Dvoulitr pod takhle krátkou kapotou? Ne, neděkuji. Stačilo to před lety v Neonu, jakákoli oprava či údržba byla neskutečná dřina. Okolo motoru prostor sotva na prostrčení klíče, natož na ruku. V dnešní době, se vším příslušenstvím kolem, si to nedovedu ani náhodou představit.
s tymto malo kedysi problem aj RS4 audi este s mototom 4,2 V8... miesta minimum.. problem s chladenim atd... ako keby tomu autu nestacil aj nejaky 3 liter.... suhlas... k tomu aj hmota na predok.. cim tazsi motor tym nepredvidatelnejsi predok... napr 1,9 dizel vo felde to bola fatalita... naprava odchazala sama od seba uz len kvoli "nadvahe" ... tiez nie som za litrove kosacky ale tiez mi nevonia ak pod kapotou ma byt zase nejaky mastodont ktory tam ocividne tiez nepatri.... navyse ako pises... je fajn ak okolo motoru je aj kusok miesta v pripade potreby... :yes:
Presne. Mam vyzkouseny jak 500X 1,4T 4x4, tak i Mazdu CX-3 2,0 AWD a za me jednoznacne Mazda. :yes: Nehlede na to, ze Mazdu muzu mit s normalni prevodovkou a Fiata jen s automatem. Kombinaci benzin/manual/4x4 v Turine neznaj. Jedina velka nevyhoda Mazdy je, ze do ni nejde objednat rezervni kolo, ktere zase naopak Fiat jako jedna z mala znacek stale nabizi. Spojit vyhody tehle dvou aut dohromady, tak by vzniklo naprosto ideani male SUV...
aj tu chvalim obzvlast tu 1,3T v kombinacii s 4x4 :yes: 500X sa mi paci ale vizualny facelit mi tu ani nepride nutny ale jasne chapem... ;-)
takze 500X to ma na dalsie roky "v kufru" .. ale co dalsie modely? napr panda? tam facelift stale nic? a nove punto? aha ok... jasne... toto nie je vw ale fiat ;-\