Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

LNT
topten
| 15. 8. 2018 12:01
je logicky, ze renault, kterej jeste nedavno jel vyhradne na LNT, takze v realu vypoustel 10x vic NOx nez je laboratorni limit, ma problem se zavedenim SCR do svych modelu. a je otazka, jesli od 1. zari bude mit Renault v nafte vubec co prodavat.
a porad me vrta hlavou, proc se vsichni tvari, ze emise u renaulta byly OK, kdyz byly mnohem vetsi nez u VW, po kterym se vsichni vozi
Avatar - Hittman
LNT
Hittman
| 15. 8. 2018 12:18
Protože VW byl bohatší kořist a krásně na něm vytřískali, co by si vzali z Rencka?
Avatar - Cuba66
LNT
Cuba66
| 15. 8. 2018 12:54
Tak hlavně to začalo v USA a tam se asi Rendlíků moc neprodává, že? Nebo se pletu?
LNT
cendakocour
| 15. 8. 2018 16:17
Přesně tak Renaulty se ve státech neprodávají a nebo jen v zanedbatelném množství a kdyby do toho nezačali Amíci vrtat, jak by to dopadlo ? Celá Evropa by se nadále tvářila, že všichni včetně VW, Renaultu a spousty dalších maj emise naprosto v pohodě.
LNT
SamanAR
| 15. 8. 2018 13:56
VW ale nemelo v Evrope problem s emisema, melo problem s podvadenim u emisnich zkousek, a to je sakra rozdil :-! proste VW nacapali ze podvadi diky SW a ve VW se k tomu i priznali, az nacapou Renault nebo jinou automobilku, tak pak bude mit stejnej problem jako VW
Avatar - Hittman
LNT
Hittman
| 15. 8. 2018 14:24
Tak mi poraď, jak to tedy dělali ostatní, že i když překračovali v reálu emise, na zkoušce prošli? Díky za info.
Avatar - traveldrive
LNT
traveldrive
| 15. 8. 2018 14:59
Proste boli lepší ako VW, nastavili svoje motory tak, aby plnili limity pri testoch a určenej metodike merania, a zároveň poskytovali dostatočný výkon a ostatné prevádzkové vlastnosti pri reálnom používaní. Vo VW to nezvládli, alebo chceli byť lepší ako ostatní, tak spravili podvod pomocou softvéru, ktorý rozoznal laboratórne a prevádzkové podmienky a podľa toho nastavil parametre. VW tak podvodom získal "najčistejšie" motory s výbornými vlastnosťami v reálnej prevádzke. Podvod jak víno. Už je ti to jasnejšie?
Avatar - Blue Sun
LNT
Blue Sun
| 15. 8. 2018 15:23
Jsi zlý, víš to? Takhle jim kazit sny o hodném VW a zlých úřednících, kteří udělali špatné normy a ještě chtěli ten hodný VW pokutovat za jejich porušování...
Škoda, že to jsou jen sny, zatímco realita byla úplně o něčem jiném. Ale dlouhodobá mediální masáž udělala své a lidi uvěřili, že to nakonec vlastně vůbec není chyba VW a že podváděli všichni...
LNT
webpaja
| 16. 8. 2018 07:03
Přečti si co postnul Gvick2.
Avatar - Blue Sun
LNT
Blue Sun
| 16. 8. 2018 08:47
A ty to, co traveldrive...
LNT
Gvick2
| 15. 8. 2018 18:32
Ostatní dělají totéž
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Avatar - traveldrive
LNT
traveldrive
| 15. 8. 2018 20:50
Zatiaľ len dohady, drísty a snahy nájsť ďalších vinníkov. Bol niekomu okrem VW podvod s emisiami dieslov regulérne dokázaný?
LNT
Gvick2
| 15. 8. 2018 22:04
Jistě, a kvůli těm dristům ty automobilky svolávají miliony aut, mění SW/HW, platí pokuty.
Avatar - traveldrive
LNT
traveldrive
| 15. 8. 2018 23:56
Presne tak. Ľudí formuje marketing v tisíc podobách, a keď je lepšie povedať, niečo nevyšlo a poďte sem, napravíme to, tak to proste urobia. A bude to stáť možno 5 miliónov namiesto 100 miliónov a zachráni to kšefty za miliardu... Všetko je to politika.
A koľko toho teda kto poplatil? Ale spomeň len veľké zvieratá na úrovni VW, nech to neriešime tri dni...
V podstatě dobrá zpráva
Šimpanz
| 15. 8. 2018 12:03
u takto velkého auta nedůstojné 1.6 budou nahrazeny plnotučným dvoulitrem
Avatar - lamal
nissan
lamal
| 15. 8. 2018 12:37
hlavne, ze sa vyhovorili na nissan blbci >:D
Avatar - traveldrive
nissan
traveldrive
| 15. 8. 2018 15:00
hlavne, že si si kopol, blbec :-!
Avatar - KANKUNEN
Proč je ten nadpis tak bulvární
KANKUNEN
| 15. 8. 2018 13:17
Všichni můžeme být rádi, technologii na to máme, abychom normu splnili a výměnou za trochu močoviny, která nestojí skoro nic diesláky nesmrdí a ani nejsou tak jedovaté. S euro 6d už pomalu i drahé, dotované, zvýhodňované elektromobily přestanou být pro ovzduší přínosem
Avatar - traveldrive
Proč je ten nadpis tak bulvární
traveldrive
| 15. 8. 2018 23:58
Nevadí, hlavne že si inak zdravý.
Koleos s otrasnou motorizaciou...
Lio
| 15. 8. 2018 13:34
Nakolko Renault tvrdohlavo tlaci naftu, aj ked naftu uz v podstate nekto nechce osud ich vylucne naftoveho SUV je mi ukradnuty... Takto dostane moje peniaze Mazda, ktora ma benzinovych vykonnych a uspornych motorov v ponuke dost. :yes:
Avatar - Hittman
Koleos s otrasnou motorizaciou...
Hittman
| 15. 8. 2018 13:56
Srandisto >:D
Avatar - Ozzman
Koleos s otrasnou motorizaciou...
Ozzman
| 15. 8. 2018 14:07
Tak pak nebreč až ti ujede třeba nějaký naftový pašík
Avatar - Hittman
Koleos s otrasnou motorizaciou...
Hittman
| 15. 8. 2018 14:23
Proč by brečel? Pohodová klidná jízda za 8 litrů, to je luxus, co si může dovolit málokdo >:-[]
Avatar - Ozzman
Koleos s otrasnou motorizaciou...
Ozzman
| 15. 8. 2018 16:00
>:-[]
Avatar - H/K_svwet
koleos
H/K_svwet
| 15. 8. 2018 15:10
si opat pili konar sam pod sebou ( ked uz nie dizajnovo tak pre zmenu zase motoricky ) ... konecne po rokoch spravia uz "dostojny" koleos a oni ho nakoniec takto zazdia.... ale tak zase outlander alebo CX-5 a dalsi sa iste tomuto stavu nepohnevaju ... kazdopadne takto si aj nadalej renault silne meno medzi vacsimi SUV tak skoro nevybuduje... ak vobec niekedy... ale je to ich vec samozrejme ... ;-\
Avatar - Blue Sun
koleos
Blue Sun
| 15. 8. 2018 15:25
Kdybys neplácal kraviny...
Avatar - H/K_svwet
koleos
H/K_svwet
| 15. 8. 2018 15:45
koleos sa mi paci .. tento styl mi tu na rozdiel od talismanu sedi... rovnako ako mi sedi aj styl alfy na stelviu ( na giulii mi opat uz ale ten face ani muskulatura nepasuje ) .... ale teda koleos dnes potrebuje hlavne predavat.. vzhladom na neslavnu minulost ma co dohanat ale takto si moc nepolepsi... ;-\ ... toto je realita.. no a kraviny su v kravine ;-)
Avatar - traveldrive
koleos
traveldrive
| 15. 8. 2018 17:37
Jak môžu byť v kravíne, keď sú v tvojich príspevkoch?
koleos
webpaja
| 16. 8. 2018 07:05
Obecně celá konkurence, která bude schopna nepřetržitě dodávat. Někteří musí ořezat motorovou nabídku, jiní musí na čas zaříznout celý model.
Ani Renault, ani Nissan - je to Samsung
Freddka
| 16. 8. 2018 09:16
Pokud se nepletu, tohle auto navrhuje a vyrabi Samsung, ne?

Jmenuje se to “Renault Samsung QM6” a vyrabi se v jizni koreji (Renault Samsung) a take v cine (Dongfeng Renault)

Je to Samsungem upravena platforma X-Trail / Kadjar.
Nissan a Renault na to daji svuj znak a sve motory.

Nebo se pletu a neco se s touto novejsi generaci zmenilo a ted to Samsung pro Nissan a Renault pouze vyrabi?

PS byl jsem loni na par dni v jizni koreji a od Renaultu jsem tam nevidel ani jeden kus Koleosu, jenom Megane (sedan)
Avatar - wakantanka
Ani Renault, ani Nissan - je to Samsung
wakantanka
| 16. 8. 2018 19:15
A ten Samsung myslis ze je ci? No zase ho ovlada ci vlastni Renault-Nissan, pokud se nepletu. :-)
LNT - shrnuti
topten
| 16. 8. 2018 11:34
tak si to shrnme
VW podvadel a priznal se
ostatni podvadeli taky, ale zatloukali a podarilo se jim to zatlouct

jen par podvodu co si vzpominam
- emise o opelu byly OK, ale jen do doby, kdy se na valcich tocila jen predni pohanena naprava. jakmile se roztocily vsechna 4 kola, emise zahadne vzrostly.
- u renaulta uplne vypinani likvidace NOx pri vyssich rychlosti
- uplne vypinani zneskodonovani NOx , kdyz je teplota nizsi nebo vyssi nez nejaka hodnota
- uplne vypinani zneskodnovani NOx majici chranit motor pred znicenim, pritom se jedna o bezne provozni podminky
vse stavy, ktere se v laboratornich podminkach nevyskytnou, ale v realu prevazuji

vysledek zde v EU je ten, ze VW se "cestne" priznal - a je popotahovanej, a ti ostatni co to zatloukly a emise v realu maj mnohem vetsi, jsou vysmati.
prijde mi, ze ti co ocernuji VW jsou typicti eurohujeri, ktery zajima jenom car papiru a co se deje v realu je nezajima.
pro me je pristup VW daleko prijatelnejsi nez treba renaultu, protoze VW v realu skodi daleko min
LNT - shrnuti
Freddka
| 17. 8. 2018 00:44
Mas pravdu, ale jeste bych to upresnil.

VW byl jediny, kdo takova auta prodaval v USA.
Tam to zatloukal myslim 6 nebo 7 let nez to prasklo.
Priznal se jen proto, ze uz nebylo jine cesty.

Takhle to bylo levnejsi. Ta pokuta je sice obrovsky cislo, ovsem kdyz se to rozlozi do tech nekolika let, jsou to myslim 2% jejich zisku za rok. ZISKU!

V USA se kupodivu zakony o emisich museji dodrzovat.
V evrope se dodrzovat nemuseji, zadny zakon na to nebyl.

A proto muzou vsichni podvadet jak se jim zachce, ale jen VW na to doplatil - protoze tu neplechu sel delat do USA.

Nasledne jsme sice v evrope zavedli novou metodiku, ovsem nejak jsem neslysel, ze pokud nekdo bude porusovat emise, bude za to pykat.
Pokud se neco zmenilo, budu rad, kdyz me nekdo opravite.
Obet
Seabow
| 16. 8. 2018 12:16
Preco obet? Silnejsi 2.0 dizel a dvojspojka je jednoznacne krok vpred a pozitivny prinos, to tam malo byt od zaciatku. Cvt od Nissanu a trosku priduseny 2.0 dci so spotrebou v testoch cca 8-9 litrov nebol ziadny zazrak. Hlavne v kontexte nedavneho testu noveho Turka 3.0 tdi, ktory chodi za 7-8l. Palec hore pre Renault a mohol by pozicat dvojspojku aj Nissanu xtrail a nejaky silnejsi benzinovy motor by sa tiez hodil napr. vyborny 1.8 tce z Espace a Talismanu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku