Společnosti VW a Deutsche Post řeší trable s jedovatými těžkými kovy. Volkswagenu kvůli tomu dokonce hrozí svolávačka 124.000 elektrifikovaných automobilů.
Ydyot jsi ty, kadmium je tisíckrát jedovatější než olovo. Amalgám v zubu drží kov v sobě pevně, uvolňování je 000 nic, jinak už bys byl ydyot mrtwola wole.
No tak, chlapci, brzdite. Vo VW asi zistili, že elektromobil je príliš drahý a negarantuje hneď v prvom roku výroby vysoké prekročenie naplánovaných ziskov. Tým pádom je vysoko stratový a preto pre VW nebezpečný, preto treba urýchlene stopnúť jeho výrobu a najmä ešte urýchlenejšie na to nájsť pádny ekologický dôvod. ;-) >:-[]
kdyby jsi cet vic nez jen nadpis, tak by jsi se docet, ze problem je se spinacem v nabijecce, na jehoz kontakt je nejspis naparena vrstvicka kadmia. a protoze nabijecky dodava externi dodavatel, stacilo jenom vymenit dodavatele nabijecek a je otazka, kde vsude takovy spinac s kadmiem mame, protoze se na 99.9999% nejednalo o spinac pouze pro nabijecky folcvaaagnu
8mg jedovatyho kovu v dvoutunovym aute
to mam v kazdym amalganem zaplombovanym zubu radove vic
a to, ze v klasickym aute je tak 10 kilo jedovatyho olova, je asi jedno ...
Ty lidi fakt už neví jak zlikvidovat elektromobily. Takže kvůli 1 kg Cd v 123000 autech celkem musí automobilka svolat všechny auta na výměnu jedné součástky? Jenom náklady na výměnu budou mít daleko větší znečištění.
To že ostatní firmy vypouští tuny Cd a neřeší se to? Fakt si někdo z vás může myslet ze tyhle zprávy jsou skutečnost?
Me to teda prijde jako nesmysl.
i kdyz dyzly folksvaaagnu patri mezi nejcistsi dyzlove motory a vetsina ostatnich vyrobcu je znatelne horsich, a to vcetne japoncu, korejcu, francouzu, italu, svedu, tak na cerny listine je jen VW.
a ted kdyz tlacitka, na jejichz kontaktech je vrstvicka kadmia, pouzivaji bezne vsichni vyrobci elektroniky aniz by o tom treba i vedeli, nejhorsi je opet folksvaagen
ty mas hodne jednoduchy uvazovani, asi jako vetsina naroda, coz je videt pri volbach ...
...koľko a akých svinstiev Nemci venovali prírode v tridsiatych a štyridsiatych rokoch pri mierumilovnom vývoji leteckej, raketovej a inej techniky určenej pre blaho celého sveta.
Takže čo sa týka jedovatosti, 8 mg kadmia vyváži 8 g olova.
Počítam dobre?
Takže ak je v jednej autobatérii klasického auta 10 kg olova, je toto auto asi 1250x jedovatejšie
ako elektromobil s 8 mg kadmia; resp. jedno klasické auto je jedovaté ako 1250 elektromobilov spolu. >:D
v jednom kubiku morsky vody je toho kadmia vic nez v jednom folcvaaknu, kde s tim nemas sanci prijit do styku, ty woe.
tak bacha az jednou vyrazis k mori, aby jsi se neotravil
az te jednou prozenou kominem, tak tou rtuti z amalganovyho zubu otravis vzduch v okoli, kdyz te zakopou, tak se ta rtut zase casem dostane do zeme
a kazdopadne tech 8mg kadmia z elektrickyho folcvaaagnu je o mnoho radu mensi problem, nez ty stovky kil jedovatyho oxidu dusiku z kazdyho naftovyho jedometu nez konecne skonci na srotisti a prestane zamorovat vzduch