Novinky
To azse tady bude sráááááček jak ve fekálním voze... Dinar, GTI, FX, 507... Už teď mi z toho je zle...
P.S. ALe jsem to ale šťastný.... že BMW něco z té své uber techniky přenechá takovým loserům jako je Fiat. Je to od nich krásné, dobročiné gesto. Haleluja
P.S. ALe jsem to ale šťastný.... že BMW něco z té své uber techniky přenechá takovým loserům jako je Fiat. Je to od nich krásné, dobročiné gesto. Haleluja
Místo aby ses hrabal v těch vlastních sra.čkách, tak by sis měl ten článek raději přečíst. 😉
Sebe si do toho výčtu zapomněl zařadit a to i přesto, že jsi jako první s těma sra*kama tady (doslovně) začal.
Vidím, že jsi po deší odmlce a dušování se, že diskutovat o hromadách plechu, je k ničemu, opět ve formě.
Vidím, že jsi po deší odmlce a dušování se, že diskutovat o hromadách plechu, je k ničemu, opět ve formě.
Čo tak prestať sa zaoberať hovadinami a písať radšej trochu k veci? Fekálny je tu zatiaľ len tvoj príspevok...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboj, za chvíli se tu dočteš, že "Aby Fiat udělal malé auto, musel se připlazit o pomoc k BMW." Přesně tohle (nebo podobný sra.nec) totiž nedávno kdesi napsal GTI o spolupráci PSA & BMW na benzínových motorech. 😄 Ber to s odstupem, kolem BMW je prostě kult, který spousta lidí uctívá. Je to jako hádat se se Svědky Jehovovými.
Tím nechci říct, že by BMW byla špatná auta - to v žádném případě. Jenže to, o čem píšu, už s (nepochybnou) kvalitou vozů BMW moc nesouvisí.
Tím nechci říct, že by BMW byla špatná auta - to v žádném případě. Jenže to, o čem píšu, už s (nepochybnou) kvalitou vozů BMW moc nesouvisí.
neviem ako vy, ale ja sa na Alfa MiTo Works celkom teším :-! >😒]
Prostě BMW bude čerpat z úspěchů Fiatu ve zmiňovaném segmentu, budou spolupracovat, protože je to výhodné pro obě dvě strany, psát tady dinarovsky s jakýmsi despektem vůči lídru této kategorie svědčí o malosti a neznalosti.
(k tomu se dá připojit jediné prodinarovské, bmw je nejlepší..)
(k tomu se dá připojit jediné prodinarovské, bmw je nejlepší..)
Psát ádvojkovsky je synonymem nepochopení, třeba toho, co napsal někdo jiný.
Sorry kámo, s tým pochopením a pridávam že aj akceptovaním) názoru niekoho iného začínaš, predpokladám, od seba... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Počúvaj ty chmuľo, skôr ako začneš vyťahovať akademické tituly, naštuduj si trošku histórie >😒] Zvlášť pasáž o Uhorsku, aby si zase netvrdil, že Čechy boli súčasť Uhorska >😒] Ty mamľas😄
K celé téhle debatě můžeš dostat jedinou radu. Přečti si původní příspěvek Kubase, a mou následnou reakci. Snad ti dojde, že tvoje hysterie (prémie, subprémie, odborníci atd.) byla zbytečná.
Co se týká názorů ádvojky, nevím co je na nich k nepochopení, jsou celkem triviální, s jejich akceptováním mnou počítat nelze, ale řekl bych, že toho už sis mohl všimnout.
Co se týká názorů ádvojky, nevím co je na nich k nepochopení, jsou celkem triviální, s jejich akceptováním mnou počítat nelze, ale řekl bych, že toho už sis mohl všimnout.
No, ja by som Fiat rozhodne nepodcenoval co sa techniky tyka...nebol to nahodou koncern Fiat, kto prisiel s modernymi Common-railami? Tusim ano.
O dizajne nema zmysel pisat, Fiat proste auta (az na niektore modely) vie, a hlavne male.
Okrem toho, nebol to Fiat, kto masivne zacal zavadzat pozinkovane karoserie uz v malych triedach? Aj ked som si nie isty, ale tusim uz Tipo ju malo...
Myslim, ze to bude plodna spolupraca a je to uplne logicky krok,ze automobilky spolupracuju.
Naozaj nerozumiem tym predsudkom voci Fiatu...mimochodom, keby to bola pravda a koncern Fiat by bol velka kopa ..........., tak BMW by s nimi nic neriesilo.
O dizajne nema zmysel pisat, Fiat proste auta (az na niektore modely) vie, a hlavne male.
