky, aby dorazili do jejich autobazaru
AAA šmejdi
looping
| 18. 7. 2018 17:11
lháři prolhaní

ale třeba k tomu dají ten papír potvrzující výměnu odometru kvůli závadě.... ne?
Avatar - euro89
AAA šmejdi
euro89
| 18. 7. 2018 18:37
Pochybuji, ze by to bylo vymenou tachometru. Nevim presne, jak je to u Kappy, protoze moje Lancie maji jeste klasicke pocitadlo, ale v praci u Benze se pri vymene budiku (zpravidla se meni cela ta kaplicka se vsemi budiky) u tech modernich digitalnich pocitadel nastavi spravna hodnota pres originalni diagnostiku. Hadam, ze v autorizaku Fiat/Lancia se to dela stejne.
Jak se rika, zvyk je zelezna kosile a tady jednou v AAA zapomneli, ze tohle konkretni auto uz bylo v mediich prezentovano a proste ho nechali projit tradicnim predprodejnim procesem. >:-[]
AAA šmejdi
looping
| 18. 7. 2018 19:03
Tak samozřejmě to jsme dva, kdo o tom pochybuje. S tím papírem jsem narážel na článek
[odkaz]

Viz tato pasáž, pokud to nechcete číst celé: Zajímavé je také zákonné opatření proti manipulaci s tachometry, které samozřejmě nikomu s ničím nepomůže a které přenáší riziko naopak na toho, kdo si auto s vadným tachometrem koupí. Hrozí vám pokuta do 10.000 Kč, pokud nepředáte stanici technické kontroly doklad o tom, že váš tachometr ve vašem autě změněn (a to včetně případů, které jsou opodstatněné a legální, například při výměně palubní desky), protože ten papír ztratíte nebo zapomenete doma. Tuto pokutu může dostat i ten, kdo si auto se zfalšovaným tachometrem koupil, přijede na STK a neví o tom, že má zfejkovaný tachometr, o čemž pochopitelně nemá papír.
Avatar - euro89
Lancia Kappa
euro89
| 18. 7. 2018 19:13
Krasny auto, pamatuji si ji jeste z dob, kdy stala jako nova v autosalech (bohuzel ne v ceskych) a tenkrat to bylo moje auto snu. Bohuzel cas ukazal, ze v interieru se setrilo oproti Theme vic, nez jen na pouziti praveho dreve a tak treba madla dveri nejsou zdaleka tak kvalitni a bytelny jako u predchudce. Zlepsila se ale zase antikorozni ochrana a nove petivalce mely krasny zvuk. Navic muj subjektivni pocit pasazera je, ze ani v dnesnich nejdrazsich modelech nemecke "premie" nejsou sedacky tak pohodlne, jako je mely Kappy. Zatimco vsak Thema patrila sveho casu k absolutni spicce vyssi stredni tridy, tak Kappa uz na svou tehdejsi konkurenci v nekterych oblastech ztracela, coz se v kombinaci s tehdejsi politikou Fiatu podepsalo na tretinovych prodejich oproti Theme a vyraznemu poklesu podilu na trhu.
Dneska je i diky aroganci Fiatu v oblasti nabidky nahradnich dilu tezsi sehnat peknou Kappu, nez peknou Themu. Kappa byla dlouho prehlizena, ojetiny se prodavaly za par set euro a dneska je situace na trhu asi takova: 95% aut na prodej jsou vylitany sroty za par supu, ktery nikdo nechce. A pak je opravdu velmi malo hodne zachovalych kousku, ktere jdou s cenou nezridka pres 10tis. Euro (pekna Coupe na tehle cene teprve zacinaji). Specialne Kappa SW s funkcnimi nivomaty je k nezaplaceni.
Tech 400tis. Kc za tu Havlovu by asi melo smysl pro nekoho jako investici, prip. pro nejakeho fanouska Lancii, ktery mel k Havlovi blizko. Ovsem jen, kdyby se jednalo o originalni stav. Ten stoceny tachometr je za me 50% z ceny dolu. :-!
Ja k Havlovo politice nikdy blizko nemel, tudiz jde ta historie auta stranou a zustava tu jen modra Kappa se ctyrvalcovym turbem, celkem normalni vybavou a evidentne stocenym tachometrem za vic nez 15tis. Euro. Pritom asi za 12tis. byla nedavno v Italii na prodej paradni Kappa SW po faceliftu s petivalcovym turbem, maximalni vybavou vcetne xenonu ci kuze Poltrona Frau, funkcnimi nivomaty a opravdu dolozenou historii.
Lancia Kappa
Arese
| 18. 7. 2018 20:09
Kdysi jsem byl Kappou vezen na služební cestě po Itálii, takže jsem si ji vyzkoušel jenom jako zadní pasažér, ale dodnes si pamatuju, že se vzadu sedělo naprosto parádně, jako v nějaké luxusní sedací soupravě a na zvuk jejího benzinového pětiválce si taky pamatuju dodnes! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - J@...
Vy jste všichni
J@...
| 18. 7. 2018 19:27
blbí!!! Anhony Denny od roku 2011 s Lancií ve své soukromé sbírce prakticky jenom couval, tak co se všichni divíte? Toník je přece rovinovej chlap, už se totiž pomaloučku zapomíná, co dělali se zákazníky před 5ti 7mi 10ti lety. A nikdy na něho nedošlo.
Vy jste všichni
cascadia
| 19. 7. 2018 10:37
Jak to projde AAA, je to +- na odpis. AAA nechceme :no: :no: :no:
AAA v praxi
Arese
| 18. 7. 2018 20:05
V Áčkách bych si nekoupil ani koloběžku, ale to asi každý, který má o českém dění v automobilové branži alespoň nějaký přehled... :-O 8-s :no:
P.S. Jinak k té Kappě - prostě nádherné auto jednoho z našich dvou nejlepších prezidentů! :-) :yes: :yes: :yes: (tím druhým mám samozřejmě na mysli T.G.M., aby náhodou nevzniklo nějaké nedorozumění).
nejvetsi pododnici v cesku hned po vlade..
Petriso
| 18. 7. 2018 20:45
u techto podvodniku neco koupit? to je sebevrazda.

