Testy
Koncernovky mi byly vždy proti srsti, ale nutno uznat, že tato A7, pakliže bych nepotreboval auto pro 2 maly deti i s bagáží, se mi líbí. Tu bych si umel predstavit.
mne sa to na predok moc nelubi... pride mi ze SUV spredu audi zvlada predsa len lepsie aj ked uz u novej A6 je to na predok fakt fantazia a konecne tak ako by som si zelal 😄 .... tu mi pridu vedla tejto A7 povedzme stinger s CLS proste krajsimi kuskami a na pohlad aj akymi si vyzivnejsimi pre potesenie oka aj srdca ale uz vedla A6 by som fakt vahal co z coho .... tam audi uz konecne spravilo aj na predku aj na bokoch velke pokroky na dizajne ktory uz konecne nie je tak utiahnuty a neviditelny.... :yes:
je pravda, že zepredu to je standardne nudný Audi, ale celkove má to auto šmrc, zase zmíním - na Audi 😉 Co se týká Stingeru, ten se mi víc líbí na fotkách, než live, MB je pro me v každé tríde atraktivnejsi než Audi, takže tak. Nicméne pokud bych chtel velký a nepraktický auto a mel rozpočet takto vysoko, skopce obcházím obloukem a otevírám dvere autosalonu Maserati 😉
takže zhrnutí - na to, že se jedná o auto se ctyrma kruhama, to neodepisuju hned na první dobrou :-!
takže zhrnutí - na to, že se jedná o auto se ctyrma kruhama, to neodepisuju hned na první dobrou :-!
proč např. Alfa může dělat auta s přiznanými koncovkami výfuku, ale Audi a i MB tam dají takový stupidní trapný debilní šidítka.... PROČ??
Protože se šetří = i v týhle cenový hladině
Někdo na koncovce výfuku = někdo třeba na motoru nebo převodovce nebo.. ale šetří všichni
Někdo na koncovce výfuku = někdo třeba na motoru nebo převodovce nebo.. ale šetří všichni
Kazdy setri kde sa da ...Pozri plasty u MB vzadu kde mas vyduchy ventilacie tie plasty okolo ventilaciek ako u Dacie alebo si sahni pod palubovku na plasty ktore nevidno atd...Nastastie tych miest nie je tak vela, ale su tam...
..ale mě tento design vlastně vůbec neoslovuje. Jak jsem minulou A6 považoval za prakticky nestárnoucí vůz (vyrábí se od 2011 a vůbec to na ní nejde poznat), tak tenhle design v mých očích zestárne hodně rychle. Interiér se mi líbí, ale o praktičnosti mám své pochybnosti. Celý život jsem byl fanda BMW, v dosavadní generaci jsem "bychařsky" utekl k Audi, ale v tuto chvíli to vypadá na návrat směrem k BMW..
Vůbec ne. Osmý facelift, pro mě pořád takřka k nerozeznání od původního modelu... zadek á la močící fena /TM Dinar/ zůstává... jestli něco tak A8 - ta už je v téhle generaci RWD - neslibovali to asi tak před pěti lety?😊
Dobrý, kompletní text. Děkuji.
(Škoda, že Vaše práce ještě vykazuje kolísání v kvalitě, ale tento test je opravdu povedený).
Mimochodem, jak se sedí na zadních sedadlech? Vypadají konturovaná, ale neodhadnu ani jejich rozměry, ani podržení zadnice v sedáku.
(Škoda, že Vaše práce ještě vykazuje kolísání v kvalitě, ale tento test je opravdu povedený).
Mimochodem, jak se sedí na zadních sedadlech? Vypadají konturovaná, ale neodhadnu ani jejich rozměry, ani podržení zadnice v sedáku.
Myslím, že hloupost povýšená na módu nezná hranic... Nejen, že displeje a jejich ovládání odvádí pozornost od řízení. Dalším charakteristickým prvkem postupného vývoje displejů je zaneřádění panelu před volantem neuvěřitelným množstvím informací. U klasických přístrojů se středovým displejem stačily 3-4 hlavní údaje (rychlost digi, ujeté km, vnější teplota a max. ještě čas), ale s postupující dobou jsou displeje přímo přecpány údaji, jejichž význam je pro jízdu vážně pochybný.
Tento trend jde přímo proti bezpečnosti řízení a vyhovuje jen těm, co věří na plně autonomní auta. Ale než tato auta dorazí, měl by být tento trend podroben hlasité kritice. Nic dobrého nepřináší. Jen to horší...
Tento trend jde přímo proti bezpečnosti řízení a vyhovuje jen těm, co věří na plně autonomní auta. Ale než tato auta dorazí, měl by být tento trend podroben hlasité kritice. Nic dobrého nepřináší. Jen to horší...
psal jsem to nedávno jinde. za datlování na telefonu dostaneš flastr a body, za patlání tabletu ti nikdo nic neřekne... a zavádí se to napříč automobily... když něco píšu na telefonu a jedu, telefon mě začne upozorňovat, že to je nebezpečné... byl bych za to, aby se tablet po rozjetí prostě vypnul, obrazovka přestala fungovat... protože jinak vůbec nechápu, jak tohle někdo mohl dovolit?
Nemohu si pomoci: propojená světla se mi hodně nelíbí. Podobně jako u P508, přijdou mi hodně laciná jak designově, tak technicky. Chápu, že východní polokoule má taková řešení ráda, ale v tomto případě bych byl rád, kdyby automobilka dala zákazníkovi vybrat ze dvou řešení. Výběr v tomto bodě mi přijde stejně důležitý, jako výběr barvy vozu 😄. Trpím, když vidím propojená světla na tak luxusních vozech, jako Audi. Je to laciné....
Hele jak to že nikdo nezmiňuje současnou ultraslabou nabídku motorů Audi? Kvantitou i výkonama
Pověz, co ti chybí ? Mě příjde dostatečná
Neni na tom napsano “SsangYong”, nebo cim to ted ten divnej pan jezdi..
Naposledy jsem ho viděl ve vínové Ravce, hybrid samozřejmě >😁 Barva hezká, ale trochu dámská... >😁
Šmíráku >😒]
Tentokráte to byla opět náhoda, Praha a její okolí je malé....... už jsem ti to tady psal párkrát, že by sis měl dávat pozor na pusu, není to tady tak anonymní jak se ti může zdát...... 😉 Máš smůlu, že jezdím dost často kolem jedné firmy, kam ty jezdíš také... >😁
Fakt? 2 motory? Nejslabší nafta v kraji? Si hodně nenáročnej
Audi najíždí na nové, ale mluvil si celkově o nabídce celé automobilky, já bych si uměl vybrat v každé třídě.
No já mluvil samozřejmě o tomhle modelu = no to samý platí pro Q8
Na nové motory právě nenajíždí = nový R6 a fakt povedený = výkonově o generaci napřed = má Mercedes. Proto píšu kvantitou i výkonem = tohle je prostě slabota. Nečekal sem že to zmínim já jedinej
Na nové motory právě nenajíždí = nový R6 a fakt povedený = výkonově o generaci napřed = má Mercedes. Proto píšu kvantitou i výkonem = tohle je prostě slabota. Nečekal sem že to zmínim já jedinej
Samozřejmě si napsal ale něco jiného. Mercedes ok, musel bych se svézt, líbí se mi obě auta, popř. BMW 6GT.
Co jiného? Sme pod A7 a napsal sem že mě překvapuje že nikdo nekomentuje ultraslabou nabídku motorů = kvantitou i výkonem :-!
Chtěl si napsat = že si to samozřejmě pochopil nějak po svym? 😉
Viz odkaz na srovnávačku A7 = teď hraje prim Mercedes = podvozkem a jeho návrat k řadovejm motorum se fakt poved :yes:
Chtěl si napsat = že si to samozřejmě pochopil nějak po svym? 😉
Viz odkaz na srovnávačku A7 = teď hraje prim Mercedes = podvozkem a jeho návrat k řadovejm motorum se fakt poved :yes:
To umiestnenie displejov je ťažko pochopiteľné. Prečo má človek pozerať niekam dole ku kolenám... Navia rovnako ako pri Q8 to zachvíľu bude hnusne ochytané a zaprášené...
Inak pekná Audina, aspoň v rámci dnešnej doby.
Inak pekná Audina, aspoň v rámci dnešnej doby.
Tato nová generace Audi má jen jeden velký problém, ale je to jen čistě můj názor. Starší, ještě 2-3 roky staré modely, pak vypadají v interiéru a i mnohdy v exteriéru, jako o 10 let starší auta..
Zabychařím si a potřebovat velký sedan na reprezentaci, koupím si tenhle sportback >😒]
A v těch nových interiérech Audi mně ani tolik nevadí to dotykové ovládání (i když po vypnutí zapalování vypadá ten interiér hrozně "prázdně"), jako povinnost některých ploch v "praktickém" klavírním laku, což je, zvlášť v kombinaci s těmi displeji, na palici. 8-s
Q7/8 - není to můj šálek kávy, Q5 a Q3 prokoukly, ale já na SUV moc nejsem a asi bych si u Audi nevybral, nijak zvláště se mi nelíbí. Naopak klasické koncepce, hlavně kombíky, ty Audi zvládá na jedničku.
co sa tyka klasickych limuzin a hatchov tak tam sa mi paci A1 aj A3 sedan... ale teda dnes uz aj nova A6... zrovna tato testovana A7 s tym lookom vacsej A8 mi nepride na predok moc krasna s tou maskou a jej stylom... tu mam radsej masky na styl Q3 alebo Q7 ci Q8.... ale napriklad nova A6 to ma uz ok.. aj nova A1... tam mi to pride super take ake to je... len zrovna A8 a A7 tam mi tie predky neladia... rovnako R8 .. ale to je uz len kusovka....