Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Beefcake
To vazne tento "olejový čistič" je to iste ako olejovy filter, ked sa to tam tolkokrat opakuje v clanku ?
Správně a oficiálně se tomu říká čistič oleje. Ale snad od roku 1970 tomu každej říká filtr...
"Oficialne" a dokonca spravne ???
A skutocne ten zazrak olej cisti ?
Nebavime sa o Zetoroch a vetrieskach a 60rocnych veteranoch, kde je jedina zmienka o "cisticoch paliva".
Palivovy filter je cistic paliva ?
A skutocne ten zazrak olej cisti ?
Nebavime sa o Zetoroch a vetrieskach a 60rocnych veteranoch, kde je jedina zmienka o "cisticoch paliva".
Palivovy filter je cistic paliva ?
Ciste technicky, tak potom co ine ten palivovy alebo olejovy filter je? Zabranuje prieniku neziaducich necistot do vstrekovacej alebo mazacej sustavy. Ci?
JirkaV8
Kdo chce opici, musi mit na banany. A nevim jak vy, ale ja mam v aute filtr
×
Sdílení komentáře
×
"Zajímavé také je, že pro Severní Ameriku vydalo Audi v roce 2013 bulletin, kde požaduje pro motor V10 vozu R8 olej SAE 10W-60, normy VW 501 01 nebo 505 00"
To je sice zajímavé, ale jedná se o starou generaci R8 a její starší modifikaci tohoto desetiválce, kterou najdeme v Gallardu.
Ten motor, co má Huracán, je v R8 až od poloviny roku 2015 ve druhé generaci.
Pro tento motor (a to je ten Huracánskej) je alespoň v Evropě, daná VW norma VW 50400 pro flexibilní a VW 50200 pro pevný interval. Tedy alespoň u Audi. Pro jednorázové dolití (max 0.5 litru mezi servisy) je možné nouzově použít obecné specifikace ACEA A3 nebo API SN(M). Toto jsou skutečné relevantní informace. Ve článku jsou bláboly.
Dělat novinařinu tak, že dám odkaz na YT a k tomu pár odstavců plků ve mě opět vyvolává nadšení, že Dusil není doktor nebo třeba mechanik nebo instalatér.