Novinky
Všichni můžeme být rádi, technologii na to máme, abychom normu splnili a výměnou za trochu močoviny, která nestojí skoro nic diesláky nesmrdí a ani nejsou tak jedovaté. S euro 6d už pomalu i drahé, dotované, zvýhodňované elektromobily přestanou být pro ovzduší přínosem
Nakolko Renault tvrdohlavo tlaci naftu, aj ked naftu uz v podstate nekto nechce osud ich vylucne naftoveho SUV je mi ukradnuty... Takto dostane moje peniaze Mazda, ktora ma benzinovych vykonnych a uspornych motorov v ponuke dost. :yes:
si opat pili konar sam pod sebou ( ked uz nie dizajnovo tak pre zmenu zase motoricky ) ... konecne po rokoch spravia uz "dostojny" koleos a oni ho nakoniec takto zazdia.... ale tak zase outlander alebo CX-5 a dalsi sa iste tomuto stavu nepohnevaju ... kazdopadne takto si aj nadalej renault silne meno medzi vacsimi SUV tak skoro nevybuduje... ak vobec niekedy... ale je to ich vec samozrejme ... ;-\
Kdybys neplácal kraviny...
koleos sa mi paci .. tento styl mi tu na rozdiel od talismanu sedi... rovnako ako mi sedi aj styl alfy na stelviu ( na giulii mi opat uz ale ten face ani muskulatura nepasuje ) .... ale teda koleos dnes potrebuje hlavne predavat.. vzhladom na neslavnu minulost ma co dohanat ale takto si moc nepolepsi... ;-\ ... toto je realita.. no a kraviny su v kravine 😉
Pokud se nepletu, tohle auto navrhuje a vyrabi Samsung, ne?
Jmenuje se to “Renault Samsung QM6” a vyrabi se v jizni koreji (Renault Samsung) a take v cine (Dongfeng Renault)
Je to Samsungem upravena platforma X-Trail / Kadjar.
Nissan a Renault na to daji svuj znak a sve motory.
Nebo se pletu a neco se s touto novejsi generaci zmenilo a ted to Samsung pro Nissan a Renault pouze vyrabi?
PS byl jsem loni na par dni v jizni koreji a od Renaultu jsem tam nevidel ani jeden kus Koleosu, jenom Megane (sedan)
Jmenuje se to “Renault Samsung QM6” a vyrabi se v jizni koreji (Renault Samsung) a take v cine (Dongfeng Renault)
Je to Samsungem upravena platforma X-Trail / Kadjar.
Nissan a Renault na to daji svuj znak a sve motory.
Nebo se pletu a neco se s touto novejsi generaci zmenilo a ted to Samsung pro Nissan a Renault pouze vyrabi?
PS byl jsem loni na par dni v jizni koreji a od Renaultu jsem tam nevidel ani jeden kus Koleosu, jenom Megane (sedan)
tak si to shrnme
VW podvadel a priznal se
ostatni podvadeli taky, ale zatloukali a podarilo se jim to zatlouct
jen par podvodu co si vzpominam
- emise o opelu byly OK, ale jen do doby, kdy se na valcich tocila jen predni pohanena naprava. jakmile se roztocily vsechna 4 kola, emise zahadne vzrostly.
- u renaulta uplne vypinani likvidace NOx pri vyssich rychlosti
- uplne vypinani zneskodonovani NOx , kdyz je teplota nizsi nebo vyssi nez nejaka hodnota
- uplne vypinani zneskodnovani NOx majici chranit motor pred znicenim, pritom se jedna o bezne provozni podminky
vse stavy, ktere se v laboratornich podminkach nevyskytnou, ale v realu prevazuji
vysledek zde v EU je ten, ze VW se "cestne" priznal - a je popotahovanej, a ti ostatni co to zatloukly a emise v realu maj mnohem vetsi, jsou vysmati.
prijde mi, ze ti co ocernuji VW jsou typicti eurohujeri, ktery zajima jenom car papiru a co se deje v realu je nezajima.
pro me je pristup VW daleko prijatelnejsi nez treba renaultu, protoze VW v realu skodi daleko min
VW podvadel a priznal se
ostatni podvadeli taky, ale zatloukali a podarilo se jim to zatlouct
jen par podvodu co si vzpominam
- emise o opelu byly OK, ale jen do doby, kdy se na valcich tocila jen predni pohanena naprava. jakmile se roztocily vsechna 4 kola, emise zahadne vzrostly.
- u renaulta uplne vypinani likvidace NOx pri vyssich rychlosti
- uplne vypinani zneskodonovani NOx , kdyz je teplota nizsi nebo vyssi nez nejaka hodnota
- uplne vypinani zneskodnovani NOx majici chranit motor pred znicenim, pritom se jedna o bezne provozni podminky
vse stavy, ktere se v laboratornich podminkach nevyskytnou, ale v realu prevazuji
vysledek zde v EU je ten, ze VW se "cestne" priznal - a je popotahovanej, a ti ostatni co to zatloukly a emise v realu maj mnohem vetsi, jsou vysmati.
prijde mi, ze ti co ocernuji VW jsou typicti eurohujeri, ktery zajima jenom car papiru a co se deje v realu je nezajima.
pro me je pristup VW daleko prijatelnejsi nez treba renaultu, protoze VW v realu skodi daleko min
Mas pravdu, ale jeste bych to upresnil.
VW byl jediny, kdo takova auta prodaval v USA.
Tam to zatloukal myslim 6 nebo 7 let nez to prasklo.
Priznal se jen proto, ze uz nebylo jine cesty.
Takhle to bylo levnejsi. Ta pokuta je sice obrovsky cislo, ovsem kdyz se to rozlozi do tech nekolika let, jsou to myslim 2% jejich zisku za rok. ZISKU!
V USA se kupodivu zakony o emisich museji dodrzovat.
V evrope se dodrzovat nemuseji, zadny zakon na to nebyl.
A proto muzou vsichni podvadet jak se jim zachce, ale jen VW na to doplatil - protoze tu neplechu sel delat do USA.
Nasledne jsme sice v evrope zavedli novou metodiku, ovsem nejak jsem neslysel, ze pokud nekdo bude porusovat emise, bude za to pykat.
Pokud se neco zmenilo, budu rad, kdyz me nekdo opravite.
VW byl jediny, kdo takova auta prodaval v USA.
Tam to zatloukal myslim 6 nebo 7 let nez to prasklo.
Priznal se jen proto, ze uz nebylo jine cesty.
Takhle to bylo levnejsi. Ta pokuta je sice obrovsky cislo, ovsem kdyz se to rozlozi do tech nekolika let, jsou to myslim 2% jejich zisku za rok. ZISKU!
V USA se kupodivu zakony o emisich museji dodrzovat.
V evrope se dodrzovat nemuseji, zadny zakon na to nebyl.
A proto muzou vsichni podvadet jak se jim zachce, ale jen VW na to doplatil - protoze tu neplechu sel delat do USA.
Nasledne jsme sice v evrope zavedli novou metodiku, ovsem nejak jsem neslysel, ze pokud nekdo bude porusovat emise, bude za to pykat.
Pokud se neco zmenilo, budu rad, kdyz me nekdo opravite.
Preco obet? Silnejsi 2.0 dizel a dvojspojka je jednoznacne krok vpred a pozitivny prinos, to tam malo byt od zaciatku. Cvt od Nissanu a trosku priduseny 2.0 dci so spotrebou v testoch cca 8-9 litrov nebol ziadny zazrak. Hlavne v kontexte nedavneho testu noveho Turka 3.0 tdi, ktory chodi za 7-8l. Palec hore pre Renault a mohol by pozicat dvojspojku aj Nissanu xtrail a nejaky silnejsi benzinovy motor by sa tiez hodil napr. vyborny 1.8 tce z Espace a Talismanu.
a porad me vrta hlavou, proc se vsichni tvari, ze emise u renaulta byly OK, kdyz byly mnohem vetsi nez u VW, po kterym se vsichni vozi
Škoda, že to jsou jen sny, zatímco realita byla úplně o něčem jiném. Ale dlouhodobá mediální masáž udělala své a lidi uvěřili, že to nakonec vlastně vůbec není chyba VW a že podváděli všichni...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A koľko toho teda kto poplatil? Ale spomeň len veľké zvieratá na úrovni VW, nech to neriešime tri dni...