Novinky
ZocelenyDrapalik
0
Neni pravdou, ze Portugalsko je prvni zemi s masivni podporou elektromobilu. Pred par mesici dohodl Ren-Niss stejnou vec s Izraelem. Mozna jeste ambicioznejsi. Naopak je pravda, ze CR zaujima v zebricku zemi podporujici alternativni pohony misto zcela opacne nez Izrael a Portugalsko.
Klaudius
0
Môže byť. Ale to nie je pointa. Tieto snahy je potrebné oceniť, zdvihnúť prst a zvolať BRAVO! Takýto príklad treba nasledovať, snáď to príde aj k nám. 😉
ZocelenyDrapalik
0
Vsak ano. Proto jsem to dal do kontrastu.
Problemem je, ze jen velmi malo aut se muze dobijet ze site. Pokud by se jich chtelo dobijet vic, sit to neutahne. Zvlast, kdyz soudruzi Kuchtova a Bursik vypocitali s presnosti na 4 platne cislice, ze jaderky jsou zcela zbytecne :-!
Zrovna v Portugalsku bych to jako velky problem nevidel. Par solarnich panelu na strechu a jsem v pohode. 😉
Az ta manie s elektroauty propukne, tak to bude ,,Peklo". ČEPS bude v pohodě, protože soudruzi síť VVN dost předimenzovali na výrobu tanků a oceli, ale vše ostatní bude padat.Takže, rychle postavit dalších 10 temelínů, posílit rozvodny, natahat dráty, postavit sloupy, vytvářet strategické zásoby surovin pro výrobu baterií, atd. A přijde to, sice o 100 let později než mělo,ale počítejte s tím.
nebude, již nyní chybí ČEPS v moravskoslezském kraji kapacity pro přenos zhruba 350MW. A spotřeba dále roste.
Jen ať staví kluci ušatý, peněz mají, že neví co s nima. Zas ber to pozitivně nějaká ta černá hodinka se pro potřebu zvýšení populace hodí >😁.
včera jsem to v telce poslouchal na půl ucha, ale ředitel ČEPS mlel o tom, že na to nejsou peníze blablabla
To říkají všichni. Pokud si ČEZ bude chtít udržet zisky anebo ještě lépe zvýšit si je, tak jim bude muset něco nasypat. Jenže to je problém zainteresovanosti vedení obou společností na dosahování současných vysokých zisků. Vysoké zisky = vyšší cena akcií (plus pro jejich zlodějský opční program) a vysoké odměny, proto se na investice kašle. Kromě teda někde na balkáně, ale tam to právě pomáhá ceně akcií...