Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak som sa síce nedozvedel...
Niemand
| 9. 8. 2018 13:40
Tak som sa síce nedozvedel, koľko percent z energie minutej na výjazd sa následne rekuperáciou vrátilo, ale zato som sa dozvedel, že brzdenie kotúčovou brzdou je spôsob rekuperácie.
Avatar - Zetti
Tak som sa síce nedozvedel...
Zetti
| 9. 8. 2018 14:25
Moc zalezi na tom jak se slape na plyn, muze se to lisit o desitky i stovky procentnich bodu.
Tak som sa síce nedozvedel...
kalousek
| 9. 8. 2018 16:53
Jo s tou rekuperací pomocí kotoučových brzd jsem se taky pobavil >:D Pan redaktor je šprýmař.
Legrační je i informace o rekuperačním brzdném momentu 300 Nm, když běžná kotoučová brzda snadno dosahuje tisíce nebo i desítky tisíc Nm. (Pokud se tím myslel brzdný moment motoru, tak samozřejmě bez udání převodového poměru je to také celkem zbytečný údaj.)

A ještě jedna zajímavost - pokud jsou motory schopné dávat 265 kW po dobu jedné minuty, proč je maximálka pouhých 200 km/h ?
brzdy
wakogi
| 9. 8. 2018 14:00
Otazkou jak to bude s rezivenim kotoucu. Pokud se nebufou vyuzivat, po nekolika denich destich budou rezave , cimz se jejich akutni ucenek snizi, a odolnost desyicek pujde rapidne dolu.
Avatar - Zetti
brzdy
Zetti
| 9. 8. 2018 14:23
Ale budou se vyuzivat, zadna rekuperace nezastavi auto uplne. Pri dojizdeni napriklad do krizovatky rekuperace "vadne" a musi se slapnout na brzdu

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku