Novinky
0
Sorry IVECO
Přejít do diskuze
Myslim že dobu spíš zaspali ty Eurododávky, pač když se kouknu na VW, na MB, na Volovo, tak je to tak nějak stejný, jen ty eurododávky se nám lišej
facelift ma jednoduchy dovod - oproti tzv. eurododavke, teda Ducat👋Boxer/Jumper, vyzera Transit ako o generaciu starsie auto. Ano, ma vyhodu v tom, ze ponuka aj moznost vyberu - teda s pohonom prednych alebo zadnych kolies, pripadne dvojmontaz vzadu - ale tu nepotrebuje kazdy fleetak.
Ta kabina sa esteticky velmi nevydarila - to je cely problem Transita. Dufam ze pri facelifte popracuju aj na ergonomii - teda sedacky nizsie, a viacej miesta na vodicovu pravu nohu. Dovtedy im budu v segmente dodavok s prednym pohonom kradnut predaje Ducato a spol.
Ta kabina sa esteticky velmi nevydarila - to je cely problem Transita. Dufam ze pri facelifte popracuju aj na ergonomii - teda sedacky nizsie, a viacej miesta na vodicovu pravu nohu. Dovtedy im budu v segmente dodavok s prednym pohonom kradnut predaje Ducato a spol.
Do ZOO si koupili nového transita s motivem Zebry a Lehmann už práská s digitálem o sto šest 😄 😄 😄
já si spíše myslím, že je to úplně nornální transit a někdo si na něj nalepil docela pohledné nálepky.... 😉
Skoda, ze se z Transita stalo takove monstrum, kde se bohuzel se zadnim pohonem neda vjet do zadne garaze kolem dvou mentru, protoze tomu nedovoluje vyska vozu. Mam tedy na mysli to zakladni provedeni a ne to na fotkach. Zatimco stary Transit se dal pouzivat i jako viceucelovy vuz pro kazdy den aniz by jeho velikost vadila, musi se u Fordu prestoupit o klasu niz na Connect a nebo zvolit predni pohon u normalniho Transita, kde ale take uz sirka je citelne rusici ;-\ .
Klasicky bus, jako byl napr. jeste Transit Mk IV uz to proste neni.
Klasicky bus, jako byl napr. jeste Transit Mk IV uz to proste neni.