Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVíte, co máte udělat po zakoupení ojetiny? Jen přeregistrovat vůz nestačí!
33 komentářů
vabis
Co udelat po zakoupeni normalni ojetiny je celkem jasne. V dobe prodeje funguje vse, po par mesicich vyplave na povrch, proc se auto prodavalo. S tim se ale da nejak zit, vetsina veci je resitelnych. ... Ale co udelat po zakoupeni auta od AAA (viz uvodni fotografie) to nevim. Stydet se? Strelit se do hlavy? Hodit to ze skaly?
6M/T
to jsou u straších aut právě ta nejhorší. a kupující opravdu nemá výhodu že má dovozovou TK, i ta platí jen omezenou dobu jako evidenční (14dní?). tak rychle se většinou neprodají, takže stejně se na evidenčku musí. navíc auta obvykle před dovozovou TK záhadně mládnou a mění se jim stavy tachometrů, pokud je to z Itálie tak je to 100%ní. a dovozová TK u spřáteleného technika nemá žádnou vypovídací hodnotu. daleko lepší je koupit ojetinu od majitele, zadarmo si prověřit na stránkách MV stav tachometru, prolustrovat prodávajícího a klidně s ním zajít na poštu ať si vyjede za 30 Kč výpis z rejstříku exekucí.
Prvni pulka je ohromna blbost. Starsi auta z Italie maji prave tu vyhodu, ze nejsou rezava. Jen si to musis koupit sam nebo nekdo rozumny, pak nemladne nikde nic. A dovozova STK je normalni STK na dva roky. Zadnych 14 dni, to pletes asi s prevozkou.
Radeji by bylo dobre zjistit, jak je to teda s Lanciou po Vaclavu Havlovi. Kolik teda ma, 30 nebo 130k??? Reseni se klasicky zametlo pod koberec, takze to vypada ze nejmenovani opet zas a znova maslo na hlave. Nebo se pletu?
Radeji by bylo dobre zjistit, jak je to teda s Lanciou po Vaclavu Havlovi. Kolik teda ma, 30 nebo 130k??? Reseni se klasicky zametlo pod koberec, takze to vypada ze nejmenovani opet zas a znova maslo na hlave. Nebo se pletu?
Dovoz z IT je prý docela složitý, respektive odjet po vlastní ose, jako z D prý skoro nejde...
ok, tak znovu, dovozová TK platí i jako evidenční kontrola po omezenou dobu. v článku je uvedeno že kupující aut s dovozovou TK nemusí na evidenčku. hloupost. tak jako má evidenčka omezenou platnost tak i dovozová TK platí jako evidenční pouze dva týdny. jako normální TK platí samozřejmě dva roky od uskutečnění. auta z Itálie se sem houfně tahají právě proto že u nich nikdo nedohledá stavy tacho při vývozu a vypadají díky nesolení zachovaleji i při vysokém nájezdu. trochu se poladí kosmetika a laciné díly a pak se troubo raduj z ´´dobrého´´ kupu. nemá smysl se o tom přít, mám za souseda majitele jednoho takového bazaru a když se napije...
Když se napije Tvůj bazarista, tak se asi nestačíš divit >😁 Jenže kdyby se napil áčkař, tak myslím že ani neuvěříš >😒] >😒] >😒] právě mega kuwy jako áčka mě naučili, si kupovat auta buď nová nebo sám 😉 Kájínka jako ministra spravedlnosti taky nepodpořím, s áčkama je to stejný 😉
měl jsem tam kamaráda. je tam stále, jen už není kamarád, vymyli mu mozek. příjmy áček jsou z drtivé většiny z prodeje finančních produktů, ne z aut. to že tam přijde strejda z vesnice pro fábku za kilo a odjíždí v audině za tři kila, kilo dal akontaci, a těch 200 přeplatí na 400, na to žaludek nemám. s auty se tam už dávno nečachruje, to bývalo v devadesátkách, prostě co tam kdo dá to prodají, něco i poopraví, ale auta jsou už jen lákadlo na úvěry a pojištění. auto tam klidně koupím, ale za hotové. na atypická auta (velké obsahy, US apod.) mívají výborné ceny.
:yes: Auta tam vypadají podstatně lépe, než třeba před deseti lety, ale jakmile opustíš zastřešenou část a cenovka aut klesne pod 250 tisíc, tak je vidět ledasco >😁
Ale starého psa novým kouskům nenaučíš a chování je hrozné až na světlé vyjímky.
Ale starého psa novým kouskům nenaučíš a chování je hrozné až na světlé vyjímky.
Měl jsem dvě auta z dovozu, první nevím, jestli bylo stočené, protože to byla Laguna a tam ve 200 tisících už interiér povrzával a jestli měl reálně 300 se nikdy nedozvím.
Druhé, které ještě mám jsem koupil v malém bazaru a měl jsem štěstí, že stočené nebylo, mělo 140 na tacho, dnes má 275.
Po třetí jsem z tohoto důvodu co píšeš radši dovoz neriskoval a připlatil si za čecha, pravděpodobnost je sice menší, ale nikdy neříkej nikdy >😁
Druhé, které ještě mám jsem koupil v malém bazaru a měl jsem štěstí, že stočené nebylo, mělo 140 na tacho, dnes má 275.
Po třetí jsem z tohoto důvodu co píšeš radši dovoz neriskoval a připlatil si za čecha, pravděpodobnost je sice menší, ale nikdy neříkej nikdy >😁
tomasandrysek
já si koupil auto z autobazaru a zatím jen jezdím, samozřejmě přeregistroval, ale žádný problémy s autem jsem neměl, už cca rok ho mám 😄
Erik Chvojný
Já mám ojeté auto z AAA auto, kde jsem nemusel řešit přepis, ani žádný servis, a to jezdím už dva roky úplně bez problémů.
Alena Foltýnová
Už od 18 let jsem si přála, aby moje první auto byla octávie, v AAA jsem si vybrala krásnou octiávii kombi v červené barvě s nízkým nájezdem kilometrů.
lazar33
Takové info přijde vhod. Sám se totiž teď chystám kupovat ojetinu. Dokonce už mám i jednu vybranou, konkrétně z https😐/autobazar.biginzerce.cz/ Doufám, že to vyjde. Za ty peníze se mi to zdá jako velmi dobrá nabídka, tak doufejme, že v tom nebude žádný háček.
Ale jednání s "managerem" bylo za trest a upřímě, kdybych mohl, tak tomu člověku skočím po krku a jednu mu natáhnu, takhle arogantní blb.eček, který se choval jak "pseudomafián".. kdo četl Dfensovu bazarnickou terminologii, tak si ho jistě umí představit, jen v čisté košili AAA uniformy. Dál jsem s ním odmítl jednat, potom jejich standardní předávací protokoly, kdy se mi snažil podstrčit předávák, kde byla "sleva za nadměrné opotřebení auta", jsem jim hodil na palici, dále stav vozidla, kdy nebylo vše vyplněno, jsem si také vyžádal, aby přepsali na to, že je vše v pořádku. Byl jsem tam o 2 hodiny déle, ale mám vše k mé spokojenosti a pá kyselým xichtům slepic z administrativy a prasomanažera. A to jsem nekupoval desetiletou herku za 80 tisíc... čekal bych lepší chování.
Vrak koupíš všude, hezké auto taky.
Ale nikdo to nechce, lákavější je to stejný, více otlučený auto z Aček co má jen 220 tis bez jakéhokoliv původu..
Nu což, za 50 to prodám i příští rok a radši v něm odjezdím ještě zimu >😁