Novinky
Také Alfa Romeo reaguje na emisní normy. Giulia a Stelvio dostanou posílené turbodiesely
51 komentářů
Absence benzinového dvoulitru v kombinaci s manuální převodovkou již spolehlivě odhání řadu zákazníků a totéž platí o chybějícím kombi Sportwagon... 😲 😢 😒
Z vrcholné verze QV manuál pro nezájem právě stahují a bude jen v automatu, že by jej dali jinam asi nehrozí.
Až na to, že manuál u QV přestali nabízet proto, že se jim už v záruce u těch aut sypala spojka a převodovka, rozhodně ne pro nezájem! u dvoulitru by takové problémy nehrozily, jeho krouťák by manuálů v pohodně zvládl! 😲
tak tak... sedany moc nefrcia... chyba kombik.. chyba outdoorova verzia... konkurencia dnes toho dokaze viac a lepsie no
Přestaň ty škráblá desko. Nikdo z konkurence nemá tak perfektně jezdící auto jako je Giulia.
Jeď si pro kombíka kam chceš.
Jeď si pro kombíka kam chceš.
zdar, už máš Giulii projetou? jakou verzi? já s ní občas jezdím a je to fakt paráda, ale přímé srovnání s konkurencí nemám....
jinak ten neustálý brekot po kombíku, ještě zvýšeném.... OMG.... Giulia Crosswagon.... 8-s ale některým to nevymluvíš....
jinak ten neustálý brekot po kombíku, ještě zvýšeném.... OMG.... Giulia Crosswagon.... 8-s ale některým to nevymluvíš....
Jen chvilku, díky balls Speedfreda, který se nezdráhal mi dát klíčky od QV po vyjetí ze šourůmu 😉
Podvozková dokonalost byl pro mě XE-S, tohle je ještě snad geniálnější, jen brzdy jsou na zvyknutí.
Podvozková dokonalost byl pro mě XE-S, tohle je ještě snad geniálnější, jen brzdy jsou na zvyknutí.
jo, QV... no, to už celkem jede.... nic pro slabé žaludky.... >😒]
Je tu nekdo kdo by mohl poreferovat o zkusenostech se zakladnim benzinem (200k)? Projev (charakter, zvuk), spotreba, sladeni s automatem... ?
Diky
Diky
[odkaz] - je tam blog samostatně o motoru a pak o dojmech z jízdy (v dalším blogu).... určitě to auto stojí za zkoušku, to mi věř 😉
Ja taku mam a som nadmieru spokojny. Je to celkom svizne a prijemne zvezenie. Samozrejme, vykonu nikdy nie je dost, no tych 200 koni je celkom adekvatny vykon na to auto (ved ma zrychlenie z 0 na 100 prakticky rovnake ako Golf GTI).
Prevodovka reaguje rychlo, v podstate okamzite, a bez nejakeho cuknutia. Pri predbiehani si vsak vzdy manualne podradim packami. Nie je to nevyhnutne, ale velmi uspokojujuce. 😉
Zvuk je trocha poddimenzovany, k takemu autu by sa hodil nejaky mocnejsi zvukovy prejav, ale to ma trapilo tak prvy mesiac.
Spotreba je OK. Odkedy som sa prestal blaznit (teda som volic rezimov prepol na "n"), mam priemernu spotrebu 8,4. Je vsak velmi lahke nechat sa uniest a vtedy sa sotva dostanes pod 10.
Urcite si ju chod vyskusat. Ja som sa neprestal usmievat od prveho nasadnutia pri testovacej jazde. 😄
Prevodovka reaguje rychlo, v podstate okamzite, a bez nejakeho cuknutia. Pri predbiehani si vsak vzdy manualne podradim packami. Nie je to nevyhnutne, ale velmi uspokojujuce. 😉
Zvuk je trocha poddimenzovany, k takemu autu by sa hodil nejaky mocnejsi zvukovy prejav, ale to ma trapilo tak prvy mesiac.
Spotreba je OK. Odkedy som sa prestal blaznit (teda som volic rezimov prepol na "n"), mam priemernu spotrebu 8,4. Je vsak velmi lahke nechat sa uniest a vtedy sa sotva dostanes pod 10.
Urcite si ju chod vyskusat. Ja som sa neprestal usmievat od prveho nasadnutia pri testovacej jazde. 😄
Na Mondeu su smiesne tie LED svetla, to v dobe kedy Korea /ix35/ aj ine znacky s lacnejsimi modelmi mali spojitu LED grafiku, pride Mondeo so zadnymi svetlami, kt maju raster jak LED pasy z pred 12 tich rokov 😄 yay
Bavime sa o dizjane a ked dizajn Mondea v tebe zanechava emocie /prepokladam ze pozitivne a nebodaj burlive/ tak to bude z inych dovodov ako z emotivneho dizajnu 😉 >😒]
A co se Giulie tyče tak už od začatku jsem byl jejim vzhledem zklamany což neznamena, že by byla v mojich očich nepěkna, ale prostě zklaman s otazkou, tohle, že je AR ? A v posledni době kdy ji častěji potkavam se to nezlepšilo ba naopak umocnilo.
Mondeo nicim neurazi /az na zadne LED/ a povazujem ho za urcite krajsi Ford + jeho vek beriem do uvahy, takze OK. Julka je kazdopadne uplne inde, uz proporciami kde rozbredly liftback s bachratym zadkom a ´´malymi zadnymi kolesami´´ nejde porovnat s atletickymi linkami pekneho sedanu akym je Giulia. Ak v tomto nevidis rozdiel, tak mi ver, ze diajnu tych dvoch aut nerozumies.
Focus s aston martin predkom co je neskutocne lacna a pozerska dizajnova linia sa preda akurat vo verzii Combi, kde v dobrej farbe a 18kach u focusa ako tak funguje. Vsetky ostatne modely su sprasene s tym gycom, od FL predoslej fiesty az po Galaxy.
Golf je konzerva ano a vyzera lepsie ako ´´inovativny aspoň Martin´´ blbosticka, zo zadu je focus HB tiez nevyvazeny hlavne po FL tie svetla posobia este mensie, GLF 7 je daleko vyvazenejsi.
Kazdopadne rozoberat to dalej nema zmysel, rozdielny dizajn je tu preto aby si kazdy uplatnil svoje sympatie, preferencie... Len som chcel podotknut, ze pozor na tie zrovnania, podla mna Fordy pre teba nie su o dizajne, ale nevadi to je zas moj nazor 😉
Okrem Focusu 1gen /3dv/ na mna Fordy moc neposobia dizajnovo, tie starsie su mi oku lahodnejsie /Mondeo MK3 super/. O co u mna ide u Forda je respekt a obdiv, lebo ako jedna z mala automobiliek vie celoplosne /od nakupnej tasky po dodavky/ odladit spickovo podvozky, riadenie, brzdy aj prevodovky a toto je pre mna velmi silna zalezitost ako aj Focus 1 generacie. Takze mu fandim respektujem, no s vela vecami nesuhlasim a dizajn je jedna z nich, podla mna by to chcelo nieco viac... hlavne ked vidim, ze Americka F150 aspon nejako vyzera vo svojej kategorii.
A silne sa domnievam, ze u teba /navyse ako majitela vyborne jazdiaceho focusa 1.6EB/ je to to iste a nie je to o uzasnom a skvelom dizajne, ktory ty strasne zeries... na to si velmi velky cmuchal na jazdne vlasnosti a podobne nuancie a uchylky, takze ti ten dizajn nezhltnem.
BTW radsej by som si vybral Focusa vsetkymi 10timi oproti Golfu, ale keby slo len o dizajn tak je to Golf v peknej farbe na 18kach... Focus je o tolko lepsi vo veciach. na kt. mne zalezi, ze je jasna volba a dizajn nie je tak zly aby na tom nieco zmenil.
Kdyby se mě někdo zeptal, ktera alfa je pro mě největšim zklamanim co do vzhledu tak jako prvni mě napadne zřejmě ta Giulia. Možna si nějak teď nevzpominam, ale opravdu mě za dlouhe roky nenapada jiny model od alfy, ktery by mě svym vzhledem tak zklamal. Ne do te miry, že bych si ji hypoteticky nepořidil, ale prostě moje očekavani bylo něco vic vymakanějšiho a emotivnějšiho a navic svym vzhledem mi ne uplně padla do oka.
Novy FF a Fiesta take nemastne neslane... Fiesta sa mi na fotkach celkom pozdavala, urcite podarenejsia evolucia ako predosla po FL...v reale to zatial moc nefungovalo, beha ich malo no moc ma to neoslovilo. Focus, zas uplne stratil tvar, jasne da sa na to pozerat a najdes si tam nieco, hlavne v komiku ST to vyzera vazne dobre, no celok je taka zlepenina roznych inych konkurencnych dizajnov... Nic nove, nic co by zaujalo akurat to nesklame, akceptujes, neuraza... mi to pride ako bojovat proti koncernu jeho dizajnovymi zbranami, ale bez vlastnej tvare a identity, pritom s nakomibnovanymi prvkami od konkurencie... hlavne aby neurazil a ked pride na lamanie chleba ako napr u mna, tak zase golf 8 bude isto krajsi, no FF neurazi a kvoli lepsim jazdnym vlastnostiam si ho zas vypreferujem... laska z dizajnu to kazdpadne nebude, skor z rozumu
"mi to pride ako bojovat proti koncernu jeho dizajnovymi zbranami"...tohle naštěsti u 4 generace podobně jako u 2 generace nenastalo a nikdy nebyl focus tak dynamicky a odvažny jako pravě 4 generace, už jsem viděl a ani 3 generace neni tak dynamicka a konečně se ford u kombika odvazal, i když ten jsem ještě na vlastni oko neviděl, ktery ma šmrnc a nepostrada dynamiku což u všech třech předchozich generaci nebylo a šlo jen o "nevzhledne" krabice. Budu překvapen pokud si VW s designem u noveho golfa pohraje, tak že tam bude alespoň polovina prolisu a dynamiky jako pravě u noveho fokala.
Po tak dlhej dobe ocenujem konzervativny pristup v dizajne, lebo vzhladom na historiu to uz ma zmysel a vyznam. Navyse to na ludi ocividne funguje 😉 Focus kazdopadne moze byt iny, golf si svoj postoj k dizajnu obhaji a tak to bude pestrejsie.
Aby si si nemyslel, ze sa mi paci dizajn VW tak to isto nie... novy Tiguan, T-roc su napr uplne sra.čky gycove a lacne... treba rozlisovat, nerobit vrecia
A to vravím ako majiteľ súčasného Galaxy,čo je môj prvý nový a asi aj posledný Ford. Tak rozvrzané auto v interiéry (2,5 roka ,50t km) som nemal ešte nikdy,ani nejaké 20 ročné. Prístupy servisu :no: ,jazdí to ale pekne.
teraz ma noveho galaxy a tam je to zatial ticho... ten podvozok lepsie tlmi nerovnosti a je tichsi ako superB !! a to aj v zadu... to ma tiez len utvrdilo ako je mqb a superB priemernym autom...
Giulia je zcela jiná liga s finesami.
I přesto, že mam na vzhled Giulie nazor jaky mam tak tenhle model rozhodně respektuji vic než běžnou konfekci.