Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 23. 7. 2018 13:22
kombinace, osobně mám tu rezavou kůži s tmavým matným dekorem rád, plus hluboká modř exterieru, fajn. ;-)

Éčkem sedan už pár měsíců jezdím, většina z uvedeného v testu se dá přenést i na něj, co mi vadí ovšem nejvíc, jsou tzv. bezpečnostní asistenty, zejména brzdový, který reaguje nesmyslně a je jedno, na jakou citlivost je nastaven. Při každém předjíždění pípání, "jsi blízko auta před sebou" nebo situace, kdy mi v úzké zatočené ulici s krajnicí lemovanou zaparkovanými auty náhlým prudkým zabrzděním málem zlámal obě zápěstí, protože měl zato, že vrazíme do některého ze zaparkovaných aut. Že to jde i líp předvede třeba bmw, s G30, se kterou jsem stejnou ulicí projížděl xkrát se mi nic podobného nestalo. A bude hůř, ve faceliftu éčka už stejně jako u nového áčka nepůjde defaultně vypnout asistent jízdních pruhů... wtf!!
Ale tohle je spíš problém legislativy a metodik různých "bezpečnostních" testů a za udělovaných hvězdiček, protože obecně je éčko výborné auto, a zde testovaný 220d také s klidem označím za akt. nejlepší dýzlový čtyřválec na scéně. :yes:
Avatar - WinDiesel
Pěkná barevná
WinDiesel
| 23. 7. 2018 14:26
u BMW systém třeba nefunguje takže nereaguje >:-[] >:-[] >:-[] nebo mají sníženou citlivost že Ti to nebude v ulici zlobit ale když přijde na věc tak to zabrzdí se zpožděním nebo vůbec :'-(
ale moc se na ta nová auta netěším …. ty překvapovačky od asistenčních systémů jsou Emile nemilé :-|
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 23. 7. 2018 17:44
Oni možná vědí, že při kochání jízdou tihle piloti vjíždějí do protisměru a ohrožují protijedoucí vozidla. Takže jsem rád, že mercedes asistenčním systémem chrání i ostatní lidi okolo.
:yes:
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 06:08
Znovu, M-B má systém nesmyslně citlivý a zasahuje velmi brutálně. Navíc nejde vypnout!

To co jsi napsal je asi tak dobře, jakoby ti uřízli ruce, abys třeba někdy náhodou nezaškrtil manželku.
Avatar - Machýrek
Pěkná barevná
Machýrek
| 24. 7. 2018 07:30
V GLC mi mi brzdovy asistent dela totez co popisuje Dinar. Spis se leknes, nez ze bys za to varovani byl rad. A dela to i v mistech, kde nic neni, uz mam takovy dve, kde si kvuli tomu uz davam bacha, asi tam vede nejaka roura pod zemi.
Asistent jizdnich pruhu nastesti v aute nemam, ale v novym A, ktery jsem zkousel minuly tyden, byl naladeny tak brutalne, ze mas pocit, ze te neco z boku torpeduje.
Snad to nejak vyladi a zjemni.
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 08:02
Ano, máme doma nové A a hlavně asistent jízdy v pruzích nejde defaultně vypnout. Musíš to dělat při každém nastartování. Jeho (ne)fungování je jak píšeš brutální a největší slabinou auta 8-s
Avatar - Hammunasakra
Pěkná barevná
Hammunasakra
| 24. 7. 2018 08:06
Zajímavý = zkoušel si už C-HR? Nemáš pocit že v levnejch Toyotách je nastavení [odkaz] spíš lepší?
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 08:24
Mám pocit, že nejhorší nastavení má zatím M-B. Je to definice hysterie a v konečném důsledku je to nebezpečné způsobem, jak funguje.
Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 24. 7. 2018 08:27
Přesně, akorát tě to vyděsí, a je to problém čistě mercedesu, ostatní mají brzdový asistent taky, ale tak, vyloženě debilně, nereaguje v žádném jiném autě. To, že tyhle věci nepůjdou defaultně vypnout, považuju za největší průser příštích let, sedneš do auta, nastartuješ a pět minut budeš vypínat pítchoviny. 8-s
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 08:34
Do této chvíle jsem vždy přišel do auta, nastartoval, vypnul S/S a jel. Pokud sednu do A, tak ještě musím do menu a vypnout LA. Je to opruz, není to na jednom tlačítku, zkusím aspoň prokoumat, jestli se nedá někde umístit ikona.
Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 24. 7. 2018 08:39
Určitě ne, je a bude to tak schválně. Blbý je, že stejně to bude mít i E teď po fl, je to jak u blbejch na dvorku, kvůli nějakým pofiderním hvězdičkám.
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 09:03
U BMW to mám vypnuté a přesto v případě nebezpečí se aktivuje samo, ale citlivě.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 09:25
A nechceš si na závodění koupit jiné auto? To, že ti pohodlný stroj dovolí jet rychle, neznamená, že jedeš ohleduplně a nikoho neomezuješ. Jo, určitě se stane chyba a asistent reaguje přehnaně. Ale kolikrát uděláš chybu sám?

Já třeba dneska: Na startovním gridu na semaforech jsem zaujmul třetí pozici. Na pole position byl nějaký slimejš, který do zatáčky neustále zpomaloval, takže jsem se k němu přibližoval, až jsem musel uprostřed zatáčky skoro zastavit. Takže namísto mých 40 jsem projel POUZE 15-20 km/h... Taky by kolega řidič potřeboval vypnout?
:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 09:28
Přijdeš mi jako Barik a jeho semaforové nebo kruháčové story...

Nikdo tu o závodění nemluví, píšeme o nesmyslně hystericky a nebezpečně nastavených asistentech, které nejdou vypnout.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 09:37
Předpokládám, že "asistent" zasáhl při nějaké vysoké rychlosti - viz
"náhlým prudkým zabrzděním málem zlámal obě zápěstí"
To nemluvil o závodění?

A ono je to nakonec fuk. Hysterii tady předvádíte akorát vydva, co tady skuhráte, jak je všechno na * a jak musíte VŠECHNO vypínat. Doufám, že si taky poctivě vypínáte 4x4 trakční asistenty a ABS a airbagy >:D
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 09:48
Ne, mě třeba v ulicích města a při malé rychlosti. Mercedes špatně nastavil dva systémy, víš o tom kulové, ale budeš tu psát o airbagu.

Znovu opakuji, BMW má nastavení bezproblémové a dá se jednotlivě i balíkově vypnout.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 09:57
Asistenti ti zlámal zápěstí při malé rychlosti?
>:D
Pěkná barevná
Nonsens
| 24. 7. 2018 10:09
vymýšľaš si. Nepísal, že mu zlámalo zápästie, ale že takmer, a myslím, že všetci to pochopili aj ako nadsádzku. Malá rýchlosť je aj 50 km/h, skús v nej naraziť do steny a pokukaj si potom zápästia.
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 10:15
On kolega chlustek evidentně bude mít problém s chápáním textu a hlavní zábavou mu bude trollení ;-)
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:24
Zatímco vaší zábavou je skučení, jak jsou všichni asistenti na * a jak v pohodovém vozidle potřebujete předjet každého během 3 sekund kdykoli, i na úzké silničce plné děr
>:D
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 10:27
Jasně, trollík je to. Nikdo nepsal ani o předjíždění kdykoliv a na úzké silnici s dírami, ani o předjíždění každého.

Doporučuji ti šoupat nohama neználku a dál si závoď na semaforech :-!
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:30
Jj, ty mi tak budeš něco doporučovat... Hlavně pozor, ať si při pilotování nazlámeš ruce
>:-[]
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:20
Jakou rychlostí jelo to vozidlo a jak blízko bylo okolí, když se ten asistent rozhodl, že zasáhne?
Já si myslím, že pilot zkoušel alespoň trochu závodit - a je dost možné, že asistent vyhodnotil situaci tak, že v 90% se v takové situaci havaruje. Takže zasáhnul. Diskutér měl smůlu, že on v takových situacích umí jezdit bez havárie, takže se mu zdá, že asistenta nepotřebuje. Pak má možnost pilotovat jiný vůz. Tenhle je pro ostatní řidiče, kteří jezdí na pohodu.

Zkoušel jsi v 50km/h jet do pravoúhlé zatáčky s jedním jízdním pruhem? To už není malá rychlost, nebo jo?
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 10:26
Já si nemyslím, já vím, že tu plácáš o něčem, o čem nemáš ani páru...ty závodníku >:D
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:28
Tak určitě... Ty víš všechno... škoda, že to Mercedes vyrobil bez tvé konzultace
:-!
Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 24. 7. 2018 10:27
Buď jsi jen nepozorný, nečteš pořádně, domýšlíš si věci, které nikdo nepsal, a tím pádem reaguješ nesmyslně. A nebo jsi je blbý troll. Uvidíme. :-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 10:31
Je to pilot ze Semafor race ;-)
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:50
Popsal jsem ti to jako race, aby tomu rozuměl pilot tvého kalibru... Všude první, za každou cenu.
Normální člověk prostě sundá nohu z pedálu a zpomalí podle stavu okolního provozu.
:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 11:00
O závodění tady píše jen nějaký Chlustek, mě do toho netahej. >:D :-!
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 11:07
A jestlipak poznáš, kdo napsal tohle?

Při každém předjíždění pípání, "jsi blízko auta před sebou"...

...předjíždění na okreskách, kdy i na naprosto běžný a bezpečný předjížděcí manévr...

:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 11:53
Soudě podle příspěvků, kterými jsi se tu blýskl to asi nebude mít cenu, ale:

Kde vidíš zmínku o závodění? Možná optikou semaforového pilota, který má kulové najeto. Avšak předjíždění je běžné na všech komunikacích, ve všech věkových i řidičských kategoriích a rozhodně nejde o závodění.

Až nasbíráš zkušenosti jinde než na světlech, pak napiš. Do té doby je diskuze s tebou jen mlácení prázdné slámy. ;-) :-!
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 12:06
Taky to s tebou zkusím, projevuješ se jako bystrý chlapec...

Tvrdíte tady:
"Při každém předjíždění..." a "naprosto běžný... předjížděcí manévr..."

Na druhé straně se v servisech neobjevují kolony stejně postižených majitelů, naopak nejspíše se asistenti budou rozšiřovat více a více. Z toho vyplývá, že ti asistenti v běžných situacích nepanikaří a není pravda, že každé předjíždění s asistentem je riziko. A z těch faktů vyplývá něco z možností:
a) lžete a situace se vám nestávají - neboli trolíte.
b) nejezdíte normálně, ale jako rádoby závodníci, takže se vám běžně stávají situace, které se ostatním řidičům nestávají.
:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 12:10
Žeby dotčený zaměstnanec prodejce, který si občas může za odměnu zazávodit na semaforech? Jinak si tu troubovitost a jisté názorové omezení nedokážu vysvětlit. >:D

Myšlenku neudržíš, snad ti tedy připomenu, kde vidíš jen zmínku o závodění? U vás v servisu nikdo běžně nepředjíždí? :-!
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 12:14
Ptáš se: "Kde vidíš jen zmínku o závodění?"

Asi je potřeba zopakovat znova:
b) nejezdíte normálně, ale jako rádoby závodníci, takže se vám běžně stávají situace, které se normálním řidičům nestávají.

Už je tam vidět zmínka o závodění? Nebo mám rozebrat slovní základ slova závodníci?
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 12:19
Tak pozdravuj v servisu a pak mi najdi, kde píšu o závodění, nebo z čeho by to mohlo vyplývat. Pakliže tak usuzuješ ze slova "předjíždění", pak radši zůstaň v MHD ;-)
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 14:00
Vyplývá to jasně z faktů a z toho, že tobě se dějou věci, které nejsou normální a které ty označuješ za běžné.
;-)
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:34
No, škoda, že se nedozvíme i pohled ze strany asistenčního systému a jaké okolnosti vedly k zásahu...
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 10:13
Mě ne, psal o tom Dinar, ale soudě podle vlastních zkušeností s tímto přitrouble nastaveným asistentem by ke zranění bez problémů mohlo dojít.

Nepsal o jedné důležité věci, tou je předjíždění na okreskách, kdy i na naprosto běžný a bezpečný předjížděcí manévr umí systém zareagovat zabržděním a strhnutím volantu tak, že následky mohou být fatální. A věřím, že bohužel takové přijdou.
Pak se bude dlouho zametat pod koberec a nakonec v tichosti proběhne SW úprava.

