Novinky
rokyta.p
3
Užitnou hodnotu má samozřejmě většina aut malou, ať nový krám nebo stará plečka. Je to web (aspoň se občas pokouší být) o autech, tak se o nich píše. Někteří z nás youngtimery pamatují, tak se to Důsa pokusil shrnout. Však kdo nechce kouká z okna a vyjádří se až bude článek o Louisově autě s dámským znakem ve znaku 😉
Přejít do diskuze
si z kraje 90. let přivezl alfu 75 právě s třílitrovým šestiválcem. Jelo to (v kontextu doby) neskutečně, moc pěkně ovladatelné auto, jízdně umělo udělat dojem, bohužel pro mně trpělo klasickým neduhem italských aut, dovolovalo pouze opičí posez a bylo... nehezké. Určitě se najde spousta obdivovatelů tvarů alf té doby, ale mě se prostě nelíbí, jsou to vysoké krabice s divně lomenými linkami, které dělají dojem, že se to auto rozpadá, každý kus karoserie je jakoby přilepený pod jiným úhlem.
Souhlasím s textem v tvém odkazu, "There’s not getting away from it, the regular Alfa 75 is an ugly car. However, it’s an easy fix, throw some motorsport aggression at it. Suddenly those squared off lines make sense and it looks pretty badass." >😁
Souhlasím se sousedem, že jedním z nejkrásnějších sedanů té doby byla AR164. Měla ovšem špatnou koncepci. AR75 uměla vypadat jako okruhové náčiní a tenkrát (91) ji měl otčím mé kamarádky, takže jsem se jen párkrát svezl, tuším že to byl dvoulitrový Twin Spark. Stříbrná a moc se mi líbila. Na obrázku tady však nijak vábně nevypadá >😒]
[odkaz]
No a 155 DTM, to bylo taky něco😒br /> [odkaz]
[odkaz]
No a 155 DTM, to bylo taky něco😒br /> [odkaz]
Mě se tady z těch hranatých 80tkových Alf líbí jenom 164. Ale jinak třeba 33 je podle mě taky vyloženě hnusná.