Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKde jsou nová auta? Některé modely nepůjdou objednat měsíce. Kvůli emisím
31 komentářů
Ja Prvni 123
Fakt si ta verbez v "Bruselu" muze delat co chce?
Zlikviduji jeden z klicovych oboru v cele Evrope... a vsem je to jedno?
😒
Vlastne neni v jejich zajmu, aby kazdy mohl mit male a levne auto. V jejich idealnim svete ma auto jen par nejbohatsich... a i ti cekaji na scvaleni cesty urednikem...
Zlikviduji jeden z klicovych oboru v cele Evrope... a vsem je to jedno?
😒
Vlastne neni v jejich zajmu, aby kazdy mohl mit male a levne auto. V jejich idealnim svete ma auto jen par nejbohatsich... a i ti cekaji na scvaleni cesty urednikem...
Všem to jedno není, ale mají za sebou nemalé stádo progresivních hýkalů, kteří je utvrzují v přesvědčení o své názorové vyjímečnosti.
Malé a lacné nie je problém pre EU. Tam je MPI a na Euro6d prejde prakticky bez úprav a vďaka nízkej hmotnosti nie je problém ani s CO2. Ale automobilky to tak nejak nechcú ponúkať. Dnes už musí mať aj malé auto turbo, dva displaye a tisíc ďalších "vychytávok". To že ľudia by chceli jednoduché auto myslím dobre dokazujú predaje Dacie.
pritom uz aj tie male auta su coraz komplikovanejsie a stale vacsie a vacsie ... auto by malo ostat autom a nehrat sa na pojazdne kina obyvacky ani kupelnove studia ci nejake pojazdne laboratoria .... takisto menit auto kazdych par rokov kvoli neustalym zmenam toto tiez nie je ani ekologicke ani to nejde ruka v ruke s trvalo udrzatelnym pristupom k prirodnym zdrojom... lenze vysvetli to v tejto dobe biznisu a kvantity ze zem nie je nafukovacia a ze sme uz defakto na pokraji priepasti..... ekonom len mavne rukou a este ty tu nakoniec budes za blazna ze nepodporujes biznis ... kedysi auta vydrzali ludom ozaj dlhe roky.... dnes ma ale napr. jeden nas sused nedaleko u nasich kazde 3-4 roky nove auto... a co z toho ze jazdi za 5 litrov ked svojim marnotratnym materialistickym sposobom zivota planete skodi ovela viac ako keby jazdil s jednym autom aspon 6-7 rokov a setril tak aspon trosku aj tie prirodne zdroje ... cele zle... ludia su marnotratni a dnes hodne uz materialisticky zalozeni a to vyuzivaju prave aj automobilky k nalakaniu a naslednemu zisku ... ale ved ked do pekla tak aspon na poriadnom koci ... cele zle .. rutime sa do priepasti... a nejde len o auta... vidim to aj na inych prikladoch... ale to je zase na dalsi roman.. alebo skor baladu ;-\
Rysguf.
Keby zmizli vsetky diesle v Toyote okrem Landcruiseru, tak to by musela kompletne zmiznut aj Toyota Proace... :-!
Pri Proace bola homologiácia viac menej formalita. Ale Hilux je Toyota do poslednej skrutku a neviem o tom, že by s nim končili.
Nemůžou zrušit svoji ikonu, Hilux. A protože se jich absolutní většina vyrábí v dieselu, není problém. Navíc vozidla nad 2400 kg nebo 2500 kg, přesně se nepamatuji, se homologují jinak.
Blbost, Hiace má samozřejmě diesely pořád v nabídce, jsou to ty samé jako v Landcruiseru, pouze LC má 2,8 a Hiace má 2,4, je to ale prakticky stejný motor, jedna rodina.
Proace Toyota nevyrábí, je to produkt PSA i s motorem, tam nebude homologace problém 😄, PSA není proti dieselům. :yes:
Proace Toyota nevyrábí, je to produkt PSA i s motorem, tam nebude homologace problém 😄, PSA není proti dieselům. :yes:
Radek STI
Chtěl jsem pořizovat nějaký druhý praktický bezpohlavní přibližovadlo až ke konci roku, místo pravěký Oktávky. Nakonec jsem ho díky slevám u VW koupil už teď. Golfa s odcházející 1.4TSI 150k, místo ceníkovejch 600 za 450. Bez nijaký snahy nebo známosti, jako kavka z ulice...
Já taky teď platil oproti konfigurátoru o 270 tisíc míň
wikinko
pri skodovke ste zabudli napisat, ze u octy uz nejde objednat 135kw TDI, uz asi 3 mesiace, mali nabehnut koncom jula ale nestalo sa...
Osobne si myslim, ze nektere konkurencni automobilky na to prisly a pristoupily na stejnou hru. Takze to co se ted deje je podle mne na vrubu tech automobilek. preci si nekdo nemuze myslet, ze na to prisel nejaky nedostudovany urednik z Brusele.
- Kdo bránil zavedení WLTP a tím pádem návratu reálných čísel do života? Snad automobilky?
Odpovím Ti - automobilky se jen přizpůsobovaly.
- kdo nekontroloval plnění emisních norem jako například EPA v USA?
Odpovím Ti - tady se automobilky podílejí, protože měly volnou ruku, ale zase je to ZÁSADNÍ chyba EK. Tyto věci bylo třeba řešit na evropské úrovni ale nikdo je neřešil, automobilkám se prostě VĚŘILO.
A našlo by se mnohem vím věcí, kdyby se šlo do hloubky.
Za tu dobu, co problém pod pokličkou bublal, EPA odhalila a penalizovala řadu výrobců v USA. Nakonec problémy se diesely VW byly také odhaleny v USA, ne v EU.
A reakce EP/EK? Najednou musí být WLTP zavedena ze dne na den, to samé RDE.
Ale to by tolik nevadilo, je to potřeba, jen mi vadí nekonzistentní a naprosto amatérské jednání a chování evropských orgánů. Automobilek mi moc líto není, ony mohly samy o sobě zlepšovat emise, nástroje k tomu měly, ale daly přednost výrobě co nejlevnějších aut k realizaci maximálních zisků. O část těchto zisků nyní přijdou ale jen o část. :no:
A platí to i pro benzín - němečtí výrobci se domlouvali jak odsunout na co možná nejpozdější termín zavedení BPF/GPF u benzínů.
Vlak se ale rozjel a neda se zastavit. I politik ma svyho sefa furt sou nejaky volby.
Fungovanie Európskych inštitúcii je ale celkovo tragické. Jednak EPA, ktorá reaguje na podnety a nemá problém vyvodiť dôsledky. Tak IIHS ktorá testy postupne rozširuje praktickým smerom. Pridali small overlap na obe strany, lebo zistili, že to automobilky šidili. A posledne test svetlometov, kde testujú všetky typy svetiel všetkých v US predávaných aut a prekvapivo na tom automobilky tiež šidia a často aj príplatkové svetla stoja za prd. EuroNCAP bola za 10 rokov schopná akurát zmeniť prepočet hviezdičiek a hendikepovať ťa ak nepredávaš auto plné autonómnych hlúpostí. Za niečo ako zle nafúknutý airbag sa už body nestrhávajú, veď autonómne brzdy nehode predsa zabránia.
Jedno takové nablblo ukazovali v televizi, to už není ani žádný ekoaktivista, to je jen EK😲UŘADA. Chytré programy sledující všechny stavby a přesně sdělující termíny kdy je potřeba se do něčeho navézt, a potom samozřejmě odvolací lhůty atd.