Tohle M-B nezvládl a neměl by s nápravou otálet!
Pěkná barevná
stealth01
| 24. 7. 2018 13:38
Se divím, ze to dáváš. Ja bych ho už poslal do háje, to je takový ten smoula, který v každém řidiči vidí vraha rodin.
Připomíná mi to zcela normální předjíždění člověka s A8, na kterého můj soused (se kterým jsem jednou musel jet jeho Kangoo) reagoval tak, ze je to zase jeden spěchálek a ze je to *, kterých jsou plné hřbitovy.
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 13:44
Ostravak semaforowy...nedalo mi to ;-)
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 13:59
Hele, a nejsi ty náhodou takový ten týpek, co posílá do háje každého, kdo si dovolí nesouhlasit s tím, že v Mercedesu pracují idioti?
:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 14:02
Jasně a proto jeden parkuje u mě doma >:D Zchladni, M-B jednoduše špatně nakalibroval své systémy v nejnovější generaci. A mám obavu, že servisáci rozhodně toto selhání nebudou ventilovat do fabriky.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 14:08
No vidíš, že to jde napsat slušně, bez chlustání. Gratuluji!
>:-[]
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 15:04
Píšu to stále dokola... Nevím co je chlustání, ale nezní to nijak vábně.
Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 24. 7. 2018 08:36
Tak, pokud si myslíš, že brzdový asistent je tu od toho, aby zabránil srážce s protijedoucím vozidlem, tak zkus diskusi třeba na Žena a život.cz, tam by ses s tím mohl chytit.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 09:20
Nechceš to zkusit sám? Zmínil jsi i jiný asistent...
:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 09:26
Ty máš s asistenty v M-B jak velkou zkušenost?
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 09:40
A jak velkou zkušenost máš ty s programováním a statistikou?
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 09:49
Mám velkou zkušenost s nastavením asistenčních systémů v jiných značkách. Když to jde jinde ok, nevím proč M-B má takto bídný setup.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 09:55
Snad to bude lepší v další generaci... Když zákazníci nehlásí chyby, výrobci nemají zájem cpát peníze do zlepšení - to je všude stejné.
Ale poenta debaty byla, jestli jsou apriori všichni asistenti na * . Já tvrdím, že asistenti k pohodlným autům patří. A bez asistentů je možné koupit sporťáky k tomu určené.
;-)
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 10:09
"Éčkem sedan už pár měsíců jezdím, většina z uvedeného v testu se dá přenést i na něj, co mi vadí ovšem nejvíc, jsou tzv. bezpečnostní asistenty, zejména brzdový, který reaguje nesmyslně a je jedno, na jakou citlivost je nastaven. Při každém předjíždění pípání, "jsi blízko auta před sebou" nebo situace, kdy mi v úzké zatočené ulici s krajnicí lemovanou zaparkovanými auty náhlým prudkým zabrzděním málem zlámal obě zápěstí, protože měl zato, že vrazíme do některého ze zaparkovaných aut. Že to jde i líp předvede třeba bmw, s G30, se kterou jsem stejnou ulicí projížděl xkrát se mi nic podobného nestalo"

Hledáš-li pointu, je vypsaná výše. Ať si patří kam chtějí, problém je, že s nimi nic neuděláš. To je špatně.
Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 24. 7. 2018 10:24
Stěžuju si na hloupé nastavení brzdového asistentu, je to z textu naprosto jasné, každému, kromě tebe.
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 10:37
Napsal jsi taky o dalším asistentovi. Ten jsem chválil, že je to dobrá myšlenka... Možná zkus číst i celou větu, nejen prvních pár písmenek
:-)
Avatar - Dinar
Pěkná barevná
Dinar
| 24. 7. 2018 12:01
Aha, takže tro(t)ll. >:D
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 12:09
To ať si rozhodnou čtenáři sami.
:-!
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 12:12
No o M-B jsi nenapsal nic, o zmiňovaných asistentech nevíš ani zbla. Dozvěděli jsme se (my čtenáři) pouze to, jaký jsi borec na světelných křižovatkách.

Velmi cenné! >:D :-! :yes:
Pěkná barevná
chlustek_filtr
| 24. 7. 2018 14:04
Myslím, že jsem jasně napsal, že tlačit se na kufr kolegy řidiče, je chyba, které jsem se dopustil...
:-!

Ale borec tvého kalibru by ho hned na startu vypnul jako všechno, co obtěžuje závodnickou dušičku
>:D
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 15:05
Opět, nezávodím ani na semaforech, ani na PS.
Pěkná barevná
pda
| 24. 7. 2018 12:28
Ona je otázka, jaké asistenty to auto má. Mercedes má základní (oranžové trojúhelníčky v zrcátkách) a Plus (červené). Já mám ve W205 Plus a za 3 roky se mi nestalo, že bych zažil falešný poplach nebo mi auto duplo na brzdu.
Já osobně si myslím, že je to rozdílné technické řešení, které způsobuje ono "ostré" chování u standardních asistentů. Často je vidět, když nějakému autu svítí oranžové trojúhelníčky při jízdě kolem svoditel nebo řady zaparkovaných aut, protože to auto nedokáže změřit rychlost objížděného objektu.
Možná by stálo za zkoušku projet stejnou ulici s autem vybaveným sadou asistentů Plus. Třeba bude výsledek stejný jako s G30.
Pěkná barevná
webpaja
| 24. 7. 2018 13:43
Nemyslím, že W213 má stejné asistenty a domnívám se, že Dinar má sadu Plus. Nové A má žena taky s Plus. Prostě násilné a neadekvátní. Měl jsem kdysi R a to ačkoliv vybaveno tehdy vším možným podobné nesmysly nedělalo.
Domnívám se, že W205 to dostane až nyní s FL.
Pěkná barevná
andy2210
| 25. 7. 2018 16:18
Ja ho mel 10 mesicu, najel jsem 60 tisic. S tim asistentem brzd je to presne jak rikas, je to az nebezpecne, Oktavie kterou mam ted oproti tomu funguje bezchybne. Druha nejhorsi vec bylo automaticke prepinani dalkovych resp. vypinani segmentu diod, ktere nefunguje a oslnuje a vsimnes si toho i u protijedoucich MB. Motor ok, ale po te zkusenosti premie s ctyrvalcem jsou opravdu jen vyhozene penize. Nejlepsi na aute byla prevodovka v sport+ modu.

Po cca 30ti,40 ti tis zacala nechutne vrzat palubni deska, prevodovka se zdala uz ne tak plynula, blblo tkacitko otevirani oken, to je vycet zavad. Olej to zralo normalne, mezi vymenami dolit litr.

Celkove jsem si vicemene od zacatku rikal, kde je tech 1,5 milionu, jedine, v cem to nejak vyrazne predci mainstream byla prevodovka.
proti gustu žádná, ale
Nonsens
| 23. 7. 2018 14:08
divná kombinácia na mňa. Fetovať ten čpavkový pach ešte aj z vlastného výfuku, nič moc a tiež sa mi zdá takýto kabrio už moc veľký a ďaleko od filozofie. Ak je niekto háklivý na prehadzovačku na hlave a boľavé kríže, nech si kúpi klasiku a nieže si kúpi kabrio a potom z neho urobí paródou na kabrio.
Avatar - WinDiesel
proti gustu žádná, ale
WinDiesel
| 23. 7. 2018 14:22
Hele, čpavkový pachu, slušnej nesmysl, trolíš? Lidi co si to kupují si obvykle kupují kabrio jako druhé nebo třetí auto do rodiny, což není tvůj případ takže se zbytečně vzrušuješ >:-[]
proti gustu žádná, ale
Mig_35
| 23. 7. 2018 14:26
A protože si kupují kabrio jako druhé nebo třetí auto do rodiny, tak tím spíš nemusí řešit spotřebu a cpát tam smraďocha. Ale u mě je jako první a řešit to musím - a proto jsem tam dal benzín:)
Avatar - fostek
proti gustu žádná, ale
fostek
| 23. 7. 2018 16:42
Kterej má větší emise CO.
>:D >:D >:D
Hold dneska když někdo pleskne, že diesel smrdí, je pašák.
proti gustu žádná, ale
Mig_35
| 23. 7. 2018 19:51
Já jsem si dovolil sobecky myslet jenom na sebe. Nicméně CO2 produkuje i můj čokl, i kravička, i stromeček v noci.
Kdo dneska pleskne Fosteka, ten je u mě pašák >:-[]
Avatar - lamal
proti gustu žádná, ale
lamal
| 23. 7. 2018 20:07
obhanat sa len s CO2 pri dieslakoch je minimalne zufale... to neznamena ze 2,0 CDi je zly motor, no fakt do cabria je to trapne... pobavi, ze niekto vytiahne na teba to, ze to je 2-3 auto v rodine a preto tam ma byt ropak >:D
proti gustu žádná, ale
Mig_35
| 23. 7. 2018 20:39
A teď jsem zjistil, že jsem přehlídnul to hlavní, že je to čtyřkolka >:-[] >:-[]
JJ, to je u kabria potřeba. Když pojedu třeba na lyže.... tak dám nahoru na tu hadrovou střechu hagusy a je to:)
Avatar - lamal
proti gustu žádná, ale
lamal
| 23. 7. 2018 21:22
jasne v zime na nom nabehas najviac, platenka znesie... neda sa to vycitat mercedesu na druhej strane, len reaguje na trendy, 4kola je dnes IN, musi byt uz aj v dieslovom cabriu...