zavazoval jsem loni u nich koupit octavii nebo superba. vsechna auta ale co nabizely byla fiktivni a zadne neexistovalo. sledoval jsem jejich nabidky dva mesice a jakmile zadali zajimavou tak hned volal a nikdy nebylo ani k videni ani ke koupi
Nemyslim si, ze je to stoceny
Atila_
| 18. 7. 2018 20:52
Nerekl bych, ze je to stoceny, spise v tom puvodnim clanku napsali tehdy blbost. Jednak by to nemelo smysl, protoze cenu auto by to nezvysilo, ta je uplne v necem jinem a jednak kdo by s tim ty kilometry najel? Havel rozhodne ne, ten jako prezident nemel cas nikde moc drandit a Anthony Denny si to nekoupil na jezdeni, na tom mel jine kary v uplne jine cenove kategorii, ten si to koupil jen jako trofej po Havlovi. Pamatuji si, ze to auto bylo vystavene na autosalone AAA, nikdo s tim nejezdil, i v clanku zminuji ze jim ho pujcil k testu jen s velkyma kecama.
Nemyslim si, ze je to stoceny
Nery
| 18. 7. 2018 21:00
Naprosto souhlasím
Avatar - _Karel_
Nemyslim si, ze je to stoceny
_Karel_
| 18. 7. 2018 21:09
Havel s tím měl jezdit i na svůj barák v Portugalsku. Za 9 let 30tkm mi přijde jako nesmysl.
Nemyslim si, ze je to stoceny
Atila_
| 18. 7. 2018 21:18
Pokud je clovek prezident a ma limuzinu s ridicem, kteri ho vozi vsude a navic rozhodne nema prebytek volneho casu, tak za ty dva tydny v roce kdy ma volno a nekam si (s ochrankou v zavesu) vyrazi toho az tak moc nenajede.
Avatar - _Karel_
Nemyslim si, ze je to stoceny
_Karel_
| 18. 7. 2018 21:25
A pokud je prezident vášnivý řidič a rád jezdí svým autem (a ochranka za ním), nevypadá 15tkm ročně nijak zvláštně. Na rozdíl od 3000km ročně.
Zbytečná debata, nikam nevede.
Novináři - nadšenci - neměli důvod si vymýšlet. Stejně jako chlapík z mého odkazu, který našel i na stránkách AAAAuto údaj 140tkm.
Áčka ten důvod mají přece jen jasnější.
Nemyslim si, ze je to stoceny
Atila_
| 18. 7. 2018 21:37
Acka ten duvod nemaji vubec zadny, protoze dvacet let stara Kappa co ma najeto 140.000 km ma uplne stejnou cenu jako Kappa co ma najeto 35.000 km, protoze ma hodnotu pouze pro sberatele a pro nej je dulezitejsi skutecny stav a puvodnost nez cislo na tachaci. V tomhle konkretnim pripade navic ta cena stoji a pada s Havlem, to jaka a jak moc jeta ta Kappa je uz je vyrazne sekundarni.
Avatar - JirkaV8
Nemyslim si, ze je to stoceny
JirkaV8
| 19. 7. 2018 00:08
Vzhledem k tomu, že áčkám se nedá věřit naprosto v ničem, tak si myslím že mají máslo na hlavě dokonce i v tomdle případě. Víš ono pan Hrudník nebo Topol se taky někdy rádi rozvykládají jak je třeba se "umět pohybovat v šedé zóně" a "co není zakázáno je povoleno" a jiné. Pan Havel asi tolik nezabíral, tak se udělal raritní pan Havel nooo, zvyk je přece ženezná košile. Nechytíš konkrétní osobu za packu, neprokážeš úmysl. Dyť to jde přece tolik let a kolik to nese.
stoceni tacho
SamanAR
| 19. 7. 2018 13:25
odhalit stocene tacho by v tomto pripade nemel bejt as tak velkej problem, to auto muselo pred odkupem v AAA nekolikrat na technickou (minimalne 2x) a nebo bylo jiste i nekolikrat v servisu treba na garanckach, a vsude tam budou udaje o aktualnim najezdu v dobe toho ukonu

mimochodem pokud se timto nebudou na auto.cz zabejvat a coby novinari dohledavat a stourat, jasne tim daj najevo co jsou zac a jak jsou pro ne ctenari duleziti
Po havlovi? NE!
audis
| 19. 7. 2018 22:26
Po Havlovi? Fuj! Ani korunu. byť auto je typově krásné.