Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne Turbo S: Nejsilnější současné Porsche míří na český trh

Nejvýkonnější aktuálně dostupné Porsche má i před příchodem Panamery pětidveřovou karoserii. Jde o Cayenne Turbo S, které má přes 400 kW a jízdní výkony na úrovni supersportů.
Zpět na článek
9. 7. 2008 11:03
9. 7. 2008 12:23
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
9. 7. 2008 13:28
9. 7. 2008 16:15
9. 7. 2008 11:09
9. 7. 2008 12:20
neregistrovaný "996 Turbo"
9. 7. 2008 11:23
9. 7. 2008 11:30
9. 7. 2008 11:38
9. 7. 2008 12:02
neregistrovaný "FX_"
9. 7. 2008 13:09
9. 7. 2008 16:55
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 12:05
9. 7. 2008 13:10
9. 7. 2008 13:33
9. 7. 2008 16:57
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 23:31
10. 7. 2008 20:28
12. 7. 2008 18:20
neregistrovaný ".Deadlift"
12. 7. 2008 18:50
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 11:42
9. 7. 2008 13:11
9. 7. 2008 12:08
9. 7. 2008 12:12
9. 7. 2008 12:27
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
9. 7. 2008 12:28
9. 7. 2008 16:59
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 13:12
9. 7. 2008 13:24
9. 7. 2008 13:52
9. 7. 2008 14:12
neregistrovaný "carmik"
9. 7. 2008 14:13
9. 7. 2008 14:14
neregistrovaný "carmik"
9. 7. 2008 18:37
neregistrovaný "fabius"
9. 7. 2008 19:30
9. 7. 2008 20:44
neregistrovaný "nick02"
9. 7. 2008 19:56
10. 7. 2008 08:36
neregistrovaný "provocation"
9. 7. 2008 11:03
No fuj....
Quasimodo na steroidech... jak toto dopadne... některé neetické pokusy by se měly postavit mimo zákon >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
9. 7. 2008 12:23
Re: No fuj....
na takovej kolos je stovka za 4,8 fakt kacířství >:-[]
9. 7. 2008 13:13
Re: No fuj....
2x vystartujes na stovku za 5 sec a tak tak dojedes k nejblizsi benzine...
9. 7. 2008 13:28
Re: No fuj....
V půli cesty mezi benzínkama, řítící se 350 km/h dojde benzín a budu se modlit abych k ní setrvačností dojel... :-)
9. 7. 2008 11:09
15 litru??
Zajmave ze pred casem tady byla recenze PROSCHE CAYENNE ( nevim ktery model presne ) predelane na LPG protoze majiteli se nelibila prumerna spotreba 20 litru a v meste 25 litru... tech 15 litru je spotreba nejspis z kopce pri neutralu....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "996 Turbo"
9. 7. 2008 12:20
Re: 15 litru??
jojo:-DDD
9. 7. 2008 11:23
No
Osobáky s priemerom nad 10 litrov by mali zakázať...
Rozbalit vlákno
26
9. 7. 2008 11:38
Re: No
Presne tak proc?? Osobak se spotrebou 15 litru naturalu je daleko "zelenejsi" nez osobak ktery si rekne o 7 litru nafty. Samozrejme pro ty, kteri nechapu tak vysvetlim. U benzinoveho motoru se da mluvit jedine o CO2, u diesloveho je to o trosku min CO2 ale mnohonasobne vic dalsich daleko nebezpecnejsich plynu ( castic ) ktere u benzinu skoro nelze namerit a prave ty castice ktere vypousti diesl (benzin ne) zpusobujou smog, astma a jine. Diesl totiz vypousti ty dalsi plyny s tak mikrocasticemi ktere jsou paradoxne nebezpecnejsi protoze se dostanou az hluboko do lidskeho organismu a tam delaji paseku.
Proto rikam DIESLU ne.
neregistrovaný "FX_"
9. 7. 2008 12:02
Re: No
Tak doufám, že to hlasité NE říkáš u autodopravců, dopravních podniků a Českýh drah. >:D
9. 7. 2008 13:09
Re: No
Tam to bouzel jinak nez s dieslem nejde bouzel.
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 16:55
Re: No
hlavně když si každý dement umí tu svojí demenci zdůvodnit. Doufám, že brzo dojdou pohoné hmoty a ty to vodsereš nejvíc :no:
9. 7. 2008 12:05
Re: No
No já teda chápu slovo zelenější jinak než vliv na lidský organismus :-)
9. 7. 2008 13:10
Re: No
Promin za spatne vyjadreni se, lidsky organismus = zivy organismus = cela zemekoule. Ono co pusobi na cloveka pusobi na vse co je kolem nas.
9. 7. 2008 13:33
Re: No
Btw vždycky jsem přemýšlel jaký vliv to má třeba na krávy, které se pasou dva metry od krajnice. Olovo tam sice není, ale pak jíst to maso...
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 16:57
Re: No
mohl by si prosím vyjmenovat alespoň nekteré z těch dalších částic a plynů co myslíš a zdůvodnit proč je benzínový motor neprodukuje ať se poučíme.

PS: zaveď si vejfuk do kabinky ať se můžeš líp ukájet
9. 7. 2008 23:31
Re: No
Rika ti neco filtr pevnych castic? To, ze neni povinny je ale vec nepochopitelna.
10. 7. 2008 20:28
Re: No
jo, rika ...a vzpomenu si na nej pokazdy, kdyz vidim, jak se nejakymu dieselu vali ze zadku cerny mraky popela
neregistrovaný ".Deadlift"
12. 7. 2008 18:20
Re: No
stále čekám na ty další částice a plyny. Zatím jsme stále od tebe neslyšeli nic nového jenom ten uhlík (pro blbce saze alias obláček dýmu), tak čekám ;-\

jenom aby jsi měl představu co vše je v benzínu a není to v naftě a přitom to NAZACHYTÍ katalyzátor:

Vysokotlaké přísady, Antioxidanty, Detergenty, Antirady, Antikorodanty, Deaktivátory kovů, Deemulgátory, Protipěnivostní přísady, Depresanty, Dermatóza, Disperzanty, Protiúnavové přísady, Přilnavostní přísady, Vysokotlaké přísady...

většina z nich samozřejmě silně karcinogenní

emise z nafty (neaditivované 99% prodávané nafty):
obsahují sloučeniny uhlíku a sloučeniny síry s kyslíkem a dusíkem. Toť vše.
Ale třeba nám sem napíšeš něco nového

někdy mám pocit, že lidé jsou fakt velmi hloupí a co nevidí, to jim prostě nevadí
benzínový motor s katalyzátorem je prostě naše spása
neregistrovaný ".Deadlift"
12. 7. 2008 18:50
Re: No
jen pro zajímavost ohláška emisí čerpací stanice dle 355/2002 sb. Na to také mnoho příznivců benzínu rádo zapomíná. Porovnejte VOC benzínu a nafty:

Benzin: emisní faktor Ef = 1400 g VOC/m3 tj. 1,4 kg VOC/m3
množství benzinu přijatého Mbp činilo 1000 m3/rok
množství benzinu vydaného Mbv činilo 990m3/rok
emise VOC z přijatého benzinu: Ebp = Mbp x 1/2 Ef tj.: 1000 x 0,7 = 700 kg = 0,7 t VOC
emise VOC z vydaného benzinu: Ebv = Mbv x 1/2 Ef tj.: 990 x 0,7 = 693 kg = 0,693 t VOC
celková roční emise VOC z benzinu: Ebc = Ebp + Ebv tj.: 0,7 + 0,693 = 1,393 tun VOC/rok

Nafta : emisní faktor Ef = 20 g VOC/m3 tj. 0,02 kg VOC/ m3
množství nafty přijaté Mnp činilo 1000 m3/rok
množství nafty vydané Mnv činilo 990 m3/rok
emise VOC z přijaté nafty: Enp = Mnp x 1/2 Ef tj.: 1000 x 0,01 = 10 kg = 0,010 t VOC
emise VOC z vydané nafty: Env = Mnv x 1/2 Ef tj.: 990 x 0,01 = 9,9 kg = 0,0099 t VOC
celková roční emise VOC z nafty: Enc = Enp + Env tj.: 0,010 + 0,0099 = 0,0199 tun VOC/rok
9. 7. 2008 11:42
Re: No
Tieto Porschaky budu aj tak vsetky uzitkove - N1. ;-)
9. 7. 2008 13:11
Re: No
Jasne ze to budou N1 ale paletu s cihlama do nej nedostanes... >:D
9. 7. 2008 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 7. 2008 12:12
Re: No
Dnes je nesmysl platit daň za objem. Mělo by to být podle naměřené spotřeby. A to ne jako udává výrobce, ale jaká by se naměřila na brzdě. Vysoká spotřeba vysoká daň. Nejsem bláznivý ekolog, který kolem sebe rozhazuje nadávky na jakékoliv auto, ale jsem pro nižší spotřebu z důvodu šetrnosti. Ropa není nevyčerpatelná a dnes se z ní vyrábí prakticky všechno. Ne jen paliva, ale všechny plastické hmoty,léky,...
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
9. 7. 2008 12:27
Re: No
co je tohle za nesmysl ... litr paliva ma proste nejakou cenu a nechapu proc by za stejny litr paliva mel nekdo plati vic a nekdo min ... nesmyslne zakony stanovujici vyjimky akorat delaji bordel a prostor pro podvody
9. 7. 2008 12:28
Re: No
No myslel jsem objem motoru >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
9. 7. 2008 16:59
Re: No
já bych uvalil masivní daň na spotřebu. žere ti to 8 litrů? plať 4x větší pojistku než ten co jezdí za 5L.

je to totální prasáctví takhle šerádat s ropou, ze které by se mohli dělat třeba léky nebo plasty.
9. 7. 2008 13:12
Re: No
To uz je lepsi to odvozovat od vykonu....
9. 7. 2008 13:24
Re: No
To by ale bylo nespravedlivé třeba vůči BMW. Dokáže z malého objemu a spotřeby udělat mnoho, to co jiní ne
Avatar - T613
9. 7. 2008 13:52
Re: No
Podle spotřeby? Spotřební daň snad již máš v ceně paliva??
neregistrovaný "carmik"
9. 7. 2008 14:12
Re: No
Nejlepší by bylo vůbec zakázat auta a osedlat koně. Zrušit leteckou dopravu a v lodní se vrátit k plachtám. >:D >:-[]
Avatar - T613
9. 7. 2008 14:13
Re: No
ale bacha zásadně jednostěžníky! lodě co mají hodně plachet ničí přírodu!
neregistrovaný "carmik"
9. 7. 2008 14:14
Re: No
ruším plachty nasazuji vesla >:-[]
Avatar - iudex
9. 7. 2008 14:44
BMW M5 TIEZ S BITURBOM
Tak i BMW uz podlahlo tlaku a bude vyrábat i svoje M-kové skvosty s turbom! M5 budúcej generácie je vraj plánovaná s identickým motorom ako Cayenne Turbo S, t.j. 4,8 V8 Biturbo - 404 kW/550 k. Samozrejme s priamym vstrekom, Double- vanos a Eficient dynamics, ale uz to nebude famózny V10 s 8000 otáckami. Holt emisie a honba za nizsou spotrebou nepustia. Niekedy to je na skodu veci. :-(
Rozbalit vlákno
8
9. 7. 2008 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
9. 7. 2008 16:03
Re: BMW M5 TIEZ S BITURBOM
Bodaj by to naozaj boli kydy, ale je to tak a Ty s tým nič nespravíš: namiesto V10 atmosféry bude mat M5-ka V8 biturbo (alebo twinturbo).
Avatar - iudex
9. 7. 2008 16:09
Re: BMW M5 TIEZ S BITURBOM
P.S. tu je aj link: [odkaz]
9. 7. 2008 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
9. 7. 2008 16:34
Re: BMW M5 TIEZ S BITURBOM
Keby si si poriadne precital link od Ivdexa tak by si zistil ze obaja tvrdite to iste. >:D
9. 7. 2008 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 7. 2008 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 7. 2008 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "fabius"
9. 7. 2008 18:37
zase jedno
auto u kterého se dá úspěšně pochybovat o jeho potřebnosti pro lidstvo...... :no:
Rozbalit vlákno
2
9. 7. 2008 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nick02"
9. 7. 2008 20:44
Re: prečo
veď poteší nejedno ruské ego ;-)
9. 7. 2008 19:56
ÚDĚL SILNÝCH
Jo, je to tak, údělem silných je snášet rány... slabých. Člověk pochybuje o tom, jestli diskuzi některých přiZpěvatelů pod zdejším článkem snad opravdu neřídí rozvědka ze Severní Korei.