automat + 3,0 v6 benal a je to... co ine do cabria. no dobre aj V8 ale to je z mojho pohladu zbytocne, staci nech to ma 6 benalovych valcov, ved to ma kratke prevody aj 3,0 bez turba by bol uplne ok...
proti gustu žádná, ale
Nonsens
| 23. 7. 2018 14:41
nie som tu prvý deň, môžeš kuknúť, či trolím. Tá nafta smrdí pri otvorenej streche aj na šiestom aute (ja mám momentálne 3 aj keď nie prémiu). ;-) som ti kopol do garáže?
Avatar - fostek
proti gustu žádná, ale
fostek
| 23. 7. 2018 15:37
Hele...bez obalu
jsi blbec.
Tak se nediv, že si někdo myslí, že trolíš.
Takovej blbec totiž už kolikrát fakt vypadá, že to je fór.
Bohužel není.
Tak nazdar,
Vońavko!
proti gustu žádná, ale
comper
| 23. 7. 2018 15:50
Preco by mal byt blbec, lebo by nebral naftu v kabriu, ty snad ano? Najnepochopitelnejsia moto kombinacia, viac na hlavu by uz bola len motorka v nafte. Niekto to isto kupi, inak by to medar neponukal, ale chape niekto takeho cloveka. Btw k testu - ta cena priplatkov mi zrovna pri tomto kusku nepride nijaka prestrelena ze by bolo potrebne lamentovat...
Avatar - fostek
proti gustu žádná, ale
fostek
| 23. 7. 2018 16:03
Hele, neřeším, jestli někdo chce kabrio v naftě.
Každej si může koupit, co chce. A zrovna Němci, který by teď jezdce nafty pomalu křižovali, se spor%tákama a kabriama v naftě začali. Hovada.
Jde mi o ty blbý kecy, co vede o smradu. S toho je snadný poznat, že je to blbec. Chtěl bych vidět toho strupa, jak jede v tomhle autě (to se nikdy nestane) a se staženou střechou čuchá ten vejfuk. A vůbec necejtí ty zplodiny z kamionů a tak, co jedou na silnici s ním.
Takže:
1) To auto bych si v naftě nekoupil, ale kdo chce, může
2) Nonsens je blbec. Potože kafrá jako dementní blbec. A když něco vypadá jako kachna, je to většinou kachna :-)
proti gustu žádná, ale
chlustek_filtr
| 23. 7. 2018 17:39
Zalez, trotle
:-!
Avatar - fostek
proti gustu žádná, ale
fostek
| 23. 7. 2018 17:50
Jsi si jist, že víš, s kým mluvíš, špíno?
Fosteka ty nemůžeš kritizovat, hodnotit ani mu nadávat či s ním polemizovat.
Víš proč?
Psí hlas do nebe nevolá.
>:D :-!
proti gustu žádná, ale
chlustek_filtr
| 23. 7. 2018 17:56
Pfff... Na mě nemáš. Nesnaž se mi okopávat kotníky, trpajzlíku
:-!
Avatar - Loptos
proti gustu žádná, ale
Loptos
| 23. 7. 2018 16:38
Fostek nerad ti kazim radost, ale kym niekomu povies ze je blbec, mal by si si pozametat pred vlastnym prahom ;-)
Proč ne?
Mig_35
| 23. 7. 2018 14:23
Když pominu základní, zcela základní parametr zvuku, který prostě v dieselu nikdy nebude takový jako u benzínu, potom musím zmínit plátěnou střechu, která prostě za mě není do zimy, a může si říkat kdo chce co chce, a proto to auto není celoročně použitelné jakožto jediné, což podle mého kabrio s plechovou střechou je, a tam bych - s přivřením obou očí nafťáka pochopil, ale do auta na čtyři měsice v roce, tam opravdu jenom benzín, a když chci šetřit, tak nějaký základní...
Proč ne?
mufik.martin
| 23. 7. 2018 14:33
Nemyslim si, ze by to auto muselo byt jen na 4 mesice v roce. Sam jezdim do práce na skutru cca 10km tam a 10 zpet a jezdim jakmile je +5stupnu, takze jsem jezdil většinou uz od února a pocitam, ze mi to vydrzi do listopadu. Nemyslim si, ze by se s kabriloletem muselo jezdit jen se staženou strechou, není zadna ostuda strechu natáhnout a krome tuhych mrazu (které mame par dni v roce) auto využívat celorocne. Ja mit peníze tak si klidne kabriolet koupim i jako jedine auto a netrval bych na pevne skladaci strese. Vetsino auto s pevnou strechou mají divny tvar když mají strechu nahore a zabiraji vice mista v kufru. Takze za me, moderni platena strecha a klidne celorocni provoz.
Proč ne?
Nonsens
| 23. 7. 2018 14:44
bejvávalo, dnes kabrio kľudne aj na 6 mesiacov otvorené, veď leto na kúpanie je už od mája/května. Vraj tu už máme toskánsko.
Proč ne?
Mig_35
| 23. 7. 2018 19:52
Máme tady Toskánsko chvilku a zrovna teď je počasí spíš septembrové...
Proč ne?
Mig_35
| 23. 7. 2018 20:01
- Prodejnost hadráku je jednoznačne horší
- Riziko parkování mimo garáž je velmi značné
- Vandalismus na plechové střeše = nalakování, na hadrové = nová hadra, a to rozhodně není laciný špás
- jinak rozdíl mezi - a teď se dívám do ceníku - čtyřválcovou naftou a benzínem je cca 40 tisíc, můžeš si dát práci a spočítat si návratnost při tvém ježdění do práce 20 km denně:)

