Letošní ročník bude pro automobilku ve znamení prezentace nového modelu Škoda Superb. Celkem bude v rámci celé Tour k vidění na 250 vozů Škoda všech modelových řad.
Ten fotbal by asi neměl bůhvíjakej přínos s výjimkou teda sponzoringu MS nebo ME, ale to už asi je hodně velký sousto. Nicméně sponzorování nějakého většího tenisového turnaje by jistě zvedlo prestiž Škody. Zejména se zaměřit na potenciální trhy, kde není tak populární cyklistika a hokej...
No jo, ale nemůžeš srovnávat MS v hokeji a ve fotbale. Diametrálně se liší náklady a sledovaností. Možná budu kecat, ale co si pamatuju tak Hyundai vyšlo MS na nějakých 250 milionů Eur a to už je opravdu pěknej ranec. Škodovka by na to sice finančně měla, ale jak by to obhájila u akcionářů? Stejně tak by to bylo plýtvání peněz, protože Škodovka není celosvětovým prodejcem => neefektivní zacílení reklamy.
No jo, ale nemůžeš srovnávat MS v hokeji a ve fotbale. Diametrálně se liší náklady a sledovaností. Možná budu kecat, ale co si pamatuju tak Hyundai vyšlo MS na nějakých 250 milionů Eur a to už je opravdu pěknej ranec. Škodovka by na to sice finančně měla, ale jak by to obhájila u akcionářů? Stejně tak by to bylo plýtvání peněz, protože Škodovka není celosvětovým prodejcem = neefektivní zacílení reklamy.
Řekl bych, že fotbal je cenově trochu někde jinde. Rekord v návštěnosti drží stále Pražské MS v hokeji s něco přes půl milionem diváků. Letos na Euru to bylo 821.226 platících diváků a o televizních ani nemluvě. Takovej ital, francouz, španěl apod. má hokej na háku ;-)
Tenis sponzoruje dalších několik automobilek i např. Kia, Porsche...víc už si nevybavuju. Mercedes určitě nemá na tento sponzoring monopol, vše řídí trh, takže když dá Škoda víc a smluvně to lze akceptovat, tak proč by nemohla být generálním sponzorem nějakého většího turnaje. Já nevím jakou má Škoda dlouhodobou marketingovou strategii, ale spolupráce s Tour se naproti dopingovým skandálům jeví jako velice prospěšná. Skandály přitáhnou mnohdy víc lidí jak poctivá reklama. Tento risk Škodě vyšel.
Jasný souhlasím, já to myslel tak pokud by si to chtěl Mercedes pohlídat tak podle mě nebude mít problém dát kdykoliv víc peněz než Škoda. ALe to jsou teorie protože mě napadá do jaký míry poptřebuje Mercedes grandiózní reklamu ;-) Mercedes by se měl prodávat sám >:D >:D
Dnes uz snad na celom svete sa kazdy den stretavaju ludia s reklamou SKODY. A napriek tomu jej globalne pradaje su niekde na konci ...tak ako to je????
Škoda roste každým rokem, svoji produkci bezproblému vyprodá a staví další závody. Když je celkově malá kapacita, nemůžu objemem prodeje konkurovat. Už to chápeš?