No, hele, mám pro tebe návrh. Sundej si ale před jeho realizací tanga, abys je v polovině seance neprotrh´. Prostě si lehni na otoman, zavři své slepé oči a pokus se představit, jaké by to bylo, mít jednoho Cayenne. No uznej, že má prostě větší grády snít o Cayenne, než o novým mobilu... Buď aspoň ve snech stylovej... a skutečností, že bys na cayenna vydělával i s vánočníma prémiema dvě stě patnáct let se netrap, to by ses přece jinak utrápil...

P.S. Zítra ráno sem napiš jen dvě slova - BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
14
9. 7. 2008 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jpor (RSKa)
9. 7. 2008 22:17
Re: ÚDĚL SILNÝCH
a malou skoro-prešmyčkou sa dostaneme na ďalší význam:
ÚDĚS LÍNÝCH >:-[] >:D :-!
9. 7. 2008 21:29
Re: ÚDĚL SILNÝCH
Dal jsem na tvoje rady a ošoupal si kolena při testech F575 a 360! Kus á 39 Kč! >:D
9. 7. 2008 21:56
Re: ÚDĚL SILNÝCH
:-) :-) :yes:
9. 7. 2008 22:04
Re: ÚDĚL SILNÝCH
Dlužíš mi nový tepláky! >:D
Avatar - Ondore
10. 7. 2008 00:36
Re: ÚDĚL SILNÝCH
Sa nesmej, aj mne! >:-[]
9. 7. 2008 23:55
Re: ÚDĚL SILNÝCH
Cayenne Turbo S je podle meho jen do absurdity dohnana nesmyslnna kategorie SUV. Jakekoliv Cayenne mne nechava naprosto chladnym, svym protichudnym pojetim dvou nesmiritelnych svetu, jako jsou sportovni vykony a zaroven off-asfalt (proboha jen ne off-road, zvlast ne na tech nizkoprofilovych gumach!) vzhled, (kdyz uz ne schopnosti), je idealne sity na miru populaci, ktera si do sladke palacinky s javorovym sirupem zabali dobry parek. Na taliri (pokud se oprostis od toho, ze je to vlastne jidlo) to muze vypadat dobre, ale Evropan po nahodnem poziti bude potrebovat velke zrychleni na rovince k toaletam, ale diky vyssi stavbe a tezisti zrejme nevybere posledni dve zatacky a misto na haj*lik proleti litackama do kuchyne, aby jim tam nonverbalne vyjevil, co si o teto kombinaci mysli.
10. 7. 2008 00:06
Re: ÚDĚL SILNÝCH
Pěkný příspěvek, ale možná sis popletl diskusi. To neni auto, kam by se lepila samolepka "jsem členem McDrive" >:D
10. 7. 2008 17:42
Re: ÚDĚL SILNÝCH
>:D >:D Trefa, přímo na komoru :yes:
Avatar - Falco
10. 7. 2008 00:07
Re: ÚDĚL SILNÝCH
A teď zakážou i Tebe ;-)
neregistrovaný "provocation"
10. 7. 2008 08:36
Jsem zvedav,
kdy si to poridi Leos Mares :-) kazdopadne to auto je bombice! :yes:
Rozbalit vlákno
0