Novinky

Zpět na článek

Soumrak třídveřových aut pokračuje. Seat se zbavuje Leonu SC

37 komentářů

Avatar - Well-being
Well-being
ani jeden racionální důvod pro výrobu něčeho tak nepraktického, jako je třídveřové auto, tedy pokud není dvoumístné ... 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Možná tady v ČR, kde většina chce dodávku s jízdou osobáku za cenu CITIGOU >😒]
Avatar - white label
white label
Stačilo napsat jen ten nadpis.
"Slepých" lidí je na světě spousta.
Avatar - Hittman
Hittman
třídvéřáky, co bude dál?
Avatar - Emel
Emel
Sedany jak které. Střední sedany pořád tvoří velkou část v mainstreamu i v prémii, i když tu je nějaký příklon k liftům (Mondeo, 508, Insi)... ale pořád je tu Passat, 6, Avensis, Talisman, Optima, i40 +komplet prémie.

Kompaktní sedany živoří pořád stejně - je tu namátkou Tipo, Megane GC, Corolla, Civic, Mazda, 301+C-Elysee... to bych řekl že je už pár let +-totéž.

3d, tam to fakt vypadá na konečnou - skončila Astra, Megane, i30... a další to čeká.
Anonym
jj
po kompaktních sedanech (hatche s přimontovaným kufrem) se mi stýskat nebude.
Většina vypadá jako naprcaná bělice.
Anonym
Že se sportovní značka, jako Seat ( >😒] >😒] >😒] ) zbavuje třídvířek?
Nejspíše je za tím něco strašlivě kreativního a flexibilního. Ale to nám jistě vysvětlí pan overnight.

>😒]
Avatar - Emel
Emel
Poznámka pod čarou - sportovní značka Alfa Romeo se s třídvéřovou Giuliettou ani neobtěžovala 😉
Anonym
njn...to je fakt
Další poznámka pod čarou
Ano...vyrábí třeba velice sportovní až puristický model 4c.
Seat nikdy ve své historii nevyrobil sporťák. 😄
Avatar - Emel
Emel
4C je pecka, jen jsem holt nepostoupil do té správné příjmové kategorie. Za 4 roky cca. 4000 aut v Evropě... to je míň než F458/F488, prostě kusovka. Nechci brblat, mně se to auto líbí, jen si ho asi nikdy nekoupím a to mě štve 😉
overnight
To sis naběh s tím třídvířkem co? >😁

Doplň si znalosti ty znalče historie >😁 nedivím se, že supersport Seat Cupra GT ti nic neříká..

Pořád dobře bavíš >😁

A víc už na tebe nehodlám reagovat nestojíš mi za to >😁
Anonym
Jasně soploni, to je běžný auto na značkách.
Z čirého zoufalství jsi vygooglil tenhle upocenej koncept.
Jsi tragéd a nemůžeš nic změnit na dvou věcech
1) Alfa Romeo je mnohem sportovnější značka s mnohem větší sportovní image a závodní historií, kterou Seat neměl, nemá a navzory marketingovým blábolům a pár hovadům jako ty mít nikdy nebude. Srovnávat sportovní duch značky Seat se značkou Alfy Romeo je jako ptát se, zda zchromlé prase při střemhlavém letu dosahuje větší rychlost, než sokol stěhovavý.
2) Moje znalosti o motorismu násobně převyšují tvé a hloupými pokusy se mnou diskutovat se tato šílená propast dále a dále rozevírá. Prosím, bude už opravdu lepší, když (jak píšeš) už reagovat nebudeš. Hlavně pro tebe. Jistě je ti nepříjemné, jak se ztrapňuješ a tvé pokusy o okopávání mých kotníků jsou podobné pokusům nanicovatého moučného červa ohlodávat podrážku mocného titána.
Avatar - Emel
Emel
[odkaz]
Anonym
>😒] >😒] >😒]
Ten medvěd je takovej letec, jako Seat sportovní značka a overnight znalec.
:yes: :-! >😁
Avatar - white label
white label
Ale zase ten medvěd byl největší frajer (jediný z nich to měl opravdu v 😉 hned po prvním letu, o tom se může orlovi i vrabčákovi jen zdát. 😉
Anonym
No byl slavný---svou debilitou.
Dyk to povídám. Overnight.
Avatar - Đawson
Đawson
Tykraso, vtip pobavil >😁
overnight
1) Nejedná se o koncept, ale o auto, který se účastnilo závodů i v běžném provozu ty samozvaný "znalče"

2) Opět si dokázal, že ty nemáš argumenty, víš úplný kulový, píšeš jenom kydy, který vůbec nemá cenu komentovat, jsi jenom troll a s trollama s tebou nebo s kýmkoliv jiným a že vás je >😁 nemá cenu se vůbec bavit, je to zbytečný. Pokud máš nějaký osobní problémy máš tu potřebu si je tu ventilovat, tak ti přeju příjemnou zábavu, ale beze mě.

3) Navíc tím co si napsal si akorát dokázal, že si jedinec duševně narušený, zřejmě momentálně bez prášků..

je mi tě líto >😁
Anonym
Jak může být niemandovi líto ajatolláha motorismu?
Strupe, proč reaguješ, když jsi psal, že už nebudeš?
Už poněkolikáté jsi to nedodržel.
Pokud se vrátíme k prapůvodu naši pře, zda má seat sportovní image Alfy Romeo, přičemž ty tvrdíš, že ano a já že ne, je jasné, že jsi blb a pravdu mám já.
A tak to bude vždycky a na věky. I když jsi vyškrábal od někud ze zadku světa ten seatský sporťák, kterej je opravdu v provozu ve stejné hustotě, jako alfy. Hnedle včera jsem potkal dva.
Víš co vocasi, proč nejdeš na nějakej chat vo teréňákách a nezačneš tam kydat, že Seat je off-road značka, neb vyrábí uslintanej Leoš X-perience. nebo jak se ten voplastovanej low cost golf jmenuje.
A pak se začni s někým hádat, že je to víc offroad značka , než třeba...Jeep.
protože takhle trapnej a nemohoucjsi i v debatě o sportovnosti Seatu vs Alfy.

:-! :-! :-!
FOSTEK RULEZ
Game over.
webpaja
Ale zase se neobtěžovali dělat Míťu s 5d 😉
overnight
Koukám fosteku, že ještě dlouho budeš mít v živý paměti jak jsem tě setřel ty znalče historie >😁
Anonym
Ne, já budu mít dlouho v paměti, jak ses nekonečně ztrapnil a jak ti to tam taky všichni napsali.
Ty zoufalče. :-!
Avatar - lordlord
lordlord
auta jsou větší a dveře delší, ale parkovací místa stále stejně úzká, měl jsem megane coupe - otevřít dveře alespoň do první polohy, cca 1 měsíčně a občas se nastupovalo přes spolujezdce
Anonym
Přesně tak.
Tohle je opravdu nepříjemnost 3dveřáků.
A pro starší lidi třeba dosáhnout na pásy.
Výhoda je jen v designu a dejme tomu tuhosti.
Opravdu nevýhody převažují.
Tak to prostě je.
Před 25 lety bylo ale 3dvéřů strašně moc.
Svět se mění.
Arese
No, ono těch výhod je přece jen víc - vysocí řidiči a spolujezdci, co mají sedačku posunuotu hodně dozadu se v něm nemusí pořád "obtáčet" kolem B sloupku. Ale zato přístupnost zadní sedačky je fakt tristní. A to evidentě rozhodlo a ani mírně nižší cena 3dv, verzí na tom nedokázala nic změnit.
Avatar - white label
white label
Jasně, že pro vyšší postavy jsou ty delší dveře naopak výhodou, třeba do třídveřového Golfu se mi (dopředu) nastupuje lépe, než do větších aut se dvěma páry dveří, a to včetně SUV.
Přístup dozadu je samozřejmě horší, ale jak jsem psal, kolik aut, kde sedí někdo vzadu, dnes potkáš, nejčastěji pouze řidič.
Avatar - white label
white label
Nejhezčí karosářská varianta Leonu končí, pomyslné žezlo tak přebírá Leon ST.
Anonym
Žezlo je atribut králů...
Obávám se, že jsi nevolil nejpřiléhavější slovo >😒]
Avatar - white label
white label
Taky proto jsem napsal pomyslné. Píšeš rychleji, než čteš/myslíš. >😒] 😉
Anonym
No dovol?!
>😁
...OK
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... ale bohuzial predajmi asi moc 3 dverak naslapal... a dnes je to uz len o prachoch nie o krase kasne
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aj ked najkrajsia je jednoducho najmenej prakticka a najmenej realne kupovana. Ja som za dobu od kedy ho robia stretol az jedneho. Kdezto takeho Megane 3dv. ci Astru 3dv. podstatne castejsie. Aj ked je pravda ze zvacsa su R.S. ci OPC.
Avatar - white label
white label
Že je/byla nejméně prodávaná o tom není pochyb, ale proč, když vypadá nejlíp a v 90% aut, které dnes potkáš, vzadu nikdo nesedí? Přitom těch aut s jedním párem dveří rapidně ubývá obecně (viz i tzv. čtyřdveřové kupé apod.), čili to není jen trend u 3dv. hb.

P.S. Zrovna u Leonu je rozdíl v designu patrný na první pohled, vedle Leonu SC vypadá Leon (5dv. hb) jako seprané MPV. Samozřejmě, že zásadní podíl na tom má "obrácené" prosklení C sloupku u 5dv. hb, to naštěstí naopak nemá ani verze ST.
Avatar - speedfred
speedfred
SC malo myslím aj kratší rázvor oproti ostatným Leonom.
Takze už iba ako 3dv ostáva iba Golf? Dokedy ?
Takze HH si už škrtám zo zoznamu. 😒
A ako niekto písal vyššie tak pred 20rokmi to bol na západe samý 3dv hatch.
Avatar - white label
white label
Pro mě by byl taky 5dv. hh těžce stravitelný.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
3 dveraky to maju uz davno zratane .... 😐 .... a aj novy ceed uz asi v 3 dveraku tiez nebude ... biznis nepusti 😐 .. pretoze co dnes nezarobi aspon cent to nema sancu byt vo vyrobe
99matthew99
Doplnim ze aj SSS sa uz nevyraba ako 3dverove. Ja mam predoslu generaciu a za 5dv. by som nemenil. Vobec mi ten par dveri nechyba. Na dlhsie presuny mame Superba.