Jsou auta, kde nafta dává smysl a skoro bych řekl, že je nenahraditelná, ale malé městské auto, cabrio a mnohamiliónová limuzína mezi nimi není...
Avatar - Dinar
Proč ne?
Dinar
| 24. 7. 2018 08:32
Třeba pro Němce to vůbec není záležitost čtyř měsíců, kabria si v D kupují svobodné páry, mladí nebo naopak důchodci, jako daily car, a pokud mají garáž, je plátěná střecha pro celoroční provoz naprosto v pohodě, a proto taky najdeš v D spoustu kabrií v dýzlu i s awd. ;-)
Proč ne?
Mig_35
| 24. 7. 2018 08:47
Je to přiznám se primitivní způsob, ale když zadám do mobile.de kabriolety od Mercedesu od roku 2014, vyjede mi cca 3500 nabídek, z toho je naftových 700, zbytek benzín. A s pohonem všech kol je jich zaplaťpánbůh jen 300. A když se k AWD přidá ještě nafta, zůstane mi jich cca 40. To mi nepřijde jako úplně masová zábava:)
Proč ne?
webpaja
| 24. 7. 2018 09:08
Protože zbytek šel přímo na objednávky? Tohle je druhé nebo spíš třetí auto v garáži a obměna nebude nijak rychlá. Tím nevelebím tuto kombinaci, je na ní z hlediska fandy aut všechno špatně, jen se snažím najít vysvětlení.
Avatar - Dinar
Proč ne?
Dinar
| 24. 7. 2018 10:32
700 kabrií v dýzlu je ti málo? Jistěže logicky bude u takového typu karoserie převládat benzín, já jen říkám, že např. v Německu není kabrio v dýzlu nic výjimečného, a dodávám proč. Se čtyřkolkou je to podobné, navíc, ono se těch variant kabrio-awd zas tolik nedělá, takže i 300 kusů je dle mého dost velké číslo. ;-)
Proč ne?
Mig_35
| 24. 7. 2018 11:43
cituji
"a proto taky najdeš v D spoustu kabrií v dýzlu i s awd."
a odpovídám - jedno procento - zbytek si jejich majitelé samozřejmě šetří doma pro další generace...
Avatar - Dinar
Proč ne?
Dinar
| 24. 7. 2018 12:03
700, resp. 300 z 3500 je jedno procento? Kurňa, Migu... >:D
Proč ne?
Mig_35
| 24. 7. 2018 14:08
jedno procento - 40 kabrioletů s pohonem 4x4 plus nafta - tak jak je to v testu. jedno procento absolutních pošetilců... ano, je to o něco víc, než jedno procento.
a celkově, 20% dieslových kabrií proti 80% benzínu je skoro obrácené skóre než bych si tipnul o vozů v kategorie sedan vyšší střední - třeba zmiňované éčko jako limuzína... proto mi přijde, že je jich opravdu /percentuálně/ málo - a tudíž že ti němčouři fakt nejsou tak na hlavu...
Avatar - Sysoj Psojič
Proč ne?
Sysoj Psojič
| 24. 7. 2018 23:25
Nechápu to. V HR na Istrii v určitých hotelech pujčují na půl dne kabria BMW zdarma. Projel jsem 420d a 640d a můžu říct, že to na mě mělo 2 účinky.
Jednak, kdo si koupí kabrio diesel, je fakt magor.
Druhak, díky těmto projížďkám je teď už skoro rok v garáží M4 Cabrio Competition s CCB (tedy naprostý opak konfigurace z Coast Drive), takže jim ten marketing i tak funguje >:D
Mít ten zvuk a nemít střechu, to fakt můžu. A to bylo původně auto pro choť :-!
ja se nedivim
SamanAR
| 23. 7. 2018 15:05
ja se te nafte v kabriu nedivim, oni proste vsadili pred par lety temer vsechno na diesel, a tak dokud muzou, tak to proste nacpou vsude kde jim to zakaznik koupi aspon v nejakem tom kusu

a kupci, to je ruznoroda skupina, nekdo se cejti jako idiot na kolobezce, jinej zase v dieselovem kabriu, kazdy at si vybere co jeho chute zadaj :-) kdys ma nekdo potrebu kupovat si kabrio v dieselu......
Cena tohoto zázraku
okoloidúci
| 23. 7. 2018 15:55
Akurát som pozrel zo zvedavosti do cenníkov...
Mercedes E 220 d R4 4matic, 194 k - 54 240,00 Eur
Ford Mustang Convertible 5,0 V8, 451 k - 53 990,00 Eur

Čo sa mňa týka, ak by som bol natoľko bohatý, moja voľba by bola jasná. A chrochták by to nebol :-)
Avatar - fostek
Cena tohoto zázraku
fostek
| 23. 7. 2018 16:06
Hm...Mustang je dobrá cenovka, to je jasný.
Však se jich taky prodaj mraky.
A MB si počítá za auta co si počítá a lidi mu to taky platěj.
Všechno je OK.
Cena tohoto zázraku
orgasmic
| 23. 7. 2018 17:36
Ty mamrde, to je jak srovnávat Trabant RS a Volhu.
Cena tohoto zázraku
chlustek_filtr
| 23. 7. 2018 17:41
Tak určitě... A smradlavý jako trabant má být teda mercedes, jo?
:-)
Avatar - Hammunasakra
Cena tohoto zázraku
Hammunasakra
| 23. 7. 2018 18:23
A prosim tě = co z toho je co? :-)
Cena tohoto zázraku
webpaja
| 24. 7. 2018 08:05
Tato dvě auta si do zelí nelezou. Nikdy bych si do kabria nepořídil naftu nebo AWD, ale asi vědí, proč to nabízí.
Cena tohoto zázraku
Mig_35
| 24. 7. 2018 08:47
Pro cca 1% zákazníků:)
Cena tohoto zázraku
webpaja
| 24. 7. 2018 09:02
V celkových prodejích M-B? To není bída ;-)
Cena tohoto zázraku
Mig_35
| 24. 7. 2018 11:44
ne, v celkovém počtu prodaných kabrioletů od MB. to je bída s nouzí.
hoši nepřesvědčujte mě o něčem, o čem si sami myslíte, že je to kktina:)
Cena tohoto zázraku
webpaja
| 24. 7. 2018 11:55
Já tě nepřesvědčuju. Pro mě naprosto zbytečná a částečně i slovy GTI-ho farizejská specifikace ;-)
a nejlepší na tom je,
dr.Remorey
| 23. 7. 2018 22:53
že i pres absolutní nesmyslnost dieselu v takovým aute, si to beztak spoustu lidí koupí >:D
a nejlepší na tom je,
_Teddy_
| 24. 7. 2018 09:09
To ale nic nemeni na fakte, ze pekne kabrio s naftou si kupi len sedlak. Ku kabrioletu patri urcita kultivovanost prejavu. Zvuk, ktory bude clovek s radostou pocuvat...

Mozu pisat kolko chcu o tom, aky je tento diesel "kultivovany a tichy", vieme svoje. Ziaden diesel na svete sa co do zvukoveho prejavu nemoze rovnat s rovnako dobrym benzinovym motorom...

K tomu zapach nafty, a este aj starosti s mocovinou. No dakujem pekne, neprosim. Ak kabrio, tak jedine benzin...
a nejlepší na tom je,
dr.Remorey
| 24. 7. 2018 20:10
Souhlasim. Ja osobne nejsem zadnej zarytej petrolhead, mam jako hlavni auto kombi vyssi stredni v dieselu s automatem , ale lidi, co si koupi toto, navic se ctyrkolkou, bych odkazal na zdatneho psychoterapeuta.
Nesouhlas s testérem
webpaja
| 24. 7. 2018 12:17
Tomáši, jestli neumíš rozeznat R4 od R/V6, pak navštiv ušního! To co jsi napsal je nesmysl a hloupost. Ano, nový čtyřválec je ve většině jízdních režimů kultivovanější než jeho konkurence, ale s šestiválcem si ho splete málokdo.
V nízkých a vysokých otáčkách zní typicky utrápeně, klapot na volnoběh je minimálně zvenku jasně patrný.
Převodovka je pak naladěna jako právě pro šestiválcovou variantu. Přestože je rychlá a hladká, utápí motor v dunivém otáčkovém podhradí nebo ho naopak vyžene až tam, kde čtyřválec nemá sílu.

E-Klasse a tím spíše kupé/kabrio je už spíš automobilová šlechta a tento motor je pro dvoudveřový, sportovně tvarovaný vůz stejně vhodný jako poník pro královu vyjížďku.
Nesouhlas s testérem
andy2210
| 25. 7. 2018 16:26
Nevim, jestli jsi s tim autem jel, ale pri vytaceni zni ten motor hezky a celkove ma na ctyrvalec diesel dobry zvuk/ odhlucneni. Prevodovka ho opravdu utapi a proto jezdit s tim pres den v provozu byla celkem otrava, potrebujes jet, zmacknes plyn na podlahu a vterinu nic. Zadny rezim to neresi, to pak je zostrene, cukave atd..
Nesouhlas s testérem
webpaja
| 26. 7. 2018 07:25
Motor je utlumený, nepleť si to s hezkým zvukem. Ten čtyřválcový diesel mít nemůže.
Cabrio 4x4 diesel...
Freddka
| 24. 7. 2018 14:15
Jako kombinace cabrio + ctyrkolka + diesel ... to je vysoko nad me chapani.

Jen jsem chtel svuj nazor rict nahlas, to je cely.
Proti gustu zadny disputat.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku