Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi vyrazilo s chystaným SUV e-tron na Pikes Peak. Proč jelo z kopce a ne na slavný vrch?

Čtyři kruhy vyrazily s připravovaným elektrickým SUV e-tron na slavný americký vrch. Tam si pro něj připravily netradiční zkoušku.
Zpět na článek
9. 8. 2018 16:53
Re: Tak som sa síce nedozvedel...
Jo s tou rekuperací pomocí kotoučových brzd jsem se taky pobavil >:D Pan redaktor je šprýmař.
Legrační je i informace o rekuperačním brzdném momentu 300 Nm, když běžná kotoučová brzda snadno dosahuje tisíce nebo i desítky tisíc Nm. (Pokud se tím myslel brzdný moment motoru, tak samozřejmě bez udání převodového poměru je to také celkem zbytečný údaj.)

A ještě jedna zajímavost - pokud jsou motory schopné dávat 265 kW po dobu jedné minuty, proč je maximálka pouhých 200 km/h ?
Avatar - Zetti
9. 8. 2018 14:25
Re: Tak som sa síce nedozvedel...
Moc zalezi na tom jak se slape na plyn, muze se to lisit o desitky i stovky procentnich bodu.
Avatar - Zetti
9. 8. 2018 14:23
Re: brzdy
Ale budou se vyuzivat, zadna rekuperace nezastavi auto uplne. Pri dojizdeni napriklad do krizovatky rekuperace "vadne" a musi se slapnout na brzdu
9. 8. 2018 14:00
brzdy
Otazkou jak to bude s rezivenim kotoucu. Pokud se nebufou vyuzivat, po nekolika denich destich budou rezave , cimz se jejich akutni ucenek snizi, a odolnost desyicek pujde rapidne dolu.
9. 8. 2018 13:40
Tak som sa síce nedozvedel...
Tak som sa síce nedozvedel, koľko percent z energie minutej na výjazd sa následne rekuperáciou vrátilo, ale zato som sa dozvedel, že brzdenie kotúčovou brzdou je spôsob rekuperácie.