Okrem toho, nebol to Fiat, kto masivne zacal zavadzat pozinkovane karoserie uz v malych triedach? Aj ked som si nie isty, ale tusim uz Tipo ju malo...
Myslim, ze to bude plodna spolupraca a je to uplne logicky krok,ze automobilky spolupracuju.
Naozaj nerozumiem tym predsudkom voci Fiatu...mimochodom, keby to bola pravda a koncern Fiat by bol velka kopa ..........., tak BMW by s nimi nic neriesilo.
Zapomente na znacky, vase pristi auto si zvolite jen podle techniky a kvality a ne podle znacky. Znacka je dnes bez vyznamu. Zadna automobilka dnes auta nevyrabi, ale jen montuje, nejsou zadne slevarny a nebo vyroba sedacek v automobilkach, takze se muze stat, ze mate sice ruzne znacky, ale komponenty jsou naprosto stejne, od elektroniky az po motory. V podstate nedava smysl se dnes zaobirat znackou, ale jen technikou. Kvalita je diky robotzovane vyrobe priblizne vsude stejna. Za nejaky cas bude samozrejme i v Cine o to se nase zapadni hospodarstvi uz stara leta a prodava se za nizkou cenu jen aby mohla zvysit kvantitu a tim svuj obrat. Mraky aut v cinskych mestech jsou toho dukazem.
Romantika automobilek (jestli tu nekdy vubec byla) je proste pryc a hadat se o tom je :no:
Mozna, ze i romantika jezdy autem je definitivne pryc i kdyz na tom stale nejak lpime. Svet se proste zmenil a my ocividne nejsme o moc chytrejsi ;-\
Romantika automobilek (jestli tu nekdy vubec byla) je proste pryc a hadat se o tom je :no:
Mozna, ze i romantika jezdy autem je definitivne pryc i kdyz na tom stale nejak lpime. Svet se proste zmenil a my ocividne nejsme o moc chytrejsi ;-\
To, že mají automobilky dodavatele, kteří pro ně vyvíjejí a dodávají komponenty jako elektronika, sedadla, přístrojové desky či jinou výbavu je zcela normální a vždy tomu tak bylo. Tedy jak 80. tak 90. letech. Pro příklad člověk nemusí chodit daleko. Škoda v Mladé Boleslavi vyrábí jak motory, tak převodovky a samozřejmě celé karoserie, podvozky,... Automobilka si dokonce sama vyrábí raznice na lisování plechu karosérií,...
Kvalita výsledného produktu závisí samozřejmě i na finální montáži. Ale co je důležité, z jakých dílů je vůz sestavován. Tedy kvalita produktu se odvíjí už od návrhu jednotlivých komponent, od inženýrského přístupu! A zde se italské a německé automobilky dost odlišují. Kdy německé dbají na detaily a promyšlenost. A i když se některé automobilky chlubí tím, že zvýšili kvalitu vozu díky kvalitnější montáži a zvýšením počtu výstupních kontrol, jde jen o jednu stranu mince. Myšlení svých inženýrů a přístup ke konstrukci nezmění ze dne na den.
Dost pochybuju, že se Mini a GPunto bude vyrábět na stejné lince, půjde jen o sdílení některých komponent na podvozku + podlahové plošiny. Ostatní věci ohledně konstrukce Mini budou zcela v režii BMW a to v četně ladění vozu (viz odlišné naladění podvozků Corsa vs Punto, při shodném použití některých komponentů). Cena těchto dvou vozů bude také dost rozdílná a tak si BMW určitě nechá v záloze dražší technická řešení.
Ten kdo tady rozdává zkušenosti je především BMW, jež na oplátku získá nižší náklady na vývoj nového vozu.
Kvalita výsledného produktu závisí samozřejmě i na finální montáži. Ale co je důležité, z jakých dílů je vůz sestavován. Tedy kvalita produktu se odvíjí už od návrhu jednotlivých komponent, od inženýrského přístupu! A zde se italské a německé automobilky dost odlišují. Kdy německé dbají na detaily a promyšlenost. A i když se některé automobilky chlubí tím, že zvýšili kvalitu vozu díky kvalitnější montáži a zvýšením počtu výstupních kontrol, jde jen o jednu stranu mince. Myšlení svých inženýrů a přístup ke konstrukci nezmění ze dne na den.
Dost pochybuju, že se Mini a GPunto bude vyrábět na stejné lince, půjde jen o sdílení některých komponent na podvozku + podlahové plošiny. Ostatní věci ohledně konstrukce Mini budou zcela v režii BMW a to v četně ladění vozu (viz odlišné naladění podvozků Corsa vs Punto, při shodném použití některých komponentů). Cena těchto dvou vozů bude také dost rozdílná a tak si BMW určitě nechá v záloze dražší technická řešení.
Ten kdo tady rozdává zkušenosti je především BMW, jež na oplátku získá nižší náklady na vývoj nového vozu.
Aneb, blahoslavení chudí duchem.. Ale přesně takové lidi dnešní obchod a marketing potřebuje... Takže v pořádku... Tento názor je zcela pochopitelný... Corsa je úplný drak, za to GP je totální *... Jinými slovy
Úplný súhlas. S jedným dovetkom. Lisovacie nástroje si automobilka sama nevyrába. Objednáva si ich konštrukciu a výrobu všade na svete, tak ako celáý koncern VW. Na Slovensku, v Španielsku, Kórei, dokonca v Indii. Za všetkým sú peniaze.
Lisovací stroje jsou samozřejmě od příslušných firem, ale raznice či přípravky si právě Škoda v Boleslavi vyrábí sami. Byl jsem přímo v hale, ve které výroba probíhá. Nejdříve se zkušebně vyfrézuje tvar do polystyrenu a ve finále do obrovského bloku železa (váží až 60 tun), pak se výsledná forma ručně dočišťuje. Byl jsem tam v době, kdy probíhala příprava výroby nového Superbu.
To že se spojili ve společném projektu BMW a Fiat značí to, že jsou na světě pořád inteligentní a myslící lidé! O čem ta spolupráce vlastně je? Je o tom, že dvě svébytné firmy spojí své síly dohromady a za úspory značných finančních prostředků přivedou na svět nový produkt potažmo nový model auta! Tato spolupráce je jistě oboustraně výhodná a obě dvě strany na tomto řešení jistě vydělají nemalé peníze jinak by to nedělali! 😉
Bravo BMW, bravo FIAT! 😉
Bravo BMW, bravo FIAT! 😉
No, to jsou konce... jak tak na to koukám, když kolem tebe pojede auto s logem FIAT na pření kapotě, tak úplně jistej si tím fiatem už bejt nemůžeš. Jo, je to pochopitelné, Fiat postupně zjistil, že tlaku okolí nelze odolat. Nezbývá, než otřít tři slzy (pamatuješ na ty zadní blinkry, ne?) a rovnejma nohama vskočit do spolupráce, tu s PSA, tu s GM tu s BMW, časem možná i dacia helfne...
Pokud tu snad někdo začal jásat, že volanty do nové sedmy se budou brát z pětistovek... pak nelze než doporučit klid a mokrej hadr na čelo. Podrobně si přečti článek. Ten ti dokonale osvětlí kdo má v tomhle pokeru vyšší kartu...
Pokud tu snad někdo začal jásat, že volanty do nové sedmy se budou brát z pětistovek... pak nelze než doporučit klid a mokrej hadr na čelo. Podrobně si přečti článek. Ten ti dokonale osvětlí kdo má v tomhle pokeru vyšší kartu...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já myslím, že hadr na čele schází tobě, a hlavně ten článek si pořádně přečti, abys tu nepsal nesmysly, nýbrž se vyjadřoval o daném tématu v automobilové rétorice, totiž takovejch, kteří se tu dalekosáhle vyžívají v psaní referátů, ovšem bez jakékoliv souvislosti s auty je tu dost.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Místní e😜erti asi budou již dokonce věků psát, že Fiat 500 je propadák, který nikde není vidět, ale realita se ubírá jiným směrem.... Brzy již i německý drzek bude sedlat Coopera S s logem Mini, iluzí BMW a technikou Fiatu >😁
Anebo si, Kubasi, přečti ten článek znova, třeba ti dojde, o čem se tam vlastně píše. 😉
Ten druhý odstavec je ale jen zbytečné ublíženecké pobrekávání, pojmy premie nebo subpremie mají těžko nějakou souvislost s tím, o čem je řeč.
>😁
Klišé je to cos napsal ty: Jednoznačně lepší.. (dnes už nelze tvrdit)
Videl si už svoje stránky www.507.***??? >😒]
P.S. ospravedlňujem sa miestnym rýpalom za možné drobné nezrovnalosti, je to už dávno.
Směju se tomu jak se BMW "rve" s Fiatem, a už na to nemá sílu, vzdává to a vytahuje bílou vlajku spolupráce. Tedy, směju se Kubasově vývodům, které tu napsal pod dojmem článku. Že to vypovídá jen o neznalosti tržního postavení BMW a Fiatu a neznalosti motivů a mechanismů vedoucích ke spolupráci různých automobilek, je víc než zřejmé, ale ono stačí si přečist ten článek, jak se věci mají, v něm je. A pokud někdo není schopen pochopit tento text, může zkusit Klaudiovo vysvětlení, vystihl to celkem přesně.