Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Sazka na hlupaky
| 9. 7. 2008 09:15
No rici si za stejne auto o desitky tisic vice nez Suzuki, v podstate jenom za to, ze na nej nalepi jine logo, to je sazka na to, ze co zakaznik to hlupak.
Sazka na hlupaky
| 9. 7. 2008 09:56
A proc ne? Myslim ze uz u predchozi generace Agily se ukazalo, ze i pres horsi motory a vyssi cenu se da pod znackou Opel prodat vic...
Sazka na hlupaky
| 9. 7. 2008 11:09
Ale jo. Takovat sazka je obvykle uspesna. Prodavat stejne veci draz - to je to umeni marketingu (cesky oblbovani). A v tom jsou nemecke koncerny mistri. I kdyz si myslim, ze pozice a jmeno Suzuki v Evrope je v soucasnosti vyrazne lepsi nez v dobach Agily 1.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku